Wat nietquote:Op maandag 20 september 2021 20:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is toch de root of all evil volgens de gekkies?
dan regent hetquote:Op maandag 20 september 2021 20:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij ligt overmorgen nog te bakken aan de Griekse kust dus nog even niet zo miepen
quote:Op maandag 20 september 2021 20:17 schreef UitStraling het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)aak-vaccinatieruzies
Ja maar dat was in dezelfde stad als de kruisboog man.quote:Op maandag 20 september 2021 20:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja die is ook hard op weg om gek te worden dus, er was toch ook al zo'n gast die zijn vriendin vermoord heeft omdat hij van haar niet meer met gevaccineerde mensen, waaronder zijn ouders, om mocht gaan.
Ik lig ik onderuit op de bankquote:Op maandag 20 september 2021 20:10 schreef Ama het volgende:
Wat ligt een bank toch lekker he. Ja @:bitterbal weet dat niet maar de rest wel neem ik aan.
Nog 96 dagen tot zaterdag 25 december 2021quote:
nee bedoel met je kerstsmileyquote:Op maandag 20 september 2021 20:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
ja ja ja er ontstond iets van een leven
geen idee ben geen bank liggerquote:Op maandag 20 september 2021 20:10 schreef Ama het volgende:
Wat ligt een bank toch lekker he. Ja @:bitterbal weet dat niet maar de rest wel neem ik aan.
Zal niet de laatste gek zijn vrees ik.quote:Op maandag 20 september 2021 20:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja maar dat was in dezelfde stad als de kruisboog man.
Deze is trouwens met zijn dode vriendin naar het ZKH gereden en heeft daar zijn polsen doorgesneden.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 20 september 2021 20:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik lig ik onderuit op de bank
[..]
Nog 96 dagen tot zaterdag 25 december 2021
huh wat....quote:Op maandag 20 september 2021 20:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja maar dat was in dezelfde stad als de kruisboog man.
Deze is trouwens met zijn dode vriendin naar het ZKH gereden en heeft daar zijn polsen doorgesneden.
[ afbeelding ]
en schaatsenquote:Op maandag 20 september 2021 20:28 schreef UitStraling het volgende:
Van mij mag het wel weer een keertje een normale horrorwinter worden, dood insecten en ander gespuis en is goed voor de ruggengraat, lekker aan de boerenkool met veel te zoute worst
https://www.ad.nl/binnenl(...)uis-almelo~a4e3f5a6/quote:
Ik kan niet schaatsenquote:
Njet!quote:Op maandag 20 september 2021 20:28 schreef UitStraling het volgende:
Van mij mag het wel weer een keertje een normale horrorwinter worden, dood insecten en ander gespuis en is goed voor de ruggengraat, lekker aan de boerenkool met veel te zoute worst
Dat kun je het hele jaar door oefenen, schaatsen is wat lastigerquote:Op maandag 20 september 2021 20:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je bent nooit te oud om te leren….
Pijpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |