Derksen zal wel eens ooit met pensioen gaan hequote:Op zaterdag 18 september 2021 14:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit gaan ze geen 2 jaar volhouden.
Ik ook niet trouwens.
Niemand?quote:Op zaterdag 18 september 2021 13:34 schreef Evertjan het volgende:
leuk hoor een talkshow waarin niemand te gast wilt zijn
noem het maar niks inderdaadquote:Op zaterdag 18 september 2021 14:18 schreef Nober het volgende:
[..]
Niemand?
Boskamp, Driessen, Kieft, Kraaij jnr, Hendriks, Krabbendam, Van Roosmalen, Van Moorsel, Koppelaar, Booij, Boogerd, Butter, Sneijder, Polman, Akyol, Kroon, Clement, Woerts, Nijhuis, Van Groningen, Ten Napel, De Bever, Verbeek, Advocaat, Joling, Boussatta.
ze zitten er bij als lulletje lampenkatoen.quote:Op zaterdag 18 september 2021 14:18 schreef Nober het volgende:
[..]
Niemand?
Boskamp, Driessen, Kieft, Kraaij jnr, Hendriks, Krabbendam, Van Roosmalen, Van Moorsel, Koppelaar, Booij, Boogerd, Butter, Sneijder, Polman, Akyol, Kroon, Clement, Woerts, Nijhuis, Van Groningen, Ten Napel, De Bever, Verbeek, Advocaat, Joling, Boussatta.
En de hockeylulquote:Op zaterdag 18 september 2021 14:18 schreef Nober het volgende:
[..]
Niemand?
eindelijk een rechts geluid op de NL's TV.quote:Op zaterdag 18 september 2021 14:24 schreef macca728 het volgende:
een programma over politiek met 4 mensen die het met elkaar eens zijn en allemaal Rutte stemmen.
Alleen Wilfriet stemt geen VVD toch? Dat zei hij tenminste.quote:Op zaterdag 18 september 2021 14:24 schreef macca728 het volgende:
een programma over politiek met 4 mensen die het met elkaar eens zijn en allemaal Rutte stemmen.
stemt CDA geloof ikquote:Op zaterdag 18 september 2021 14:28 schreef SpaceOdyssey het volgende:
[..]
Alleen Wilfriet stemt geen VVD toch? Dat zei hij tenminste.
kijk ook veel liever naar Voetbal International op Youtube. Veronica Inside is lachwekkend als het echt inhoudelijk over voetbal gaat. Volgens mij heeft JD deze week niet eens alle wedstrijden gezien van de CLquote:
Door heen geslapen.quote:Op zaterdag 18 september 2021 14:32 schreef Evertjan het volgende:
[..]
kijk ook veel liever naar Voetbal International op Youtube. Veronica Inside is lachwekkend als het echt inhoudelijk over voetbal gaat. Volgens mij heeft JD deze week niet eens alle wedstrijden gezien van de CL
Wat een topgasten.quote:Op zaterdag 18 september 2021 14:18 schreef Nober het volgende:
[..]
Niemand?
Hey JR. The Witcher boeken nog een aanrader? Lees goeie dingen.quote:Op zaterdag 18 september 2021 14:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dus ze gaan ook gewoon lekker ouwehoeren over politiek als er CL bezig is?
Zal Gijp leuk vinden.
jaquote:Op zaterdag 18 september 2021 14:47 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Hey JR. The Witcher boeken nog een aanrader? Lees goeie dingen.
Omdat ik weet dat jij van Fantasy houdt, neem ik dit serieus. Thanx.quote:
Valentijn ook graag elke week ff inbellen voor de totoquote:Op zaterdag 18 september 2021 14:21 schreef macca728 het volgende:
meisje Estavana elke week graag
Woerts, Nijhuis en Kraay jr tellen niet omdat die zelf betalen om aan te schuiven.
mijn favoriete serie krijg je er dan gratis bij als advies: mistbornquote:Op zaterdag 18 september 2021 14:53 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Omdat ik weet dat jij van Fantasy houdt, neem ik dit serieus. Thanx.
Bestaat dat nog ja?quote:Op zaterdag 18 september 2021 14:32 schreef Evertjan het volgende:
[..]
kijk ook veel liever naar Voetbal International
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |