Mats Seuntjes vind ik eerlijk gezegd dezelfde categorie.quote:Op maandag 13 september 2021 17:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Trouwens over wanbeleid gesproken: Feyenoord wilde in de winter van 17/18 Chery huren.
MartinGod
Ik ontken nog steeds dat dit is gebeurdquote:Op maandag 13 september 2021 17:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mats Seuntjes vind ik eerlijk gezegd dezelfde categorie.
Ik ben even kwijt wanneer Chery een talent van Groningen was. Destijds in zijn piek als talent geen rare keuze, maar daarna wel.quote:Op maandag 13 september 2021 17:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Trouwens over wanbeleid gesproken: Feyenoord wilde in de winter van 17/18 Chery huren.
MartinGod
In de tijd van Fredsj.quote:Op dinsdag 14 september 2021 09:47 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik ben even kwijt wanneer Chery een talent van Groningen was. Destijds in zijn piek als talent geen rare keuze, maar daarna wel.
Fred Rutten wilde hem ook heel graag bij Feyenoord hebben.quote:Op dinsdag 14 september 2021 09:47 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik ben even kwijt wanneer Chery een talent van Groningen was. Destijds in zijn piek als talent geen rare keuze, maar daarna wel.
quote:Op dinsdag 14 september 2021 10:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
In de tijd van Fredsj.
In 2018/19 voetbalde hij in de Championship volgens mij
Als Slistong Fredstj hem wilde hebben dan is het maar beter dat hij niet gekomen was.quote:Op dinsdag 14 september 2021 10:19 schreef fetX het volgende:
[..]
Fred Rutten wilde hem ook heel graag bij Feyenoord hebben.
Ik meen dat het niet komen van Sjerry zelfs de reden was dat Fredsj uiteindelijk opstapte.quote:Op dinsdag 14 september 2021 10:20 schreef Erasmus het volgende:
[..]
[..]
Als Slistong Fredstj hem wilde hebben dan is het maar beter dat hij niet gekomen was.
Dat was in 2014-2015. Ook toen kon Chery er overigens bijzonder weinig van, maar Fredsj wilde hem bijzonder graag hebben. Het idee was dat Vilhena (op dat moment bankzitter) naar Southampton zou gaan en dat Chery voor dat geld naar Feyenoord kwam. Alleen Mart was het er niet mee eens en stak er een stokje voor.quote:Op dinsdag 14 september 2021 09:47 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ondertussen waren de resultaten al zo slecht geworden dat ie voor de laatste play off wedstrijden al werd weggestuurdquote:Op dinsdag 14 september 2021 10:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat was in 2014-2015. Ook toen kon Chery er overigens bijzonder weinig van, maar Fredsj wilde hem bijzonder graag hebben. Het idee was dat Vilhena (op dat moment bankzitter) naar Southampton zou gaan en dat Chery voor dat geld naar Feyenoord kwam. Alleen Mart was het er niet mee eens en stak er een stokje voor.
Vervolgens mompelde Rutten iets over topsportbeleid en besloot zelf aan het eind van het seizoen te vertrekken.
Tja dat krijg je met Rutten, een controlfreak die zijn spelersgroep niet rouleert. Op het einde was de complete selectie stuk. De laatste vijf wedstrijden op een rij niet winnen (inclusief genante 0-1 en 1-4 nederlagen thuis tegen Eagles en Vitesse) en een voorsprong van 7 punten op AZ weggeven was ook wel absurd.quote:Op dinsdag 14 september 2021 10:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ondertussen waren de resultaten al zo slecht geworden dat ie voor de laatste play off wedstrijden al werd weggestuurd
Toen moest Gio het maar uitzoeken.
Oh jaquote:Op dinsdag 14 september 2021 10:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tja dat krijg je met Rutten, een controlfreak die zijn spelersgroep niet rouleert. Op het einde was de complete selectie stuk. De laatste vijf wedstrijden op een rij niet winnen (inclusief genante 0-1 en 1-4 nederlagen thuis tegen Eagles en Vitesse) en een voorsprong van 7 punten op AZ weggeven was ook wel absurd.
Dat play-off potje tegen Heerenveen maakten we met negen spelers af omdat er vijf spelers geblesseerd afhaakten (met name de wissel van Wilkshire was grappig).
Onder Rutten hebben we tot februari behoorlijk goed voetbal gespeeld. Daarna zakte het volledig in elkaar.quote:Op dinsdag 14 september 2021 11:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Oh ja
Man man man wat was dat een deceptie. Terwijl het vooral de eerste seizoenshelft zo leuk was en goed ging.
Tot maart liep het zelfs nog wel redelijk, we stonden makkelijk derde en dat was na een extreem beroerde seizoensstart. We wonnen toen met 2-1 van PSV en daarna 1-4 bij AZ (dat had gerust 0-7 of 0-8 kunnen zijn meen ik mij te herinneren), maar daarna was het echt klaar. Seizoen duurde gewoon net iets te lang.quote:Op dinsdag 14 september 2021 12:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Onder Rutten hebben we tot februari behoorlijk goed voetbal gespeeld. Daarna zakte het volledig in elkaar.
https://www.fr-fans.nl/ni(...)le-historie/amp.htmlquote:Op dinsdag 14 september 2021 10:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tja dat krijg je met Rutten, een controlfreak die zijn spelersgroep niet rouleert. Op het einde was de complete selectie stuk. De laatste vijf wedstrijden op een rij niet winnen (inclusief genante 0-1 en 1-4 nederlagen thuis tegen Eagles en Vitesse) en een voorsprong van 7 punten op AZ weggeven was ook wel absurd.
Dat play-off potje tegen Heerenveen maakten we met negen spelers af omdat er vijf spelers geblesseerd afhaakten (met name de wissel van Wilkshire was grappig).
We hebben er de spelers niet voor om te rouleren momenteel alleen in de aanval misschien.quote:Op dinsdag 14 september 2021 12:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tot maart liep het zelfs nog wel redelijk, we stonden makkelijk derde en dat was na een extreem beroerde seizoensstart. We wonnen toen met 2-1 van PSV en daarna 1-4 bij AZ (dat had gerust 0-7 of 0-8 kunnen zijn meen ik mij te herinneren), maar daarna was het echt klaar. Seizoen duurde gewoon net iets te lang.
Das wel een les voor Slot hoor, die ook niet happig lijkt te zijn om te rouleren. Zeker met onze krappe selectie en intensieve speelstijl maak ik mij wel zorgen over hoe hij dit gaat managen tot het einde van het jaar. Je wil niet zo’n zelfde instorting krijgen (en bij AZ heeft hij natuurlijk nooit een seizoen af kunnen maken).
Dat geldt vooral voor de verdediging eigenlijk, daar hebben we maar zes Eredivisie-waardige verdedigers rondlopen eigenlijk. Het middenveld en de voorhoede vallen wel mee. Zeker het middenveld. Als er een blessuregolf is kan je altijd terugvallen op een Diemers of Teixeira, vreselijke spelers maar wel Eredivisie-waardig. Gebeurt zoiets achterin en je staat ineens met een speler als Skogen te ballen.quote:Op dinsdag 14 september 2021 12:19 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
https://www.fr-fans.nl/ni(...)le-historie/amp.html
Momenteel heb je normaal gesproken jongens als Geertruida, Aursnes en Nelson op de bank zitten dus dat valt nog wel mee. Maar bij blessures of schorsingen kan het snel vervelend worden.quote:Op dinsdag 14 september 2021 12:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
We hebben er de spelers niet voor om te rouleren momenteel alleen in de aanval misschien.
Het scheelt wel dat een aantal spelers echte kilometervreters zijn (of lijken). In ieder geval Pedersen, Aursnes, Toornstra, Til en Linssen. Ik ben wel benieuwd hoe spelers als Kökcü, Jahanbakhsh, Sinisterra en Malacia zich houden aan het eind van het seizoen.quote:Op dinsdag 14 september 2021 12:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tot maart liep het zelfs nog wel redelijk, we stonden makkelijk derde en dat was na een extreem beroerde seizoensstart. We wonnen toen met 2-1 van PSV en daarna 1-4 bij AZ (dat had gerust 0-7 of 0-8 kunnen zijn meen ik mij te herinneren), maar daarna was het echt klaar. Seizoen duurde gewoon net iets te lang.
Das wel een les voor Slot hoor, die ook niet happig lijkt te zijn om te rouleren. Zeker met onze krappe selectie en intensieve speelstijl maak ik mij wel zorgen over hoe hij dit gaat managen tot het einde van het jaar. Je wil niet zo’n zelfde instorting krijgen (en bij AZ heeft hij natuurlijk nooit een seizoen af kunnen maken).
Na die 1-4 dachten we meteen dat die Veijnovic goed kon voetballen. Kostte toch ook iets van vier miljoen?quote:Op dinsdag 14 september 2021 12:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik dacht dat Vejinovic pas een seizoen later kwamquote:Op dinsdag 14 september 2021 13:03 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Na die 1-4 dachten we meteen dat die Veijnovic goed kon voetballen. Kostte toch ook iets van vier miljoen?
Heeft iemand ooit gedacht dat die goed kon voetballen dan?quote:Op dinsdag 14 september 2021 13:03 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Na die 1-4 dachten we meteen dat die Veijnovic goed kon voetballen. Kostte toch ook iets van vier miljoen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |