quote:Op maandag 13 september 2021 20:05 schreef maxi-mus het volgende:
Marcelgod komt ook aan tafel in het theatershowtje @:caland
[ twitter ]
Nederland is een smakeloos land en de T heeft natuurlijk wel een groot publiek. Had wel verwacht dat op basis daarvan de NOS podcast wat hoger zou staan, die is ook opvallend vermakelijk.quote:Op maandag 13 september 2021 20:10 schreef Coco het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Valentijn op 3![]()
Hoe kan dit? @:maxi-mus
werk je op de sociale werkplaats of waarom zijn er collega's die dit dragen?quote:Op maandag 13 september 2021 18:12 schreef Buitendam het volgende:
Vandaag twee Red Bull Racing-polo dragende collega’s gruwelijk ziedend gekregen. @:de_boswachter
Die negeert ons.quote:Op maandag 13 september 2021 20:47 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/rotterd(...)te-familie~a1dda86f/
@:Kingroland
Toegeven: Ze dragen het niet op het werk. Maar in het weekend dragen ze ‘m!quote:Op maandag 13 september 2021 20:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
werk je op de sociale werkplaats of waarom zijn er collega's die dit dragen?
belachelijke figurenquote:Op maandag 13 september 2021 20:50 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Toegeven: Ze dragen het niet op het werk. Maar in het weekend dragen ze ‘m!
De oplettende luisteraar wist dit alquote:Op maandag 13 september 2021 20:05 schreef maxi-mus het volgende:
Marcelgod komt ook aan tafel in het theatershowtje @:caland
[ twitter ]
Deed. Ben een jaar of vijf geleden gestoptquote:Op maandag 13 september 2021 20:02 schreef aTypisch het volgende:
[..]
jij doet aan tafeltennis?
genot
Moest je wel eens tegen Arno?quote:Op maandag 13 september 2021 21:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Deed. Ben een jaar of vijf geleden gestopt
ik vind dat wel een bazenspelletjequote:Op maandag 13 september 2021 21:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zonde. Waar moet je nu dan over praten met vrouwen? ik kan mij zo indenken dat ze gruwelijk nat worden als ze horen dat je aan tafeltennis doet.quote:Op maandag 13 september 2021 21:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 september 2021 21:33 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Zonde. Waar moet je nu dan over praten met vrouwen? ik kan mij zo indenken dat ze gruwelijk nat worden als ze horen dat je aan tafeltennis doet.
Wellicht kun je nu badminton gaan oppakken.
Mwah, viel wel mee. Enkel voor de toernooien, ik was toch geen landelijke top.quote:Op maandag 13 september 2021 21:31 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik vind dat wel een bazenspelletje
maar voor die kleinere sporten moet je heel het land door om een beetje op niveau te spelen of niet?
O ik praat gewoon over mijn favoriete darters en ik leg uit hoe de Pro Tour werkt. Daarmee heb je direct het gesprek gevuld en daarna is het neuken.quote:Op maandag 13 september 2021 21:33 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Zonde. Waar moet je nu dan over praten met vrouwen? ik kan mij zo indenken dat ze gruwelijk nat worden als ze horen dat je aan tafeltennis doet.
Wellicht kun je nu badminton gaan oppakken.
Dit is geil.quote:Op maandag 13 september 2021 21:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
O ik praat gewoon over mijn favoriete darters en ik leg uit hoe de Pro Tour werkt. Daarmee heb je direct het gesprek gevuld en daarna is het neuken.
@:el-stinho jij doet dit toch ook?
Daarom gewoon gaan tennissen maatquote:Op maandag 13 september 2021 21:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, viel wel mee. Enkel voor de toernooien, ik was toch geen landelijke top.
Bij de senioren was het wel klote. Ik was te goed voor de bierklasse te slecht voor de top van de afdeling. Gevolg is dat je op je maandagavond naar kleine kutdorpjes moest om tegen van die teringoudjes spelen, jeweetwel van die gasten die al 40 jaar clubkampioen zijn van hun dorp. Kon je ook zelden een goed pilsje mee doen. Dan is de lol er snel af
Herkenbaar maat. Was er vanavond even na de training van Jr. Walgelijk druk om 20:00. Normaal ga ik altijd tussen 5 en 7.quote:Op maandag 13 september 2021 21:05 schreef Caland het volgende:
Uurtje gesport trouwens @:ggmm @:onlogisch @:yvonne
Beentjes gesloopt. Het was walgelijk druk met al dat maandagvolk dat je de rest van de week niet ziet
Vind je het gek, elk jaar komt er een middelgrote stad aan 3e wereld migranten bij. Mierenhoop.quote:Op maandag 13 september 2021 22:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Herkenbaar maat. Was er vanavond even na de training van Jr. Walgelijk druk om 20:00. Normaal ga ik altijd tussen 5 en 7.
En de overheid doet NIETS.quote:Op maandag 13 september 2021 22:33 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Vind je het gek, elk jaar komt er een middelgrote stad aan 3e wereld migranten bij. Mierenhoop.
*Roverheid @Calandquote:Op dinsdag 14 september 2021 08:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En de overheid doet NIETS.
Jammer, we zullen zijn wijsheden gaan missenquote:Op dinsdag 14 september 2021 08:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik weet niet of het al is besproken, maar PSVCL
Wat zullen we deze jongen toch ontzettend gaan missen!
Waar moet ik nu mijn dagelijkse portie intelligente wijsheden vandaan halen?quote:Op dinsdag 14 september 2021 08:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
@klaasweetallesquote:Op dinsdag 14 september 2021 08:57 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Waar moet ik nu mijn dagelijkse portie intelligente wijsheden vandaan halen?
Voor eeuwig?quote:Op dinsdag 14 september 2021 08:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ja PSV fans die dagelijks de calimero uithangen zijn lastig te vinden.quote:Op dinsdag 14 september 2021 08:57 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Waar moet ik nu mijn dagelijkse portie intelligente wijsheden vandaan halen?
Wij zijn hier tegen racisme.quote:Op dinsdag 14 september 2021 08:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Op Fok! bestaan geen permanente bans, maar met een beetje geluk is ie geschorst voor PSV-Feyenoord.quote:
Oh ja dat vergeet ik altijd.quote:Op dinsdag 14 september 2021 09:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Op Fok! bestaan geen permanente bans, maar met een beetje geluk is ie geschorst voor PSV-Feyenoord.
Er zit een groot verschil tussen een El Ahmadi en een Ayoub.quote:Op dinsdag 14 september 2021 09:29 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Je hebt deze leipe mocro flavour nog in VBL rondlopen, dus dat is niet erg.
quote:Op dinsdag 14 september 2021 09:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Er zit een groot verschil tussen een El Ahmadi en een Ayoub.
quote:Op dinsdag 14 september 2021 10:16 schreef maxi-mus het volgende:
Waarom is Scrummie deze keer op anoniem gegaan?
quote:Op dinsdag 14 september 2021 10:16 schreef maxi-mus het volgende:
Waarom is Scrummie deze keer op anoniem gegaan?
Ik ging hem op twitter een bericht sturen en toen kwam ik er achter dat ik twee jaar geleden precies hetzelfde had gevraagd. (lol) Namelijk waarom hij van FOK! ging. Er is nog hoop dus.quote:Op dinsdag 14 september 2021 10:19 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik dacht dat we vrienden waren. Ik ga een vurig tweetje naar hem sturen.
Ik heb hem een tweet gestuurd met een stukje zwarte humor.quote:Op dinsdag 14 september 2021 10:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ging hem op twitter een bericht sturen en toen kwam ik er achter dat ik twee jaar geleden precies hetzelfde had gevraagd. (lol) Namelijk waarom hij van FOK! ging. Er is nog hoop dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |