Proleetquote:Op zondag 12 september 2021 17:43 schreef Caland het volgende:
Vannacht trouwens een boete gehad voor wildplassen
Terechtquote:Op zondag 12 september 2021 17:43 schreef Caland het volgende:
140 euro![]()
Klap in het gezicht van de zorg @:lenny_leonard
quote:Op zondag 12 september 2021 17:43 schreef Caland het volgende:
140 euro![]()
Klap in het gezicht van de zorg @:lenny_leonard
User caland mag als influencer ook wel eens rust krijgen.quote:Op zondag 12 september 2021 18:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wat is hier gebeurd? Wij MOETEN dit weten.
Graag duiding @:r-woud93
Wat stel je voor? Een rondje wandelen met @DJMO ?quote:Op zondag 12 september 2021 18:02 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
User caland mag als influencer ook wel eens rust krijgen.
Het is hem gegund!
Ik denk niet dat caland daar veel rustiger van wordtquote:Op zondag 12 september 2021 18:02 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wat stel je voor? Een rondje wandelen met @:DJMO ?
Als het een OLED tv oplevert wel.quote:Op zondag 12 september 2021 18:04 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat caland daar veel rustiger van wordt
Fake newsquote:Op zondag 12 september 2021 18:05 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Als het een OLED tv oplevert wel.
Geef de FOK!stok maar aan haar doorquote:Op zondag 12 september 2021 18:02 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wat stel je voor? Een rondje wandelen met @:DJMO ?
@fetX @Neef_Wuppiequote:Op zondag 12 september 2021 18:06 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Geef de FOK!stok maar aan haar door
Misschien was het wel een BOA?quote:Op zondag 12 september 2021 18:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Zowel de politie als forum admin @:ggmm treden hard op tegen het wangedrag van user @:caland .
Nee ik was hetquote:Op zondag 12 september 2021 18:08 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Misschien was het wel een BOA?
[ afbeelding ]
WE WETEN HET NIET.
Trots hier melden dat er een user een ban is aangesmeerd. Wat ben je ook een extreem gladde engnek.quote:
Ach, gun die jongen nou zijn scoopquote:Op zondag 12 september 2021 18:12 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Trots hier melden dat er een user een ban is aangesmeerd. Wat ben je ook een extreem gladde engnek.
GGMM zet wel een like MAAR zet de ban wel door.quote:Op zondag 12 september 2021 18:12 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Trots hier melden dat er een user een ban is aangesmeerd. Wat ben je ook een extreem gladde engnek.
Ik denk dat @onlogisch het even te druk heeft met de mokerslag van @El-Stinhoquote:Op zondag 12 september 2021 18:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
LOL![]()
@:onlogisch check deze grap
quote:Op zondag 12 september 2021 18:12 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ben ik geenszins op uit, voelt alleen heel erg als uit het tijdperk waarin fietsen gejat werden.quote:Op zondag 12 september 2021 18:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk dat @:onlogisch het even te druk heeft met de mokerslag van @:el-stinho
Ook e-bikes?quote:Op zondag 12 september 2021 18:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ben ik geenszins op uit, voelt alleen heel erg als uit het tijdperk waarin fietsen gejat werden.
Vast wel iemand.quote:Op zondag 12 september 2021 18:18 schreef onlogisch het volgende:
Iemand wel eens tickets gekocht via voetbalreizenxl.nl?
Onlo zal zo wel weer achter de schermen gaan huilen. Nog wat meer users een ban aansmeren.quote:Op zondag 12 september 2021 18:18 schreef R-woud93 het volgende:
Het gaat hard tegen hard in de VBL SC
@Caland denk ik wel.quote:Op zondag 12 september 2021 18:18 schreef onlogisch het volgende:
Nou ja zeg.quote:Op zondag 12 september 2021 18:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Onlo zal zo wel weer achter de schermen gaan huilen. Nog wat meer users een ban aansmeren.
Nsb'er dat het is.
@Klummiequote:Op zondag 12 september 2021 18:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En wie moet die afhandelen? Skysheriff ofzo?
@Amaquote:Op zondag 12 september 2021 18:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En wie moet die afhandelen? Skysheriff ofzo?
Afgehandeld, geen note gezetquote:
Dit klinkt als een enorme kutwebsitequote:Op zondag 12 september 2021 18:18 schreef onlogisch het volgende:
Dat mens nou nog roze? Jezus wat een aandacht.quote:Op zondag 12 september 2021 18:24 schreef Zipportal het volgende:
Waarom krijgt de sympathieke @:Ama niet een pimp-abo mee voor haar verdiensten?
quote:Op zondag 12 september 2021 18:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat mens nou nog roze? Jezus wat een aandacht.
Laat Jezus met rustquote:Op zondag 12 september 2021 18:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat mens nou nog roze? Jezus wat een aandacht.
Doe niet zo geforceerdquote:Op zondag 12 september 2021 18:32 schreef onlogisch het volgende:
Oei. We komen aan Ren's virtuele vriendinnetje. Oppassen nu hoor boys.
Oke sorryquote:Op zondag 12 september 2021 18:32 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Bemoei je er niet mee. IK handel dit wel af.
Ja, dan zal het wel goedkomenquote:Op zondag 12 september 2021 18:32 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Bemoei je er niet mee. IK handel dit wel af.
Daar hoef je bijzonder weinig voor te kunnen.quote:
als onlogisch nu stopt als VBL mod en Ama wordt VBL mod dan kom ik niet meer op FOK!quote:Op zondag 12 september 2021 18:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Moet er eerst iemand weg
@:onlogisch ruim je je kantoor even op?
Welverdiende like gezet.quote:Op zondag 12 september 2021 18:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Moet er eerst iemand weg
@:onlogisch ruim je je kantoor even op?
quote:Op zondag 12 september 2021 18:36 schreef aTypisch het volgende:
[..]
als onlogisch nu stopt als VBL mod en Ama wordt VBL mod dan kom ik niet meer op FOK!
Wow zo'n naar persoon ben ik ook weer niet hoor.quote:Op zondag 12 september 2021 18:36 schreef aTypisch het volgende:
[..]
als onlogisch nu stopt als VBL mod en Ama wordt VBL mod dan kom ik niet meer op FOK!
nu = binnen 1 uur vanaf deze post
nee, maar onlogisch welquote:Op zondag 12 september 2021 18:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Wow zo'n naar persoon ben ik ook weer niet hoor.
Nooit meer?quote:Op zondag 12 september 2021 18:36 schreef aTypisch het volgende:
[..]
nu = binnen 1 uur vanaf deze post
Wel verleidelijk. Wat zou ik een hoop mensen een plezier doen zeg.quote:
Ok boomer.quote:Op zondag 12 september 2021 18:41 schreef R-woud93 het volgende:
Ik wacht in spanning af het komende uur
quote:Op zondag 12 september 2021 18:43 schreef GGMM het volgende:
Voordat je een beslissing neemt @:onlogisch
Hoe is het met @:dj_day-v zijn bier?
ik heb dat een paar keer aangeboden in DMquote:Op zondag 12 september 2021 18:43 schreef GGMM het volgende:
Voordat je een beslissing neemt @:onlogisch
Hoe is het met @:dj_day-v zijn bier?
DM openbaren.quote:Op zondag 12 september 2021 18:44 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik heb dat een paar keer aangeboden in DM
Echt?quote:Op zondag 12 september 2021 18:44 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik heb dat een paar keer aangeboden in DM
Dat zeg ik. Alleen blijkt user @aTypisch niet zo trustworthy te zijn.quote:Op zondag 12 september 2021 18:49 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
De strijd tussen @:aTypisch en @:onlogisch kent alleen maar winnaars
quote:Hoi Zipportal,
Je wilt een unban kado geven aan Caland. Die gaat daar vast blij mee zijn!
Je kunt hieronder aangeven voor hoe lang je de unban wilt doen en of je dit wel of niet anoniem wilt doen
bouw een clausule in bij GGMM dat je terug mag als ik weer zou postenquote:Op zondag 12 september 2021 18:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Alleen blijkt user @:aTypisch niet zo trustworthy te zijn.
Een clausule bij deze man inbouwen bedoel je?quote:Op zondag 12 september 2021 18:55 schreef aTypisch het volgende:
[..]
bouw een clausule in bij GGMM dat je terug mag als ik weer zou posten
quote:Op maandag 4 september 2017 15:58 schreef GGMM het volgende:
Als Onlogisch mod wordt post ik nooit meer in VBL (sorry makker)
Die mogen ze in hun reet steken.quote:
Eens daar heb ik helemaal geen zin in. Ik wil godverdomme zonder al dat app geswitch naar de bioscoop.quote:Op zondag 12 september 2021 19:41 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Die mogen ze in hun reet steken.
Eens, ik ben gevaccineerd maar weiger hier aan mee te werken.quote:Op zondag 12 september 2021 19:43 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Eens daar heb ik helemaal geen zin in. Ik wil godverdomme zonder al dat app geswitch naar de bioscoop.
Die rotzooi ligt nu al plat.
Print maar uit in A1 formaatquote:Op zondag 12 september 2021 19:43 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Eens daar heb ik helemaal geen zin in. Ik wil godverdomme zonder al dat app geswitch naar de bioscoop.
Die rotzooi ligt nu al plat.
SADquote:Op zondag 12 september 2021 19:45 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat printportaal ligt ook plat.
Het is gewoon kutquote:Op maandag 13 september 2021 09:08 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik word doodmoe van al die mensjes die vallen over het gebruik van de CoronaCheck app.
OOH HANSSquote:Op maandag 13 september 2021 09:12 schreef fetX het volgende:
Ik geef het hooguit 2 maanden en dan is die 1,5m regel weer terug.
Denk het nietquote:Op maandag 13 september 2021 09:12 schreef fetX het volgende:
Ik geef het hooguit 2 maanden en dan is die 1,5m regel weer terug.
Niemand neemt corona serieus.quote:Op maandag 13 september 2021 11:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Denk het niet
Daar gaat toch nooit meer iemand zich aan houden
Ik ook. Wat een gejank.quote:Op maandag 13 september 2021 09:08 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik word doodmoe van al die mensjes die vallen over het gebruik van de CoronaCheck app.
Klap in het gezicht van de zorgquote:Op maandag 13 september 2021 11:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Net terug uit het buitenland
Joquote:
op je 22ste al kaalquote:Op maandag 13 september 2021 12:53 schreef 3rr0r het volgende:
Ben eigenlijk wel benieuwd hoe z'n vriendin eruit ziet
https://nos.nl/video/2397(...)s-geen-zak-te-vinden
• Kan beter voor een kale klats gaan @Muskusboktor57quote:Op maandag 13 september 2021 12:53 schreef 3rr0r het volgende:
kaal haar.quote:Op maandag 13 september 2021 12:53 schreef 3rr0r het volgende:
Al gezien.quote:
HarryGODquote:Op maandag 13 september 2021 15:03 schreef Wereldgozer het volgende:
Willem gezien bij Harry
@:zipportal
Zag er altijd al ongezond uit.quote:
Met pis gooien op een familievak, lachen man. Proleten.quote:Op maandag 13 september 2021 15:33 schreef Paul het volgende:
Utrechtsupporters
VBL / FC Twente is wangedrag fans uitvak zat
Geklikt. Reactie gezet. Tyf je nu weer op?quote:Op maandag 13 september 2021 15:33 schreef Paul het volgende:
Utrechtsupporters
VBL / FC Twente is wangedrag fans uitvak zat
Dat soort mensen zouden ze echt kapot moeten schieten.quote:Op maandag 13 september 2021 15:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Met pis gooien op een familievak, lachen man. Proleten.
Goeie rukbunkert, wat een klaagzang van vleespet. Straks mag hij elke dag op commando van de vrouw (thais importbruidje?) de vaatwasser uitruimen @Muskusboktor57quote:Op maandag 13 september 2021 12:53 schreef 3rr0r het volgende:
Dat lijkt mij vanzelfsprekend.quote:Op maandag 13 september 2021 17:51 schreef Coco het volgende:
Welkom terug @:Caland
Zal wel weer een onterechte ban zijn geweest.
Dik verloren en gestaakt.quote:Op maandag 13 september 2021 17:54 schreef maxi-mus het volgende:
Welkom terug @:caland!Hoe ging het zaterdag tegen dat jeugdploegje?
Wat was de reden van de staking?quote:Op maandag 13 september 2021 17:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Dik verloren en gestaakt.
Was weer een prima zaterdag dus.
De scheids vond het blijkbaar niet kunnen dat iemand zijn gele kaart afpakte toen die aan hem werd getoond.quote:Op maandag 13 september 2021 17:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat was de reden van de staking?
Zelf ook een mooie prent gepakt?
Dat is ook wel voor enorme tokkies.quote:Op maandag 13 september 2021 17:56 schreef Caland het volgende:
[..]
De scheids vond het blijkbaar niet kunnen dat iemand zijn gele kaart afpakte toen die aan hem werd getoond.
Je mag ook helemaal niks meer.
Glanerbrug uitquote:Op maandag 13 september 2021 17:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Dik verloren en gestaakt.
Was weer een prima zaterdag dus.
Naderhand gewoon pilsje met de scheids en vragen of ie de kaart niet opschrijft toch?quote:Op maandag 13 september 2021 17:56 schreef Caland het volgende:
[..]
De scheids vond het blijkbaar niet kunnen dat iemand zijn gele kaart afpakte toen die aan hem werd getoond.
Je mag ook helemaal niks meer.
Die worden in onze klasse sowieso niet opgeschreven, maar het is naderhand wel weer bijgelegd ja.quote:Op maandag 13 september 2021 17:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Naderhand gewoon pilsje met de scheids en vragen of ie de kaart niet opschrijft toch?
Dat je al op een plek werkt waar dit blijkbaar is toegestaan zegt rg veelquote:Op maandag 13 september 2021 18:12 schreef Buitendam het volgende:
Vandaag twee Red Bull Racing-polo dragende collega’s gruwelijk ziedend gekregen. @:de_boswachter
ik heb best veel van die boetes gehad van de KNJB voor gele kaarten, vooral in de jeugdquote:Op maandag 13 september 2021 18:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Die worden in onze klasse sowieso niet opgeschreven, maar het is naderhand wel weer bijgelegd ja.
Ja ik ook wel voordat ik in bierteams ging spelen. Geloof iets van 15 voor geel en 25 voor rood?quote:Op maandag 13 september 2021 18:17 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik heb best veel van die boetes gehad van de KNJB voor gele kaarten, vooral in de jeugd
wij moesten na de eerste het altijd zelf betalen van de club
Geeft niet, het quotesysteem is sowieso een onbegrijpelijk iets op dit forum @coco.quote:Op maandag 13 september 2021 18:18 schreef aTypisch het volgende:
oh, ik quote dubbel en verkeerd
kutleven
sorry comrade @:buitendam
Mooi kut dan als je achterin staat.quote:Op maandag 13 september 2021 18:17 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik heb best veel van die boetes gehad van de KNJB voor gele kaarten, vooral in de jeugd
Sowieso krom om in een elftal met mensen met een beperking berhaupt kaarten te geven.quote:Op maandag 13 september 2021 18:27 schreef maxi-mus het volgende:
Bij ons wordt dat gewoon afgetikt door de club.
Bij mij werden er eigenlijk nooit kaarten gegeven, maar ik ben in de C gestopt. Maar dat was denk ik omdat ik in simpelweg te lage teams speelde om serieus met kaarten aan te komen zetten.quote:Op maandag 13 september 2021 18:17 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk erg prettig dat die pot morgen om half 5 is, ipv op de al bomvolle donderdag.quote:Op maandag 13 september 2021 18:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Fijn dat de erg sympathieke @:caland weer fit is, net op tijd voor de uitpot bij de Joden.
Komende weken kan ik eigenlijk alleen de 21:00 pot op donderdag meepikken.quote:Op maandag 13 september 2021 19:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk erg prettig dat die pot morgen om half 5 is, ipv op de al bomvolle donderdag.
ik stond niet achterinquote:Op maandag 13 september 2021 18:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mooi kut dan als je achterin staat.
Hier moest ik alleen zelf betalen als het niet in dienst was van het elftal.
Kaarten voor praten en dat soort dingen.
weet niet precies vanaf wanneer maar je hebt vanaf een bepaalde klasse dat je die boetes krijgt en er kaarten worden opgeschreven, in ieder geval officieelquote:Op maandag 13 september 2021 18:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bij mij werden er eigenlijk nooit kaarten gegeven, maar ik ben in de C gestopt. Maar dat was denk ik omdat ik in simpelweg te lage teams speelde om serieus met kaarten aan te komen zetten.
Nee precies. Bij tafeltenniscompetitie kreeg je in de jeugd in de hogere competities nog wel eens een boete als je een verkeerde kleur broekje had. Van die ouders die dan bij de bond gingen snitchen omdat ze dat niet professioneel vondenquote:Op maandag 13 september 2021 19:28 schreef aTypisch het volgende:
[..]
weet niet precies vanaf wanneer maar je hebt vanaf een bepaalde klasse dat je die boetes krijgt en er kaarten worden opgeschreven, in ieder geval officieel
eigenlijk slaat dat nergens op, dat je een speler van 14 oid een geldboete gaat geven tijdens zijn hobby
jij doet aan tafeltennis?quote:Op maandag 13 september 2021 19:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee precies. Bij tafeltenniscompetitie kreeg je in de jeugd in de hogere competities nog wel eens een boete als je een verkeerde kleur broekje had. Van die ouders die dan bij de bond gingen snitchen omdat ze dat niet professioneel vonden
Bij ons op de club liep er ook zo’n vader, walgelijk figuur.
Oke arnoquote:Op maandag 13 september 2021 19:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee precies. Bij tafeltenniscompetitie kreeg je in de jeugd in de hogere competities nog wel eens een boete als je een verkeerde kleur broekje had. Van die ouders die dan bij de bond gingen snitchen omdat ze dat niet professioneel vonden
Bij ons op de club liep er ook zo’n vader, walgelijk figuur.
quote:Op maandag 13 september 2021 20:05 schreef maxi-mus het volgende:
Marcelgod komt ook aan tafel in het theatershowtje @:caland
[ twitter ]
Nederland is een smakeloos land en de T heeft natuurlijk wel een groot publiek. Had wel verwacht dat op basis daarvan de NOS podcast wat hoger zou staan, die is ook opvallend vermakelijk.quote:Op maandag 13 september 2021 20:10 schreef Coco het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Valentijn op 3![]()
Hoe kan dit? @:maxi-mus
werk je op de sociale werkplaats of waarom zijn er collega's die dit dragen?quote:Op maandag 13 september 2021 18:12 schreef Buitendam het volgende:
Vandaag twee Red Bull Racing-polo dragende collega’s gruwelijk ziedend gekregen. @:de_boswachter
Die negeert ons.quote:Op maandag 13 september 2021 20:47 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/rotterd(...)te-familie~a1dda86f/
@:Kingroland
Toegeven: Ze dragen het niet op het werk. Maar in het weekend dragen ze ‘m!quote:Op maandag 13 september 2021 20:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
werk je op de sociale werkplaats of waarom zijn er collega's die dit dragen?
belachelijke figurenquote:Op maandag 13 september 2021 20:50 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Toegeven: Ze dragen het niet op het werk. Maar in het weekend dragen ze ‘m!
De oplettende luisteraar wist dit alquote:Op maandag 13 september 2021 20:05 schreef maxi-mus het volgende:
Marcelgod komt ook aan tafel in het theatershowtje @:caland
[ twitter ]
Deed. Ben een jaar of vijf geleden gestoptquote:Op maandag 13 september 2021 20:02 schreef aTypisch het volgende:
[..]
jij doet aan tafeltennis?
genot
Moest je wel eens tegen Arno?quote:Op maandag 13 september 2021 21:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Deed. Ben een jaar of vijf geleden gestopt
ik vind dat wel een bazenspelletjequote:Op maandag 13 september 2021 21:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zonde. Waar moet je nu dan over praten met vrouwen? ik kan mij zo indenken dat ze gruwelijk nat worden als ze horen dat je aan tafeltennis doet.quote:Op maandag 13 september 2021 21:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 september 2021 21:33 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Zonde. Waar moet je nu dan over praten met vrouwen? ik kan mij zo indenken dat ze gruwelijk nat worden als ze horen dat je aan tafeltennis doet.
Wellicht kun je nu badminton gaan oppakken.
Mwah, viel wel mee. Enkel voor de toernooien, ik was toch geen landelijke top.quote:Op maandag 13 september 2021 21:31 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik vind dat wel een bazenspelletje
maar voor die kleinere sporten moet je heel het land door om een beetje op niveau te spelen of niet?
O ik praat gewoon over mijn favoriete darters en ik leg uit hoe de Pro Tour werkt. Daarmee heb je direct het gesprek gevuld en daarna is het neuken.quote:Op maandag 13 september 2021 21:33 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Zonde. Waar moet je nu dan over praten met vrouwen? ik kan mij zo indenken dat ze gruwelijk nat worden als ze horen dat je aan tafeltennis doet.
Wellicht kun je nu badminton gaan oppakken.
Dit is geil.quote:Op maandag 13 september 2021 21:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
O ik praat gewoon over mijn favoriete darters en ik leg uit hoe de Pro Tour werkt. Daarmee heb je direct het gesprek gevuld en daarna is het neuken.
@:el-stinho jij doet dit toch ook?
Daarom gewoon gaan tennissen maatquote:Op maandag 13 september 2021 21:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, viel wel mee. Enkel voor de toernooien, ik was toch geen landelijke top.
Bij de senioren was het wel klote. Ik was te goed voor de bierklasse te slecht voor de top van de afdeling. Gevolg is dat je op je maandagavond naar kleine kutdorpjes moest om tegen van die teringoudjes spelen, jeweetwel van die gasten die al 40 jaar clubkampioen zijn van hun dorp. Kon je ook zelden een goed pilsje mee doen. Dan is de lol er snel af
Herkenbaar maat. Was er vanavond even na de training van Jr. Walgelijk druk om 20:00. Normaal ga ik altijd tussen 5 en 7.quote:Op maandag 13 september 2021 21:05 schreef Caland het volgende:
Uurtje gesport trouwens @:ggmm @:onlogisch @:yvonne
Beentjes gesloopt. Het was walgelijk druk met al dat maandagvolk dat je de rest van de week niet ziet
Vind je het gek, elk jaar komt er een middelgrote stad aan 3e wereld migranten bij. Mierenhoop.quote:Op maandag 13 september 2021 22:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Herkenbaar maat. Was er vanavond even na de training van Jr. Walgelijk druk om 20:00. Normaal ga ik altijd tussen 5 en 7.
En de overheid doet NIETS.quote:Op maandag 13 september 2021 22:33 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Vind je het gek, elk jaar komt er een middelgrote stad aan 3e wereld migranten bij. Mierenhoop.
*Roverheid @Calandquote:Op dinsdag 14 september 2021 08:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En de overheid doet NIETS.
Jammer, we zullen zijn wijsheden gaan missenquote:Op dinsdag 14 september 2021 08:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik weet niet of het al is besproken, maar PSVCL
Wat zullen we deze jongen toch ontzettend gaan missen!
Waar moet ik nu mijn dagelijkse portie intelligente wijsheden vandaan halen?quote:Op dinsdag 14 september 2021 08:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
@klaasweetallesquote:Op dinsdag 14 september 2021 08:57 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Waar moet ik nu mijn dagelijkse portie intelligente wijsheden vandaan halen?
Voor eeuwig?quote:Op dinsdag 14 september 2021 08:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ja PSV fans die dagelijks de calimero uithangen zijn lastig te vinden.quote:Op dinsdag 14 september 2021 08:57 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Waar moet ik nu mijn dagelijkse portie intelligente wijsheden vandaan halen?
Wij zijn hier tegen racisme.quote:Op dinsdag 14 september 2021 08:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Op Fok! bestaan geen permanente bans, maar met een beetje geluk is ie geschorst voor PSV-Feyenoord.quote:
Oh ja dat vergeet ik altijd.quote:Op dinsdag 14 september 2021 09:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Op Fok! bestaan geen permanente bans, maar met een beetje geluk is ie geschorst voor PSV-Feyenoord.
Er zit een groot verschil tussen een El Ahmadi en een Ayoub.quote:Op dinsdag 14 september 2021 09:29 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Je hebt deze leipe mocro flavour nog in VBL rondlopen, dus dat is niet erg.
quote:Op dinsdag 14 september 2021 09:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Er zit een groot verschil tussen een El Ahmadi en een Ayoub.
quote:Op dinsdag 14 september 2021 10:16 schreef maxi-mus het volgende:
Waarom is Scrummie deze keer op anoniem gegaan?
quote:Op dinsdag 14 september 2021 10:16 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ging hem op twitter een bericht sturen en toen kwam ik er achter dat ik twee jaar geleden precies hetzelfde had gevraagd. (lol) Namelijk waarom hij van FOK! ging. Er is nog hoop dus.quote:Op dinsdag 14 september 2021 10:19 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik dacht dat we vrienden waren. Ik ga een vurig tweetje naar hem sturen.
Ik heb hem een tweet gestuurd met een stukje zwarte humor.quote:Op dinsdag 14 september 2021 10:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ging hem op twitter een bericht sturen en toen kwam ik er achter dat ik twee jaar geleden precies hetzelfde had gevraagd. (lol) Namelijk waarom hij van FOK! ging. Er is nog hoop dus.
Het AD komt vandaag toch met het appverkeer? Zou je wel weer premium voor moeten hebben.quote:Op dinsdag 14 september 2021 10:25 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot dit verfilmd wordt in een seizoen van Mocromaffia
Staat er al op, premium helaas ja.quote:Op dinsdag 14 september 2021 10:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Het AD komt vandaag toch met het appverkeer? Zou je wel weer premium voor moeten hebben.
Hun hoerenmoeders.quote:Op dinsdag 14 september 2021 10:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Staat er al op, premium helaas ja.
Oh, via topics kan je er ook komenquote:Op dinsdag 14 september 2021 10:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Staat er al op, premium helaas ja.
Nee dat is vorige maand afgelopen en ik was er wel klaar mee. Maar dit lekt allemaal wel uit via wat kliksites.quote:Op dinsdag 14 september 2021 10:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, via topics kan je er ook komen(als je dat VK abonnementje nog hebt).
Geen idee, maar het voor het eerst dat hij wat verstandigs doetquote:Op dinsdag 14 september 2021 10:16 schreef maxi-mus het volgende:
quote:Op dinsdag 14 september 2021 10:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee dat is vorige maand afgelopen en ik was er wel klaar mee. Maar dit lekt allemaal wel uit via wat kliksites.
Je hebt toch wel een plugin dat je premium artikelen kunt lezen?quote:Op dinsdag 14 september 2021 10:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee dat is vorige maand afgelopen en ik was er wel klaar mee. Maar dit lekt allemaal wel uit via wat kliksites.
Wat is dit nou weerquote:Op dinsdag 14 september 2021 10:16 schreef maxi-mus het volgende:
Dat kan niet met deze artikelen geloof ik , en ook niet meer met de artikelen van de T sinds kort. Niet met de plugin die ik heb in ieder geval. Bij het AD zijn het maar een paar artikelen die je niet kunt lezen.quote:Op dinsdag 14 september 2021 10:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je hebt toch wel een plugin dat je premium artikelen kunt lezen?
Of heb je een Apple?
IK BEN WOEDEND.quote:Op dinsdag 14 september 2021 10:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat kan niet met deze artikelen geloof ik , en ook niet meer met de artikelen van de T sinds kort. Niet met de plugin die ik heb in ieder geval. Bij het AD zijn het maar een paar artikelen die je niet kunt lezen.
En ik lees altijd op mijn laptop.
Wie?quote:Op dinsdag 14 september 2021 10:16 schreef maxi-mus het volgende:
Heeft zich solidair verklaard met PSVCL zo te zien.quote:Op dinsdag 14 september 2021 10:16 schreef maxi-mus het volgende:
Scrummie is erg bozig vanwege de keronapas heb ik het idee.quote:Op dinsdag 14 september 2021 11:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heeft zich solidair verklaard met PSVCL zo te zien.
En terecht.
Maar wat hebben wij daarmee te maken?quote:Op dinsdag 14 september 2021 11:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Scrummie is erg bozig vanwege de keronapas heb ik het idee.
Ah, ik vind Scrummie zijn corona standpunten een beetje moeilijk te volgen.quote:Op dinsdag 14 september 2021 11:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Scrummie is erg bozig vanwege de keronapas heb ik het idee.
Ja geen idee verder hoor, wellicht is hij er gewoon weer even klaar mee.quote:Op dinsdag 14 september 2021 11:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Maar wat hebben wij daarmee te maken?
Of speelt er iets in COR?
Graag duiding @:capricia @:miss_sly
Dat vinden we allemaal maar het is een lief kind.quote:Op dinsdag 14 september 2021 11:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ah, ik vind Scrummie zijn corona standpunten een beetje moeilijk te volgen.
COR / Corona COVID-19 SARS-CoV-2 #2065 Waar we onze frikandellen scannenquote:Op dinsdag 14 september 2021 11:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Maar wat hebben wij daarmee te maken?
Of speelt er iets in COR?
Graag duiding @:capricia @:miss_sly
Was uw Scrummie stuk.quote:Op dinsdag 14 september 2021 11:18 schreef Zipportal het volgende:
[..]
COR / Corona COVID-19 SARS-CoV-2 #2065 Waar we onze frikandellen scannen
COR / Corona COVID-19 SARS-CoV-2 #2065 Waar we onze frikandellen scannen
De altijd racistische Zipportal treft hier geen blaam.
Inhoudelijk ook wel een prima user in het Feyenoord-topic behalve als het functioneren van Dickie ter sprake kwam natuurlijk. Naja, hij zal vast wel weer afkoelen.quote:Op dinsdag 14 september 2021 11:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat vinden we allemaal maar het is een lief kind.
Ik ga geen kwaad spreken over iemand die er niet is en niet meer kan posten dus hier kom ik (wellicht) op een later moment op terug.quote:Op dinsdag 14 september 2021 11:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Inhoudelijk ook wel een prima user in het Feyenoord-topic behalve als het functioneren van Dickie ter sprake kwam natuurlijk. Naja, hij zal vast wel weer afkoelen.
quote:Op dinsdag 14 september 2021 11:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heeft zich solidair verklaard met PSVCL zo te zien.
Een van de grootste clowns van FOK! dat jongquote:Op dinsdag 14 september 2021 11:21 schreef Erasmus het volgende:
Scrummie draait wel bij, hij is een goede ker0l.
Ach, ik ben vriendelijk tegen mensen die ook vriendelijk tegen mij zijn. Dus moet hij weten hoe hij zichzelf profileert hier (ook al is dat niet positief zo te lezen).quote:Op dinsdag 14 september 2021 11:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Een van de grootste clowns van FOK! dat jong
quote:Op dinsdag 14 september 2021 11:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 september 2021 11:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Echt niemand neemt Chevy serieus.quote:Op dinsdag 14 september 2021 11:26 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ach, ik ben vriendelijk tegen mensen die ook vriendelijk tegen mij zijn. Dus moet hij weten hoe hij zichzelf profileert hier (ook al is dat niet positief zo te lezen).
Dit kan ik bevestigen.quote:Op dinsdag 14 september 2021 11:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Echt niemand neemt Chevy serieus.
Wie is nu de grootste PSV idioot? PSVCLquote:Op dinsdag 14 september 2021 11:34 schreef maxi-mus het volgende:
Nou dan is @:elan officieel weer de grootste idioot in het Feyenoord topic. Van harte.
Is PSVCL weg?quote:Op dinsdag 14 september 2021 11:43 schreef Coco het volgende:
[..]
Wie is nu de grootste PSV idioot? PSVCL
Het zou niet eerlijk zijn om daar antwoord op te geven want ik kan zijn antwoord niet lezen.quote:Op dinsdag 14 september 2021 11:43 schreef Coco het volgende:
[..]
@de_boswachterquote:Op dinsdag 14 september 2021 11:43 schreef Coco het volgende:
[..]
Eens ik ben ook tegen iedereen vriendelijk.quote:Op dinsdag 14 september 2021 11:26 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ach, ik ben vriendelijk tegen mensen die ook vriendelijk tegen mij zijn. Dus moet hij weten hoe hij zichzelf profileert hier (ook al is dat niet positief zo te lezen).
Leuk, daar zal je meeloop-mus hebbenquote:Op dinsdag 14 september 2021 11:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Echt niemand neemt Chevy serieus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |