Kan de trainingen niet aan.quote:Op dinsdag 14 september 2021 16:25 schreef Cara het volgende:
Even op vakantie geweest, wat is de status van onze Arsenal 'aanwinst'?
Feyenoord blijkt een niveautje hoger te zijn dan Arenalquote:Op dinsdag 14 september 2021 16:25 schreef Cara het volgende:
Even op vakantie geweest, wat is de status van onze Arsenal 'aanwinst'?
zuchtquote:
Ik heb geen idee eigenlijkquote:
Sinds Haps weg is vaker van dit soort “foutjes”quote:
@fetX en ik vinden dat Malacia nu al geen goede wedstrijd meer kan spelen.quote:Op dinsdag 14 september 2021 16:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Sinds Haps weg is vaker van dit soort “foutjes”
quote:Op dinsdag 14 september 2021 16:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
@:fetx en ik vinden dat Malacia nu al geen goede wedstrijd meer kan spelen.
En/of sinds hij geselecteerd is voor het Nederlands elftal. Dat was ongeveer tegelijkertijd.quote:Op dinsdag 14 september 2021 16:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Sinds Haps weg is vaker van dit soort “foutjes”
Ja vond ik ook!quote:Op dinsdag 14 september 2021 16:44 schreef aTypisch het volgende:
Haifa wel een mooi uitshirt voor Feyenoord aan.
Tijd voor weer zo'n groen-witte
Van wat ik begreep van die joodse verslaggever was dé sterspeler (naast Chery) vanochtend nog naar het ziekenhuis gegaan met een blessure. Ik ben alleen zijn naam kwijt.quote:Op dinsdag 14 september 2021 16:49 schreef fetX het volgende:
Slordig zeg.
Dat Haifa kan er in ieder geval echt geen reet van.
Dit zou echt makkelijk moeten kunnen, heb ik het idee. Dat Haifa legt er ook wel heel veel energie in.quote:Op dinsdag 14 september 2021 16:49 schreef fetX het volgende:
Slordig zeg.
Dat Haifa kan er in ieder geval echt geen reet van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |