Klinkt absoluut heerlijkquote:Op zondag 19 september 2021 20:04 schreef klappernootopreis het volgende:
Sunday roast. Met een english cut hamrollade 120 minuten in de oven met uien, rode aardappeltjes en bisto gemarineerd in mosterd honing en peper, lekker laten sudderen. Verse spinazie met room en een eitje er door. Vlees was bijzonder sappig en mals. Een genot!
Nee, wel ben & jerry monkey crunchy nutsquote:Op zondag 19 september 2021 21:08 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Klinkt absoluut heerlijk![]()
Had je ook yorkshire puddings?
Gebakken aardappels in eendenvetquote:Op dinsdag 21 september 2021 18:12 schreef Kanaroe het volgende:
Net gegeten: Opperdoezers (met een tikkeltje verse rozemarijn) in eendenvet gebakken, goddelijk lekker!
Vergezeld door gestoomde groene asperges en een tartaartje met gesmooorde rode uitjes
De opperdoezers zijn slecht te vinden. Alleen maar allemansvriend Frieslander.quote:Op woensdag 22 september 2021 15:41 schreef Kanaroe het volgende:
Vanavond nog een keer Opperdoezers in eendenvet want ik had nog piepers over, spruitjes en wederom tartaartjes erbij.
Ja, klopt. Mijn geelgekleurde zak Opperdoezers kocht ik bij Jumbo. Ze hadden allemaal een groenige schil, dus er bleef weinig aardappel over. Maar goed, ik maak de zak op en schil ze extra dik....quote:Op woensdag 22 september 2021 15:51 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
De opperdoezers zijn slecht te vinden. Alleen maar allemansvriend Frieslander.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |