quote:Op vrijdag 24 september 2021 19:01 schreef Karzai het volgende:
ik heb ook lamskoteletten gehaald, kanaroe maakte mij lekker
[ afbeelding ]
Zo dit is echt lang geleden! Vond t wel altijd lekker.quote:
Lekkerrrr!quote:Op zaterdag 25 september 2021 11:11 schreef mascara-klodder het volgende:
Ontbijt was thee en toast met rosbief en eentje met rookvlees.
Lunch wordt een hotdog.
En vanavond familie-avond bij ouders met alle (klein)kinderen dus mosselen
Een groen gezichtje met vlees en champignons, lekker hoorquote:
De koteletjes komen vanavond aan de beurtquote:Op zaterdag 25 september 2021 21:43 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Een groen gezichtje met vlees en champignons, lekker hoor![]()
Hier hadden we weer eens een kaasfonduetje met aardappelen, broccoli, uien en hamburger, en veel knoflook.
P.S. Hoe waren de lamskoteletjes Karzai?
Hoe maak je die?quote:Op zaterdag 25 september 2021 23:08 schreef FutureFairytale het volgende:
Vanmiddag kerrie-preisoep met broodje aïoli.
Hadden wij ook, met kipfingers en doperwtjesquote:Op zondag 26 september 2021 19:00 schreef Karzai het volgende:
De lamskoteltjes waren lekker ik heb ze even zonder te kruiden 2 minuten per kant gebakken in olijfolie en daarna een kwartiertje laten rusten in zilverpapier, grillpan was beter geweest, moet ik weer eens aanschaffen.
Avocado en tomaatjes erbij met een beetje zwarte peper en olijfolie eroverheen en aviko supercrunch ovenpatat met Belgische mayonaise
[ afbeelding ]
Was op terrasquote:
Mooie slaladequote:Op zondag 26 september 2021 17:20 schreef mascara-klodder het volgende:
Vanavond gemarineerde varkensfiletlapjes, zoete aardappelfriet en salade met gegrilde courgette, tomaatjes uit de oven, bosui, pecannoten en feta. Crema di Balsamico om het af te maken.
[ link | afbeelding ]
Ah jammer. Vind zelf altijd als ik kerrie soep maak altijd toch te korrelig blijft/kerriepoeder blijft proeven. Dacht misschien heb jij een gouden tip/recept.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |