Laat Jezus met rustquote:Op zondag 12 september 2021 18:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat mens nou nog roze? Jezus wat een aandacht.
Doe niet zo geforceerdquote:Op zondag 12 september 2021 18:32 schreef onlogisch het volgende:
Oei. We komen aan René's virtuele vriendinnetje. Oppassen nu hoor boys.
Oke sorryquote:Op zondag 12 september 2021 18:32 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Bemoei je er niet mee. IK handel dit wel af.
Ja, dan zal het wel goedkomenquote:Op zondag 12 september 2021 18:32 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Bemoei je er niet mee. IK handel dit wel af.
Daar hoef je bijzonder weinig voor te kunnen.quote:
als onlogisch nu stopt als VBL mod en Ama wordt VBL mod dan kom ik niet meer op FOK!quote:Op zondag 12 september 2021 18:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Moet er eerst iemand weg
@:onlogisch ruim je je kantoor even op?
Welverdiende like gezet.quote:Op zondag 12 september 2021 18:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Moet er eerst iemand weg
@:onlogisch ruim je je kantoor even op?
quote:Op zondag 12 september 2021 18:36 schreef aTypisch het volgende:
[..]
als onlogisch nu stopt als VBL mod en Ama wordt VBL mod dan kom ik niet meer op FOK!
Wow zo'n naar persoon ben ik ook weer niet hoor.quote:Op zondag 12 september 2021 18:36 schreef aTypisch het volgende:
[..]
als onlogisch nu stopt als VBL mod en Ama wordt VBL mod dan kom ik niet meer op FOK!
nu = binnen 1 uur vanaf deze post
nee, maar onlogisch welquote:Op zondag 12 september 2021 18:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Wow zo'n naar persoon ben ik ook weer niet hoor.
Nooit meer?quote:Op zondag 12 september 2021 18:36 schreef aTypisch het volgende:
[..]
nu = binnen 1 uur vanaf deze post
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |