Nee, de koe is voor de uitjesquote:Op maandag 20 september 2021 19:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja daar stond ik ook even van te kijken
snoeperdquote:Op maandag 20 september 2021 19:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, de koe is voor de uitjes
Mijn broer ook. Die laadt nu zijn hybride auto gratis op als het een beetje zonnig is.quote:Op maandag 20 september 2021 19:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Chill allemaal. Mijn nichtje heeft paar maanden terug zonnepanelen laten plaatsen en bespaard nu 50 euro per maand door de opbrengst
sowwwquote:Op maandag 20 september 2021 19:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ze heet @:Kwiwi met echte alpen melk?
Kwiwi sla ik hoger aan dan Milka. Lindt op z’n minstquote:Op maandag 20 september 2021 19:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ze heet @:Kwiwi met echte alpen melk?
Vet.quote:Op maandag 20 september 2021 19:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn broer ook. Die laadt nu zijn hybride auto gratis op als het een beetje zonnig is.
maar er zijn geen Lindt koeien..quote:Op maandag 20 september 2021 19:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kwiwi sla ik hoger aan dan Milka. Lindt op z’n minst
Nee, vrees dat dat lastig is.quote:Op maandag 20 september 2021 19:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vet.
mja ik denk dat ik hier niet van het gas afkan in de flat
Misschien toch voor zon klein electrische kacheltje kijken voor de pc kamer :pquote:Op maandag 20 september 2021 19:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, vrees dat dat lastig is.
die ga je wel echt zien op je elektriciteit rekening..quote:Op maandag 20 september 2021 19:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Misschien toch voor zon klein electrische kacheltje kijken voor de pc kamer :p
alsnog gebakken slang dusquote:Op maandag 20 september 2021 19:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Misschien toch voor zon klein electrische kacheltje kijken voor de pc kamer :p
ja maar dasgoedkoper als gasquote:Op maandag 20 september 2021 19:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die ga je wel echt zien op je elektriciteit rekening..
Wat een droomquote:Op maandag 20 september 2021 19:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
altijd chocola, is dat niet geweldig
JA MaAR MoNdKapJes Zijn ErGeR dAn AdolF HiEtLeR.quote:Op maandag 20 september 2021 19:57 schreef bitterbal het volgende:
13 MINUTEN GELEDEN
Mondkapjesweigeraar schiet medewerker Duits tankstation dood
In een tankstation in de Duitse plaats Trier, in Rijnland-Palts, heeft een 49-jarige man zaterdag een medewerker doodgeschoten omdat ze hem wees op de mondkapjesplicht. Dat meldt de Duitse politie vandaag.
De caissière had de man zaterdagavond rond 19.45 uur de toegang tot de winkel geweigerd omdat hij geen mondkapje droeg. Anderhalf uur later kwam de man terug, dit keer wel met zijn mond en neus bedekt. Toen hij bij de kassa was trok hij zijn kapje af en ontstond er een korte woordenwisseling. Hij trok vervolgens een wapen uit zijn broekzak en schoot op de 20-jarige werkstudent uit de plaats Idar-Oberstein. Zij overleefde de aanslag niet.
De verdachte bleek na een huiszoeking in het bezit van meerdere wapens. Hij verklaarde tegenover de politie dat hij zich niet wil houden aan de coronamaatregelen.
meisje van 20 gewoon doodgeschoten omdat ze haar werk deedquote:Op maandag 20 september 2021 19:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
JA MaAR MoNdKapJes Zijn ErGeR dAn AdolF HiEtLeR.
Ja bizar.quote:Op maandag 20 september 2021 20:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
meisje van 20 gewoon doodgeschoten omdat ze haar werk deed
Nou die collega van vandaag die nam het dus ook de mensen kwalijk die wel gewoon de maatregelen volgde en waren gevaccineerdquote:Op maandag 20 september 2021 20:06 schreef UitStraling het volgende:
Lekker die aankomende tweedeling in de maatschappij, zeker als een toch al bang en wantrouwend gedeelte van de bevolking apart zet.
Haha nieuwe collega gekkies.quote:Op maandag 20 september 2021 20:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou die collega van vandaag die nam het dus ook de mensen kwalijk die wel gewoon de maatregelen volgde en waren gevaccineerd
Hij wil werkloos zijn?quote:Op maandag 20 september 2021 20:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou die collega van vandaag die nam het dus ook de mensen kwalijk die wel gewoon de maatregelen volgde en waren gevaccineerd
quote:Op maandag 20 september 2021 20:10 schreef Ama het volgende:
Wat ligt een bank toch lekker he. Ja @:bitterbal weet dat niet maar de rest wel neem ik aan.
Ja die is ook hard op weg om gek te worden dus, er was toch ook al zo'n gast die zijn vriendin vermoord heeft omdat hij van haar niet meer met gevaccineerde mensen, waaronder zijn ouders, om mocht gaan.quote:Op maandag 20 september 2021 20:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Tot hij zes van zijn collega's op bloederige wijze vermoord omdat ze ingeënt zijn.quote:Op maandag 20 september 2021 20:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Voorlopig heeft hij gewoon werk
quote:Op maandag 20 september 2021 20:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tot hij zes van zijn collega's op bloederige wijze vermoord omdat ze ingeënt zijn.
bron?quote:Op maandag 20 september 2021 19:57 schreef bitterbal het volgende:
13 MINUTEN GELEDEN
Mondkapjesweigeraar schiet medewerker Duits tankstation dood
In een tankstation in de Duitse plaats Trier, in Rijnland-Palts, heeft een 49-jarige man zaterdag een medewerker doodgeschoten omdat ze hem wees op de mondkapjesplicht. Dat meldt de Duitse politie vandaag.
De caissière had de man zaterdagavond rond 19.45 uur de toegang tot de winkel geweigerd omdat hij geen mondkapje droeg. Anderhalf uur later kwam de man terug, dit keer wel met zijn mond en neus bedekt. Toen hij bij de kassa was trok hij zijn kapje af en ontstond er een korte woordenwisseling. Hij trok vervolgens een wapen uit zijn broekzak en schoot op de 20-jarige werkstudent uit de plaats Idar-Oberstein. Zij overleefde de aanslag niet.
De verdachte bleek na een huiszoeking in het bezit van meerdere wapens. Hij verklaarde tegenover de politie dat hij zich niet wil houden aan de coronamaatregelen.
Jij ligt overmorgen nog te bakken aan de Griekse kust dus nog even niet zo miepenquote:
Wat nietquote:Op maandag 20 september 2021 20:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is toch de root of all evil volgens de gekkies?
dan regent hetquote:Op maandag 20 september 2021 20:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij ligt overmorgen nog te bakken aan de Griekse kust dus nog even niet zo miepen
quote:Op maandag 20 september 2021 20:17 schreef UitStraling het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)aak-vaccinatieruzies
Ja maar dat was in dezelfde stad als de kruisboog man.quote:Op maandag 20 september 2021 20:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja die is ook hard op weg om gek te worden dus, er was toch ook al zo'n gast die zijn vriendin vermoord heeft omdat hij van haar niet meer met gevaccineerde mensen, waaronder zijn ouders, om mocht gaan.
Ik lig ik onderuit op de bankquote:Op maandag 20 september 2021 20:10 schreef Ama het volgende:
Wat ligt een bank toch lekker he. Ja @:bitterbal weet dat niet maar de rest wel neem ik aan.
Nog 96 dagen tot zaterdag 25 december 2021quote:
nee bedoel met je kerstsmileyquote:Op maandag 20 september 2021 20:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
ja ja ja er ontstond iets van een leven
geen idee ben geen bank liggerquote:Op maandag 20 september 2021 20:10 schreef Ama het volgende:
Zal niet de laatste gek zijn vrees ik.quote:Op maandag 20 september 2021 20:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja maar dat was in dezelfde stad als de kruisboog man.
Deze is trouwens met zijn dode vriendin naar het ZKH gereden en heeft daar zijn polsen doorgesneden.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 20 september 2021 20:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik lig ik onderuit op de bank
[..]
Nog 96 dagen tot zaterdag 25 december 2021
huh wat....quote:Op maandag 20 september 2021 20:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Deze is trouwens met zijn dode vriendin naar het ZKH gereden en heeft daar zijn polsen doorgesneden.
[ afbeelding ]
en schaatsenquote:Op maandag 20 september 2021 20:28 schreef UitStraling het volgende:
Van mij mag het wel weer een keertje een normale horrorwinter worden, dood insecten en ander gespuis en is goed voor de ruggengraat, lekker aan de boerenkool met veel te zoute worst
https://www.ad.nl/binnenl(...)uis-almelo~a4e3f5a6/quote:
Ik kan niet schaatsenquote:
Njet!quote:Op maandag 20 september 2021 20:28 schreef UitStraling het volgende:
Van mij mag het wel weer een keertje een normale horrorwinter worden, dood insecten en ander gespuis en is goed voor de ruggengraat, lekker aan de boerenkool met veel te zoute worst
Dat kun je het hele jaar door oefenen, schaatsen is wat lastigerquote:Op maandag 20 september 2021 20:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je bent nooit te oud om te leren….
Pijpen.
Die skill heb ik wel, en da's geen opschepperijquote:Op maandag 20 september 2021 20:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je bent nooit te oud om te leren….
Pijpen.
yes pleasequote:Op maandag 20 september 2021 20:28 schreef UitStraling het volgende:
Jammer genoeg is zijn zelfmoordpoging misluktquote:Op maandag 20 september 2021 20:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Pffffff mensen zijn raarquote:Op maandag 20 september 2021 20:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/binnenl(...)uis-almelo~a4e3f5a6/
Die man mocht van zijn vriendin al 1,5 jaar nergens meer heen, zijn vrienden niet zien, zijn ouders niet.
En is geflipoot.
Wanneer lig je in de zon?quote:
Iets liever zijn voor de weergoden dan, je bent daar wel bij ze thuis op bezoekquote:
ik ben altijd zeer aardig tegen de weergodenquote:Op maandag 20 september 2021 20:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Iets liever zijn voor de weergoden dan, je bent daar wel bij ze thuis op bezoek
Vuurtje erbijquote:Op maandag 20 september 2021 20:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Warme chocolademelk en een whisky na een winterwandeling en elkaar opwarmen.
quote:Op maandag 20 september 2021 20:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb net even gekeken, alleen zondag schijnt eventjes de zon.
nee je vervloekte als het regent, sneeuwslt, waait, koeler weer is..quote:Op maandag 20 september 2021 20:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ben altijd zeer aardig tegen de weergoden
ja sommige weergoden mag ik idd niet zoquote:Op maandag 20 september 2021 20:40 schreef mschol het volgende:
[..]
nee je vervloekte als het regent, sneeuwslt, waait, koeler weer is..
eigenlijk ben je zelden aardig voor de weergoden
Is dit de zon in kut-weerderig Nederland of is dit de zon op de Godeneilanden der Grykosquote:Op maandag 20 september 2021 20:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk niet de weergoden daarom de zon aan knippen.
Als je "slim" bent ga je ff opzoeken op internet wie de Griekse weergoden zijn en je daar de komende dagen op richtenquote:Op maandag 20 september 2021 20:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja sommige weergoden mag ik idd niet zo
Zo te zien krijgen wij de komende twee weken meer zon dan Griekenland.quote:Op maandag 20 september 2021 20:42 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Is dit de zon in kut-weerderig Nederland of is dit de zon op de Godeneilanden der Grykos
Allicht werkt het daar anders want optie tot meer goden....
Denk dat je daar een lesje gaat krijgen in respect en hoe je moet om gaan met het weerquote:Op maandag 20 september 2021 20:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja sommige weergoden mag ik idd niet zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |