Mihoen met groenten en babi ketjapquote:Op donderdag 16 september 2021 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe stokbroodje gezond en soep.
Pizza kebabquote:Op donderdag 16 september 2021 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe stokbroodje gezond en soep.
Ik ben ook iemand die zijn abo gewoon koopt en er niet om bedeltquote:Op donderdag 16 september 2021 19:54 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Blijkbaar. Maar dat heeft @:GGMM er voor over.
quote:Op donderdag 16 september 2021 15:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee.
Femke Merel van Kooten wel.
@:rambodirk
Wat een lap tekst manquote:Op donderdag 16 september 2021 18:16 schreef Zipportal het volgende:
[ instagram ]
Albert0000000000. @:monkyyy @:DJMO
Ze doen hun best.quote:
quote:Khalid B. was er wel. Hij wordt verdacht van lidmaatschap van de criminele organisatie. Zijn advocaat Simeon Burmeister vroeg of de zaak van zijn cliënt los van die van Nouredinne H. behandeld kon worden. “Hij vindt het belastend om mee te moeten doen met zware jongens. Hij vind het moeilijk om naast een medeverdachte te zitten die van veel ergere feiten verdacht wordt.” Ook Khalid B. vroeg om vrijlating.
Maak er een topic over. In andere subfora hebben ze nog niet zoveel parodietopics.quote:Op vrijdag 17 september 2021 09:03 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)uf-of-samy~a50a587a/
[..]
ad.nl een parodie op een krant.
Waarom deel je dan altijd elke scheet die op ad.nl staat?quote:Op vrijdag 17 september 2021 09:03 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)uf-of-samy~a50a587a/
[..]
ad.nl een parodie op een krant.
mwa kan er geen wegtrekker van krijgen al ga ik PSV-Feyenoord denk ik wel kijkenquote:Op vrijdag 17 september 2021 10:57 schreef Nober het volgende:
Super Zondag
12:15 Go Ahead Eagles v PEC Zwolle
13:00 OGC NICE v AS Monaco
14:30 PSV v Feyenoord
17:30 Tottenham v Chelsea
20:45 PSG v Olympique Lyonnais
20:45 Juventus v AC Milan
21:00 Valencia v Real Madrid
Mij niet mentionen als het om 'sport' gaatquote:Op vrijdag 17 september 2021 11:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
@:mortaxx @:monkyyy @:fetx vanavond eindelijk weer competitie
Succes maat!quote:Op vrijdag 17 september 2021 11:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
@:mortaxx @:monkyyy @:fetx vanavond eindelijk weer competitie
Ik vermoed dat dat een redelijk eenzijdige wedstrijd gaat worden.quote:Op vrijdag 17 september 2021 11:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
mwa kan er geen wegtrekker van krijgen al ga ik PSV-Feyenoord denk ik wel kijken
Laatste 7 wedstrijden niet verloren van PSV.quote:Op vrijdag 17 september 2021 11:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vermoed dat dat een redelijk eenzijdige wedstrijd gaat worden.
Denk je, verdedigend staat Feyenoord toch aardig goed?quote:Op vrijdag 17 september 2021 11:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vermoed dat dat een redelijk eenzijdige wedstrijd gaat worden.
Op zich wel. Maar laten we eerlijk zijn: PSV is een stukje verder en zeker de eerste 11 hebben wel meer kwaliteit.quote:Op vrijdag 17 september 2021 11:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Denk je, verdedigend staat Feyenoord toch aardig goed?
Zijn er al journalisten die roepen dat ‘de kans nu toch steeds groter wordt dat PSV weer gaat winnen?’quote:Op vrijdag 17 september 2021 11:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Laatste 7 wedstrijden niet verloren van PSV.
Maar ik denk het ook.
Ik verdenk Maarten Wijffels.quote:Op vrijdag 17 september 2021 11:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Zijn er al journalisten die roepen dat ‘de kans nu toch steeds groter wordt dat PSV weer gaat winnen?’
Terechte reactie. Sorry maat, volgende keer zit je bij de mention.quote:Op vrijdag 17 september 2021 11:27 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Mij niet mentionen als het om 'sport' gaat.
Bedankt, vriend. Komt wel goed. Wordt gewoon 4-0 vanavond lijkt me.quote:
En Ajax tegen Cambuur met 8 man.quote:Op vrijdag 17 september 2021 11:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
dus eigenlijk moet PSV met 10 man beginnen?
Nou nou nouquote:Op vrijdag 17 september 2021 11:41 schreef maxi-mus het volgende:
Jeetje, de Feyenoorders dekken zich nog erger in dan @:mexicanobakker .
PSV is wel verder, maar Feyenoord heeft achterin echt meer kwaliteit dan PSV. Ik keek de selecties door en ik vond het verschil reuze meevallen eigenlijk.quote:Op vrijdag 17 september 2021 11:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Op zich wel. Maar laten we eerlijk zijn: PSV is een stukje verder en zeker de eerste 11 hebben wel meer kwaliteit.
Feyenoord moet zich lekker richten op de 3e plek.
quote:Op vrijdag 17 september 2021 11:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
PSV is wel verder, maar Feyenoord heeft achterin echt meer kwaliteit dan PSV. Ik keek de selecties door en ik vond het verschil reuze meevallen eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |