Wtf, dit neem je terug klootzakquote:Op donderdag 16 september 2021 12:56 schreef maxi-mus het volgende:
Waardeloze TS
Waardeloze TT
Waardeloze OP
Ik geef dit topic een 1.
Nee, jij moet zo nodig kapen.quote:Op donderdag 16 september 2021 12:56 schreef Oriente het volgende:
[..]
Wtf, dit neem je terug klootzak
Datquote:Op donderdag 16 september 2021 12:56 schreef maxi-mus het volgende:
Waardeloze TS
Waardeloze TT
Waardeloze OP
Ik geef dit topic een 1.
Dit klopt wel aardig ja.quote:Op donderdag 16 september 2021 12:56 schreef maxi-mus het volgende:
Waardeloze TS
Waardeloze TT
Waardeloze OP
Ik geef dit topic een 1.
Moet je maar sneller zijn, of heb je chipsvingers?quote:Op donderdag 16 september 2021 12:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee, jij moet zo nodig kapen.
Wanneer mag je van de moedermelk af ?quote:Op donderdag 16 september 2021 12:53 schreef onlogisch het volgende:
110 gram havermout met chiazaad/lijnzaad/sesamzaad, scope whey en melk
Nee ik doe ook daadwerkelijk nog wel eens wat op mijn werk.quote:Op donderdag 16 september 2021 12:57 schreef Oriente het volgende:
[..]
Moet je maar sneller zijn, of heb je chipsvingers?
*triple Bquote:
Neuk je ze dan van achter, edgar?quote:Op donderdag 16 september 2021 12:58 schreef Oriente het volgende:
[..]
[..]
Jullie mogen ook tegen het muurtje
BOHOHOHOHOH!!quote:Op donderdag 16 september 2021 13:14 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Neuk je ze dan van achter, edgar?
Nee, want Pim hep gelijk.quote:Op donderdag 16 september 2021 13:23 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
@:GGMM @:Onlogisch @:Maxi-mus gaan nu deze Twitter user op hunnie plek zetten.
Je hoeft niet te oefenen, de lat ligt heel erg laag.quote:Op donderdag 16 september 2021 13:27 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik oefen alvast voor het WK duo modschap.
Dezelfde type mods die met hun MacBook de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens mod zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:Op donderdag 16 september 2021 13:27 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik oefen alvast voor het WK duo modschap.
quote:Op donderdag 16 september 2021 13:30 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dezelfde type mods die met hun MacBook de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens mod zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Jawel hoor, netflix en chilletje.quote:Op donderdag 16 september 2021 14:49 schreef maxi-mus het volgende:
Zouden jullie Lisa Westerveld doen?
Ik vind haar dat blonde haar beter staan.quote:Op donderdag 16 september 2021 14:49 schreef Coco het volgende:
[..]
Jawel hoor, netflix en chilletje.
Nee. Atje Kuiken lijkt mij wel een wilde kat.quote:Op donderdag 16 september 2021 14:49 schreef maxi-mus het volgende:
Brrr dat vind ik zo'n aseksueel mens. Dan liever Nicky.quote:Op donderdag 16 september 2021 15:00 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nee. Atje Kuiken lijkt mij wel een wilde kat.
Nee.quote:Op donderdag 16 september 2021 14:49 schreef maxi-mus het volgende:
En Thieme?quote:Op donderdag 16 september 2021 15:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee.
Femke Merel van Kooten wel.
@:rambodirk
Zeker!quote:Op donderdag 16 september 2021 15:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En Thieme?
[ twitter ]
[ afbeelding ]
Dat mag. We leven in een vrij land.quote:Op donderdag 16 september 2021 15:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja heerlijke milf. Esther zou ik ook wel doen trouwens.
quote:Op donderdag 16 september 2021 15:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat mag. We leven in een vrij land.
Achter de tent uit elkaar trekken genot.quote:Op donderdag 16 september 2021 15:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Laat je niet beflikkeren maat.
[ afbeelding ]
zwarte cross genotquote:Op donderdag 16 september 2021 15:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Achter de tent uit elkaar trekken genot.
En de quote van de mod ook. @capriciaquote:Op donderdag 16 september 2021 15:44 schreef Coco het volgende:
Een post van @:zipportal verdwijnt in COR
Je hebt in totaal 923 notes gekregen van onze moderatorsquote:Op donderdag 16 september 2021 15:55 schreef Zipportal het volgende:
De zielige F1 note is uit.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
@:lenny_leonard
quote:Op donderdag 16 september 2021 15:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Je hebt in totaal 923 notes gekregen van onze moderators
Nog 77!!!! @:onlogisch @:ggmm
quote:
per dm vriendelijk gevraagd zijn taalgebruik wat te matigen. Resulteerde in een nare reactie, persoonlijke aanval enz, het verzoek hem niet meer lastig te vallen in dm en meldingen dat bans 'm niet interesseren en dat ik maar moest oprotten. Wenst de volgende keer liever meteen gebanned te worden in plaats van vriendelijke verzoekenquote:
Van @DJMO heb ik gehoord dat die mod achter ook niet serieus wordt genomen.quote:Op donderdag 16 september 2021 16:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
per dm vriendelijk gevraagd zijn taalgebruik wat te matigen. Resulteerde in een nare reactie, persoonlijke aanval enz, het verzoek hem niet meer lastig te vallen in dm en meldingen dat bans 'm niet interesseren en dat ik maar moest oprotten. Wenst de volgende keer liever meteen gebanned te worden in plaats van vriendelijke verzoeken
hahahahhahaaha ik lees dit net pas. Wat een debiel.
Dit is Banny zelf.quote:Op donderdag 16 september 2021 16:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Van @:DJMO heb ik gehoord dat die mod achter ook niet serieus wordt genomen.
Waarom kunnen die mensjes zelf zo slecht tegen kritiek maar menen ze zelf wel iedereen te moeten aanspreken?quote:
@Lenny_Leonard onweer?quote:Op donderdag 16 september 2021 16:41 schreef Zipportal het volgende:
Het wordt hier OPEENS heel donker. @:GGMM
Ik ga zo even bij mijn moeder eten! Geen idee wat.quote:Op donderdag 16 september 2021 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe stokbroodje gezond en soep.
Ik ga uit eten met een tante naar de wok (lol)quote:Op donderdag 16 september 2021 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Je bent een goed mens.quote:Op donderdag 16 september 2021 17:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ga uit eten met een tante naar de wok (lol)
Ter info
4,40 voor thee?quote:Op donderdag 16 september 2021 17:06 schreef 3rr0r het volgende:
Iemand gaat thee hamsteren
https://www.ah.nl/bonus/groep/369676?week=37
Dit is bluf.quote:Op donderdag 16 september 2021 16:01 schreef maxi-mus het volgende:
Ik denk dat ik @:scrummie maar ga volgen.
Mihoen met groenten en babi ketjapquote:Op donderdag 16 september 2021 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pizza kebabquote:Op donderdag 16 september 2021 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ben ook iemand die zijn abo gewoon koopt en er niet om bedeltquote:Op donderdag 16 september 2021 19:54 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Blijkbaar. Maar dat heeft @:GGMM er voor over.
quote:Op donderdag 16 september 2021 15:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee.
Femke Merel van Kooten wel.
@:rambodirk
Wat een lap tekst manquote:Op donderdag 16 september 2021 18:16 schreef Zipportal het volgende:
[ instagram ]
Albert0000000000. @:monkyyy @:DJMO
Ze doen hun best.quote:
quote:Khalid B. was er wel. Hij wordt verdacht van lidmaatschap van de criminele organisatie. Zijn advocaat Simeon Burmeister vroeg of de zaak van zijn cliënt los van die van Nouredinne H. behandeld kon worden. “Hij vindt het belastend om mee te moeten doen met zware jongens. Hij vind het moeilijk om naast een medeverdachte te zitten die van veel ergere feiten verdacht wordt.” Ook Khalid B. vroeg om vrijlating.
Maak er een topic over. In andere subfora hebben ze nog niet zoveel parodietopics.quote:Op vrijdag 17 september 2021 09:03 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)uf-of-samy~a50a587a/
[..]
ad.nl een parodie op een krant.
Waarom deel je dan altijd elke scheet die op ad.nl staat?quote:Op vrijdag 17 september 2021 09:03 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)uf-of-samy~a50a587a/
[..]
ad.nl een parodie op een krant.
mwa kan er geen wegtrekker van krijgen al ga ik PSV-Feyenoord denk ik wel kijkenquote:Op vrijdag 17 september 2021 10:57 schreef Nober het volgende:
Super Zondag
12:15 Go Ahead Eagles v PEC Zwolle
13:00 OGC NICE v AS Monaco
14:30 PSV v Feyenoord
17:30 Tottenham v Chelsea
20:45 PSG v Olympique Lyonnais
20:45 Juventus v AC Milan
21:00 Valencia v Real Madrid
Mij niet mentionen als het om 'sport' gaatquote:Op vrijdag 17 september 2021 11:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
@:mortaxx @:monkyyy @:fetx vanavond eindelijk weer competitie
Succes maat!quote:Op vrijdag 17 september 2021 11:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik vermoed dat dat een redelijk eenzijdige wedstrijd gaat worden.quote:Op vrijdag 17 september 2021 11:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
mwa kan er geen wegtrekker van krijgen al ga ik PSV-Feyenoord denk ik wel kijken
Laatste 7 wedstrijden niet verloren van PSV.quote:Op vrijdag 17 september 2021 11:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vermoed dat dat een redelijk eenzijdige wedstrijd gaat worden.
Denk je, verdedigend staat Feyenoord toch aardig goed?quote:Op vrijdag 17 september 2021 11:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vermoed dat dat een redelijk eenzijdige wedstrijd gaat worden.
Op zich wel. Maar laten we eerlijk zijn: PSV is een stukje verder en zeker de eerste 11 hebben wel meer kwaliteit.quote:Op vrijdag 17 september 2021 11:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Denk je, verdedigend staat Feyenoord toch aardig goed?
Zijn er al journalisten die roepen dat ‘de kans nu toch steeds groter wordt dat PSV weer gaat winnen?’quote:Op vrijdag 17 september 2021 11:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Laatste 7 wedstrijden niet verloren van PSV.
Maar ik denk het ook.
Ik verdenk Maarten Wijffels.quote:Op vrijdag 17 september 2021 11:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Zijn er al journalisten die roepen dat ‘de kans nu toch steeds groter wordt dat PSV weer gaat winnen?’
Terechte reactie. Sorry maat, volgende keer zit je bij de mention.quote:Op vrijdag 17 september 2021 11:27 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Mij niet mentionen als het om 'sport' gaat.
Bedankt, vriend. Komt wel goed. Wordt gewoon 4-0 vanavond lijkt me.quote:
En Ajax tegen Cambuur met 8 man.quote:Op vrijdag 17 september 2021 11:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
dus eigenlijk moet PSV met 10 man beginnen?
Nou nou nouquote:Op vrijdag 17 september 2021 11:41 schreef maxi-mus het volgende:
Jeetje, de Feyenoorders dekken zich nog erger in dan @:mexicanobakker .
PSV is wel verder, maar Feyenoord heeft achterin echt meer kwaliteit dan PSV. Ik keek de selecties door en ik vond het verschil reuze meevallen eigenlijk.quote:Op vrijdag 17 september 2021 11:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Op zich wel. Maar laten we eerlijk zijn: PSV is een stukje verder en zeker de eerste 11 hebben wel meer kwaliteit.
Feyenoord moet zich lekker richten op de 3e plek.
quote:Op vrijdag 17 september 2021 11:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
PSV is wel verder, maar Feyenoord heeft achterin echt meer kwaliteit dan PSV. Ik keek de selecties door en ik vond het verschil reuze meevallen eigenlijk.
Het heet niet voor niets een vrijdagmiddagborrel Gurley.quote:Op vrijdag 17 september 2021 11:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
PSV is wel verder, maar Feyenoord heeft achterin echt meer kwaliteit dan PSV. Ik keek de selecties door en ik vond het verschil reuze meevallen eigenlijk.
Ik zou een gelijkspelletje zeggen maar misschien gaat die intense wedstrijd van PSV gisteren in ons voordeel werken.
quote:Op vrijdag 17 september 2021 11:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Het heet niet voor niets een vrijdagmiddagborrel Gurley.
Jongen alsjeblieftquote:Op vrijdag 17 september 2021 11:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zou een gelijkspelletje zeggen maar misschien gaat die intense wedstrijd van PSV gisteren in ons voordeel werken.
Ik was al bang dat het bij jou geen satire was.quote:Op vrijdag 17 september 2021 11:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
De verdediging van Feyenoord beter noemen dan die van PSV en het selectieverschil reuze vinden meevallen is toch niet zo’n hot take
Het is een slappe take maarquote:Op vrijdag 17 september 2021 11:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
De verdediging van Feyenoord beter noemen dan die van PSV en het selectieverschil reuze vinden meevallen is toch niet zo’n hot take
Vind die backs ook niet heel bijzonder daar, maar verder wel eens.quote:Op vrijdag 17 september 2021 11:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het is een slappe take maar
Haifa - Feyenoord 0-0
Alleen Bijlow zou ik onmiddelijk in basis zetten bij PSV. De rest niet.
Bij hullie ook niet.quote:Op vrijdag 17 september 2021 11:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Vind die backs ook niet heel bijzonder daar, maar verder wel eens.
Ik vind het centrale duo van Feyenoord ook wel beter staan hoor. Maar centrale duo van Feyenoord vind ik wel uitstekend.quote:Op vrijdag 17 september 2021 11:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het is een slappe take maar
Haifa - Feyenoord 0-0
Alleen Bijlow zou ik onmiddelijk in basis zetten bij PSV. De rest niet.
Ja onze keeper en backs vind ik wel beter. Centraal achterin scheelt niet veel van elkaar. Verder vind ik PSV eigenlijk op alle posities sterker.quote:Op vrijdag 17 september 2021 11:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Vind die backs ook niet heel bijzonder daar, maar verder wel eens.
Vanochtend lekker van 10.00 tot 11.00 een balletje geslagenquote:Op vrijdag 17 september 2021 11:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Geslagen of ‘geslagen’? @Wereldgozerquote:Op vrijdag 17 september 2021 11:58 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Vanochtend lekker van 10.00 tot 11.00 een balletje geslagen
Redelijk vergelijkbaar. Centrale duo van Feyenoord vind ik iets beter en de keeper veel beter. Ik vind het echt niet zo’n hot take eigenlijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 17 september 2021 11:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Geslagen of ‘geslagen’? @:wereldgozer
Oh het ging mij niet om die verdediging take (waar ik hun ook net wat sterker vind) maar meer om die andere uitspraak. Het verschil op vrijwel alle posities behalve de verdediging is echt (heel) groot. Ook in de breedte vind ik PSV (veel) sterker. Maar we gaan het zien zondag, ik verwacht een slachtpartij.quote:Op vrijdag 17 september 2021 12:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Redelijk vergelijkbaar. Centrale duo van Feyenoord vind ik iets beter en de keeper veel beter. Ik vind het echt niet zo’n hot take eigenlijk
Op de andere posities is PSV wel beter bezet. In de breedte vind ik PSV en Feyenoord allebei vrij matig eigenlijk.
Mwah. Slot is er niet echt van om opportunistisch te gaan aanvallen tegen een op papier betere ploeg, dat deed hij bij AZ ook niet. Beroep mij qua hoop toch ook wel dat hij in de topwedstrijden bij AZ geen enkele goal tegen kreegquote:Op vrijdag 17 september 2021 11:40 schreef Caland het volgende:
Feyenoord gaat volledig geslacht worden in de omschakeling en maandag gaat Derksen roepen dat het spel van Advocaat toch beter past bij Feyenoord
U las het hier voor het eerst
Als we een simpele, ietwat kortzichtige, positie-positie vergelijking gaan doenquote:Op vrijdag 17 september 2021 12:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Redelijk vergelijkbaar. Centrale duo van Feyenoord vind ik iets beter en de keeper veel beter. Ik vind het echt niet zo’n hot take eigenlijk
Op de andere posities is PSV wel beter bezet. In de breedte vind ik PSV en Feyenoord allebei vrij matig eigenlijk.
Dat bewaar je maar lekker voor voetbalzone.quote:Op vrijdag 17 september 2021 12:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als we een simpele, ietwat kortzichtige, positie-positie vergelijking gaan doen
Ik pas me aan aan Gurneyquote:Op vrijdag 17 september 2021 12:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat bewaar je maar lekker voor voetbalzone.
Grotendeels eens. Ik vind alleen Ramalho en Mwene niet beter dan wij hebben. LB gelijk. En die Sangaré kan er geen reet van dus des te triester eigenlijkquote:Op vrijdag 17 september 2021 12:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Bijlow - Drommel: Bijlow
Pedersen - Mwene: Mwene
Trauner - Ramalho: Ramalho
Senesi - Boscagli: Ik zet ze gelijk. Senesi is verdedigend beter maar wel teringtraag
Malacia - Max: Lichte voorkeur voor Max. Malacia is niet stabiel genoeg
Aursnes - Sangare: Sangare
Kokcu - Van Ginkel: Van Ginkel
Til - Gotze: hahaha
Jahanbakhsh - Madueke: moet ik doorgaan?
Linssen - Zahavi: tsja
Sinisterra - Gakpo: nou prima
O ik ben het echt met je oneens (joh) en ik verwacht eigenlijk dat we het PSV erg lastig gaan maken zondag. In Slot we trustquote:Op vrijdag 17 september 2021 12:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh het ging mij niet om die verdediging take (waar ik hun ook net wat sterker vind) maar meer om die andere uitspraak. Het verschil op vrijwel alle posities behalve de verdediging is echt (heel) groot. Ook in de breedte vind ik PSV (veel) sterker. Maar we gaan het zien zondag, ik verwacht een slachtpartij.
Ja jij schat Feyenoord altijd wat optimistischer in dan de realiteit is. Maar ik hoop met je mee hoor, van mij mogen ze winnen.quote:Op vrijdag 17 september 2021 12:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
O ik ben het echt met je oneens (joh) en ik verwacht eigenlijk dat we het PSV erg lastig gaan maken zondag. In Slot we trust
Maar ik vind het voor zondag heel lastig inschatten hoor. Een dikke nederlaag sluit ik niet uit, zeker als Aursnes niet speelt.
gurney snapt er niet zoveel van, maar is wel lekker 'fanatiek'quote:Op vrijdag 17 september 2021 12:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja jij schat Feyenoord altijd wat optimistischer in dan de realiteit is. Maar ik hoop met je mee hoor, van mij mogen ze winnen.
Ik zou niet zo snel Madueke, Sangare en Ramalho boven Jahanbakhsh, Aursnes en Trauner zetten. Zeker de laatste niet, dat vind ik echt kortzichtig met wat een aanwinst Trauner blijkt te zijn. Mwene/Pedersen valt ook wel mee. De enige duidelijke verschillen vind ik Zahavi tov Linssen en Gotze tov Til. Misschien Gakpo tov Sinisterra maar dat zijn allebei klasbakken.quote:Op vrijdag 17 september 2021 12:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Bijlow - Drommel: Bijlow
Pedersen - Mwene: Mwene
Trauner - Ramalho: Ramalho
Senesi - Boscagli: Ik zet ze gelijk. Senesi is verdedigend beter maar wel teringtraag
Malacia - Max: Lichte voorkeur voor Max. Malacia is niet stabiel genoeg
Aursnes - Sangare: Sangare
Kokcu - Van Ginkel: Van Ginkel
Til - Gotze: hahaha
Jahanbakhsh - Madueke: moet ik doorgaan?
Linssen - Zahavi: tsja
Sinisterra - Gakpo: nou prima
quote:Op vrijdag 17 september 2021 12:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zou niet zo snel Madueke, Sangare en Ramalho boven Jahanbakhsh, Aursnes en Trauner zetten. Zeker de laatste niet, dat vind ik echt kortzichtig met wat een aanwinst Trauner blijkt te zijn. Mwene/Pedersen valt ook wel mee. De enige duidelijke verschillen vind ik Zahavi tov Linssen en Gotze tov Til. Misschien Gakpo tov Sinisterra maar dat zijn allebei klasbakken.
Weekendje al te pakken of moet je nog even uurtjes beesten?quote:Op vrijdag 17 september 2021 12:19 schreef Caland het volgende:
We moeten de geen voetbal in de sc regel weer wat strakker gaan handhaven merk ik.
Ordnung muss sein.
quote:Op vrijdag 17 september 2021 12:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zou niet zo snel Madueke, Sangare en Ramalho boven Jahanbakhsh, Aursnes en Trauner zetten. Zeker de laatste niet, dat vind ik echt kortzichtig met wat een aanwinst Trauner blijkt te zijn. Mwene/Pedersen valt ook wel mee. De enige duidelijke verschillen vind ik Zahavi tov Linssen en Gotze tov Til. Misschien Gakpo tov Sinisterra maar dat zijn allebei klasbakken.
O dat zeker. Soms zit er ook een verschil met wat ik zeg en echt geloof hoor. Maar ik ben ook niet blind of kritiekloos naar Feyenoordquote:Op vrijdag 17 september 2021 12:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja jij schat Feyenoord altijd wat optimistischer in dan de realiteit is. Maar ik hoop met je mee hoor, van mij mogen ze winnen.
Dan zitten we aardig op één lijn. (ik heb 4-0)quote:Op vrijdag 17 september 2021 12:28 schreef fetX het volgende:
Ik heb 3-0 voor PSV gezegd en ik sta 2e in de Toto (@:oriente). Zou verstandig zijn om naar mij te luisteren dus
*hboquote:Op vrijdag 17 september 2021 12:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Alle werknemers van het HBO krijgen in november iets van 800 euro op hun rekening gestort zie ik. Beetje uit het niets maar dit vind ik best leuk
En @Lenny_Leonard wacht nu nog steeds op zijn geldquote:Op vrijdag 17 september 2021 12:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Alle werknemers van het HBO krijgen in november iets van 800 euro op hun rekening gestort zie ik. Beetje uit het niets maar dit vind ik best leuk
Ben daar wel een beetje bang voor ja, zeker als Aurnses niet in de basis staat. Voor Gakpo knijp ik hem ook wel tegenover Pedersen. Zie het alweer helemaal gebeuren dat Götze teveel ruimte krijgt, Gakpo lanceert en dat het dan gedaan is. Hoop zelf dat Slot iets meer op de omschakeling speelt maar dan moet je niet met Linssen in de spits spelen.quote:Op vrijdag 17 september 2021 12:28 schreef fetX het volgende:
Ik heb 3-0 voor PSV gezegd en ik sta 2e in de Toto (@:oriente). Zou verstandig zijn om naar mij te luisteren dus
Niet alleen de zorg, ook een klap in het gezicht van Dickie die nog steeds zijn bonus niet heeft gekregen.quote:Op vrijdag 17 september 2021 12:36 schreef Caland het volgende:
[..]
En @:lenny_leonard wacht nu nog steeds op zijn geld
Een klap in het gezicht van de zorg dit
Hoe gaat het met jouw klachten eigenlijk? Is je smaak terug?quote:Op vrijdag 17 september 2021 12:55 schreef fetX het volgende:
Vervelend hoor dat mijn vriendin van die long covid klachten heeft, maar ik ben godverdomme nooit meer alleen thuis.
Yep. Smaak en reuk kreeg ik na 3 maanden terugquote:Op vrijdag 17 september 2021 12:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jouw klachten eigenlijk? Is je smaak terug?
Ik heb vroeger hbo gedaan, krijg ik nu ook 800 pietermannen?quote:Op vrijdag 17 september 2021 12:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Nooit. Ook nu gaat PSV weer heel veel moeite hebben met Feyenoord.quote:Op vrijdag 17 september 2021 12:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh het ging mij niet om die verdediging take (waar ik hun ook net wat sterker vind) maar meer om die andere uitspraak. Het verschil op vrijwel alle posities behalve de verdediging is echt (heel) groot. Ook in de breedte vind ik PSV (veel) sterker. Maar we gaan het zien zondag, ik verwacht een slachtpartij.
Geen dank.quote:Op vrijdag 17 september 2021 13:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Er staan topicreports open
@:skysheriff @:klummie check dit
Dus je bent nu Ajax fan?quote:Op vrijdag 17 september 2021 12:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Yep. Smaak kreeg ik na 3 maanden terug
terechte klachtquote:Op vrijdag 17 september 2021 12:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En wij maar werken voor ons kankergeld.
Ambtenaren
Dek je niet zo in zeg.quote:Op vrijdag 17 september 2021 13:05 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nooit. Ook nu gaat PSV weer heel veel moeite hebben met Feyenoord.
Schmidt heeft geen plan B. Tegenstanders weten hoe ze PSV moeten aanpakken en gaan dat volop uitnutten.
Heeft niets te maken met indekken. PSV heeft het de laatste jaren gewoon steeds heel moeilijk tegen Feyenoord. En ik vind ze er niet per se minder op geworden dit jaar.quote:
PSV is toch ook (veel) verder?quote:Op vrijdag 17 september 2021 13:37 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Heeft niets te maken met indekken. PSV heeft het de laatste jaren gewoon steeds heel moeilijk tegen Feyenoord. En ik vind ze er niet per se minder op geworden dit jaar.
Zeker. Wat mij betreft de duidelijke nummer twee in Nederland. En als je in Israel 0-0 speelt is dat niet geweldig.quote:
Geen haring????quote:Op vrijdag 17 september 2021 13:36 schreef maxi-mus het volgende:
[ afbeelding ]
@:caland @:onlogisch @:ggmm @:coco
Nee dat haal ik eigenlijk nooit, ga ik volgende week wel even een keer halen.quote:Op vrijdag 17 september 2021 13:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen haring????
Eet smakelijk makker
Dus je gaat dit halen omdat Caland het zegt?quote:Op vrijdag 17 september 2021 13:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee dat haal ik eigenlijk nooit, ga ik volgende week wel even een keer halen.
Bedankt!
Ja, als hij had gezegd dat ik in de sloot moest springen had ik nu een nat pak.quote:Op vrijdag 17 september 2021 13:41 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dus je gaat dit halen omdat Caland het zegt?
Ik ben erg benieuwd of user @Lange_Lans hier een like of een report op gaat zetten.quote:Op vrijdag 17 september 2021 13:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon betalen
En als je niet betaalt dan kankertyfstraal ik je zo het water in
Rikkert refereert duidelijk naar een opmerking van Aad.quote:Op vrijdag 17 september 2021 13:47 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Zou Rikkert weten dat de CV positie vrij aardig bezit is bij NL?
Geniet er lekker van maatquote:Op vrijdag 17 september 2021 13:36 schreef maxi-mus het volgende:
[ afbeelding ]
Oh die 1-2tjes sla ik altijd over.quote:Op vrijdag 17 september 2021 13:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Rikkert refereert duidelijk naar een opmerking van Aad.
Inmiddels al op. Mijn vriendin 'hoefde niet' en heeft vervolgens de helft van het bakje kibbeling opgegeten. Ik ben woedend.quote:
quote:Op vrijdag 17 september 2021 13:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Inmiddels al op. Mijn vriendin 'hoefde niet' en heeft vervolgens de helft van het bakje kibbeling opgegeten. Ik ben woedend.
Ik wist helemaal niet dat je die bakjes ook kon eten.quote:Op vrijdag 17 september 2021 13:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Inmiddels al op. Mijn vriendin 'hoefde niet' en heeft vervolgens de helft van het bakje kibbeling opgegeten. Ik ben woedend.
Ja. Ik ook.quote:Op vrijdag 17 september 2021 13:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh die 1-2tjes sla ik altijd over.
[..]
Speciaal voor deze opmerking had ik 'kibbeling' nog toegevoegd.quote:Op vrijdag 17 september 2021 13:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik wist helemaal niet dat je die bakjes ook kon eten.
Ja ik had eigenlijk na mijn klik op invoeren al spijt.quote:Op vrijdag 17 september 2021 13:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Speciaal voor deze opmerking had ik 'kibbeling' nog toegevoegd.
Invoeren? Bij mij staat er ‘versturen’.quote:Op vrijdag 17 september 2021 13:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik had eigenlijk na mijn klik op invoeren al spijt.
Ik zit op desktop momenteelquote:Op vrijdag 17 september 2021 13:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Invoeren? Bij mij staat er ‘versturen’.
Word ik hier beflikkerd? @:danny
Dan gaat er iets GRUWELIJK mis @Dannyquote:Op vrijdag 17 september 2021 13:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bij mij staat er mobiel ook 'invoeren'.
Op naar FB. Dit kan zo niet.quote:Op vrijdag 17 september 2021 13:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bij mij staat er mobiel ook 'invoeren'.
quote:Op vrijdag 17 september 2021 13:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Op naar FB. Dit kan zo niet.
'?quote:Op vrijdag 17 september 2021 13:59 schreef GGMM het volgende:
Bij mij staat er 'Weet je het écht heel zeker?'
Neequote:Op vrijdag 17 september 2021 14:02 schreef aTypisch het volgende:
baudetgod zijn rant over bitcoin en satoshi al voorbij gekomen hier?
Deze?quote:Op vrijdag 17 september 2021 14:02 schreef aTypisch het volgende:
baudetgod zijn rant over bitcoin en satoshi al voorbij gekomen hier?
Ik denk dat het niet heel goed gaat met Baudet (en dat hij heel veel door zijn neus haalt).quote:
Tjerrie is flink aan het snuiven ja. Maar zo'n vaccin is LEVENSGEVAARLIJKquote:Op vrijdag 17 september 2021 14:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet heel goed gaat met Baudet (en dat hij heel veel door zijn neus haalt).
Al besproken.quote:Op vrijdag 17 september 2021 15:08 schreef Oriente het volgende:
ALMELO (ANP) - Bij het steekincident vrijdag in het Overijsselse Almelo zijn twee mensen om het leven gekomen. Een derde slachtoffer raakte gewond. De politie heeft een verdachte aangehouden, die eveneens gewond is geraakt.
De steekpartij vond plaats aan de M. Th. Steynstraat. Eerder vrijdagochtend riep de politie mensen op niet naar die locatie te komen. De politie meldde "met veel collega’s" bij een steekincident te zijn in die straat, en vanwege het incident te hebben geschoten. "De situatie is daar op dit moment nog niet veilig. Kom dus niet naar deze locatie", schreef de politie op Twitter.
Korte tijd later liet de politie weten dat een arrestatieteam een persoon had aangehouden. Met die arrestatie kwam de situatie volgens de politie onder controle.
Kruisboog
Op beelden die RTV Oost plaatste, is te zien dat een man met een kruisboog op een balkon van een flatwoning stond. De man heeft een ontbloot bovenlijf en loopt in een korte witte broek. Op de beelden lijkt ook een schot te horen te zijn en het lijkt erop dat de man een pijl afschiet.
De politie kan nog niets zeggen over de identiteit van de slachtoffers. De aangehouden persoon wordt verdacht van betrokkenheid bij het steekincident, waarbij dus twee mensen omkwamen en een derde gewond raakte, aldus een politiewoordvoerder. Het motief van de verdachte is nog onbekend. Ook waardoor de verdachte gewond is geraakt, kan de zegsman nog niet vertellen.
Straat afgezet
De straat is afgezet. Tientallen mensen staan rondom de afzetting. Aan beide kanten van de flatwoning is een balkon. Buurtbewoners vertellen dat vanaf beide kanten zou zijn geschoten.
Bij de mensen die er staan, lopen de emoties inmiddels hoog op. Mensen maken zich zorgen over familieleden die in aangrenzende flats wonen. Vragen aan aanwezige agenten leveren vooralsnog geen informatie op en bij de aanwezigen heerst onbegrip over het feit dat de politie vooralsnog niet kan vertellen wie de slachtoffers zijn.
@:Zipportal Almelogod
Thierry is mad dat hij Barney's Coffeeshop niet meer in mag zonder QR-code, waar moet hij nou zijn partijprogramma gaan schrijven danquote:Op vrijdag 17 september 2021 14:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet heel goed gaat met Baudet (en dat hij heel veel door zijn neus haalt).
https://nos.nl/artikel/23(...)een-in-crisisoverlegquote:De Kamer steunde gisteren een motie van afkeuring tegen Bijleveld voor de evacuatieoperatie in Afghanistan. Nog voordat er over de moties was gestemd zei Bijleveld dat zij hoe dan ook zou aanblijven.
[..]
Nog 1 te gaan.quote:Op vrijdag 17 september 2021 15:25 schreef AFCNiels het volgende:
Nou, dit dacht ik dus niet.
[..]
https://nos.nl/artikel/23(...)een-in-crisisoverleg
quote:Op vrijdag 17 september 2021 15:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nog 1 te gaan.
OPRUTTE!
@:maxi-mus
quote:Op vrijdag 17 september 2021 16:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
@:caland @:miss_sly @:djmo @:nattekat @:paul
Geniet ervanquote:Op vrijdag 17 september 2021 16:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
@:caland @:miss_sly @:djmo @:nattekat @:paul
Spaghetti bolognesequote:Op vrijdag 17 september 2021 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten, dus weet niet wat er op het menu staat.
Bohhhh. Lekker maat. Hoop dat het gesmaakt heeftquote:Op vrijdag 17 september 2021 13:36 schreef maxi-mus het volgende:
[ afbeelding ]
Kip kerrie bakschotel met groenten en kipquote:Op vrijdag 17 september 2021 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten, dus weet niet wat er op het menu staat.
Vrijdag = patatdag.quote:Op vrijdag 17 september 2021 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Waardeloze papzakquote:Op vrijdag 17 september 2021 18:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vrijdag = patatdag.
Dus zodirect viesdik wat halen.
@:AFCNiels @:GGMM
vispannetjequote:Op vrijdag 17 september 2021 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Sushi.quote:Op vrijdag 17 september 2021 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Maar wel gewoon een boete uitschrijven bij het overtreden van de avondklok. Ik walg hiervan!quote:Op vrijdag 17 september 2021 17:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[ twitter ]
Klap in het gezicht van de zorg.
ik wilde hierover praten in COR, maar ik heb ook daar een onterechte banquote:Op vrijdag 17 september 2021 17:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[ twitter ]
Klap in het gezicht van de zorg.
Het valt me op dat jij veel onterechte bans hebt in subfora.quote:Op vrijdag 17 september 2021 18:15 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik wilde hierover praten in COR, maar ik heb ook daar een onterechte ban
Daar ook al? Goh....quote:Op vrijdag 17 september 2021 18:15 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Vriend van mij is daar gaan wonen. Kwam uit Groningen. Zijn moeder praat nu niet meer met hem.quote:Op vrijdag 17 september 2021 18:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]Gorredijk is wel een kutdorp trouwens.
Jij nog wel?quote:Op vrijdag 17 september 2021 18:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vriend van mij is daar gaan wonen. Kwam uit Groningen. Zijn moeder praat nu niet meer met hem.
Ze hebben de pik op je. Wie heb je in COR boos gemaakt?quote:Op vrijdag 17 september 2021 18:15 schreef aTypisch het volgende:
[..]
weet ik nietquote:Op vrijdag 17 september 2021 18:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ze hebben de pik op je. Wie heb je in COR boos gemaakt?
Graag picsquote:Op vrijdag 17 september 2021 18:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vrijdag = patatdag.
Dus zodirect viesdik wat halen.
@:AFCNiels @:GGMM
Op de Nouri docu moet je nog 30 jaar wachtenquote:Op vrijdag 17 september 2021 20:39 schreef Caland het volgende:
Schumacher docu gekeken. 6.4/10
@:ggmm @:lenny_leonard zie review
Terecht.quote:Op vrijdag 17 september 2021 22:12 schreef Coco het volgende:
Mijn post is verwijderd in COR.
Toen weer teruggezet.
En weer verwijderd.
@:zipportal
wie is ditquote:Op vrijdag 17 september 2021 23:37 schreef Salina het volgende:
[..]
Terecht.
Niet terecht.
Terecht.
Welke post?
@scrummie3.0quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:23 schreef R-woud93 het volgende:
Is onze grote vriend Scrummie alweer gesignaleerd?
Vergeet je pakken wijn nietquote:Op zaterdag 18 september 2021 08:27 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen. FC Den Bosch van de koploper geworden. Zo naar de Appie en naar de kibbeling.
Daar ga ik bij neerzitten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |