Dat vinden we allemaal maar het is een lief kind.quote:Op dinsdag 14 september 2021 11:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ah, ik vind Scrummie zijn corona standpunten een beetje moeilijk te volgen.
COR / Corona COVID-19 SARS-CoV-2 #2065 Waar we onze frikandellen scannenquote:Op dinsdag 14 september 2021 11:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Maar wat hebben wij daarmee te maken?
Of speelt er iets in COR?
Graag duiding @:capricia @:miss_sly
Was uw Scrummie stuk.quote:Op dinsdag 14 september 2021 11:18 schreef Zipportal het volgende:
[..]
COR / Corona COVID-19 SARS-CoV-2 #2065 Waar we onze frikandellen scannen
COR / Corona COVID-19 SARS-CoV-2 #2065 Waar we onze frikandellen scannen
De altijd racistische Zipportal treft hier geen blaam.
Inhoudelijk ook wel een prima user in het Feyenoord-topic behalve als het functioneren van Dickie ter sprake kwam natuurlijk. Naja, hij zal vast wel weer afkoelen.quote:Op dinsdag 14 september 2021 11:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat vinden we allemaal maar het is een lief kind.
Ik ga geen kwaad spreken over iemand die er niet is en niet meer kan posten dus hier kom ik (wellicht) op een later moment op terug.quote:Op dinsdag 14 september 2021 11:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Inhoudelijk ook wel een prima user in het Feyenoord-topic behalve als het functioneren van Dickie ter sprake kwam natuurlijk. Naja, hij zal vast wel weer afkoelen.
quote:Op dinsdag 14 september 2021 11:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heeft zich solidair verklaard met PSVCL zo te zien.
Een van de grootste clowns van FOK! dat jongquote:Op dinsdag 14 september 2021 11:21 schreef Erasmus het volgende:
Scrummie draait wel bij, hij is een goede ker0l.
Ach, ik ben vriendelijk tegen mensen die ook vriendelijk tegen mij zijn. Dus moet hij weten hoe hij zichzelf profileert hier (ook al is dat niet positief zo te lezen).quote:Op dinsdag 14 september 2021 11:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Een van de grootste clowns van FOK! dat jong
quote:Op dinsdag 14 september 2021 11:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 september 2021 11:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Echt niemand neemt Chevy serieus.quote:Op dinsdag 14 september 2021 11:26 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ach, ik ben vriendelijk tegen mensen die ook vriendelijk tegen mij zijn. Dus moet hij weten hoe hij zichzelf profileert hier (ook al is dat niet positief zo te lezen).
Dit kan ik bevestigen.quote:Op dinsdag 14 september 2021 11:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Echt niemand neemt Chevy serieus.
Wie is nu de grootste PSV idioot? PSVCLquote:Op dinsdag 14 september 2021 11:34 schreef maxi-mus het volgende:
Nou dan is @:elan officieel weer de grootste idioot in het Feyenoord topic. Van harte.
Is PSVCL weg?quote:Op dinsdag 14 september 2021 11:43 schreef Coco het volgende:
[..]
Wie is nu de grootste PSV idioot? PSVCL
Het zou niet eerlijk zijn om daar antwoord op te geven want ik kan zijn antwoord niet lezen.quote:Op dinsdag 14 september 2021 11:43 schreef Coco het volgende:
[..]
@de_boswachterquote:Op dinsdag 14 september 2021 11:43 schreef Coco het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |