Nee. Hij is uitgeschreven voor alle competities inmiddels.quote:Op woensdag 15 september 2021 10:03 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat begrijp ik wel, maar het is gewoon zo treurig. Mag hij dan wel meedoen tegen Ajax en PSV?
Niet meer tegen Ajax neequote:Op woensdag 15 september 2021 10:03 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat begrijp ik wel, maar het is gewoon zo treurig. Mag hij dan wel meedoen tegen Ajax en PSV?
Verstandig. Er zal maar een Jood in het veld staan.quote:Op woensdag 15 september 2021 10:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee. Hij is uitgeschreven voor alle competities inmiddels.
Als ik dit nu zo zie ben ik toch nog een stuk meer teleurgesteld.quote:Op woensdag 15 september 2021 10:31 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Verrassend eenzijdig qua kansen dit.
Zij hebben wel een aantal gevaarlijke momenten gehad die een hele lage xG hebben (zoals dat schot op de lat) of helemaal niet in die statistiek voorkomen omdat de laatste pass niet aankwam. Ik heb wel vrede met de uitslag, maar vooral omdat we totaal niet overtuigend warenquote:Op woensdag 15 september 2021 10:36 schreef H.FR het volgende:
[..]
Als ik dit nu zo zie ben ik toch nog een stuk meer teleurgesteld.
Oh?quote:Op woensdag 15 september 2021 11:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]tegen wat veredelde amateurs
Gelukkig is Marciano vermomd als latino...quote:Op woensdag 15 september 2021 10:06 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Verstandig. Er zal maar een Jood in het veld staan.
quote:Op woensdag 15 september 2021 11:37 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Gelukkig is Marciano vermomd als latino...
Geen wonder dat ze Benita thuis hebben gelaten uiteindelijk.quote:Op woensdag 15 september 2021 12:03 schreef Caland het volgende:
[..]
[ instagram ]
Opzich geen problemen mee (kan overigens ook roken onder de douche)
Heb het idee dat Dick bij zijn schreeuwspeeches gewoon random drie van de uitspraken kiest uit die FELHEID post.quote:Op woensdag 15 september 2021 12:05 schreef onlogisch het volgende:
WE HEBBEN GENOEG KWALITEIT VOORIN, MIDDEN & ACHTERIN OM CSKA TE VERSLAAN.
WE MOETEN WINNEN OM BIJ TE BLIJVEN!!!!
Dickgod
Stel je niet zo aan.quote:Op woensdag 15 september 2021 21:09 schreef Pistolero het volgende:
Tsja, kan je wel weer gaan lopen kankeren op de directie maar de supporters hebben het er zelf naar gemaakt. Weinig clubs die er slechter opstaan bij de UEFA dan Feyenoord. Denk dat weinig mensen hier beseffen hoe dicht Feyenoord bij zware sancties of zelfs Europese uitsluiting zit. Het is toch dieptriest dat die netten gewoon broodnodig zijn omdat je weet dat het anders gruwelijk mis gaat in de eerste de beste thuiswedstrijd.
Al die reacties onder dat bericht op twitter ook weer. Dat soort volk snap dus cht niet dat zij zelf de club een stuk meer schade berokken dan de directie die ze zo haten.![]()
Ach wij hebben Toornstraquote:Op woensdag 15 september 2021 21:41 schreef Mansjester het volgende:
Berghuis scoort zojuist in de CL voor Ajax!
Berghius*quote:Op woensdag 15 september 2021 21:41 schreef Mansjester het volgende:
Berghuis scoort zojuist in de CL voor Ajax!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |