quote:
Lekker warm/winters. Heb t hele dag ijskoud.quote:Op woensdag 29 september 2021 15:01 schreef Kanaroe het volgende:
Straks stamppot zuurkool met zoete en 'gewone' aardappelen, daarbij een braadworstje en gebakken uitjes.
Krootjes=Bietjes toch? Lijkt me een 'aardse' maaltijd, zaten daar ook aardappelen bij?quote:Op woensdag 29 september 2021 18:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
[..]
Lekker warm/winters. Heb t hele dag ijskoud.
Ik had vanavond 1,5 bord krootjesstamppot met een hamburger. Toe yoghurt met druiven, noten en honing.
Yes, stamppot met gebakken uien en aardappels erdoor. Smaakte erg goed. Hou wel van AGV.quote:Op woensdag 29 september 2021 19:26 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Krootjes=Bietjes toch? Lijkt me een 'aardse' maaltijd, zaten daar ook aardappelen bij?
Lekker herfstig voer, stoofvleesquote:Op donderdag 30 september 2021 12:32 schreef FutureFairytale het volgende:
Vanavond rode kool met stoofvlees met kaas uit de oven.
Met kaas?!quote:Op donderdag 30 september 2021 12:32 schreef FutureFairytale het volgende:
Vanavond rode kool met stoofvlees met kaas uit de oven.
operatie? morgen een lekker ziekenhuis ontbijtjequote:Op donderdag 30 september 2021 16:14 schreef mascara-klodder het volgende:
Laatste avondmaal mocht ik morgen niet uit de narcose komen+is bloemkool met 4-kazensaus, aardappelen en een speklapje
Wat gaat er met je gebeuren? Plastische chirurgie?quote:Op donderdag 30 september 2021 16:14 schreef mascara-klodder het volgende:
Laatste avondmaal mocht ik morgen niet uit de narcose komen+is bloemkool met 4-kazensaus, aardappelen en een speklapje
Moge het je welbekomen! Succes met de operatione.....quote:Op donderdag 30 september 2021 16:14 schreef mascara-klodder het volgende:
Je mag toch 24 uur voor de operatie niets eten?quote:Op donderdag 30 september 2021 16:14 schreef mascara-klodder het volgende:
tot half 2 vannacht mag ik nog etenquote:Op donderdag 30 september 2021 16:30 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Je mag toch 24 uur voor de operatie niets eten?
Het is voor mij wel een tijdje geleden. Maar kreeg destijds wel goed voedsel daar! 😀quote:Op donderdag 30 september 2021 16:58 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
tot half 2 vannacht mag ik nog etenMorgenochtend half 8 melden in het ziekenhuis.
Yup, er worden 2 plaatjes, 3 schroeven en 6 pinnen uit mijn pols verwijderdquote:Op donderdag 30 september 2021 16:25 schreef Karzai het volgende:
[..]
operatie? morgen een lekker ziekenhuis ontbijtje![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 30 september 2021 17:02 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Yup, er worden 2 plaatjes, 3 schroeven en 6 pinnen uit mijn pols verwijderd
rilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., hopen dat alles goed vast zit nu sterkte, mag je daarna meteen naar huis of ga je nog in het gips?
[ Bericht 0% gewijzigd door Karzai op 30-09-2021 17:25:24 ]
Vind het ook prima eten altijd hoor. Maar het is dagbehandeling dus als ik bijgekomen ben krijg ik een boterham.quote:Op donderdag 30 september 2021 17:01 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Het is voor mij wel een tijdje geleden. Maar kreeg destijds wel goed voedsel daar! 😀
Ik moest een nachtje blijven voor wondbewaking. Kreeg een heerlijk maaltje kipfilet met aardappelpuree met doperwtjes. Volgende dag mocht ik weer naar huis.quote:Op donderdag 30 september 2021 17:05 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Vind het ook prima eten altijd hoor. Maar het is dagbehandeling dus als ik bijgekomen ben krijg ik een boterham.
Als ik niet net als toen het erin werd gezet koorts krijg mag ik gewoon naar huisAlles geregeld daar voor hont en mezelf dus gaat goed komen
Geen gips. Enige complicatie die chirurg tegen gaat komen hoogstwaarschijnlijk is dat de pees van mijn duim is beschadigd, pees van mijn ringvinger wordt dan omgelegd naar mijn duim.quote:Op donderdag 30 september 2021 17:05 schreef Karzai het volgende:
[..]
ril, hopen dat alles goed vast zit nu sterkte, mag je daarna meteen naar huis of ga je nog nog in het gips?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu wat plakjes fuet en een colaatje, om even ontopic te blijven![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |