Jammer dat je me meteen in dit hoekje drukt, want ik vind de posts van @Pistolero overdreven emogejank in combinatie met een tank accuzuur.quote:
Er is geen excuus voor niet-onderbouwde ''Het komt nooit meer goed'' posts.quote:Op zondag 12 september 2021 13:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Van @:pistolero is het toch wel redelijk bekend dat ie compleet kan doorslaan in het negatieve?
Kan mij herinneren dat hij na een gelijkspelletje tegen Sparta dacht dat Feyenoord een degradatiekandidaat zou zijn en vond dat we de slechte verdediging in de Eredivisie ooit hadden (dit was in dezelfde periode als de ‘Feyenoord heeft de beste verdediging van de Eredivisie’-post van @:kapiteintje ).
Hij onderbouwt het anders prima dat het nooit meer goed komt, er is namelijk een huurspeler niet wedstrijdfit voor dinsdag.quote:Op zondag 12 september 2021 13:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Er is geen excuus voor niet-onderbouwde ''Het komt nooit meer goed'' posts.
toxicquote:Op zondag 12 september 2021 13:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij onderbouwt het anders prima dat het nooit meer goed komt, er is namelijk een huurspeler niet wedstrijdfit voor dinsdag.
Ik ken heel die user nietquote:Op zondag 12 september 2021 13:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Van @:pistolero is het toch wel redelijk bekend dat ie compleet kan doorslaan in het negatieve?
Kan mij herinneren dat hij na een gelijkspelletje tegen Sparta dacht dat Feyenoord een degradatiekandidaat zou zijn en vond dat we de slechte verdediging in de Eredivisie ooit hadden (dit was in dezelfde periode als de ‘Feyenoord heeft de beste verdediging van de Eredivisie’-post van @:kapiteintje ).
Drie Europese thuisduels in een volle Kuip dusquote:Op zondag 12 september 2021 21:42 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Zoek een plaatsje in de zon.
Eredivisie > KKD > Tweede Divisie > O21 divisie 1 > O21 divisie 2quote:
quote:Op zondag 12 september 2021 23:54 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Eredivisie > KKD > Tweede Divisie > O21 divisie 1 > O21 divisie 2
Feyenoord -21 speelt nu in O21 divisie 1. Dat is een competitie van slechts 8 ploegen waarvan de kampioen een promotie/degradatie speelt tegen het slechtste -21 team uit de Tweede Divisie. En de onderste twee teams degraderen naar O21 divisie 2.
Feyenoord -21 heeft de eerste twee wedstrijden verloren en staat stijf onderaan. Degradatie zou wel een doodsteek zijn voor de jeugdopleiding en heel Feyenoord. Als jong talentvol spelertje denk je dan wel 2x na als Feyenoord aanklopt.
En dan kom je dus in een vicieuze cirkel terecht waarin talentvolle jeugdspelers niet meer naar Feyenoord willen komen waardoor het niveau steeds lager wordt en kans op promoveren naar hogere divisies dus ook..
Bedankt voor al deze feiten. Niet gecheckt, ga er vanuit dat je het juist hebt.quote:Op zondag 12 september 2021 23:54 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Feyenoord -21 speelt nu in O21 divisie 1. Dat is een competitie van slechts 8 ploegen waarvan de kampioen een promotie/degradatie speelt tegen het slechtste -21 team uit de Tweede Divisie. En de onderste twee teams degraderen naar O21 divisie 2.
Feyenoord -21 heeft de eerste twee wedstrijden verloren en staat stijf onderaan.
Nouja, twee wedstrijden, twee keer nadenken, het matched wel.quote:Degradatie zou wel een doodsteek zijn voor de jeugdopleiding en heel Feye
noord. Als jong talentvol spelertje denk je dan wel 2x na als Feyenoord aanklopt.
Twee wedstrijden. Twee wedstrijden. En dan heb jij het al over een vicieuze cirkel waar je niet meer uit komt en de doodsteek voor de jeugdopleiding. Twee. Wedstrijden.quote:En dan kom je dus in een vicieuze cirkel terecht waarin talentvolle jeugdspelers niet meer naar Feyenoord willen komen waardoor het niveau steeds lager wordt en kans op promoveren naar hogere divisies dus ook..
Dank voor je dramatische uiteenzetting.quote:Op zondag 12 september 2021 23:54 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Feyenoord -21 heeft de eerste twee wedstrijden verloren en staat stijf onderaan. Degradatie zou wel een doodsteek zijn voor de jeugdopleiding en heel Feyenoord. Als jong talentvol spelertje denk je dan wel 2x na als Feyenoord aanklopt.
En dan kom je dus in een vicieuze cirkel terecht waarin talentvolle jeugdspelers niet meer naar Feyenoord willen komen waardoor het niveau steeds lager wordt en kans op promoveren naar hogere divisies dus ook..
Enige waar ik het mee oneens ben is het ‘komende jaren’ punt, voor dit jaar is plek 3 normaal gesproken het maximaal haalbare en misschien volgend jaar ook (tenzij PSV of Ajax ineens een flopseizoen draait, maar dat hebben we niet echt in eigen hand), maar ik hoop dat Feyenoord nu toch wel de middelen aan het creëren is om daarna structureel aan te haken. De hele scouting is omgegooid, de jeugdopleiding is bezig met een duidelijke visie, Slot probeert herkenbaar spel te spelen en slaagt daar verrassend snel in èn er staat meer waarde dan ooit op het veld. Het gaat echt de goede kant op.quote:Op maandag 13 september 2021 09:10 schreef fetX het volgende:
Schitterend hè, dat opportunisme.
Paar weken geleden las ik hier nog dat Utrecht na de overwinning op Feyenoord ineens een concurrent was. Vervolgens verliezen ze bij Twente terwijl ze een week eerder met hangen en wurgen 0-0 speelden bij Groningen.
Feyenoord speelt 4/5 goede wedstrijden (Atlético incluis) en mensen gaan ineens roepen dat we wellicht wel kampioen kunnen worden of tweede. Na een nederlaag tegen Elfsborg in een wedstrijd die er totaal niet meer toe deed en een niet onoverkomelijke nederlaag in Utrecht slaat de stemming meteen weer om en kunnen we er niks meer van.
Nu verliest O21 twee keer en kan het hele nieuwe beleid de prullenbak in.
Och, wat is voetbal toch heerlijk opportuun en vermakelijk. Ga er nou maar vanuit dat het de komende jaren hooguit plek 3/4 wordt en een jeugdteam wat echt niet even in de KKD terecht komt. En verder ook eens met @:scrummie , dat is echt niet ineens de heilige graal hoor.
Deze gigantische baas die ook nog eens veel te bescheiden is naar mijn meningquote:Op zondag 12 september 2021 13:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[ afbeelding ]
@:klaasweetalles
Verander maximaal naar makkelijk en ik ben het volledig eens met je postquote:Op maandag 13 september 2021 10:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Enige waar ik het mee oneens ben is het ‘komende jaren’ punt, voor dit jaar is plek 3 normaal gesproken het maximaal haalbare en misschien volgend jaar ook (tenzij PSV of Ajax ineens een flopseizoen draait, maar dat hebben we niet echt in eigen hand), maar ik hoop dat Feyenoord nu toch wel de middelen aan het creëren is om daarna structureel aan te haken. De hele scouting is omgegooid, de jeugdopleiding is bezig met een duidelijke visie, Slot probeert herkenbaar spel te spelen en slaagt daar verrassend snel in èn er staat meer waarde dan ooit op het veld. Het gaat echt de goede kant op.
Ik blijf bijzonder positief over alle ontwikkelingen de laatste tijd, de pot tegen Elfsborg thuis is één van de beste die ik ons ooit heb zien spelen, maar de realitycheck tegen Utrecht en de geflopte deadline day liet ook wel zien dat we nog niet de middelen hebben om een brede selectie te bouwen waarmee we constant kunnen presteren, zoals PSV en Ajax dat wel kunnen. Echter, zoals ik al zei, die middelen worden nu hopelijk gecreëerd.
Het gaat goed
Het is aan twee kanten wat overdreven, zo werkt het inderdaad. De één zegt 'maximaal 3e' de ander zegt 'makkelijk 3e'.quote:Op maandag 13 september 2021 09:10 schreef fetX het volgende:
Schitterend hè, dat opportunisme.
Paar weken geleden las ik hier nog dat Utrecht na de overwinning op Feyenoord ineens een concurrent was. Vervolgens verliezen ze bij Twente terwijl ze een week eerder met hangen en wurgen 0-0 speelden bij Groningen.
Feyenoord speelt 4/5 goede wedstrijden (Atlético incluis) en mensen gaan ineens roepen dat we wellicht wel kampioen kunnen worden of tweede. Na een nederlaag tegen Elfsborg in een wedstrijd die er totaal niet meer toe deed en een niet onoverkomelijke nederlaag in Utrecht slaat de stemming meteen weer om en kunnen we er niks meer van.
Nu verliest O21 twee keer en kan het hele nieuwe beleid de prullenbak in.
Och, wat is voetbal toch heerlijk opportuun en vermakelijk. Ga er nou maar vanuit dat het de komende jaren hooguit plek 3/4 wordt en een jeugdteam wat echt niet even in de KKD terecht komt. En verder ook eens met @:scrummie , dat is echt niet ineens de heilige graal hoor.
Kan me hier helemaal in vinden. Wordt wel boeiend volgende week tegen PSV al denk ik dat Feyenoord daar niet gaat winnen ondanks dat wij een angstgegner zijn van PSV (m.n. de laatste jaren).quote:Op maandag 13 september 2021 12:25 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het is aan twee kanten wat overdreven, zo werkt het inderdaad. De één zegt 'maximaal 3e' de ander zegt 'makkelijk 3e'.
Als ik kijk naar de concurrentie voor plek 3, dan laten die het tot nu toe in elk geval niet zien. Ik had voorafgaand aan het seizoen 4 ploegen opgeschreven die min of meer gelijkwaardig zouden gaan strijden voor de plekken 3 t/m 5. Van die ploegen is er maar één die nu aanspraak maakt op plek 3 op basis van resultaten en vertoonde spel. Dat is Feyenoord.
Maar het is half september, dus nog een beetje vroeg om de top 6 al te hebben bepaald. Als Feyenoord binnenkort van PSV wint kan het ook zo maar eens zijn dat er een vibe ontstaat waarmee ze dit jaar wel tweede kunnen worden, of ze verliezen een keer met zaadspel en het stort als een kaartenhuis in elkaar.
Waar ik als voetbal supporter wel blij van word is dat er bij Feyenoord eindelijk weer een lange termijn visie lijkt te zijn en dat ze een goede keuze hebben gemaakt qua trainer. Met name die visie heb ik gemist en ik hoop dat ze daarmee aan gaan haken, zodat de traditionele top 3 weer is hersteld.
Feyenoord is een veel te mooie club om te moeten vechten voor plekje 3. Laat dat maar aan AZ en Vitesse.
Het grote verschil is dat er bij Feyenoord altijd topclub druk is al dan niet terecht maar dat hebben clubs als AZ, Utrecht en Vitesse niet dus ik zie Feyenoord wel 3e worden, Utrecht speelt geen europees voetbal en zou daar wat voordeel aan kunnen hebben qua rust.quote:Op maandag 13 september 2021 12:42 schreef fetX het volgende:
[..]
Kan me hier helemaal in vinden. Wordt wel boeiend volgende week tegen PSV al denk ik dat Feyenoord daar niet gaat winnen ondanks dat wij een angstgegner zijn van PSV (m.n. de laatste jaren).
Het één sluit het ander niet uitquote:Op maandag 13 september 2021 12:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Verander maximaal naar makkelijk en ik ben het volledig eens met je post
Ja is wel een raar wedstrijdje zo, ook op de dinsdag. Mijn gevoel zegt 'moeilijk' maar in principe zouden we deze wedstrijd eigenlijk best makkelijk kunnen winnen. Volgens mij probeert Haifa zelf ook te voetballen (ik zie in de ECL qualifier uitslagen als 5-1, 7-2 en 3-3 langs komen) en een indrukwekkende selectie hebben ze natuurlijk niet (de inmiddels 33 jaar oude Chery is daar de sterspeler). Hoop weer een uitgerust en dominant Feyenoord te gaan zien, zou eens leuk zijn als je dit soort potjes probleemloos wint eigenlijk (zoals tegen Luzern).quote:Op maandag 13 september 2021 12:57 schreef Scrummie het volgende:
Erg benieuwd hoe we morgen voor de dag gaan komen na deze rustperiode en daarvoor de twee verliespartijen.
Oh is dit nog een dingetje? Ik dacht dat het na de uitleg van Beltman zelf wel over was.quote:
Wat een stemmingsmakerij ditquote:
wordt een beetje opgeblazen allemaal maar op zich was die vraag van hem helemaal niet zo gek, dat iedereen met een bek vol tanden staat ligt niet echt aan hem maar aan de verantwoordelijken op voetbaltechnisch gebiedquote:Op maandag 13 september 2021 14:43 schreef macca728 het volgende:
Laat hem maar opstappen, als een directeur zijn personeel zo toespreekt als bij die Disney documentaire.....
Wat is de meerwaarde van deze man ? Niets toch, net als Gudde destijds.
Ja dit dus. Ben blij dat iemand eens een keer zo’n vraag stelt en het legde pijnlijk bloot waar het o.a. aan schort(te).quote:Op maandag 13 september 2021 15:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
wordt een beetje opgeblazen allemaal maar op zich was die vraag van hem helemaal niet zo gek, dat iedereen met een bek vol tanden staat ligt niet echt aan hem maar aan de verantwoordelijken op voetbaltechnisch gebied
Precies. Heeft dus al meer relevants bijgedragen dan zijn halfgare voorganger die terecht de zak (winegums) kreeg.quote:Op maandag 13 september 2021 15:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja dit dus. Ben blij dat iemand eens een keer zo’n vraag stelt en het legde pijnlijk bloot waar het o.a. aan schort(te).
Ik vond het wel een sterk fragmentje. Liet goed het probleem van afgelopen jaren zien.quote:Op maandag 13 september 2021 16:09 schreef Scrummie het volgende:
Hoe lang duurde dat fragmentje nou? Een paar minuten? En daar zitten dan weer allerlei conclusies aan vast. Lachwekkend.
Volgens mij kwam vorige week al voorbij dat het hele gesprek die middag een uur of 3 duurde. Tja, dat elke journalist (en ook fans) dan hun oordeel klaar hebben over de gehele jeugdopleiding en de kwalificaties van Koevermans zegt dan meer over die journalisten en die supporters dan wat anders.
Overigens wel een goede reden om maar even niet meer zo'n docuserie te maken, tenminste niet in een seizoen waarin je van trainer wisselt en je beleid op de kop is gegaan.
Nee, dat laat die Disney docu helemaal niet zien want dan doe je dus hetzelfde; conclusies trekken op basis van fragmentjes die leuk/interessant genoeg waren voor een docu.quote:Op maandag 13 september 2021 16:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vond het wel een sterk stuk fragment. Liet goed een probleem van afgelopen jaren zien.
Als je het omdraait: ik denk juist dat de Disneydocu goed laat zien waarom het gerechtvaardigd was om het beleid op de kop te gooien. Zo kun je het ook opvatten en ik verwacht dat de meeste supporters dit ook doen.
Volgens mij vat je mijn bericht volledig verkeerd op.quote:Op maandag 13 september 2021 16:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, dat laat die Disney docu helemaal niet zien want dan doe je dus hetzelfde; conclusies trekken op basis van fragmentjes die leuk/interessant genoeg waren voor een docu.
Als jij daarop je beleid wil gaan aanpassen, zou je net zo goed onderdeel zijn van het probleem.
Zo'n gesprek van 3 uur, daar pas je je beleid op aan.
Hoezo?quote:Op maandag 13 september 2021 16:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Volgens mij vat je mijn bericht volledig verkeerd op.
Nou, we gaan het zien.quote:,,Nelson had bij Arsenal vrijwel alle trainingen meegedaan, maar hij ervaart de trainingen hier als iets pittiger. Hij liep tegen een overbelastingsblessure aan en dus is hij er niet bij. Of hij PSV wel haalt, is afwachten. In elk geval niet als basisspeler.‘’
Helaas moet bij een deel van de supporters altijd de directie weg.quote:Op maandag 13 september 2021 16:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik bedoel niet dat de Disney-serie de aanleiding is voor het omgooien van het beleid. Eerder dat het de aanleiding laat zien.
Het fragment is volgens mij de opening van de discussie geweest, dus je mag wel degelijk de conclusie trekken dat aan het begin van vorig seizoen er vragen zijn gesteld over de visie die Feyenoord op ging. Dit past samen met een idee wat veel supporters (waaronder ik) al jaren hadden, dat het Feyenoord aan een duidelijke visie ontbrak. Op basis daarvan is een lang gesprek geweest en inmiddels zien we al het verschil, als je Arnesen of Slot over hun plannen hoort praten met Feyenoord merk je al een veel duidelijkere visie voor de toekomst. Das een heel positief signaal. Wat in de docu wordt gepresenteerd als een probleem of in ieder geval een vraagstuk is nu al vrij concreet opgelost.
Oftewel de docu kan prima helpen met aan de supporters laten zien dat de ingeslagen weg van Feyenoord dit seizoen een goede richting is.
Arsenal is wel één van de meme-clubs qua wanbeleid op dit moment.quote:Op maandag 13 september 2021 17:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Feyenoord is natuurlijk ook wel een niveautje hoger dan Arsenal he.
Slotgod
Iets heel anders dan geen wedstrijdritme dus. Mooi dat dit nu duidelijk is.quote:
Nee de lat ligt bij Feyenoord hoger dan bij Arsenal.quote:Op maandag 13 september 2021 17:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Die gozer lijkt mij gewoon geblesseerd hoor.
Wedstrijdfit is een nogal breed begrip. Diemers is ook niet wedstrijdfit, al maakt dat weinig uit.
Ik vatte je post dus prima op.quote:Op maandag 13 september 2021 16:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik bedoel niet dat de Disney-serie de aanleiding is voor het omgooien van het beleid. Eerder dat het de aanleiding laat zien.
Het fragment is volgens mij de opening van de discussie geweest, dus je mag wel degelijk de conclusie trekken dat aan het begin van vorig seizoen er vragen zijn gesteld over de visie die Feyenoord op ging. Dit past samen met een idee wat veel supporters (waaronder ik) al jaren hadden, dat het Feyenoord aan een duidelijke visie ontbrak. Op basis daarvan is een lang gesprek geweest en inmiddels zien we al het verschil, als je Arnesen of Slot over hun plannen hoort praten met Feyenoord merk je al een veel duidelijkere visie voor de toekomst. Das een heel positief signaal. Wat in de docu wordt gepresenteerd als een probleem of in ieder geval een vraagstuk is nu al vrij concreet opgelost.
Oftewel de docu kan prima helpen met aan de supporters laten zien dat de ingeslagen weg van Feyenoord dit seizoen een goede richting is.
Nee, anders kom je niet met onzin aan als ‘je bent deel van het probleem’ en dat ik suggereer dat Feyenoord haar beleid moet aanpassen op basis van een docu etc.quote:
Ik denk dat je mijn post verkeerd hebt opgevat.quote:Op maandag 13 september 2021 17:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee, anders kom je niet met onzin aan als ‘je bent deel van het probleem’ en dat ik suggereer dat Feyenoord haar beleid moet aanpassen op basis van een docu etc.
Belangrijkste conclusie vind ik dus dat dingen die in de DisneyDocu als probleemstukken worden gepresenteerd inmiddels een stuk beter gaanquote:Op maandag 13 september 2021 17:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik denk dat je mijn post verkeerd hebt opgevat.
Mats Seuntjes vind ik eerlijk gezegd dezelfde categorie.quote:Op maandag 13 september 2021 17:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Trouwens over wanbeleid gesproken: Feyenoord wilde in de winter van 17/18 Chery huren.
MartinGod
Ik ontken nog steeds dat dit is gebeurdquote:Op maandag 13 september 2021 17:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mats Seuntjes vind ik eerlijk gezegd dezelfde categorie.
Ik ben even kwijt wanneer Chery een talent van Groningen was. Destijds in zijn piek als talent geen rare keuze, maar daarna wel.quote:Op maandag 13 september 2021 17:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Trouwens over wanbeleid gesproken: Feyenoord wilde in de winter van 17/18 Chery huren.
MartinGod
In de tijd van Fredsj.quote:Op dinsdag 14 september 2021 09:47 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik ben even kwijt wanneer Chery een talent van Groningen was. Destijds in zijn piek als talent geen rare keuze, maar daarna wel.
Fred Rutten wilde hem ook heel graag bij Feyenoord hebben.quote:Op dinsdag 14 september 2021 09:47 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik ben even kwijt wanneer Chery een talent van Groningen was. Destijds in zijn piek als talent geen rare keuze, maar daarna wel.
quote:Op dinsdag 14 september 2021 10:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
In de tijd van Fredsj.
In 2018/19 voetbalde hij in de Championship volgens mij
Als Slistong Fredstj hem wilde hebben dan is het maar beter dat hij niet gekomen was.quote:Op dinsdag 14 september 2021 10:19 schreef fetX het volgende:
[..]
Fred Rutten wilde hem ook heel graag bij Feyenoord hebben.
Ik meen dat het niet komen van Sjerry zelfs de reden was dat Fredsj uiteindelijk opstapte.quote:Op dinsdag 14 september 2021 10:20 schreef Erasmus het volgende:
[..]
[..]
Als Slistong Fredstj hem wilde hebben dan is het maar beter dat hij niet gekomen was.
Dat was in 2014-2015. Ook toen kon Chery er overigens bijzonder weinig van, maar Fredsj wilde hem bijzonder graag hebben. Het idee was dat Vilhena (op dat moment bankzitter) naar Southampton zou gaan en dat Chery voor dat geld naar Feyenoord kwam. Alleen Mart was het er niet mee eens en stak er een stokje voor.quote:Op dinsdag 14 september 2021 09:47 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ondertussen waren de resultaten al zo slecht geworden dat ie voor de laatste play off wedstrijden al werd weggestuurdquote:Op dinsdag 14 september 2021 10:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat was in 2014-2015. Ook toen kon Chery er overigens bijzonder weinig van, maar Fredsj wilde hem bijzonder graag hebben. Het idee was dat Vilhena (op dat moment bankzitter) naar Southampton zou gaan en dat Chery voor dat geld naar Feyenoord kwam. Alleen Mart was het er niet mee eens en stak er een stokje voor.
Vervolgens mompelde Rutten iets over topsportbeleid en besloot zelf aan het eind van het seizoen te vertrekken.
Tja dat krijg je met Rutten, een controlfreak die zijn spelersgroep niet rouleert. Op het einde was de complete selectie stuk. De laatste vijf wedstrijden op een rij niet winnen (inclusief genante 0-1 en 1-4 nederlagen thuis tegen Eagles en Vitesse) en een voorsprong van 7 punten op AZ weggeven was ook wel absurd.quote:Op dinsdag 14 september 2021 10:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ondertussen waren de resultaten al zo slecht geworden dat ie voor de laatste play off wedstrijden al werd weggestuurd
Toen moest Gio het maar uitzoeken.
Oh jaquote:Op dinsdag 14 september 2021 10:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tja dat krijg je met Rutten, een controlfreak die zijn spelersgroep niet rouleert. Op het einde was de complete selectie stuk. De laatste vijf wedstrijden op een rij niet winnen (inclusief genante 0-1 en 1-4 nederlagen thuis tegen Eagles en Vitesse) en een voorsprong van 7 punten op AZ weggeven was ook wel absurd.
Dat play-off potje tegen Heerenveen maakten we met negen spelers af omdat er vijf spelers geblesseerd afhaakten (met name de wissel van Wilkshire was grappig).
Onder Rutten hebben we tot februari behoorlijk goed voetbal gespeeld. Daarna zakte het volledig in elkaar.quote:Op dinsdag 14 september 2021 11:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Oh ja
Man man man wat was dat een deceptie. Terwijl het vooral de eerste seizoenshelft zo leuk was en goed ging.
Tot maart liep het zelfs nog wel redelijk, we stonden makkelijk derde en dat was na een extreem beroerde seizoensstart. We wonnen toen met 2-1 van PSV en daarna 1-4 bij AZ (dat had gerust 0-7 of 0-8 kunnen zijn meen ik mij te herinneren), maar daarna was het echt klaar. Seizoen duurde gewoon net iets te lang.quote:Op dinsdag 14 september 2021 12:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Onder Rutten hebben we tot februari behoorlijk goed voetbal gespeeld. Daarna zakte het volledig in elkaar.
https://www.fr-fans.nl/ni(...)le-historie/amp.htmlquote:Op dinsdag 14 september 2021 10:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tja dat krijg je met Rutten, een controlfreak die zijn spelersgroep niet rouleert. Op het einde was de complete selectie stuk. De laatste vijf wedstrijden op een rij niet winnen (inclusief genante 0-1 en 1-4 nederlagen thuis tegen Eagles en Vitesse) en een voorsprong van 7 punten op AZ weggeven was ook wel absurd.
Dat play-off potje tegen Heerenveen maakten we met negen spelers af omdat er vijf spelers geblesseerd afhaakten (met name de wissel van Wilkshire was grappig).
We hebben er de spelers niet voor om te rouleren momenteel alleen in de aanval misschien.quote:Op dinsdag 14 september 2021 12:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tot maart liep het zelfs nog wel redelijk, we stonden makkelijk derde en dat was na een extreem beroerde seizoensstart. We wonnen toen met 2-1 van PSV en daarna 1-4 bij AZ (dat had gerust 0-7 of 0-8 kunnen zijn meen ik mij te herinneren), maar daarna was het echt klaar. Seizoen duurde gewoon net iets te lang.
Das wel een les voor Slot hoor, die ook niet happig lijkt te zijn om te rouleren. Zeker met onze krappe selectie en intensieve speelstijl maak ik mij wel zorgen over hoe hij dit gaat managen tot het einde van het jaar. Je wil niet zo’n zelfde instorting krijgen (en bij AZ heeft hij natuurlijk nooit een seizoen af kunnen maken).
Dat geldt vooral voor de verdediging eigenlijk, daar hebben we maar zes Eredivisie-waardige verdedigers rondlopen eigenlijk. Het middenveld en de voorhoede vallen wel mee. Zeker het middenveld. Als er een blessuregolf is kan je altijd terugvallen op een Diemers of Teixeira, vreselijke spelers maar wel Eredivisie-waardig. Gebeurt zoiets achterin en je staat ineens met een speler als Skogen te ballen.quote:Op dinsdag 14 september 2021 12:19 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
https://www.fr-fans.nl/ni(...)le-historie/amp.html
Momenteel heb je normaal gesproken jongens als Geertruida, Aursnes en Nelson op de bank zitten dus dat valt nog wel mee. Maar bij blessures of schorsingen kan het snel vervelend worden.quote:Op dinsdag 14 september 2021 12:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
We hebben er de spelers niet voor om te rouleren momenteel alleen in de aanval misschien.
Het scheelt wel dat een aantal spelers echte kilometervreters zijn (of lijken). In ieder geval Pedersen, Aursnes, Toornstra, Til en Linssen. Ik ben wel benieuwd hoe spelers als Kökcü, Jahanbakhsh, Sinisterra en Malacia zich houden aan het eind van het seizoen.quote:Op dinsdag 14 september 2021 12:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tot maart liep het zelfs nog wel redelijk, we stonden makkelijk derde en dat was na een extreem beroerde seizoensstart. We wonnen toen met 2-1 van PSV en daarna 1-4 bij AZ (dat had gerust 0-7 of 0-8 kunnen zijn meen ik mij te herinneren), maar daarna was het echt klaar. Seizoen duurde gewoon net iets te lang.
Das wel een les voor Slot hoor, die ook niet happig lijkt te zijn om te rouleren. Zeker met onze krappe selectie en intensieve speelstijl maak ik mij wel zorgen over hoe hij dit gaat managen tot het einde van het jaar. Je wil niet zo’n zelfde instorting krijgen (en bij AZ heeft hij natuurlijk nooit een seizoen af kunnen maken).
Na die 1-4 dachten we meteen dat die Veijnovic goed kon voetballen. Kostte toch ook iets van vier miljoen?quote:Op dinsdag 14 september 2021 12:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik dacht dat Vejinovic pas een seizoen later kwamquote:Op dinsdag 14 september 2021 13:03 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Na die 1-4 dachten we meteen dat die Veijnovic goed kon voetballen. Kostte toch ook iets van vier miljoen?
Heeft iemand ooit gedacht dat die goed kon voetballen dan?quote:Op dinsdag 14 september 2021 13:03 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Na die 1-4 dachten we meteen dat die Veijnovic goed kon voetballen. Kostte toch ook iets van vier miljoen?
Ik denk dat Haifa wel iets beter is dan Luzern maar veel zal het niet schelen. Zou wel lekker zijn als ze laten zien dat Utrecht een incident was.quote:Op dinsdag 14 september 2021 15:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Zoals verwacht, prima opstelling.
Wat zou het lekker zijn als we dit gewoon makkelijk winnen, bij Willem II en Luzern hebben we tegen vergelijkbare tegenstanders laten zien dat prima te kunnen.
Als iets in korte tijd twee keer gebeurt is het heel toevallig.quote:Op dinsdag 14 september 2021 15:27 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik denk dat Haifa wel iets beter is dan Luzern maar veel zal het niet schelen. Zou wel lekker zijn als ze laten zien dat Utrecht een incident was.
Tja die wedstrijden bij Elfsborg en Utrecht kwamen na een serie van echt uitstekende wedstrijden. Denk dat Feyenoord het gewoon nog niet kan opbrengen om iedere keer zo goed te spelen, maar das niet zo erg in de fase van opbouw waar we nog in zitten. Zeker aangezien we twee keer in de week spelen en een smalle selectie hebben.quote:Op dinsdag 14 september 2021 15:27 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik denk dat Haifa wel iets beter is dan Luzern maar veel zal het niet schelen. Zou wel lekker zijn als ze laten zien dat Utrecht een incident was.
quote:Op dinsdag 14 september 2021 15:30 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als iets in korte tijd twee keer gebeurt is het heel toevallig.
Vier middenvelders met Linssen en Sini als spitsbroers? Of kan die Aursnes ook op de flanken.quote:Op dinsdag 14 september 2021 15:09 schreef maxi-mus het volgende:
Bijlow; Pedersen, Trauner, Senesi, Malacia; Aursnes, Til, Kökcü; Toornstra, Linssen, Sinisterra
De Toorn zal wel van rechts komen?quote:Op dinsdag 14 september 2021 15:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vier middenvelders met Linssen en Sini als spitsbroers? Of kan die Aursnes ook op de flanken.
Met z'n snelheid wel een groot gevaar op de rechterkantquote:Op dinsdag 14 september 2021 15:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De Toorn zal wel van rechts komen?
Vooral de vermoeidheid wordt denk ik nogal onderbelicht in de wedstrijd tegen Utrecht. Er zat net 60 uur tussen het laatste fluitsignaal in Zweden en het eerste fluitsignaal in de Galgenwaard. Dat is echt extreem kort, zeker als je daartussen ook nog een vliegreis moet maken.quote:Op dinsdag 14 september 2021 15:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tja die wedstrijden bij Elfsborg en Utrecht kwamen na een serie van echt uitstekende wedstrijden. Denk dat Feyenoord het gewoon nog niet kan opbrengen om iedere keer zo goed te spelen, maar das niet zo erg in de fase van opbouw waar we nog in zitten. Zeker aangezien we twee keer in de week spelen en een smalle selectie hebben.
Nu na twee weken rust en een aanvallend ingestelde tegenstander hoop ik vandaag weer een goede wedstrijd te zien
Ook gewoon de scherpte na zoveel wedstrijden in korte tijd. Malacia gaf door knullige fouten gewoon twee goals weg.quote:Op dinsdag 14 september 2021 16:00 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Vooral de vermoeidheid wordt denk ik nogal onderbelicht in de wedstrijd tegen Utrecht. Er zat net 60 uur tussen het laatste fluitsignaal in Zweden en het eerste fluitsignaal in de Galgenwaard. Dat is echt extreem kort, zeker als je daartussen ook nog een vliegreis moet maken.
Kan de trainingen niet aan.quote:Op dinsdag 14 september 2021 16:25 schreef Cara het volgende:
Even op vakantie geweest, wat is de status van onze Arsenal 'aanwinst'?
Feyenoord blijkt een niveautje hoger te zijn dan Arenalquote:Op dinsdag 14 september 2021 16:25 schreef Cara het volgende:
Even op vakantie geweest, wat is de status van onze Arsenal 'aanwinst'?
zuchtquote:
Ik heb geen idee eigenlijkquote:
Sinds Haps weg is vaker van dit soort “foutjes”quote:
@fetX en ik vinden dat Malacia nu al geen goede wedstrijd meer kan spelen.quote:Op dinsdag 14 september 2021 16:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Sinds Haps weg is vaker van dit soort “foutjes”
quote:Op dinsdag 14 september 2021 16:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
@:fetx en ik vinden dat Malacia nu al geen goede wedstrijd meer kan spelen.
En/of sinds hij geselecteerd is voor het Nederlands elftal. Dat was ongeveer tegelijkertijd.quote:Op dinsdag 14 september 2021 16:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Sinds Haps weg is vaker van dit soort “foutjes”
Ja vond ik ook!quote:Op dinsdag 14 september 2021 16:44 schreef aTypisch het volgende:
Haifa wel een mooi uitshirt voor Feyenoord aan.
Tijd voor weer zo'n groen-witte
Van wat ik begreep van die joodse verslaggever was dé sterspeler (naast Chery) vanochtend nog naar het ziekenhuis gegaan met een blessure. Ik ben alleen zijn naam kwijt.quote:Op dinsdag 14 september 2021 16:49 schreef fetX het volgende:
Slordig zeg.
Dat Haifa kan er in ieder geval echt geen reet van.
Dit zou echt makkelijk moeten kunnen, heb ik het idee. Dat Haifa legt er ook wel heel veel energie in.quote:Op dinsdag 14 september 2021 16:49 schreef fetX het volgende:
Slordig zeg.
Dat Haifa kan er in ieder geval echt geen reet van.
Toen ik het zag kreeg ik flashbacks mooi shirt was dat in de tijd van Emerton etcquote:Op dinsdag 14 september 2021 16:44 schreef aTypisch het volgende:
Haifa wel een mooi uitshirt voor Feyenoord aan.
Tijd voor weer zo'n groen-witte
Jaar na Europa cup winst ja.quote:Op dinsdag 14 september 2021 16:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Toen ik het zag kreeg ik flashbacks mooi shirt was dat in de tijd van Emerton etc
Atszili heet ie, voetblessure.quote:Op dinsdag 14 september 2021 16:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Van wat ik begreep van die joodse verslaggever was dé sterspeler (naast Chery) vanochtend nog naar het ziekenhuis gegaan met een blessure. Ik ben alleen zijn naam kwijt.
Nou ja, het moet hoe dan ook wel kunnen ja.
Eensquote:
Spelers zoals Mohamed zijn nu al moe, dus er liggen echt kansen.quote:Op dinsdag 14 september 2021 17:06 schreef fetX het volgende:
Tweede helft iets minder slordig en je wint hier 0-2.
Om met Slot te spreken; hunnie spelen een beetje hetzelfde spelletje dus het is maar net wie de meeste kans krijgt/neemt om dat te doen.quote:Op dinsdag 14 september 2021 17:11 schreef fetX het volgende:
Ben ik het al gewend of zetten we vandaag minder druk dan normaal?
Volgens mij heeft Haifa goed gekeken naar Utrecht en overklassen ze ons daarmee. Worden ze wel heel moe van.quote:Op dinsdag 14 september 2021 17:11 schreef fetX het volgende:
Dit ja. Hopelijk kan Slot het even scherp stellen in de rust.quote:Op dinsdag 14 september 2021 17:13 schreef Caland het volgende:
Eerste 20-30 minuten wel aardig, daarna zakt het redelijk in elkaar
Vond ik ook.quote:Op dinsdag 14 september 2021 17:14 schreef Irritatie100 het volgende:
Dat was toch duidelijk hoofd laag ipv voet hoog of ben ik nou gek?
Heeft met het type spel te maken wat Haifa speelt, leggen er ook veel energie in, maar het laatste kwartier lijkt Feyenoord ook wat zenuwachtiger en slordiger te worden.quote:Op dinsdag 14 september 2021 17:11 schreef fetX het volgende:
Je mist Jahanbakhsh en (waarschijnlijk) Nelson wel echt ja. Toch wel goed dat we die laatste gehaald hebben.quote:Op dinsdag 14 september 2021 17:22 schreef Caland het volgende:
Het is ook wel makkelijk als je alleen op Sini hoeft te letten. Merkt nu wel echt dat je aanvallend wat mist
Linssen in dit soort wedstrijden op 9 is ook echt niks
Waarschijnlijk ook de enige twee die zo schnabbelgeil zijn dat ze daar op dinsdagmiddag gaan zittenquote:Op dinsdag 14 september 2021 17:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Van alle oud Feyenoorders zetten ze Been en Van Hooijdonk neervermoeiend.
Linssen zou ik er juist afhalen.quote:Op dinsdag 14 september 2021 17:45 schreef fetX het volgende:
Kokcu eraf, Toornstra terug, Linssen naar rechts en kijken wat Dessers kan brengen.
En dan met Toornstra op rechts blijven spelen? Nee, dank je.quote:Op dinsdag 14 september 2021 17:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Linssen zou ik er juist afhalen.
Ja! Echt een prima speler. Rustig, overzicht, loopt goed.quote:Op dinsdag 14 september 2021 17:46 schreef fetX het volgende:
Uitstekende actie van Aursnes weer trouwens.
Linssen op rechts is wel een beetje hetzelfde probleemquote:Op dinsdag 14 september 2021 17:46 schreef fetX het volgende:
[..]
En dan met Toornstra op rechts blijven spelen? Nee, dank je.
Heb je wel wat meer diepgang. Ik vind het echt pure armoe die Toornstra op rechts.quote:Op dinsdag 14 september 2021 17:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Linssen op rechts is wel een beetje hetzelfde probleem
Ook Linssen heeft totaal geen diepgang. Dat bedoel ik met hetzelfde probleem.quote:Op dinsdag 14 september 2021 17:51 schreef fetX het volgende:
[..]
Heb je wel wat meer diepgang. Ik vind het echt pure armoe die Toornstra op rechts.
Die vrouwenverslinder moet toch wel gewoon twintig minuten kunnen meespelen?quote:Op dinsdag 14 september 2021 17:55 schreef fetX het volgende:
Waarom zo’n bal, kies eens voor de simpele oplossing![]()
Ik erger me echt kapot aan Jens.
Ah, Feyenoord zoals we Feyenoord kennenquote:Op dinsdag 14 september 2021 18:00 schreef fetX het volgende:
Wat een frustrerende wedstrijd is dit zeg. De hele tijd moeilijke, lange ballen. Heel erg slordig om gaan met de kansen / mogelijkheden die je krijgt. Nee, ik vind het erg matig.
Ik vind het wel meevallen. Werkt keihard maar heeft gewoon geen enkele ruimte vandaag. En dan nog was hij heel belangrijk bij die megakans van Linssen.quote:
Slordig en afgetroefd op het druk zetten.quote:Op dinsdag 14 september 2021 18:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Mijn 16:00 vrij zijn van het werk is zwaar mislukt.
Waarom hebben we deze nietige ploeg nog niet op de knietjes gekregen?
Hij moet veel simpeler spelen. Loopt zichzelf nu al voor de zoveelste keer vast op een onnodige manier.quote:Op dinsdag 14 september 2021 18:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen. Werkt keihard maar heeft gewoon geen enkele ruimte vandaag. En dan nog was hij heel belangrijk bij die megakans van Linssen.
Omdat het aanvallend niet loopt eigenlijk.quote:Op dinsdag 14 september 2021 18:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Mijn 16:00 vrij zijn van het werk is zwaar mislukt.
Waarom hebben we deze nietige ploeg nog niet op de knietjes gekregen?
Verdedigend was dit ook niet heel goedquote:Op dinsdag 14 september 2021 18:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Omdat het aanvallend niet loopt eigenlijk.
Misschien, maar Sini is sowieso de enige die wat gevaarlijks kan met een bal heb ik het ideequote:Op dinsdag 14 september 2021 18:08 schreef fetX het volgende:
[..]
Hij moet veel simpeler spelen. Loopt zichzelf nu al voor de zoveelste keer vast op een onnodige manier.
We kunnen niet zonder Ali dus.quote:Op dinsdag 14 september 2021 18:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Omdat het aanvallend niet loopt eigenlijk.
We missen drie rechtsbuitensquote:Op dinsdag 14 september 2021 18:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
We kunnen niet zonder Ali dus.
Inpakken en wegwezen hier dus met 1 punt op zak.
Gelukkig is Pedersen er nogquote:Op dinsdag 14 september 2021 18:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
We missen drie rechtsbuitens
Tijdrekkenquote:Op dinsdag 14 september 2021 18:21 schreef fetX het volgende:
Ik snap nooit dat dit niet 1 meter verder kan
Noem er nog eenquote:Op dinsdag 14 september 2021 18:22 schreef Qarrad het volgende:
Ik snap niet waarom Gökçü de vrije trappen mag blijven nemen
Nounounouquote:Op dinsdag 14 september 2021 18:24 schreef fetX het volgende:
Wat was dit matig zeg. Kanonnen.
Zondag verliezen van PSV, en die kans zit er dik in, en dan zit je ineens in een hele matige fase.
Feyenoord en verliezen tegen PSV... Dat zie ik zo snel niet gebeuren.quote:Op dinsdag 14 september 2021 18:24 schreef fetX het volgende:
Wat was dit matig zeg. Kanonnen.
Zondag verliezen van PSV, en die kans zit er dik in, en dan zit je ineens in een hele matige fase.
Dan win je 4x niet op rij. Dat zou ik matig vinden hoor.quote:Op dinsdag 14 september 2021 18:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nounounou
Niet doorslaan.
In Eindhoven wel hoor.quote:Op dinsdag 14 september 2021 18:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Feyenoord en verliezen tegen PSV... Dat zie ik zo snel niet gebeuren.
Dit is wel de enige uitwedstrijd waar de kans redelijk groot was dat je 3 punten pakt.quote:Op dinsdag 14 september 2021 18:27 schreef H.FR het volgende:
Op zich, uit in Israël een punt is niet goed en niet slecht m.i.. Er had meer in gezeten, maar zij kregen ook nog prima kansen.
Ik vind de sterkte van die andere 2 teams moeilijk in te schatten.quote:Op dinsdag 14 september 2021 18:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Dit is wel de enige uitwedstrijd waar de kans redelijk groot was dat je 3 punten pakt.
Slavia en Union zijn wel wat beter dan Haifa verwacht ik.quote:Op dinsdag 14 september 2021 18:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vind de sterkte van die andere 2 teams moeilijk in te schatten.
Vorig jaar dacht je ook dat Wolfsberger de makkelijkste tegenstander was en uiteindelijk was die uitwedstrijd het meest kansloos.
Arsenal bood toch 30 miljoen? @Slobeendquote:
Dat lijkt me niet.quote:Op dinsdag 14 september 2021 18:34 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Arsenal bood toch 30 miljoen? @:Slobeend
Die eerste paar wedstrijden win je deels ook omdat Linssen er een paar in heeft geschoten. Vandaag scoort ie ze niet, tja dat kan.quote:Op dinsdag 14 september 2021 18:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Slavia en Union zijn wel wat beter dan Haifa verwacht ik.
Overall vind ik het wel jammer dat we het niveau van voor Utrecht\Elfsborg uit niet eens hebben kunnen benaderen. Het was extreem slordig, constant verkeerde keuzes en we geven toch 2 joekels van kansen weg. Linssen/Dessers als spitsen gaat ons bovendien echt punten kosten, want Linssen krijgt gewoon 2 grote kansen die er in moeten en Dessers viel niet best in.
Grote speler.quote:Op dinsdag 14 september 2021 18:34 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Arsenal bood toch 30 miljoen? @:Slobeend
Wel vier keer op een rij uit natuurlijk.quote:Op dinsdag 14 september 2021 18:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Dan win je 4x niet op rij. Dat zou ik matig vinden hoor.
Toornstra op rechts is dramatisch. Hopelijk is Nelson snel fit.quote:Op dinsdag 14 september 2021 19:07 schreef fetX het volgende:
Om dan maar iets positiefs te noemen; Aursnes en Trauner![]()
Wat mij betreft mag Slot lekker gaan rouleren met Toornstra/Aursnes/Kokcu.
PvHquote:Op dinsdag 14 september 2021 18:36 schreef fetX het volgende:
Pierre legt precies uit wat ik bedoelde over Sini.
Linssen is gewoon Linssen.. speler met af en toe een uitschieter maar vaker vrij matig. Zeker als er druk bij komt kijken valt hij meestal tegen..leuke subtopspeler maar best wel armoedig dat die lapzwans 1e spits is.quote:Op dinsdag 14 september 2021 18:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die eerste paar wedstrijden win je deels ook omdat Linssen er een paar in heeft geschoten. Vandaag scoort ie ze niet, tja dat kan.
Zondag houden we dus gewoon de 0quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tegen de Eagles speelde Senesi ongeveer 8 minuten dus die telt niet echt meequote:
Geertruida ook gelijk belangrijk met zijn invalbeurt.quote:Op dinsdag 14 september 2021 23:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tegen de Eagles speelde Senesi ongeveer 8 minuten dus die telt niet echt mee
Los daarvan hebben we een bazenduo achterin natuurlijk. Trouwens, de drive die Petersen heeft, tering zeg. Ik vond in de verdediging alleen Malacia echt heel zwak vandaag.
Zolang er maximaal twee afwezigen zijn hebben we het qua verdediging heel goed voor elkaar dit seizoen.quote:Op dinsdag 14 september 2021 23:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Geertruida ook gelijk belangrijk met zijn invalbeurt.
Het is nu al dramatisch, 3x op rij niet verliezen.quote:Op dinsdag 14 september 2021 18:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Dan win je 4x niet op rij. Dat zou ik matig vinden hoor.
hij moet dit soort potjes wel skippen wil hij daar nog mee kunnen doen met het nationale elftalquote:Op woensdag 15 september 2021 09:28 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ik lees nu pas dat Jahankbaskh niet meedeed vanwege politieke redenen? Wat een kansloze flauwekul zeg. Niet zozeer kritiek op Feyenoord, maar wat een treurigheid.
Oké Hans, dankje.quote:Op woensdag 15 september 2021 09:28 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ik lees nu pas dat Jahankbaskh niet meedeed vanwege politieke redenen? Wat een kansloze flauwekul zeg. Niet zozeer kritiek op Feyenoord, maar wat een treurigheid.
Dit boeit echt helemaal niemand.quote:Op woensdag 15 september 2021 09:28 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Dat begrijp ik wel, maar het is gewoon zo treurig. Mag hij dan wel meedoen tegen Ajax en PSV?quote:Op woensdag 15 september 2021 09:37 schreef aTypisch het volgende:
[..]
hij moet dit soort potjes wel skippen wil hij daar nog mee kunnen doen met het nationale elftal
denk dat hij zelf graag had gespeeld
Nee. Hij is uitgeschreven voor alle competities inmiddels.quote:Op woensdag 15 september 2021 10:03 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat begrijp ik wel, maar het is gewoon zo treurig. Mag hij dan wel meedoen tegen Ajax en PSV?
Niet meer tegen Ajax neequote:Op woensdag 15 september 2021 10:03 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat begrijp ik wel, maar het is gewoon zo treurig. Mag hij dan wel meedoen tegen Ajax en PSV?
Verstandig. Er zal maar een Jood in het veld staan.quote:Op woensdag 15 september 2021 10:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee. Hij is uitgeschreven voor alle competities inmiddels.
Als ik dit nu zo zie ben ik toch nog een stuk meer teleurgesteld.quote:Op woensdag 15 september 2021 10:31 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Verrassend eenzijdig qua kansen dit.
Zij hebben wel een aantal gevaarlijke momenten gehad die een hele lage xG hebben (zoals dat schot op de lat) of helemaal niet in die statistiek voorkomen omdat de laatste pass niet aankwam. Ik heb wel vrede met de uitslag, maar vooral omdat we totaal niet overtuigend warenquote:Op woensdag 15 september 2021 10:36 schreef H.FR het volgende:
[..]
Als ik dit nu zo zie ben ik toch nog een stuk meer teleurgesteld.
Oh?quote:Op woensdag 15 september 2021 11:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]tegen wat veredelde amateurs
Gelukkig is Marciano vermomd als latino...quote:Op woensdag 15 september 2021 10:06 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Verstandig. Er zal maar een Jood in het veld staan.
quote:Op woensdag 15 september 2021 11:37 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Gelukkig is Marciano vermomd als latino...
Geen wonder dat ze Benita thuis hebben gelaten uiteindelijk.quote:Op woensdag 15 september 2021 12:03 schreef Caland het volgende:
[..]
[ instagram ]
Opzich geen problemen mee (kan overigens ook roken onder de douche)
Heb het idee dat Dick bij zijn schreeuwspeeches gewoon random drie van de uitspraken kiest uit die FELHEID post.quote:Op woensdag 15 september 2021 12:05 schreef onlogisch het volgende:
WE HEBBEN GENOEG KWALITEIT VOORIN, MIDDEN & ACHTERIN OM CSKA TE VERSLAAN.
WE MOETEN WINNEN OM BIJ TE BLIJVEN!!!!
Dickgod
Stel je niet zo aan.quote:Op woensdag 15 september 2021 21:09 schreef Pistolero het volgende:
Tsja, kan je wel weer gaan lopen kankeren op de directie maar de supporters hebben het er zelf naar gemaakt. Weinig clubs die er slechter opstaan bij de UEFA dan Feyenoord. Denk dat weinig mensen hier beseffen hoe dicht Feyenoord bij zware sancties of zelfs Europese uitsluiting zit. Het is toch dieptriest dat die netten gewoon broodnodig zijn omdat je weet dat het anders gruwelijk mis gaat in de eerste de beste thuiswedstrijd.
Al die reacties onder dat bericht op twitter ook weer. Dat soort volk snap dus écht niet dat zij zelf de club een stuk meer schade berokken dan de directie die ze zo haten.![]()
Ach wij hebben Toornstraquote:Op woensdag 15 september 2021 21:41 schreef Mansjester het volgende:
Berghuis scoort zojuist in de CL voor Ajax!
Berghius*quote:Op woensdag 15 september 2021 21:41 schreef Mansjester het volgende:
Berghuis scoort zojuist in de CL voor Ajax!
Wat gaat er mis dan zonder die netten? We zijn toch niet weer bang voor weer een banaan? Ik maak mij eerder zorgen om die uitwedstrijden in Praag en met name Berlijn.quote:Op woensdag 15 september 2021 21:09 schreef Pistolero het volgende:
Tsja, kan je wel weer gaan lopen kankeren op de directie maar de supporters hebben het er zelf naar gemaakt. Weinig clubs die er slechter opstaan bij de UEFA dan Feyenoord. Denk dat weinig mensen hier beseffen hoe dicht Feyenoord bij zware sancties of zelfs Europese uitsluiting zit. Het is toch dieptriest dat die netten gewoon broodnodig zijn omdat je weet dat het anders gruwelijk mis gaat in de eerste de beste thuiswedstrijd.
Al die reacties onder dat bericht op twitter ook weer. Dat soort volk snap dus écht niet dat zij zelf de club een stuk meer schade berokken dan de directie die ze zo haten.![]()
Er hoeft maar 1x een speler van de tegenstander geraakt te worden door een aansteker of bekertje en je bent de sjaak.quote:Op woensdag 15 september 2021 22:14 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Wat gaat er mis dan zonder die netten? We zijn toch niet weer bang voor weer een banaan? Ik maak mij eerder zorgen om die uitwedstrijden in Praag en met name Berlijn.
Als elke club zo dacht zouden ze overal netten hangen. Die voorzorg was begrijpelijk toen we nog een voorwaardelijke straf open hadden staan. Nu staan we gewoon op 0 (muv de standaard boete voor staan op de trappen).quote:Op woensdag 15 september 2021 22:24 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Er hoeft maar 1x een speler van de tegenstander geraakt te worden door een aansteker of bekertje en je bent de sjaak.
Buiten het stadion vast wel, maar daar heeft UEFA niets over te zeggen.quote:En het zal me inderdaad ook niet verbazen als die 2 uitwedstrijden een teringbende worden.
Precies, op wat trap- en vuurwerkboetes na zijn we sinds die pot tegen Roma vrij van incidenten in Europese thuiswedstrijden, dat gaat om 15 thuisduels met publiek volgens mij. Ik vind die netten niet zo heel erg overigens, als je weer zo’n scheids hebt zoals tegen Wolfsberger maar dan met publiek gaat er van alles gesmeten worden natuurlijk, maar dit gaat wel heel ver.quote:Op woensdag 15 september 2021 22:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als elke club zo dacht zouden ze overal netten hangen. Die voorzorg was begrijpelijk toen we nog een voorwaardelijke straf open hadden staan. Nu staan we gewoon op 0 (muv de standaard boete voor staan op de trappen).
Uiteraard, maar dat geldt voor alle stadions. Volgens mij hebben wel geen heel groot track record met het bekogelen van spelers. De boetes komen iedere keer door vuurwerk en een slechte organisatie (supporters op de trappen).quote:Op woensdag 15 september 2021 22:24 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Er hoeft maar 1x een speler van de tegenstander geraakt te worden door een aansteker of bekertje en je bent de sjaak.
En het zal me inderdaad ook niet verbazen als die 2 uitwedstrijden een teringbende worden.
Was je er tegen Atletico bij? Bij een klein opstootje lag de hele vakinhoud van W op het veldquote:Op woensdag 15 september 2021 22:14 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Wat gaat er mis dan zonder die netten? We zijn toch niet weer bang voor weer een banaan? Ik maak mij eerder zorgen om die uitwedstrijden in Praag en met name Berlijn.
Tegen Atletico was ik lekker op vakantie, dus dat heb ik inderdaad gemist. Ik mijn beleving valt het bij ons altijd welquote:Op donderdag 16 september 2021 08:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Was je er tegen Atletico bij? Bij een klein opstootje lag de hele vakinhoud van W op het veld
Overigens stond ik tegen Elfssjsjsborg op Z en zelfs toen werd er bier naar de wisselspelers gegooid.
Ik gok dat eventuele sancties/boetes als het misgaat wel wat zwaarder zullen zijn dan 1 wedstrijdje zonder publiek.quote:Op donderdag 16 september 2021 09:13 schreef hhh38 het volgende:
Als ze bang zijn voor een wedstrijd zonder publiek: 3x met 2/3e capaciteit spelen is in principe ook 1 wedstrijd zonder publiek
Kortom, onbegrijpelijke actie.
Die 1/3 lijkt mij wel overdreven. Het gaat toch om een deel van de Noordzijde. Dat zou dan om een kleiner gedeelte gaan. Maar je legt zelf wel al een behoorlijke beperking op. Terwijl dit boete voor vuurwerk en organisatie echt wel gaat komen.quote:Op donderdag 16 september 2021 09:13 schreef hhh38 het volgende:
Als ze bang zijn voor een wedstrijd zonder publiek: 3x met 2/3e capaciteit spelen is in principe ook 1 wedstrijd zonder publiek
Kortom, onbegrijpelijke actie.
Goede tip voor dat nieuwe stadion.quote:Op donderdag 16 september 2021 09:38 schreef aTypisch het volgende:
nog een paar jaar en ze stoppen het hele veld achter het plastic, zoals het uitvak
als het plan voor de kuip er door is komt er een ineens sintelbaan bij, voor de extra functionaliteit die nodig is om geld te verdienenquote:Op donderdag 16 september 2021 09:48 schreef H.FR het volgende:
[..]
Goede tip voor dat nieuwe stadion.
ik vind het ook een rare beslissing, maar ze doen het in ieder geval niet voor de goede PRquote:Op donderdag 16 september 2021 09:41 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Die 1/3 lijkt mij wel overdreven. Het gaat toch om een deel van de Noordzijde. Dat zou dan om een kleiner gedeelte gaan. Maar je legt zelf wel al een behoorlijke beperking op. Terwijl dit boete voor vuurwerk en organisatie echt wel gaat komen.
Zolang hij Toornstra maar niet meer op rechtsbuiten posteert. Dat kan écht niet meer.quote:Op vrijdag 17 september 2021 14:34 schreef Caland het volgende:
Slot is érg gecharmeerd van Aursnes zo te horen.Lijkt erop dat hij speelt zondag in plaats van Toornstra (die een beetje auw heeft).
Ga er vanuit dat dat niet meer gaat gebeuren als straks ook die Nelson een beetje fit is. Zou mooi zijn als Toornstra langzaam naar de bank verdwijnt.quote:Op vrijdag 17 september 2021 14:37 schreef fetX het volgende:
[..]
Zolang hij Toornstra maar niet meer op rechtsbuiten posteert. Dat kan écht niet meer.
Goed nieuws. Aurnses altijd opstellen.quote:Op vrijdag 17 september 2021 14:34 schreef Caland het volgende:
Slot is érg gecharmeerd van Aursnes zo te horen.Lijkt erop dat hij speelt zondag in plaats van Toornstra (die een beetje auw heeft).
Denk eigenlijk dat het zal gaan tussen Toornstra en Kökcü uiteindelijk. Sluit het niet eens uit dat Kökcü de strijd gaat verliezen.quote:Op vrijdag 17 september 2021 14:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Ga er vanuit dat dat niet meer gaat gebeuren als straks ook die Nelson een beetje fit is. Zou mooi zijn als Toornstra langzaam naar de bank verdwijnt.
Toen Hansie Hansie net opperde dat Aursnes dus in plaats van Kokcu ging spelen gaf Slot eigenlijk meteen aan dat dat zeker niet ging gebeuren, dus denk eigenlijk dat het echt tussen Toornstra en Aursnes gaat (of ik lees matig tussen de regeltjes door).quote:Op vrijdag 17 september 2021 14:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Denk eigenlijk dat het zal gaan tussen Toornstra en Kökcü.
Ik denk echt niet dat Kökcü z'n plek gaat verliezenquote:Op vrijdag 17 september 2021 14:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Denk eigenlijk dat het zal gaan tussen Toornstra en Kökcü uiteindelijk. Sluit het niet eens uit dat Kökcü de strijd gaat verliezen.
Die straf wordt al zelden uitgedeeld, ik vraag me af wat voor scenes jij verwachtquote:Op donderdag 16 september 2021 09:27 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik gok dat eventuele sancties/boetes als het misgaat wel wat zwaarder zullen zijn dan 1 wedstrijdje zonder publiek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |