Wtf, dit neem je terug klootzakquote:Op donderdag 16 september 2021 12:56 schreef maxi-mus het volgende:
Waardeloze TS
Waardeloze TT
Waardeloze OP
Ik geef dit topic een 1.
Nee, jij moet zo nodig kapen.quote:Op donderdag 16 september 2021 12:56 schreef Oriente het volgende:
[..]
Wtf, dit neem je terug klootzak
Datquote:Op donderdag 16 september 2021 12:56 schreef maxi-mus het volgende:
Waardeloze TS
Waardeloze TT
Waardeloze OP
Ik geef dit topic een 1.
Dit klopt wel aardig ja.quote:Op donderdag 16 september 2021 12:56 schreef maxi-mus het volgende:
Waardeloze TS
Waardeloze TT
Waardeloze OP
Ik geef dit topic een 1.
Moet je maar sneller zijn, of heb je chipsvingers?quote:Op donderdag 16 september 2021 12:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee, jij moet zo nodig kapen.
Wanneer mag je van de moedermelk af ?quote:Op donderdag 16 september 2021 12:53 schreef onlogisch het volgende:
110 gram havermout met chiazaad/lijnzaad/sesamzaad, scope whey en melk
Nee ik doe ook daadwerkelijk nog wel eens wat op mijn werk.quote:Op donderdag 16 september 2021 12:57 schreef Oriente het volgende:
[..]
Moet je maar sneller zijn, of heb je chipsvingers?
*triple Bquote:
Neuk je ze dan van achter, edgar?quote:Op donderdag 16 september 2021 12:58 schreef Oriente het volgende:
[..]
[..]
Jullie mogen ook tegen het muurtje
BOHOHOHOHOH!!quote:Op donderdag 16 september 2021 13:14 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Neuk je ze dan van achter, edgar?
Nee, want Pim hep gelijk.quote:Op donderdag 16 september 2021 13:23 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
@:GGMM @:Onlogisch @:Maxi-mus gaan nu deze Twitter user op hunnie plek zetten.
Je hoeft niet te oefenen, de lat ligt heel erg laag.quote:Op donderdag 16 september 2021 13:27 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik oefen alvast voor het WK duo modschap.
Dezelfde type mods die met hun MacBook de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens mod zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:Op donderdag 16 september 2021 13:27 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik oefen alvast voor het WK duo modschap.
quote:Op donderdag 16 september 2021 13:30 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dezelfde type mods die met hun MacBook de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens mod zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |