quote:Op donderdag 16 september 2021 13:49 schreef GGMM het volgende:
Bijna topic 2000
Dat wordt een feestje!
Bijna topic 2000
Dat wordt een feestje!
Bijna topic 2000
Dat wordt een feestje!
Eerder ging Driessen al in de fout met voorspellingen over Real Madrid-Ajax en Lucas Moura. "Dat kleeft natuurlijk een beetje aan me, maar ik word ik altijd om voorspellingen gevraagd", reageert hij daarop. "Ik moet altijd iets vooraf zeggen. Achteraf is het heel makkelijk."quote:"Op dit moment staat er geen maat op hem", stelt Driessen vervolgens. "Iedere bal die hij in de zestien raakt, vliegt erin. Dat heb je wel vaker met spitsen. Vorm is iets ongrijpbaars. Dat had hij gisteren."
Ja inderdaad omdat we weten dat je er altijd naast zit en wij willen ook wel eensquote:...maar ik word ik altijd om voorspellingen gevraagd"
Inb4 een boekje over een half jaarquote:Op vrijdag 17 september 2021 09:05 schreef Nober het volgende:
BREAKING: GENEE BOOS OP DERKSEN
Derksen had verteld hoe de vader van Genee was overleden en daar was Genee witheet dan wel ziedend over hij was woedend. Volgens Jan Roos (via Dennis) had Genee helemaal geen contact met zijn vader.
Dit is toch nieuws van dagen geleden?quote:Op vrijdag 17 september 2021 09:05 schreef Nober het volgende:
BREAKING: GENEE BOOS OP DERKSEN
Derksen had verteld hoe de vader van Genee was overleden en daar was Genee witheet dan wel ziedend over hij was woedend. Volgens Jan Roos (via Dennis) had Genee helemaal geen contact met zijn vader.
Helaas.quote:
Na mijn 65ste emigreer ik naar Amerika en zien ze me nooit meer terug!quote:Op vrijdag 17 september 2021 18:15 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Goh, Johan die toch niet stopt.
Je verwacht het nietquote:Op vrijdag 17 september 2021 18:15 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Leuk rond EK, Tour, OS, maar ik zit niet dagelijks te wachten op de conservatieve meningen van Johan.quote:Op vrijdag 17 september 2021 18:15 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Lalalalalalaaaalaaa GELDquote:Op vrijdag 17 september 2021 18:15 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Wat was de voorspelling van Valentijnquote:Op vrijdag 17 september 2021 19:06 schreef Mortaxx het volgende:
Van stoppen naar 5 keer per week. Lachwekkend
Over politiek is het eigenlijk leuker/beter dan over voetbalquote:Op vrijdag 17 september 2021 19:16 schreef freaky40 het volgende:
Begin van het einde, oh wacht, dat was het al. Het is meer een soort Op1 geworden dan een programma over voetbal. Ik kijk dus niet meer, en dagelijks al helemaal niet.
Dat doet Jort alquote:Op vrijdag 17 september 2021 20:31 schreef macca728 het volgende:
Hoe gaat dat programma heten ? Rutte Inside ?
Bette Middler heeft het ook gecoverdquote:Op vrijdag 17 september 2021 20:31 schreef Haags het volgende:
Dit klinkt beter dan de Rolling Stones
Derk Boerrigter doet mee?quote:
Moeten altijd zijn hersenbloeding ontdekken .quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:37 schreef DonDruiper het volgende:
En dan hebben we Boskamp ook nog..
Jaa uuuh... asje dat ziet Rene... jaa.. das toch niet normaal man. Echt werelds.
Jan Boskamp.
Aandoenlijk juist. Zij hebben geen empathie.quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:35 schreef Ronald-Koeman het volgende:
@:Van_Poppel en @:superniger vinden dit ongemakkelijk.
Oprutte dan maarquote:Op vrijdag 17 september 2021 20:40 schreef R-woud93 het volgende:
Nou, ik vind er al geen reet meer aan
Ik had verwacht dat ie zou zeggen dat het naar benzine ruikt als Mendes langskomt.quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:40 schreef 3rr0r het volgende:
'Er zaten mensen op de statribune, die konden hem niet volgen.'
Misschien moeten ze even gaan staan dan.
Live op NPO3 nuquote:Op vrijdag 17 september 2021 20:45 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Is daar een filmpje van
Die worden ook zonder Flekken kampioenquote:Op vrijdag 17 september 2021 20:45 schreef RamboDirk het volgende:
Misschien moet Ajax Flekken halen in de winter.
Als ik moet poepen en het komt niet goed op gang, drink ik een tasje koffie en kijk ik een herhaling van de Oranje Leeuwinnen. Dan brom ik die pot vol als een volleerde beer.quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:38 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
@:poepz0r @:sfancta @:de_boswachter
Ideaal als breekijzer.quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:58 schreef WethouderHekking het volgende:
Luuk de Jong bij Barca is pure armoe
Die heeft geen doelpunten gemaakt in de EL finale.quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:59 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kon die net zo goed Michiel Kramer kopen
Messi ook nietquote:Op vrijdag 17 september 2021 21:00 schreef Coco het volgende:
[..]
Die heeft geen doelpunten gemaakt in de EL finale.
Die groei schijnt zeer locaal te zijn geweest.quote:
Ortega was 10cm langerquote:Op vrijdag 17 september 2021 21:02 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Vd Sar is het daar niet mee eens
Maakt niet uit , mensen die korfbal omschrijven als een frisse neus na een middagdutje kunnen bij mij niet meer stuk.quote:
Edgar D. wist die actie dan ook op waarde te schatten.quote:Op vrijdag 17 september 2021 21:05 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Beste actie van dat toernooi
Hiddink kon zijn broek weer laten zakkenquote:Op vrijdag 17 september 2021 21:12 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Edgar D. wist die actie dan ook op waarde te schatten.
Te autistisch vooral.quote:Op vrijdag 17 september 2021 21:13 schreef WethouderHekking het volgende:
Omtzigt is te fatsoenlijk voor de politieke slangenkuil
De beste uitspraken deed Hugo overigens als persiflage van Erik van Muiswinkel.quote:Op vrijdag 17 september 2021 21:11 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maakt niet uit , mensen die korfbal omschrijven als een frisse neus na een middagdutje kunnen bij mij niet meer stuk.
Is dat nog ergens te zien ?quote:Op vrijdag 17 september 2021 21:15 schreef -XOR- het volgende:
[..]
De beste uitspraken deed Hugo overigens als persiflage van Erik van Muiswinkel.
quote:Op vrijdag 17 september 2021 21:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Is dat nog ergens te zien ?
Van Vleuten heeft ook wel eens Derksen geimiteerd.quote:Op vrijdag 17 september 2021 21:18 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Het was natuurlijk Diederik van Vleuten, niet Van Muiswinkel.
Erg mooiquote:Op vrijdag 17 september 2021 21:18 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Het was natuurlijk Diederik van Vleuten, niet Van Muiswinkel.
quote:Op vrijdag 17 september 2021 21:31 schreef tong80 het volgende:
Surrealistische uitzending. Doet Wim t. Schippers de regie?
Jij als host ook.quote:
De elfteling is dicht zeker?quote:Op vrijdag 17 september 2021 21:43 schreef Coco het volgende:
Die gozer aan de bar heeft een lange nek.
stukje naaldhak in de balzak drukkenquote:Op vrijdag 17 september 2021 20:38 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
@:poepz0r @:sfancta @:de_boswachter
quote:Op vrijdag 17 september 2021 21:43 schreef Coco het volgende:
Die gozer aan de bar heeft een lange nek.
Gezellig! Ga jij straks hosten?quote:
Nee?quote:Op vrijdag 17 september 2021 22:00 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Gezellig! Ga jij straks hosten?
staan achterquote:Op vrijdag 17 september 2021 22:00 schreef T3hTommay het volgende:
Jongens, er is gewoon live voetbal op NPO3 hoor. Dat kunnen jullie ook kijken.
"voetbal"quote:Op vrijdag 17 september 2021 22:00 schreef T3hTommay het volgende:
User Coco negeert iedereen.quote:
Ik keekquote:Op vrijdag 17 september 2021 22:00 schreef T3hTommay het volgende:
opgeschortquote:Op vrijdag 17 september 2021 22:01 schreef Dutch_view het volgende:
https://twitter.com/veronicainside geblokkeerd??![]()
Ajax verdient meer aandacht in Veronica Inside ipv die gruwelijke Boskamp.quote:
Ik kijk nu Oranje dames. 0-1 achter. Kwelling.quote:
Hebben ze dat niet gisteren al behandeld?quote:Op vrijdag 17 september 2021 22:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ajax verdient meer aandacht in Veronica Inside ipv die gruwelijke Boskamp.
Geen idee. het hoort in de vrijdagse uitzending.quote:Op vrijdag 17 september 2021 22:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hebben ze dat niet gisteren al behandeld?
Nou het ging er toch over.quote:Op vrijdag 17 september 2021 22:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geen idee. het hoort in de vrijdagse uitzending.
2 minuten na negen uur en na Brugge Paris.quote:
Nou nee, ik zit niet te wachten op de oude seniele mening van Derksen over politiek, en de meningen van de rest van de heren interesseert me ook geen sier. Daar zijn andere programma's voor.Van voetbal en muziek heeft Derksen meer verstand. Schoenmaker blijf bij je leest!quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:59 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Over politiek is het eigenlijk leuker/beter dan over voetbal
Johan meer verstand van voetbal? Lol. Totaal niet. Dat volgt hij al jaren niet meer.quote:Op vrijdag 17 september 2021 22:26 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nou nee, ik zit niet te wachten op de oude seniele mening van Derksen over politiek, en de meningen van de rest van de heren interesseert me ook geen sier. Daar zijn andere programma's voor.Van voetbal en muziek heeft Derksen meer verstand. Schoenmaker blijf bij je leest!
Een overkill aan talkshows gaat dit worden zo die allemaal in dezelfde vijver vissen! Overbodig.
Van muziek heeft-ie ook geen verstand.quote:Op vrijdag 17 september 2021 22:32 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Johan meer verstand van voetbal? Lol. Totaal niet. Dat volgt hij al jaren niet meer.
Hij kijkt alle wedstrijden trouw.quote:Op vrijdag 17 september 2021 22:32 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Johan meer verstand van voetbal? Lol. Totaal niet. Dat volgt hij al jaren niet meer.
Meer nieuws per uitzending over fucking ADO dan over Sporting-Ajax.quote:Op vrijdag 17 september 2021 23:54 schreef macca728 het volgende:
nieuws over ADO en de investeerders bij Feyenoord![]()
![]()
![]()
HOLDquote:Op vrijdag 17 september 2021 23:37 schreef ikweethetookniet het volgende:
Maandag Chris Woerts weer![]()
Bitcoin kopen of verkopen nu
Bijna topic 2000
Dat wordt een feestje!
quote:Op vrijdag 17 september 2021 23:37 schreef ikweethetookniet het volgende:
Maandag Chris Woerts weer![]()
Bitcoin kopen of verkopen nu
Als het slecht gaat kom je vaker ter sprake...quote:Op zaterdag 18 september 2021 08:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Meer nieuws per uitzending over fucking ADO dan over Sporting-Ajax.
quote:Op zaterdag 18 september 2021 11:01 schreef Zipportal het volgende:
Talpa zet vol in op Johan Derksen: 72-jarige analist ziet dagelijkse talkshow wel zitten
https://www.ad.nl/show/ta(...)wel-zitten~a9a1611c/
Overkill.
Extreme zelfoverschatting ja. Populistisch grapjes maken over de actualiteit is leuk, maar een talkshow is wel even wat anders. Hoe gaat Gijp in godsnaam mee praten over oplossingen voor de woningmarkt, de algemene politieke beschouwingen of de gevolgen van het veiligheidspact van de VS-UK-Australie?quote:Op zaterdag 18 september 2021 11:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[ twitter ]
Lachwekkend. Maar Derksen haat het wereldje ontzettend hoor.
ik heb aan de mol doorgegeven dat hij voortaan eerst confetti moet dm'en voordat hij een nieuw format gaat uitproberenquote:Op zaterdag 18 september 2021 11:53 schreef Confetti het volgende:
[..]
Extreme zelfoverschatting ja. Populistisch grapjes maken over de actualiteit is leuk, maar een talkshow is wel even wat anders. Hoe gaat Gijp in godsnaam mee praten over oplossingen voor de woningmarkt, de algemene politieke beschouwingen of de gevolgen van het veiligheidspact van de VS-UK-Australie?
Ik kan me niet voorstellen dat dit gaat aanslaan. De kijker is niet gek, zoals Johan zelf zou zeggen.
Met wie dan als sidekicksquote:Op zaterdag 18 september 2021 12:01 schreef SpaceOdyssey het volgende:
Dus Hélène gaat VI presenteren. Interessant.
Ik dacht dat het over de voetbalwedstrijden ging, EL en zo.quote:Op zaterdag 18 september 2021 12:01 schreef SpaceOdyssey het volgende:
Dus Hélène gaat VI presenteren. Interessant.
quote:De nieuwe dagelijkse show zal vanaf januari 2022 elke werkdag te zien zijn op SBS 6 tussen half 10 en half 11. Daardoor ontstaat wel de gekke situatie dat het drietal recht tegenover de uitzendingen van het voetbal op Veronica komen te staan. Hélène Hendriks neemt daar het stokje over van Genee. Wat er met de radioshow van Genee gebeurt, is nog onduidelijk.
Geld GENOTquote:Johan Derksen stopt met tv: ‘Het gaat me tegenstaan’
Johan Derksen (72) stopt met televisie maken. Dat onthult hij in gesprek met deze site en in Derksen, de biografie van de hand van Michel van Egmond en Antoinnette Scheulderman die morgen verschijnt. De analyticus van Veronica Inside dient zijn contract uit en zal vanaf medio 2022 van het scherm verdwijnen.
,,Kan ik me prima voor opladen hoor, geen probleem, maar daarna is het over. Natuurlijk, iedereen die op tv verschijnt, is ijdel en hebberig. Maar ik heb zoveel andere leuke dingen te doen. Ik ga het niet missen.’’
https://www.ad.nl/home/jo(...)tegenstaan~a51c1603/
Kuyt en Wes. Lekker man.quote:Op zaterdag 18 september 2021 12:17 schreef Paul het volgende:
[..]
Met wie dan als sidekicks
Derksen en Gijpie kunnen niet meer
En weer een goede voorspelling gedaan. Begint saai te worden.quote:
quote:Op vrijdag 28 mei 2021 11:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik geloof hier geen meuk van.
Mijn voorspelling: hij gaat in 2022 gewoon door.
post het vooral overal aub!quote:Op zaterdag 18 september 2021 12:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
En weer een goede voorspelling gedaan. Begint saai te worden.
Alleen ik ga er NIET mee stoppen
[..]
plannetje van wilfjed, kunnen ze weer extra vangenquote:Op zaterdag 18 september 2021 12:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
John heeft ze allemaal in de tang.
Gijp twee of drie keer per week en niet meer.quote:Op zaterdag 18 september 2021 12:48 schreef tompsv18 het volgende:
Gewoon heerlijk nieuws. Oranjezomer vond ik ook erg vermakelijk, al moet je Gijp er misschien niet iedere dag neerzetten. Die kan dat niet aan. Stukken leuker dan Humberto, Jimek, Op1 en die andere meuk.
T.o. voetbal kan ik me ook niet voorstellen. Wie weet veranderen er nog wat tijden. Het zijn ook maar geruchten hequote:Op zaterdag 18 september 2021 12:27 schreef DKUp het volgende:
Gijp trok het afgelopen zomer al slecht, succes zou ik zeggen….
Wel vreemd tegenover voetbal….
Ja kan ook, lijkt logischer.quote:Op zaterdag 18 september 2021 13:13 schreef Paul het volgende:
Ik begrijp dat Veronica Inside gewoon verdwijnt en Helene Hendriks de europese wedstrijden gaat doen
Lekker voor Kieft danquote:Op zaterdag 18 september 2021 13:13 schreef Paul het volgende:
Ik begrijp dat Veronica Inside gewoon verdwijnt en Helene Hendriks de europese wedstrijden gaat doen
Alle ingredienten voor een schipbreuk van Titanic-proporties zijn aanwezig.quote:Op zaterdag 18 september 2021 11:01 schreef Zipportal het volgende:
Talpa zet vol in op Johan Derksen: 72-jarige analist ziet dagelijkse talkshow wel zitten
https://www.ad.nl/show/ta(...)wel-zitten~a9a1611c/
Overkill.
lijkt me sterk, ik denk dat ze gewoon voor CL gaan uitzenden ofzoquote:Op zaterdag 18 september 2021 14:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dus ze gaan ook gewoon lekker ouwehoeren over politiek als er CL bezig is?
Zal Gijp leuk vinden.
Hoezo. Johny doet het toch ookquote:Op zaterdag 18 september 2021 14:04 schreef Slobeend het volgende:
Een dagelijkse show is gigantische overkill. Dom dom dom.
Ja, waarom kunnen zij niet een dag. talkshow doenquote:
Derksen zal wel eens ooit met pensioen gaan hequote:Op zaterdag 18 september 2021 14:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit gaan ze geen 2 jaar volhouden.
Ik ook niet trouwens.
Niemand?quote:Op zaterdag 18 september 2021 13:34 schreef Evertjan het volgende:
leuk hoor een talkshow waarin niemand te gast wilt zijn
noem het maar niks inderdaadquote:Op zaterdag 18 september 2021 14:18 schreef Nober het volgende:
[..]
Niemand?
Boskamp, Driessen, Kieft, Kraaij jnr, Hendriks, Krabbendam, Van Roosmalen, Van Moorsel, Koppelaar, Booij, Boogerd, Butter, Sneijder, Polman, Akyol, Kroon, Clement, Woerts, Nijhuis, Van Groningen, Ten Napel, De Bever, Verbeek, Advocaat, Joling, Boussatta.
ze zitten er bij als lulletje lampenkatoen.quote:Op zaterdag 18 september 2021 14:18 schreef Nober het volgende:
[..]
Niemand?
Boskamp, Driessen, Kieft, Kraaij jnr, Hendriks, Krabbendam, Van Roosmalen, Van Moorsel, Koppelaar, Booij, Boogerd, Butter, Sneijder, Polman, Akyol, Kroon, Clement, Woerts, Nijhuis, Van Groningen, Ten Napel, De Bever, Verbeek, Advocaat, Joling, Boussatta.
En de hockeylulquote:Op zaterdag 18 september 2021 14:18 schreef Nober het volgende:
[..]
Niemand?
eindelijk een rechts geluid op de NL's TV.quote:Op zaterdag 18 september 2021 14:24 schreef macca728 het volgende:
een programma over politiek met 4 mensen die het met elkaar eens zijn en allemaal Rutte stemmen.
Alleen Wilfriet stemt geen VVD toch? Dat zei hij tenminste.quote:Op zaterdag 18 september 2021 14:24 schreef macca728 het volgende:
een programma over politiek met 4 mensen die het met elkaar eens zijn en allemaal Rutte stemmen.
stemt CDA geloof ikquote:Op zaterdag 18 september 2021 14:28 schreef SpaceOdyssey het volgende:
[..]
Alleen Wilfriet stemt geen VVD toch? Dat zei hij tenminste.
kijk ook veel liever naar Voetbal International op Youtube. Veronica Inside is lachwekkend als het echt inhoudelijk over voetbal gaat. Volgens mij heeft JD deze week niet eens alle wedstrijden gezien van de CLquote:
Door heen geslapen.quote:Op zaterdag 18 september 2021 14:32 schreef Evertjan het volgende:
[..]
kijk ook veel liever naar Voetbal International op Youtube. Veronica Inside is lachwekkend als het echt inhoudelijk over voetbal gaat. Volgens mij heeft JD deze week niet eens alle wedstrijden gezien van de CL
Wat een topgasten.quote:Op zaterdag 18 september 2021 14:18 schreef Nober het volgende:
[..]
Niemand?
Hey JR. The Witcher boeken nog een aanrader? Lees goeie dingen.quote:Op zaterdag 18 september 2021 14:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dus ze gaan ook gewoon lekker ouwehoeren over politiek als er CL bezig is?
Zal Gijp leuk vinden.
jaquote:Op zaterdag 18 september 2021 14:47 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Hey JR. The Witcher boeken nog een aanrader? Lees goeie dingen.
Omdat ik weet dat jij van Fantasy houdt, neem ik dit serieus. Thanx.quote:
Valentijn ook graag elke week ff inbellen voor de totoquote:Op zaterdag 18 september 2021 14:21 schreef macca728 het volgende:
meisje Estavana elke week graag
Woerts, Nijhuis en Kraay jr tellen niet omdat die zelf betalen om aan te schuiven.
mijn favoriete serie krijg je er dan gratis bij als advies: mistbornquote:Op zaterdag 18 september 2021 14:53 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Omdat ik weet dat jij van Fantasy houdt, neem ik dit serieus. Thanx.
Bestaat dat nog ja?quote:Op zaterdag 18 september 2021 14:32 schreef Evertjan het volgende:
[..]
kijk ook veel liever naar Voetbal International
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |