Tof dat glas van vroeger!quote:
Was weer lekker:quote:Op zaterdag 11 september 2021 17:33 schreef golfer het volgende:
Ik heb onze paellapan maar weer eens tevoorschijn gehaald en maak dus weer een lekkere paella met stukjes kippendijfilets, chorizo, grote gamba's, tomaten, paprika, tuinerwtjes, saffraan en knoflook.![]()
Lekker.quote:Op zondag 12 september 2021 11:23 schreef maily het volgende:
Vorige week een stokbrood teveel gebakken. Vandaag in plakjes gesneden en wentelteefjes gemaakt
Het was heerlijk, maar met de worstjes erbij te overvloedig. Voor vanavond heb ik nog spaghetti, daar gaat een overgebleven worst in.quote:
Lekker gaan wandelen!quote:Op zondag 12 september 2021 12:38 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Moet je niet elke dag doen. Erg calorierijk.
Dat absoluut! Ik ga straks een uur fietsen met de zware fiets, ik heb er twee, een lichte tourfiets en een zware vrachtfiets (postcodeloterij). Even wat verbranden.quote:
De foto suggereert dat het een lange wacht gaat worden.quote:Op zondag 12 september 2021 14:34 schreef mascara-klodder het volgende:
Wachten op vriend die vanochtend uit Rome is vertrokken en zijn vakantie afsluit met mij een paar dagen
[ link | afbeelding ]
Hoezo?quote:Op zondag 12 september 2021 14:39 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
De foto suggereert dat het een lange wacht gaat worden.
Nou, ik zinspeelde op de verlatenheid en neergeslagen parasols.quote:Op zondag 12 september 2021 14:47 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Hoezo?Wat weet jij wat ik niet weet
Hij is nu net aangekomen op CS dus over minuut of 10 hier op Blaak
Haha ik zit op het uiteinde van een overvol terras bij Madame Chenquote:Op zondag 12 september 2021 14:53 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Nou, ik zinspeelde op de verlatenheid en neergeslagen parasols.
Ah! Veel plezier verder!quote:Op zondag 12 september 2021 14:55 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Haha ik zit op het uiteinde van een overvol terras bij Madame ChenAchter de kubuswoningen zit het hotel aan het water
Gaan jullie lekker uit eten?quote:Op zondag 12 september 2021 14:34 schreef mascara-klodder het volgende:
Wachten op vriend die vanochtend uit Rome is vertrokken en zijn vakantie afsluit met mij een paar dagen
[ link | afbeelding ]
At gisteren bij een Hollandse Chinees (wel n heel goeie) maar krijg er nu weer trek inquote:Op zondag 12 september 2021 17:14 schreef anndb het volgende:
Vanmiddag een big tasty.
Zo hollandse chinees
Nasi en bami
Visfilet in pikante saus
Babi pangang
Sate
Loempia
Kip in kerry saus
Ko yow luk
Vanavond. Gister was indo-food in bedquote:Op zondag 12 september 2021 16:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Gaan jullie lekker uit eten?
Net een bolletje tiramisuijs bij de Italiaan.
Vanavond kapucijners, gebakken aardappels en sla.
Lekker allemaal!quote:Op maandag 13 september 2021 09:44 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Vanavond. Gister was indo-food in bed
Nu kater-ontbijt: Junior Whopper
Jeroen heeft trouwens heel de kade bewaakt, denkt ze
Oh wow het lijkt ook echt op unagi donquote:Op maandag 13 september 2021 19:28 schreef minilot het volgende:
Ik at net: [ afbeelding ]
Niet zo mooi als in het recept, wel errrrg lekkerhttps://thewoksoflife.com/eggplant-unagi/
Hela, mijn lief had laatst dezelfde klacht! Iets veranderd in de receptuur?quote:Op maandag 13 september 2021 19:39 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik had vanmiddag dudok appeltaart maar viel iets tegen. Niet zo lekker als vroeger.
Uiteindelijk bij de Amstelhoeck terecht gekomen.quote:Op woensdag 15 september 2021 14:43 schreef golfer het volgende:
Nu portie sushi.
Vanavond ergens in Amsterdam na bezoek aan het Rembrandthuis en voor bezoek van opera in de Stopera ergens een hapje doen.
Heerlijk!quote:Op donderdag 16 september 2021 12:25 schreef mascara-klodder het volgende:
Heb mezelf een triangel met filet americain, gekookt eitje, uitjes, kappertjes en wat peper en zout gemaakt
[ link | afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 september 2021 12:25 schreef mascara-klodder het volgende:
Heb mezelf een triangel met filet americain, gekookt eitje, uitjes, kappertjes en wat peper en zout gemaakt
[ link | afbeelding ]
Zat ook wel bomvol ernaquote:
Ben er vaak langs gefietst maar ik had niet verwacht dat ze daar dat soort eten zouden hebben!quote:Op woensdag 15 september 2021 22:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Uiteindelijk bij de Amstelhoeck terecht gekomen.
Prima eten daar.![]()
Voor Blues uiensoep, vega-lasagne en panna cotta.
Voor mij Caesarsalad, bouillabaisse met zwaardvis en gamba en vanille-ijs met espresso.
foto van de bouillabaisse:
[ link | afbeelding ]
Lijkt me erg lekker maar dacht dat HF van het makkelijke was, dat daarom mensen ervoor kozen. Jij kookt lekkerder dan de recepten van zo'n kistbedrijf dus je hebt het niet nodigquote:Op donderdag 16 september 2021 18:37 schreef golfer het volgende:
Als test een keer een HelloFreshmaaltijd geprobeerd: beenham met honing-mosterdsaus met geroosterde wortel, gebakken regenboogaardappels, gebakken spruiten met spekjes, geroosterde hazelnoten, knoflook, peterselie, mayonaisse en parmezaanse kaas.
Best wel een uitgebreid recept om te maken met veel snijwerk.
Volgens hun plaatje zou het er ongeveer zo uit moeten zien:
[ link | afbeelding ]
En bij ons zag het resultaat er zo uit:
[ link | afbeelding ]
Wel lekker, maar mij veel te bewerkelijk.
Ja dat heb ik ook een keer gedaan. Stoofvlees met dubbel bier. Het bier was te lekker Ik donderde door de pleequote:Op vrijdag 17 september 2021 18:36 schreef Karzai het volgende:
Snack bier en pizza zijn bezorgd voor dit weekend, die dubbel ga ik morgen gebruiken voor stooflees.
Blijven er nog 5 over![]()
[ afbeelding ]
Hmmmmmmmmm.quote:Op vrijdag 17 september 2021 18:36 schreef Karzai het volgende:
Snack bier en pizza zijn bezorgd voor dit weekend, die dubbel ga ik morgen gebruiken voor stoofvlees.
Blijven er nog 5 over![]()
[ afbeelding ]
Ooh klinkt allemaal lekker!quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:35 schreef sigme het volgende:
[..]
Hmmmmmmmmm.
Goede reminder, ik moet m'n voorraad 'matig lekker bruin bier' aanvullen, de laatste fles is laatst de stoofpot in verdwenen. Ik haal er goedkoop Lidl-bier voor, dan blijft iedereen er tenminste af.
Vanavond aten we AGV:
[ afbeelding ]
Rrrrrrrrrrrrrrrrrrromige puree (want het eten moet wel even blijven liggen), gestoofde andijvie, slavink. Beetje ordi misschien, maar dat vind ik goed passen bij andijvie.
Toe was lange vingers & krenten geweekt in slagroom, met daarop een laag mascarpone en bestooid met hagelslag. Voorlopig heb ik nog geen honger weer.
Ooh, sliptongquote:Op zaterdag 18 september 2021 15:16 schreef FranticDJ het volgende:
sliptong
maar nog geen idee met wat.
Ziet er lekker uit hoor. Maar zit die biefstuk dan ook al in dat pakket?quote:Op zaterdag 18 september 2021 18:35 schreef golfer het volgende:
Voor de laatste keer een maaltijd uit de HF-box. Dit keer kogelbiefstuk met champignonroomsaus en met ovenfrietjes en salade.
Op de foto van de site zag het er zo uit:
[ link | afbeelding ]
En zo zag het er bij ons uit:
[ link | afbeelding ]
Prima te doen, maar daar heb ik geen HF voor nodig. Kan dat zelf ook prima in elkaar flansen.
Yups. Vacuum verpakt met tmh-datum.quote:Op zaterdag 18 september 2021 18:48 schreef Kanaroe het volget tmhende:
Ziet er lekker uit hoor. Maar zit die biefstuk dan ook al in dat pakket?
quote:Op zaterdag 18 september 2021 18:48 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Ziet er lekker uit hoor. Maar zit die biefstuk dan ook al in dat pakket?
Ah, thx! Altijd al willen wetenquote:Op zaterdag 18 september 2021 18:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Yups. Vacuum verpakt met tmh-datum.
Ze hebben jullie kleinere biefstukjes dan op het plaatje gegevenquote:Op zaterdag 18 september 2021 18:35 schreef golfer het volgende:
Voor de laatste keer een maaltijd uit de HF-box. Dit keer kogelbiefstuk met champignonroomsaus en met ovenfrietjes en salade.
Op de foto van de site zag het er zo uit:
[ link | afbeelding ]
En zo zag het er bij ons uit:
[ link | afbeelding ]
Prima te doen, maar daar heb ik geen HF voor nodig. Kan dat zelf ook prima in elkaar flansen.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 18 september 2021 18:58 schreef FutureFairytale het volgende:
Ze hebben jullie kleinere biefstukjes dan op het plaatje gegeven
Lekker Karzai! Met aardappel(puree)?quote:
denk met ovenpatatjes, ik heb geen aardappelenquote:Op zondag 19 september 2021 15:46 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Lekker Karzai! Met aardappel(puree)?
Vanmorgen na ontbijt nog nectarine, appeltje en pruimen.
Op terras lekkere appeltaart en groentesoep.
Nu thee en kokosmakronen.
Jazeker. Hoe was de stoofpot?quote:Op zondag 19 september 2021 15:48 schreef Karzai het volgende:
[..]
denk met ovenpatatjes, ik heb geen aardappelen![]()
Jij hebt ook lekker genoten vandaag
Moksi meti met Surinaamse bamiquote:Op zondag 19 september 2021 16:12 schreef golfer het volgende:
Voor vanavond eten bij een Surinaamse toko besteld.
Advocaatquote:
Klinkt absoluut heerlijkquote:Op zondag 19 september 2021 20:04 schreef klappernootopreis het volgende:
Sunday roast. Met een english cut hamrollade 120 minuten in de oven met uien, rode aardappeltjes en bisto gemarineerd in mosterd honing en peper, lekker laten sudderen. Verse spinazie met room en een eitje er door. Vlees was bijzonder sappig en mals. Een genot!
Nee, wel ben & jerry monkey crunchy nutsquote:Op zondag 19 september 2021 21:08 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Klinkt absoluut heerlijk![]()
Had je ook yorkshire puddings?
Gebakken aardappels in eendenvetquote:Op dinsdag 21 september 2021 18:12 schreef Kanaroe het volgende:
Net gegeten: Opperdoezers (met een tikkeltje verse rozemarijn) in eendenvet gebakken, goddelijk lekker!
Vergezeld door gestoomde groene asperges en een tartaartje met gesmooorde rode uitjes
De opperdoezers zijn slecht te vinden. Alleen maar allemansvriend Frieslander.quote:Op woensdag 22 september 2021 15:41 schreef Kanaroe het volgende:
Vanavond nog een keer Opperdoezers in eendenvet want ik had nog piepers over, spruitjes en wederom tartaartjes erbij.
Ja, klopt. Mijn geelgekleurde zak Opperdoezers kocht ik bij Jumbo. Ze hadden allemaal een groenige schil, dus er bleef weinig aardappel over. Maar goed, ik maak de zak op en schil ze extra dik....quote:Op woensdag 22 september 2021 15:51 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
De opperdoezers zijn slecht te vinden. Alleen maar allemansvriend Frieslander.
https://www.aardappelshop.nl/aardappelen/opperdoezer-ronde/quote:Op woensdag 22 september 2021 15:51 schreef -Sigaartje het volgende:
De opperdoezers zijn slecht te vinden. Alleen maar allemansvriend Frieslander.
Zelfs de echte zijn niet zo lekker meer, ik krijg die van een kennis van mijn moeder. Zelfs die hebben niet de specifieke smaak niet (meer)quote:Op woensdag 22 september 2021 17:12 schreef golfer het volgende:
[..]
https://www.aardappelshop.nl/aardappelen/opperdoezer-ronde/
Het is nu dan ook echt wel het einde van het seizoen. Wij eten ze ze voornamelijk in juli en dan zijn ze hier in Noord-Holland goed te verkrijgen.quote:Op woensdag 22 september 2021 17:16 schreef Soury het volgende:
Zelfs de echte zijn niet zo lekker meer, ik krijg die van een kennis van mijn moeder. Zelfs die hebben niet de specifieke smaak niet (meer)
Ja ik ook maar ik vind al jaren de smaak niet zoals het was. En die komen niet uit de supermarkt maar ook werkelijk uit opperdoesquote:Op woensdag 22 september 2021 17:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Het is nu dan ook echt wel het einde van het seizoen. Wij eten ze ze voornamelijk in juli en dan zijn ze hier in Noord-Holland goed te verkrijgen.
Ik ga elke week naar de groenteboer voor mijn eten. Die had maar een paar weken opperdoezers. Maar altijd liggen die eeuwige frieslanders er naast, een vrij weke aardappel.quote:Op woensdag 22 september 2021 17:12 schreef golfer het volgende:
[..]
https://www.aardappelshop.nl/aardappelen/opperdoezer-ronde/
Dat is het dus.quote:Op woensdag 22 september 2021 17:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Het is nu dan ook echt wel het einde van het seizoen. Wij eten ze ze voornamelijk in juli en dan zijn ze hier in Noord-Holland goed te verkrijgen.
Gelukkig heb je er vitaminewater bijquote:Op donderdag 23 september 2021 11:49 schreef Karzai het volgende:
Lunch, de frituur in de kantine is weer aan na de lockdown
[ afbeelding ]
Kijk ik hou ervanquote:Op vrijdag 24 september 2021 18:49 schreef Karzai het volgende:
Het weekend kan beginnen
[ afbeelding ]
Aussielammy's....dat is wel van heul ver inderdaad.quote:Op vrijdag 24 september 2021 19:01 schreef Karzai het volgende:
ik heb ook lamskoteletten gehaald, kanaroe maakte mij lekker
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 september 2021 19:01 schreef Karzai het volgende:
ik heb ook lamskoteletten gehaald, kanaroe maakte mij lekker
[ afbeelding ]
Zo dit is echt lang geleden! Vond t wel altijd lekker.quote:
Lekkerrrr!quote:Op zaterdag 25 september 2021 11:11 schreef mascara-klodder het volgende:
Ontbijt was thee en toast met rosbief en eentje met rookvlees.
Lunch wordt een hotdog.
En vanavond familie-avond bij ouders met alle (klein)kinderen dus mosselen
Een groen gezichtje met vlees en champignons, lekker hoorquote:
De koteletjes komen vanavond aan de beurtquote:Op zaterdag 25 september 2021 21:43 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Een groen gezichtje met vlees en champignons, lekker hoor![]()
Hier hadden we weer eens een kaasfonduetje met aardappelen, broccoli, uien en hamburger, en veel knoflook.
P.S. Hoe waren de lamskoteletjes Karzai?
Hoe maak je die?quote:Op zaterdag 25 september 2021 23:08 schreef FutureFairytale het volgende:
Vanmiddag kerrie-preisoep met broodje aïoli.
Hadden wij ook, met kipfingers en doperwtjesquote:Op zondag 26 september 2021 19:00 schreef Karzai het volgende:
De lamskoteltjes waren lekker ik heb ze even zonder te kruiden 2 minuten per kant gebakken in olijfolie en daarna een kwartiertje laten rusten in zilverpapier, grillpan was beter geweest, moet ik weer eens aanschaffen.
Avocado en tomaatjes erbij met een beetje zwarte peper en olijfolie eroverheen en aviko supercrunch ovenpatat met Belgische mayonaise
[ afbeelding ]
Was op terrasquote:
Mooie slaladequote:Op zondag 26 september 2021 17:20 schreef mascara-klodder het volgende:
Vanavond gemarineerde varkensfiletlapjes, zoete aardappelfriet en salade met gegrilde courgette, tomaatjes uit de oven, bosui, pecannoten en feta. Crema di Balsamico om het af te maken.
[ link | afbeelding ]
Ah jammer. Vind zelf altijd als ik kerrie soep maak altijd toch te korrelig blijft/kerriepoeder blijft proeven. Dacht misschien heb jij een gouden tip/recept.quote:
Had je de meeste patat al op, of krijg je echt maar zo weinig?quote:Op donderdag 23 september 2021 11:49 schreef Karzai het volgende:
Lunch, de frituur in de kantine is weer aan na de lockdown
[ afbeelding ]
Mac Donalds hoeveelheidquote:Op maandag 27 september 2021 14:11 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Had je de meeste patat al op, of krijg je echt maar zo weinig?
Is jouw moeder soms jager?quote:Op maandag 27 september 2021 17:25 schreef Karzai het volgende:
Zo wild zwijn eten bij mijn moeder![]()
weet nog niet wat ik erbij krijg
Helaas, eet t nooit maar zag t op t menu en leek me weer eens lekker. Was t ook. Niet korrelig gelukkig.quote:Op maandag 27 september 2021 12:14 schreef anndb het volgende:
[..]
Ah jammer. Vind zelf altijd als ik kerrie soep maak altijd toch te korrelig blijft/kerriepoeder blijft proeven. Dacht misschien heb jij een gouden tip/recept.
Zij had een wild zwijn pakket gekocht https://www.grutto.com/nl/wild/wildzwijn-pakketquote:Op maandag 27 september 2021 18:26 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Is jouw moeder soms jager?![]()
Wild zwijn staat nogal eens op het menu.....
Hoe smaakt dat eigenlijk in vergelijking tot varkensvlees?
Ah, op die fiets! Bedankt voor de info. Ziet er goed uit dat vlees!quote:Op dinsdag 28 september 2021 05:16 schreef Karzai het volgende:
[..]
Zij had een wild zwijn pakket gekocht https://www.grutto.com/nl/wild/wildzwijn-pakket
Het smaakt meer naar wild dan naar varken, maar niet heel sterk
Ze koopt koopt ook regelmatig ander vlees bij de boer, meestal neem ik wat van haar over. Komt straks 3 kilo kip aan voor mij.
https://veldhoevekip.nl/twentse-blauwe-bestellen/
Wel prijzig maar ze eet voornamelijk vegetarisch en een of twee keer per week vlees, dan blijft het betaalbaarquote:Op dinsdag 28 september 2021 09:40 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Ah, op die fiets! Bedankt voor de info. Ziet er goed uit dat vlees!
Goed eten mag wat kosten! En spruitjes erbij, heerlijk.quote:Op dinsdag 28 september 2021 14:25 schreef Karzai het volgende:
[..]
Wel prijzig maar ze eet voornamelijk vegetarisch en een of twee keer per week vlees, dan blijft het betaalbaar
ik kreeg spruitjes en aardappeltjes met vette jus en uitjes mee die gister overbleven, bak er een zigeunerschnitzel bij voor vanavond
toetje kersenyoghurt
Mouthwateringquote:Op dinsdag 28 september 2021 16:27 schreef mascara-klodder het volgende:
Borrelplankje gemaakt
[ link | afbeelding ]
Lekker plankje zeg met milde Franse kazenquote:Op dinsdag 28 september 2021 16:27 schreef mascara-klodder het volgende:
Borrelplankje gemaakt
[ link | afbeelding ]
quote:
Lekker warm/winters. Heb t hele dag ijskoud.quote:Op woensdag 29 september 2021 15:01 schreef Kanaroe het volgende:
Straks stamppot zuurkool met zoete en 'gewone' aardappelen, daarbij een braadworstje en gebakken uitjes.
Krootjes=Bietjes toch? Lijkt me een 'aardse' maaltijd, zaten daar ook aardappelen bij?quote:Op woensdag 29 september 2021 18:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
[..]
Lekker warm/winters. Heb t hele dag ijskoud.
Ik had vanavond 1,5 bord krootjesstamppot met een hamburger. Toe yoghurt met druiven, noten en honing.
Yes, stamppot met gebakken uien en aardappels erdoor. Smaakte erg goed. Hou wel van AGV.quote:Op woensdag 29 september 2021 19:26 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Krootjes=Bietjes toch? Lijkt me een 'aardse' maaltijd, zaten daar ook aardappelen bij?
Lekker herfstig voer, stoofvleesquote:Op donderdag 30 september 2021 12:32 schreef FutureFairytale het volgende:
Vanavond rode kool met stoofvlees met kaas uit de oven.
Met kaas?!quote:Op donderdag 30 september 2021 12:32 schreef FutureFairytale het volgende:
Vanavond rode kool met stoofvlees met kaas uit de oven.
operatie? morgen een lekker ziekenhuis ontbijtjequote:Op donderdag 30 september 2021 16:14 schreef mascara-klodder het volgende:
Laatste avondmaal mocht ik morgen niet uit de narcose komen+is bloemkool met 4-kazensaus, aardappelen en een speklapje
Wat gaat er met je gebeuren? Plastische chirurgie?quote:Op donderdag 30 september 2021 16:14 schreef mascara-klodder het volgende:
Laatste avondmaal mocht ik morgen niet uit de narcose komen+is bloemkool met 4-kazensaus, aardappelen en een speklapje
Moge het je welbekomen! Succes met de operatione.....quote:Op donderdag 30 september 2021 16:14 schreef mascara-klodder het volgende:
Je mag toch 24 uur voor de operatie niets eten?quote:Op donderdag 30 september 2021 16:14 schreef mascara-klodder het volgende:
tot half 2 vannacht mag ik nog etenquote:Op donderdag 30 september 2021 16:30 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Je mag toch 24 uur voor de operatie niets eten?
Het is voor mij wel een tijdje geleden. Maar kreeg destijds wel goed voedsel daar! 😀quote:Op donderdag 30 september 2021 16:58 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
tot half 2 vannacht mag ik nog etenMorgenochtend half 8 melden in het ziekenhuis.
Yup, er worden 2 plaatjes, 3 schroeven en 6 pinnen uit mijn pols verwijderdquote:Op donderdag 30 september 2021 16:25 schreef Karzai het volgende:
[..]
operatie? morgen een lekker ziekenhuis ontbijtje![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 30 september 2021 17:02 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Yup, er worden 2 plaatjes, 3 schroeven en 6 pinnen uit mijn pols verwijderd
rilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., hopen dat alles goed vast zit nu sterkte, mag je daarna meteen naar huis of ga je nog in het gips?
[ Bericht 0% gewijzigd door Karzai op 30-09-2021 17:25:24 ]
Vind het ook prima eten altijd hoor. Maar het is dagbehandeling dus als ik bijgekomen ben krijg ik een boterham.quote:Op donderdag 30 september 2021 17:01 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Het is voor mij wel een tijdje geleden. Maar kreeg destijds wel goed voedsel daar! 😀
Ik moest een nachtje blijven voor wondbewaking. Kreeg een heerlijk maaltje kipfilet met aardappelpuree met doperwtjes. Volgende dag mocht ik weer naar huis.quote:Op donderdag 30 september 2021 17:05 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Vind het ook prima eten altijd hoor. Maar het is dagbehandeling dus als ik bijgekomen ben krijg ik een boterham.
Als ik niet net als toen het erin werd gezet koorts krijg mag ik gewoon naar huisAlles geregeld daar voor hont en mezelf dus gaat goed komen
Geen gips. Enige complicatie die chirurg tegen gaat komen hoogstwaarschijnlijk is dat de pees van mijn duim is beschadigd, pees van mijn ringvinger wordt dan omgelegd naar mijn duim.quote:Op donderdag 30 september 2021 17:05 schreef Karzai het volgende:
[..]
ril, hopen dat alles goed vast zit nu sterkte, mag je daarna meteen naar huis of ga je nog nog in het gips?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu wat plakjes fuet en een colaatje, om even ontopic te blijven![]()
quote:Op donderdag 30 september 2021 17:02 schreef mascara-klodder het volgende:
Oh. Dus geen grotere tietuh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar succes gewenst hoor.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op donderdag 30 september 2021 16:08 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Lekker herfstig voer, stoofvlees(maar met kaas??)
Hier vanwege makkelijk doen vanavond, broodjes hamburger met toebehoren (ook kaas)
Ja, en appelquote:
[..]
Sterkte!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daar houd je een mooie ruggekrabber aan over![]()
OT zelfgemarineerde kipsaté met rijst en knoflook, ui, paprika, shiitake en taugé.
Het resultaat: geroosterde wortels in de ovenschaal en de sliptongen in de pan (onthoofd en ontstaart en van zijgraat afgeholpen)quote:Op donderdag 30 september 2021 16:13 schreef golfer het volgende:
Vanavond: gebakken sliptongen en geroosterde waspeen uit de oven met ui, honing, sesamzaadjes en knoflook.
[..]
Succes !!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OT: pils omdat weekend![]()
Oooeh, kabouterpiemels met pils!quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verwennerij toen ik thuiskwam want worstenbroodjes vd bakker waren gehaald en verse pompoensoep gemaakt door stiefmoeder.
Nu bakkeljauw met rijst en boontjes, had ik nog in de vriezer.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 01-10-2021 18:12:19 ]
quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 18:11 schreef mascara-klodder het volgende:
Operatie geslaagd
Dit was de buit inc weefsel aan het plaatjeWat fijn!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verwennerij toen ik thuiskwam want worstenbroodjes vd bakker waren gehaald en verse pompoensoep gemaakt door stiefmoeder.
Hier nog een keer kip met rijst en groenten.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 18:11 schreef mascara-klodder het volgende:
Operatie geslaagd
Dit was de buit inc weefsel aan het plaatjeMooie ijzerwaren! Sterkte met het herstel. En smakelijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verwennerij toen ik thuiskwam want worstenbroodjes vd bakker waren gehaald en verse pompoensoep gemaakt door stiefmoeder.
Uiensoepquote:Op maandag 4 oktober 2021 14:33 schreef golfer het volgende:
Ben bezig een uiensoep te brouwen, een combinatie van deze en deze, dus met rundvlees, tomatenblokjes en saffraan erbij.
Mag nog lekker een tijd pruttelen.
Zelfgemaakte of? Heerlijk altijd hequote:Op maandag 4 oktober 2021 16:17 schreef Prego het volgende:
Ik had vissoep als lunch, die was erg lekkertoast, knoflook en geraspte kaas erbij
niet te pittig geworden?quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 17:24 schreef -Sigaartje het volgende:
Stoofvlees lukte me nooit goed. Maar ik heb eindelijk de oplossing: de slowcooker. Perfect! Hoef geen boter toe te voegen. Jus komt er ook automatisch en geen omkijken naar. Dit keer geen kruidnagel, vorige keer had ik veel te veel gedaan. Was erg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |