Nee, de koe is voor de uitjesquote:Op maandag 20 september 2021 19:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja daar stond ik ook even van te kijken
snoeperdquote:Op maandag 20 september 2021 19:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, de koe is voor de uitjes
Mijn broer ook. Die laadt nu zijn hybride auto gratis op als het een beetje zonnig is.quote:Op maandag 20 september 2021 19:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Chill allemaal. Mijn nichtje heeft paar maanden terug zonnepanelen laten plaatsen en bespaard nu 50 euro per maand door de opbrengst
sowwwquote:Op maandag 20 september 2021 19:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ze heet @:Kwiwi met echte alpen melk?
Kwiwi sla ik hoger aan dan Milka. Lindt op z’n minstquote:Op maandag 20 september 2021 19:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ze heet @:Kwiwi met echte alpen melk?
Vet.quote:Op maandag 20 september 2021 19:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn broer ook. Die laadt nu zijn hybride auto gratis op als het een beetje zonnig is.
maar er zijn geen Lindt koeien..quote:Op maandag 20 september 2021 19:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kwiwi sla ik hoger aan dan Milka. Lindt op z’n minst
Nee, vrees dat dat lastig is.quote:Op maandag 20 september 2021 19:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vet.
mja ik denk dat ik hier niet van het gas afkan in de flat
Misschien toch voor zon klein electrische kacheltje kijken voor de pc kamer :pquote:Op maandag 20 september 2021 19:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, vrees dat dat lastig is.
die ga je wel echt zien op je elektriciteit rekening..quote:Op maandag 20 september 2021 19:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Misschien toch voor zon klein electrische kacheltje kijken voor de pc kamer :p
alsnog gebakken slang dusquote:Op maandag 20 september 2021 19:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Misschien toch voor zon klein electrische kacheltje kijken voor de pc kamer :p
ja maar dasgoedkoper als gasquote:Op maandag 20 september 2021 19:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die ga je wel echt zien op je elektriciteit rekening..
Wat een droomquote:Op maandag 20 september 2021 19:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
altijd chocola, is dat niet geweldig
JA MaAR MoNdKapJes Zijn ErGeR dAn AdolF HiEtLeR.quote:Op maandag 20 september 2021 19:57 schreef bitterbal het volgende:
13 MINUTEN GELEDEN
Mondkapjesweigeraar schiet medewerker Duits tankstation dood
In een tankstation in de Duitse plaats Trier, in Rijnland-Palts, heeft een 49-jarige man zaterdag een medewerker doodgeschoten omdat ze hem wees op de mondkapjesplicht. Dat meldt de Duitse politie vandaag.
De caissière had de man zaterdagavond rond 19.45 uur de toegang tot de winkel geweigerd omdat hij geen mondkapje droeg. Anderhalf uur later kwam de man terug, dit keer wel met zijn mond en neus bedekt. Toen hij bij de kassa was trok hij zijn kapje af en ontstond er een korte woordenwisseling. Hij trok vervolgens een wapen uit zijn broekzak en schoot op de 20-jarige werkstudent uit de plaats Idar-Oberstein. Zij overleefde de aanslag niet.
De verdachte bleek na een huiszoeking in het bezit van meerdere wapens. Hij verklaarde tegenover de politie dat hij zich niet wil houden aan de coronamaatregelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |