quote:Op donderdag 30 september 2021 17:02 schreef mascara-klodder het volgende:
Yup, er worden 2 plaatjes, 3 schroeven en 6 pinnen uit mijn pols verwijderd
Oh. Dus geen grotere tietuh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar succes gewenst hoor.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op donderdag 30 september 2021 16:08 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Lekker herfstig voer, stoofvlees(maar met kaas??)
Hier vanwege makkelijk doen vanavond, broodjes hamburger met toebehoren (ook kaas)
Ja, en appelquote:
quote:Op donderdag 30 september 2021 17:02 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Sterkte!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daar houd je een mooie ruggekrabber aan over![]()
OT zelfgemarineerde kipsaté met rijst en knoflook, ui, paprika, shiitake en taugé.
Het resultaat: geroosterde wortels in de ovenschaal en de sliptongen in de pan (onthoofd en ontstaart en van zijgraat afgeholpen)quote:Op donderdag 30 september 2021 16:13 schreef golfer het volgende:
Vanavond: gebakken sliptongen en geroosterde waspeen uit de oven met ui, honing, sesamzaadjes en knoflook.
[..]
Succes !!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OT: pils omdat weekend![]()
Oooeh, kabouterpiemels met pils!quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verwennerij toen ik thuiskwam want worstenbroodjes vd bakker waren gehaald en verse pompoensoep gemaakt door stiefmoeder.
Nu bakkeljauw met rijst en boontjes, had ik nog in de vriezer.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 01-10-2021 18:12:19 ]
quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 18:11 schreef mascara-klodder het volgende:
Operatie geslaagd
Dit was de buit inc weefsel aan het plaatjeWat fijn!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verwennerij toen ik thuiskwam want worstenbroodjes vd bakker waren gehaald en verse pompoensoep gemaakt door stiefmoeder.
Hier nog een keer kip met rijst en groenten.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 18:11 schreef mascara-klodder het volgende:
Operatie geslaagd
Dit was de buit inc weefsel aan het plaatjeMooie ijzerwaren! Sterkte met het herstel. En smakelijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verwennerij toen ik thuiskwam want worstenbroodjes vd bakker waren gehaald en verse pompoensoep gemaakt door stiefmoeder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |