Je hebt in totaal 923 notes gekregen van onze moderatorsquote:Op donderdag 16 september 2021 15:55 schreef Zipportal het volgende:
De zielige F1 note is uit.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
@:lenny_leonard
quote:Op donderdag 16 september 2021 15:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Je hebt in totaal 923 notes gekregen van onze moderators
Nog 77!!!! @:onlogisch @:ggmm
quote:
per dm vriendelijk gevraagd zijn taalgebruik wat te matigen. Resulteerde in een nare reactie, persoonlijke aanval enz, het verzoek hem niet meer lastig te vallen in dm en meldingen dat bans 'm niet interesseren en dat ik maar moest oprotten. Wenst de volgende keer liever meteen gebanned te worden in plaats van vriendelijke verzoekenquote:
Van @DJMO heb ik gehoord dat die mod achter ook niet serieus wordt genomen.quote:Op donderdag 16 september 2021 16:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
per dm vriendelijk gevraagd zijn taalgebruik wat te matigen. Resulteerde in een nare reactie, persoonlijke aanval enz, het verzoek hem niet meer lastig te vallen in dm en meldingen dat bans 'm niet interesseren en dat ik maar moest oprotten. Wenst de volgende keer liever meteen gebanned te worden in plaats van vriendelijke verzoeken
hahahahhahaaha ik lees dit net pas. Wat een debiel.
Dit is Banny zelf.quote:Op donderdag 16 september 2021 16:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Van @:DJMO heb ik gehoord dat die mod achter ook niet serieus wordt genomen.
Waarom kunnen die mensjes zelf zo slecht tegen kritiek maar menen ze zelf wel iedereen te moeten aanspreken?quote:
@Lenny_Leonard onweer?quote:Op donderdag 16 september 2021 16:41 schreef Zipportal het volgende:
Het wordt hier OPEENS heel donker. @:GGMM
Ik ga zo even bij mijn moeder eten! Geen idee wat.quote:Op donderdag 16 september 2021 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe stokbroodje gezond en soep.
Ik ga uit eten met een tante naar de wok (lol)quote:Op donderdag 16 september 2021 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe stokbroodje gezond en soep.
Je bent een goed mens.quote:Op donderdag 16 september 2021 17:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ga uit eten met een tante naar de wok (lol)
Ter info
4,40 voor thee?quote:Op donderdag 16 september 2021 17:06 schreef 3rr0r het volgende:
Iemand gaat thee hamsteren
https://www.ah.nl/bonus/groep/369676?week=37
Dit is bluf.quote:Op donderdag 16 september 2021 16:01 schreef maxi-mus het volgende:
Ik denk dat ik @:scrummie maar ga volgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |