Het heet niet voor niets een vrijdagmiddagborrel Gurley.quote:Op vrijdag 17 september 2021 11:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
PSV is wel verder, maar Feyenoord heeft achterin echt meer kwaliteit dan PSV. Ik keek de selecties door en ik vond het verschil reuze meevallen eigenlijk.
Ik zou een gelijkspelletje zeggen maar misschien gaat die intense wedstrijd van PSV gisteren in ons voordeel werken.
quote:Op vrijdag 17 september 2021 11:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Het heet niet voor niets een vrijdagmiddagborrel Gurley.
Jongen alsjeblieftquote:Op vrijdag 17 september 2021 11:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
PSV is wel verder, maar Feyenoord heeft achterin echt meer kwaliteit dan PSV. Ik keek de selecties door en ik vond het verschil reuze meevallen eigenlijk.
Ik zou een gelijkspelletje zeggen maar misschien gaat die intense wedstrijd van PSV gisteren in ons voordeel werken.
Ik was al bang dat het bij jou geen satire was.quote:Op vrijdag 17 september 2021 11:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
De verdediging van Feyenoord beter noemen dan die van PSV en het selectieverschil reuze vinden meevallen is toch niet zo’n hot take
Het is een slappe take maarquote:Op vrijdag 17 september 2021 11:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
De verdediging van Feyenoord beter noemen dan die van PSV en het selectieverschil reuze vinden meevallen is toch niet zo’n hot take
Vind die backs ook niet heel bijzonder daar, maar verder wel eens.quote:Op vrijdag 17 september 2021 11:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het is een slappe take maar
Haifa - Feyenoord 0-0
Alleen Bijlow zou ik onmiddelijk in basis zetten bij PSV. De rest niet.
Bij hullie ook niet.quote:Op vrijdag 17 september 2021 11:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Vind die backs ook niet heel bijzonder daar, maar verder wel eens.
Ik vind het centrale duo van Feyenoord ook wel beter staan hoor. Maar centrale duo van Feyenoord vind ik wel uitstekend.quote:Op vrijdag 17 september 2021 11:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het is een slappe take maar
Haifa - Feyenoord 0-0
Alleen Bijlow zou ik onmiddelijk in basis zetten bij PSV. De rest niet.
Ja onze keeper en backs vind ik wel beter. Centraal achterin scheelt niet veel van elkaar. Verder vind ik PSV eigenlijk op alle posities sterker.quote:Op vrijdag 17 september 2021 11:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Vind die backs ook niet heel bijzonder daar, maar verder wel eens.
Vanochtend lekker van 10.00 tot 11.00 een balletje geslagenquote:Op vrijdag 17 september 2021 11:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
@:mortaxx @:monkyyy @:fetx vanavond eindelijk weer competitie
Geslagen of ‘geslagen’? @Wereldgozerquote:Op vrijdag 17 september 2021 11:58 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Vanochtend lekker van 10.00 tot 11.00 een balletje geslagen
Redelijk vergelijkbaar. Centrale duo van Feyenoord vind ik iets beter en de keeper veel beter. Ik vind het echt niet zo’n hot take eigenlijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 17 september 2021 11:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Geslagen of ‘geslagen’? @:wereldgozer
Oh het ging mij niet om die verdediging take (waar ik hun ook net wat sterker vind) maar meer om die andere uitspraak. Het verschil op vrijwel alle posities behalve de verdediging is echt (heel) groot. Ook in de breedte vind ik PSV (veel) sterker. Maar we gaan het zien zondag, ik verwacht een slachtpartij.quote:Op vrijdag 17 september 2021 12:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Redelijk vergelijkbaar. Centrale duo van Feyenoord vind ik iets beter en de keeper veel beter. Ik vind het echt niet zo’n hot take eigenlijk
Op de andere posities is PSV wel beter bezet. In de breedte vind ik PSV en Feyenoord allebei vrij matig eigenlijk.
Mwah. Slot is er niet echt van om opportunistisch te gaan aanvallen tegen een op papier betere ploeg, dat deed hij bij AZ ook niet. Beroep mij qua hoop toch ook wel dat hij in de topwedstrijden bij AZ geen enkele goal tegen kreegquote:Op vrijdag 17 september 2021 11:40 schreef Caland het volgende:
Feyenoord gaat volledig geslacht worden in de omschakeling en maandag gaat Derksen roepen dat het spel van Advocaat toch beter past bij Feyenoord
U las het hier voor het eerst
Als we een simpele, ietwat kortzichtige, positie-positie vergelijking gaan doenquote:Op vrijdag 17 september 2021 12:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Redelijk vergelijkbaar. Centrale duo van Feyenoord vind ik iets beter en de keeper veel beter. Ik vind het echt niet zo’n hot take eigenlijk
Op de andere posities is PSV wel beter bezet. In de breedte vind ik PSV en Feyenoord allebei vrij matig eigenlijk.
Dat bewaar je maar lekker voor voetbalzone.quote:Op vrijdag 17 september 2021 12:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als we een simpele, ietwat kortzichtige, positie-positie vergelijking gaan doen
Ik pas me aan aan Gurneyquote:Op vrijdag 17 september 2021 12:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat bewaar je maar lekker voor voetbalzone.
Grotendeels eens. Ik vind alleen Ramalho en Mwene niet beter dan wij hebben. LB gelijk. En die Sangaré kan er geen reet van dus des te triester eigenlijkquote:Op vrijdag 17 september 2021 12:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als we een simpele, ietwat kortzichtige, positie-positie vergelijking gaan doen
Bijlow - Drommel: Bijlow
Pedersen - Mwene: Mwene
Trauner - Ramalho: Ramalho
Senesi - Boscagli: Ik zet ze gelijk. Senesi is verdedigend beter maar wel teringtraag
Malacia - Max: Lichte voorkeur voor Max. Malacia is niet stabiel genoeg
Aursnes - Sangare: Sangare
Kokcu - Van Ginkel: Van Ginkel
Til - Gotze: hahaha
Jahanbakhsh - Madueke: moet ik doorgaan?
Linssen - Zahavi: tsja
Sinisterra - Gakpo: nou prima
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |