Live op NPO3 nuquote:Op vrijdag 17 september 2021 20:45 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Is daar een filmpje van
Die worden ook zonder Flekken kampioenquote:Op vrijdag 17 september 2021 20:45 schreef RamboDirk het volgende:
Misschien moet Ajax Flekken halen in de winter.
Als ik moet poepen en het komt niet goed op gang, drink ik een tasje koffie en kijk ik een herhaling van de Oranje Leeuwinnen. Dan brom ik die pot vol als een volleerde beer.quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:38 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
@:poepz0r @:sfancta @:de_boswachter
Ideaal als breekijzer.quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:58 schreef WethouderHekking het volgende:
Luuk de Jong bij Barca is pure armoe
Die heeft geen doelpunten gemaakt in de EL finale.quote:Op vrijdag 17 september 2021 20:59 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kon die net zo goed Michiel Kramer kopen
Messi ook nietquote:Op vrijdag 17 september 2021 21:00 schreef Coco het volgende:
[..]
Die heeft geen doelpunten gemaakt in de EL finale.
Die groei schijnt zeer locaal te zijn geweest.quote:
Ortega was 10cm langerquote:Op vrijdag 17 september 2021 21:02 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Vd Sar is het daar niet mee eens
Maakt niet uit , mensen die korfbal omschrijven als een frisse neus na een middagdutje kunnen bij mij niet meer stuk.quote:
Edgar D. wist die actie dan ook op waarde te schatten.quote:Op vrijdag 17 september 2021 21:05 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Beste actie van dat toernooi
Hiddink kon zijn broek weer laten zakkenquote:Op vrijdag 17 september 2021 21:12 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Edgar D. wist die actie dan ook op waarde te schatten.
Te autistisch vooral.quote:Op vrijdag 17 september 2021 21:13 schreef WethouderHekking het volgende:
Omtzigt is te fatsoenlijk voor de politieke slangenkuil
De beste uitspraken deed Hugo overigens als persiflage van Erik van Muiswinkel.quote:Op vrijdag 17 september 2021 21:11 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maakt niet uit , mensen die korfbal omschrijven als een frisse neus na een middagdutje kunnen bij mij niet meer stuk.
Is dat nog ergens te zien ?quote:Op vrijdag 17 september 2021 21:15 schreef -XOR- het volgende:
[..]
De beste uitspraken deed Hugo overigens als persiflage van Erik van Muiswinkel.
quote:Op vrijdag 17 september 2021 21:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Is dat nog ergens te zien ?
Van Vleuten heeft ook wel eens Derksen geimiteerd.quote:Op vrijdag 17 september 2021 21:18 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Het was natuurlijk Diederik van Vleuten, niet Van Muiswinkel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |