*Roverheid @Calandquote:Op dinsdag 14 september 2021 08:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En de overheid doet NIETS.
Jammer, we zullen zijn wijsheden gaan missenquote:Op dinsdag 14 september 2021 08:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik weet niet of het al is besproken, maar PSVCL
Wat zullen we deze jongen toch ontzettend gaan missen!
Waar moet ik nu mijn dagelijkse portie intelligente wijsheden vandaan halen?quote:Op dinsdag 14 september 2021 08:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
@klaasweetallesquote:Op dinsdag 14 september 2021 08:57 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Waar moet ik nu mijn dagelijkse portie intelligente wijsheden vandaan halen?
Voor eeuwig?quote:Op dinsdag 14 september 2021 08:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ja PSV fans die dagelijks de calimero uithangen zijn lastig te vinden.quote:Op dinsdag 14 september 2021 08:57 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Waar moet ik nu mijn dagelijkse portie intelligente wijsheden vandaan halen?
Wij zijn hier tegen racisme.quote:Op dinsdag 14 september 2021 08:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Op Fok! bestaan geen permanente bans, maar met een beetje geluk is ie geschorst voor PSV-Feyenoord.quote:
Oh ja dat vergeet ik altijd.quote:Op dinsdag 14 september 2021 09:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Op Fok! bestaan geen permanente bans, maar met een beetje geluk is ie geschorst voor PSV-Feyenoord.
Er zit een groot verschil tussen een El Ahmadi en een Ayoub.quote:Op dinsdag 14 september 2021 09:29 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Je hebt deze leipe mocro flavour nog in VBL rondlopen, dus dat is niet erg.
quote:Op dinsdag 14 september 2021 09:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Er zit een groot verschil tussen een El Ahmadi en een Ayoub.
quote:Op dinsdag 14 september 2021 10:16 schreef maxi-mus het volgende:
Waarom is Scrummie deze keer op anoniem gegaan?
quote:Op dinsdag 14 september 2021 10:16 schreef maxi-mus het volgende:
Waarom is Scrummie deze keer op anoniem gegaan?
Ik ging hem op twitter een bericht sturen en toen kwam ik er achter dat ik twee jaar geleden precies hetzelfde had gevraagd. (lol) Namelijk waarom hij van FOK! ging. Er is nog hoop dus.quote:Op dinsdag 14 september 2021 10:19 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik dacht dat we vrienden waren. Ik ga een vurig tweetje naar hem sturen.
Ik heb hem een tweet gestuurd met een stukje zwarte humor.quote:Op dinsdag 14 september 2021 10:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ging hem op twitter een bericht sturen en toen kwam ik er achter dat ik twee jaar geleden precies hetzelfde had gevraagd. (lol) Namelijk waarom hij van FOK! ging. Er is nog hoop dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |