Tijdrekkenquote:Op dinsdag 14 september 2021 18:21 schreef fetX het volgende:
Ik snap nooit dat dit niet 1 meter verder kan
Noem er nog eenquote:Op dinsdag 14 september 2021 18:22 schreef Qarrad het volgende:
Ik snap niet waarom Gökçü de vrije trappen mag blijven nemen
Nounounouquote:Op dinsdag 14 september 2021 18:24 schreef fetX het volgende:
Wat was dit matig zeg. Kanonnen.
Zondag verliezen van PSV, en die kans zit er dik in, en dan zit je ineens in een hele matige fase.
Feyenoord en verliezen tegen PSV... Dat zie ik zo snel niet gebeuren.quote:Op dinsdag 14 september 2021 18:24 schreef fetX het volgende:
Wat was dit matig zeg. Kanonnen.
Zondag verliezen van PSV, en die kans zit er dik in, en dan zit je ineens in een hele matige fase.
Dan win je 4x niet op rij. Dat zou ik matig vinden hoor.quote:Op dinsdag 14 september 2021 18:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nounounou
Niet doorslaan.
In Eindhoven wel hoor.quote:Op dinsdag 14 september 2021 18:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Feyenoord en verliezen tegen PSV... Dat zie ik zo snel niet gebeuren.
Dit is wel de enige uitwedstrijd waar de kans redelijk groot was dat je 3 punten pakt.quote:Op dinsdag 14 september 2021 18:27 schreef H.FR het volgende:
Op zich, uit in Israël een punt is niet goed en niet slecht m.i.. Er had meer in gezeten, maar zij kregen ook nog prima kansen.
Ik vind de sterkte van die andere 2 teams moeilijk in te schatten.quote:Op dinsdag 14 september 2021 18:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Dit is wel de enige uitwedstrijd waar de kans redelijk groot was dat je 3 punten pakt.
Slavia en Union zijn wel wat beter dan Haifa verwacht ik.quote:Op dinsdag 14 september 2021 18:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vind de sterkte van die andere 2 teams moeilijk in te schatten.
Vorig jaar dacht je ook dat Wolfsberger de makkelijkste tegenstander was en uiteindelijk was die uitwedstrijd het meest kansloos.
Arsenal bood toch 30 miljoen? @Slobeendquote:
Dat lijkt me niet.quote:Op dinsdag 14 september 2021 18:34 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Arsenal bood toch 30 miljoen? @:Slobeend
Die eerste paar wedstrijden win je deels ook omdat Linssen er een paar in heeft geschoten. Vandaag scoort ie ze niet, tja dat kan.quote:Op dinsdag 14 september 2021 18:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Slavia en Union zijn wel wat beter dan Haifa verwacht ik.
Overall vind ik het wel jammer dat we het niveau van voor Utrecht\Elfsborg uit niet eens hebben kunnen benaderen. Het was extreem slordig, constant verkeerde keuzes en we geven toch 2 joekels van kansen weg. Linssen/Dessers als spitsen gaat ons bovendien echt punten kosten, want Linssen krijgt gewoon 2 grote kansen die er in moeten en Dessers viel niet best in.
Grote speler.quote:Op dinsdag 14 september 2021 18:34 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Arsenal bood toch 30 miljoen? @:Slobeend
Wel vier keer op een rij uit natuurlijk.quote:Op dinsdag 14 september 2021 18:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Dan win je 4x niet op rij. Dat zou ik matig vinden hoor.
Toornstra op rechts is dramatisch. Hopelijk is Nelson snel fit.quote:Op dinsdag 14 september 2021 19:07 schreef fetX het volgende:
Om dan maar iets positiefs te noemen; Aursnes en Trauner![]()
Wat mij betreft mag Slot lekker gaan rouleren met Toornstra/Aursnes/Kokcu.
PvHquote:Op dinsdag 14 september 2021 18:36 schreef fetX het volgende:
Pierre legt precies uit wat ik bedoelde over Sini.
Linssen is gewoon Linssen.. speler met af en toe een uitschieter maar vaker vrij matig. Zeker als er druk bij komt kijken valt hij meestal tegen..leuke subtopspeler maar best wel armoedig dat die lapzwans 1e spits is.quote:Op dinsdag 14 september 2021 18:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die eerste paar wedstrijden win je deels ook omdat Linssen er een paar in heeft geschoten. Vandaag scoort ie ze niet, tja dat kan.
Zondag houden we dus gewoon de 0quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tegen de Eagles speelde Senesi ongeveer 8 minuten dus die telt niet echt meequote:
Geertruida ook gelijk belangrijk met zijn invalbeurt.quote:Op dinsdag 14 september 2021 23:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tegen de Eagles speelde Senesi ongeveer 8 minuten dus die telt niet echt mee
Los daarvan hebben we een bazenduo achterin natuurlijk. Trouwens, de drive die Petersen heeft, tering zeg. Ik vond in de verdediging alleen Malacia echt heel zwak vandaag.
Zolang er maximaal twee afwezigen zijn hebben we het qua verdediging heel goed voor elkaar dit seizoen.quote:Op dinsdag 14 september 2021 23:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Geertruida ook gelijk belangrijk met zijn invalbeurt.
Het is nu al dramatisch, 3x op rij niet verliezen.quote:Op dinsdag 14 september 2021 18:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Dan win je 4x niet op rij. Dat zou ik matig vinden hoor.
hij moet dit soort potjes wel skippen wil hij daar nog mee kunnen doen met het nationale elftalquote:Op woensdag 15 september 2021 09:28 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ik lees nu pas dat Jahankbaskh niet meedeed vanwege politieke redenen? Wat een kansloze flauwekul zeg. Niet zozeer kritiek op Feyenoord, maar wat een treurigheid.
Oké Hans, dankje.quote:Op woensdag 15 september 2021 09:28 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ik lees nu pas dat Jahankbaskh niet meedeed vanwege politieke redenen? Wat een kansloze flauwekul zeg. Niet zozeer kritiek op Feyenoord, maar wat een treurigheid.
Dit boeit echt helemaal niemand.quote:Op woensdag 15 september 2021 09:28 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Dat begrijp ik wel, maar het is gewoon zo treurig. Mag hij dan wel meedoen tegen Ajax en PSV?quote:Op woensdag 15 september 2021 09:37 schreef aTypisch het volgende:
[..]
hij moet dit soort potjes wel skippen wil hij daar nog mee kunnen doen met het nationale elftal
denk dat hij zelf graag had gespeeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |