Goeie rukbunkert, wat een klaagzang van vleespet. Straks mag hij elke dag op commando van de vrouw (thais importbruidje?) de vaatwasser uitruimen @Muskusboktor57quote:Op maandag 13 september 2021 12:53 schreef 3rr0r het volgende:
Ben eigenlijk wel benieuwd hoe z'n vriendin eruit ziet
https://nos.nl/video/2397(...)s-geen-zak-te-vinden
Dat lijkt mij vanzelfsprekend.quote:Op maandag 13 september 2021 17:51 schreef Coco het volgende:
Welkom terug @:Caland
Zal wel weer een onterechte ban zijn geweest.
Dik verloren en gestaakt.quote:Op maandag 13 september 2021 17:54 schreef maxi-mus het volgende:
Welkom terug @:caland!Hoe ging het zaterdag tegen dat jeugdploegje?
Wat was de reden van de staking?quote:Op maandag 13 september 2021 17:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Dik verloren en gestaakt.
Was weer een prima zaterdag dus.
De scheids vond het blijkbaar niet kunnen dat iemand zijn gele kaart afpakte toen die aan hem werd getoond.quote:Op maandag 13 september 2021 17:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat was de reden van de staking?
Zelf ook een mooie prent gepakt?
Dat is ook wel voor enorme tokkies.quote:Op maandag 13 september 2021 17:56 schreef Caland het volgende:
[..]
De scheids vond het blijkbaar niet kunnen dat iemand zijn gele kaart afpakte toen die aan hem werd getoond.
Je mag ook helemaal niks meer.
Glanerbrug uitquote:Op maandag 13 september 2021 17:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Dik verloren en gestaakt.
Was weer een prima zaterdag dus.
Naderhand gewoon pilsje met de scheids en vragen of ie de kaart niet opschrijft toch?quote:Op maandag 13 september 2021 17:56 schreef Caland het volgende:
[..]
De scheids vond het blijkbaar niet kunnen dat iemand zijn gele kaart afpakte toen die aan hem werd getoond.
Je mag ook helemaal niks meer.
Die worden in onze klasse sowieso niet opgeschreven, maar het is naderhand wel weer bijgelegd ja.quote:Op maandag 13 september 2021 17:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Naderhand gewoon pilsje met de scheids en vragen of ie de kaart niet opschrijft toch?
Dat je al op een plek werkt waar dit blijkbaar is toegestaan zegt érg veelquote:Op maandag 13 september 2021 18:12 schreef Buitendam het volgende:
Vandaag twee Red Bull Racing-polo dragende collega’s gruwelijk ziedend gekregen. @:de_boswachter
ik heb best veel van die boetes gehad van de KNJB voor gele kaarten, vooral in de jeugdquote:Op maandag 13 september 2021 18:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Die worden in onze klasse sowieso niet opgeschreven, maar het is naderhand wel weer bijgelegd ja.
Ja ik ook wel voordat ik in bierteams ging spelen. Geloof iets van 15 voor geel en 25 voor rood?quote:Op maandag 13 september 2021 18:17 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik heb best veel van die boetes gehad van de KNJB voor gele kaarten, vooral in de jeugd
wij moesten na de eerste het altijd zelf betalen van de club
Geeft niet, het quotesysteem is sowieso een onbegrijpelijk iets op dit forum @coco.quote:Op maandag 13 september 2021 18:18 schreef aTypisch het volgende:
oh, ik quote dubbel en verkeerd
kutleven
sorry comrade @:buitendam
Mooi kut dan als je achterin staat.quote:Op maandag 13 september 2021 18:17 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik heb best veel van die boetes gehad van de KNJB voor gele kaarten, vooral in de jeugd
Sowieso krom om in een elftal met mensen met een beperking überhaupt kaarten te geven.quote:Op maandag 13 september 2021 18:27 schreef maxi-mus het volgende:
Bij ons wordt dat gewoon afgetikt door de club.
Bij mij werden er eigenlijk nooit kaarten gegeven, maar ik ben in de C gestopt. Maar dat was denk ik omdat ik in simpelweg te lage teams speelde om serieus met kaarten aan te komen zetten.quote:Op maandag 13 september 2021 18:17 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk erg prettig dat die pot morgen om half 5 is, ipv op de al bomvolle donderdag.quote:Op maandag 13 september 2021 18:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Fijn dat de erg sympathieke @:caland weer fit is, net op tijd voor de uitpot bij de Joden.
Komende weken kan ik eigenlijk alleen de 21:00 pot op donderdag meepikken.quote:Op maandag 13 september 2021 19:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk erg prettig dat die pot morgen om half 5 is, ipv op de al bomvolle donderdag.
ik stond niet achterinquote:Op maandag 13 september 2021 18:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mooi kut dan als je achterin staat.
Hier moest ik alleen zelf betalen als het niet in dienst was van het elftal.
Kaarten voor praten en dat soort dingen.
weet niet precies vanaf wanneer maar je hebt vanaf een bepaalde klasse dat je die boetes krijgt en er kaarten worden opgeschreven, in ieder geval officieelquote:Op maandag 13 september 2021 18:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bij mij werden er eigenlijk nooit kaarten gegeven, maar ik ben in de C gestopt. Maar dat was denk ik omdat ik in simpelweg te lage teams speelde om serieus met kaarten aan te komen zetten.
Nee precies. Bij tafeltenniscompetitie kreeg je in de jeugd in de hogere competities nog wel eens een boete als je een verkeerde kleur broekje had. Van die ouders die dan bij de bond gingen snitchen omdat ze dat niet professioneel vondenquote:Op maandag 13 september 2021 19:28 schreef aTypisch het volgende:
[..]
weet niet precies vanaf wanneer maar je hebt vanaf een bepaalde klasse dat je die boetes krijgt en er kaarten worden opgeschreven, in ieder geval officieel
eigenlijk slaat dat nergens op, dat je een speler van 14 oid een geldboete gaat geven tijdens zijn hobby
jij doet aan tafeltennis?quote:Op maandag 13 september 2021 19:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee precies. Bij tafeltenniscompetitie kreeg je in de jeugd in de hogere competities nog wel eens een boete als je een verkeerde kleur broekje had. Van die ouders die dan bij de bond gingen snitchen omdat ze dat niet professioneel vonden
Bij ons op de club liep er ook zo’n vader, walgelijk figuur.
Oke arnoquote:Op maandag 13 september 2021 19:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee precies. Bij tafeltenniscompetitie kreeg je in de jeugd in de hogere competities nog wel eens een boete als je een verkeerde kleur broekje had. Van die ouders die dan bij de bond gingen snitchen omdat ze dat niet professioneel vonden
Bij ons op de club liep er ook zo’n vader, walgelijk figuur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |