Nog 1 te gaan.quote:Op vrijdag 17 september 2021 15:25 schreef AFCNiels het volgende:
Nou, dit dacht ik dus niet.
[..]
https://nos.nl/artikel/23(...)een-in-crisisoverleg
quote:Op vrijdag 17 september 2021 15:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nog 1 te gaan.
OPRUTTE!
@:maxi-mus
quote:Op vrijdag 17 september 2021 16:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
@:caland @:miss_sly @:djmo @:nattekat @:paul
Geniet ervanquote:Op vrijdag 17 september 2021 16:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
@:caland @:miss_sly @:djmo @:nattekat @:paul
Spaghetti bolognesequote:Op vrijdag 17 september 2021 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten, dus weet niet wat er op het menu staat.
Bohhhh. Lekker maat. Hoop dat het gesmaakt heeftquote:Op vrijdag 17 september 2021 13:36 schreef maxi-mus het volgende:
[ afbeelding ]
@:caland @:onlogisch @:ggmm @:coco
Kip kerrie bakschotel met groenten en kipquote:Op vrijdag 17 september 2021 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten, dus weet niet wat er op het menu staat.
Vrijdag = patatdag.quote:Op vrijdag 17 september 2021 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Waardeloze papzakquote:Op vrijdag 17 september 2021 18:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vrijdag = patatdag.
Dus zodirect viesdik wat halen.
@:AFCNiels @:GGMM
vispannetjequote:Op vrijdag 17 september 2021 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Sushi.quote:Op vrijdag 17 september 2021 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Maar wel gewoon een boete uitschrijven bij het overtreden van de avondklok. Ik walg hiervan!quote:Op vrijdag 17 september 2021 17:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[ twitter ]
Klap in het gezicht van de zorg.
ik wilde hierover praten in COR, maar ik heb ook daar een onterechte banquote:Op vrijdag 17 september 2021 17:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[ twitter ]
Klap in het gezicht van de zorg.
Het valt me op dat jij veel onterechte bans hebt in subfora.quote:Op vrijdag 17 september 2021 18:15 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik wilde hierover praten in COR, maar ik heb ook daar een onterechte ban
Daar ook al? Goh....quote:Op vrijdag 17 september 2021 18:15 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Vriend van mij is daar gaan wonen. Kwam uit Groningen. Zijn moeder praat nu niet meer met hem.quote:Op vrijdag 17 september 2021 18:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]Gorredijk is wel een kutdorp trouwens.
Jij nog wel?quote:Op vrijdag 17 september 2021 18:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vriend van mij is daar gaan wonen. Kwam uit Groningen. Zijn moeder praat nu niet meer met hem.
Ze hebben de pik op je. Wie heb je in COR boos gemaakt?quote:Op vrijdag 17 september 2021 18:15 schreef aTypisch het volgende:
[..]
weet ik nietquote:Op vrijdag 17 september 2021 18:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ze hebben de pik op je. Wie heb je in COR boos gemaakt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |