daar is die wel een beetje laat meequote:Op maandag 20 september 2021 18:43 schreef bitterbal het volgende:
ik stond vandaag met een van de collega's die nu begint te denken dat alle maatregelen er alleen nog maar zijn om ons te controleren
Hoop het voor jequote:Op maandag 20 september 2021 18:45 schreef LTVDK het volgende:
De VS gaat in november ook weer openmisschien toch nog met vakantie dit jaar
mag jij daar nog binnenquote:Op maandag 20 september 2021 18:45 schreef LTVDK het volgende:
De VS gaat in november ook weer openmisschien toch nog met vakantie dit jaar
duurt nog 9 maandenquote:Op maandag 20 september 2021 18:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik dacht vandaag even dat ik al vakantie had, omdat ik vrij was. Maar ik moet nog drie weken, voor het echt zo is![]()
Dan moet ie voor hem in de middag kattenplaatjes zoekenquote:
Ben toch gepriktquote:
awwwwwquote:Op maandag 20 september 2021 18:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik dacht vandaag even dat ik al vakantie had, omdat ik vrij was. Maar ik moet nog drie weken, voor het echt zo is![]()
ja anders slaap ik nietquote:Op maandag 20 september 2021 18:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dan moet ie voor hem in de middag kattenplaatjes zoeken
grijp in zijn kapsel "Even op vlooien controleren"quote:Op maandag 20 september 2021 18:43 schreef bitterbal het volgende:
ik stond vandaag met een van de collega's die nu begint te denken dat alle maatregelen er alleen nog maar zijn om ons te controleren
omdat het een aap is?quote:Op maandag 20 september 2021 18:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
grijp in zijn kapsel "Even op vlooien controleren"
quote:Op maandag 20 september 2021 18:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
lekker pasta etenen zwijmelend naar italiaanse mannen luisteren
[ afbeelding ]
Ballie kennende moet ik dat al gelijk 's ochtends bij het ontbijt doenquote:Op maandag 20 september 2021 18:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dan moet ie voor hem in de middag kattenplaatjes zoeken
quote:Op maandag 20 september 2021 18:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ballie kennende moet ik dat al gelijk 's ochtends bij het ontbijt doen
is het ookquote:Op maandag 20 september 2021 18:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
maar zwarte piet vindt ze wel racies
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |