Hij kijkt alle wedstrijden trouw.quote:Op vrijdag 17 september 2021 22:32 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Johan meer verstand van voetbal? Lol. Totaal niet. Dat volgt hij al jaren niet meer.
Meer nieuws per uitzending over fucking ADO dan over Sporting-Ajax.quote:Op vrijdag 17 september 2021 23:54 schreef macca728 het volgende:
nieuws over ADO en de investeerders bij Feyenoord![]()
![]()
![]()
HOLDquote:Op vrijdag 17 september 2021 23:37 schreef ikweethetookniet het volgende:
Maandag Chris Woerts weer![]()
Bitcoin kopen of verkopen nu
quote:Op donderdag 16 september 2021 13:49 schreef GGMM het volgende:
Bijna topic 2000
Dat wordt een feestje!
quote:Op vrijdag 17 september 2021 23:37 schreef ikweethetookniet het volgende:
Maandag Chris Woerts weer![]()
Bitcoin kopen of verkopen nu
Als het slecht gaat kom je vaker ter sprake...quote:Op zaterdag 18 september 2021 08:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Meer nieuws per uitzending over fucking ADO dan over Sporting-Ajax.
quote:Op zaterdag 18 september 2021 11:01 schreef Zipportal het volgende:
Talpa zet vol in op Johan Derksen: 72-jarige analist ziet dagelijkse talkshow wel zitten
https://www.ad.nl/show/ta(...)wel-zitten~a9a1611c/
Overkill.
Extreme zelfoverschatting ja. Populistisch grapjes maken over de actualiteit is leuk, maar een talkshow is wel even wat anders. Hoe gaat Gijp in godsnaam mee praten over oplossingen voor de woningmarkt, de algemene politieke beschouwingen of de gevolgen van het veiligheidspact van de VS-UK-Australie?quote:Op zaterdag 18 september 2021 11:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[ twitter ]
Lachwekkend. Maar Derksen haat het wereldje ontzettend hoor.
ik heb aan de mol doorgegeven dat hij voortaan eerst confetti moet dm'en voordat hij een nieuw format gaat uitproberenquote:Op zaterdag 18 september 2021 11:53 schreef Confetti het volgende:
[..]
Extreme zelfoverschatting ja. Populistisch grapjes maken over de actualiteit is leuk, maar een talkshow is wel even wat anders. Hoe gaat Gijp in godsnaam mee praten over oplossingen voor de woningmarkt, de algemene politieke beschouwingen of de gevolgen van het veiligheidspact van de VS-UK-Australie?
Ik kan me niet voorstellen dat dit gaat aanslaan. De kijker is niet gek, zoals Johan zelf zou zeggen.
Met wie dan als sidekicksquote:Op zaterdag 18 september 2021 12:01 schreef SpaceOdyssey het volgende:
Dus Hélène gaat VI presenteren. Interessant.
Ik dacht dat het over de voetbalwedstrijden ging, EL en zo.quote:Op zaterdag 18 september 2021 12:01 schreef SpaceOdyssey het volgende:
Dus Hélène gaat VI presenteren. Interessant.
quote:De nieuwe dagelijkse show zal vanaf januari 2022 elke werkdag te zien zijn op SBS 6 tussen half 10 en half 11. Daardoor ontstaat wel de gekke situatie dat het drietal recht tegenover de uitzendingen van het voetbal op Veronica komen te staan. Hélène Hendriks neemt daar het stokje over van Genee. Wat er met de radioshow van Genee gebeurt, is nog onduidelijk.
Geld GENOTquote:Johan Derksen stopt met tv: ‘Het gaat me tegenstaan’
Johan Derksen (72) stopt met televisie maken. Dat onthult hij in gesprek met deze site en in Derksen, de biografie van de hand van Michel van Egmond en Antoinnette Scheulderman die morgen verschijnt. De analyticus van Veronica Inside dient zijn contract uit en zal vanaf medio 2022 van het scherm verdwijnen.
,,Kan ik me prima voor opladen hoor, geen probleem, maar daarna is het over. Natuurlijk, iedereen die op tv verschijnt, is ijdel en hebberig. Maar ik heb zoveel andere leuke dingen te doen. Ik ga het niet missen.’’
https://www.ad.nl/home/jo(...)tegenstaan~a51c1603/
Kuyt en Wes. Lekker man.quote:Op zaterdag 18 september 2021 12:17 schreef Paul het volgende:
[..]
Met wie dan als sidekicks
Derksen en Gijpie kunnen niet meer
En weer een goede voorspelling gedaan. Begint saai te worden.quote:
quote:Op vrijdag 28 mei 2021 11:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik geloof hier geen meuk van.
Mijn voorspelling: hij gaat in 2022 gewoon door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |