Maar natuurlijk ken je K3 wel, iedereen die Nederlands spreekt kent K3! Zo niet moet minimaal één van de onderstaande albums je op zijn minst bekend voorkomen:quote:Wikipedia zegt het volgende:
K3 is van oorsprong een Belgische meidengroep met een Nederlandstalig pop repertoire voornamelijk gericht op een jeugdig publiek.
De naam van de groep verwijst naar de eerste letters van de voornamen van de oorspronkelijke bezetting. De Belgische zangeressen Karen Damen, Kristel Verbeke en Kathleen Aerts waren verantwoordelijk voor de doorbraak van K3. Aerts verliet in 2009 de groep en werd opgevolgd door de Nederlandse Josje Huisman.
Op 6 november 2015 zijn Karen, Kristel en Josje opgevolgd door Kippetje Meijer, Hanne Verbruggen en Marthe De Pillecyn. Deze opvolging is tot stand gebracht door K3 zoekt K3, een talentenshow op tv uitgezonden door SBS6 en VTM.
Het is niet eens echt live, er is gewoon stock applaus onder geplakt hahahahquote:Op donderdag 9 september 2021 08:27 schreef Maartel het volgende:
Er is nu een live-album uit.. weet iemand of die ook op CV/DVD verschijnt?
Oh da's wel heel slecht.quote:Op donderdag 9 september 2021 13:13 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Het is niet eens echt live, er is gewoon stock applaus onder geplakt hahahah
Hier enjoy babe xoxoquote:Op donderdag 9 september 2021 19:15 schreef Maartel het volgende:
[..]
Oh da's wel heel slecht.
(Maar ik ga alsnog zoeken naar een download)
JOCHEM VAN GELDER WAS ER??? Ik dacht dat Ron Boszhart het deed?quote:Op donderdag 9 september 2021 20:13 schreef Melissa97 het volgende:
Jochem van Gelder (totaal tegen m'n verwachting in) was hilarisch
Omg echt he! Ze is zo goed geworden!quote:Op donderdag 9 september 2021 20:13 schreef Melissa97 het volgende:
ik was voornamelijk ondersteboven van Hanne. Wat een prachtig heldere luide stem heeft zij gekregen.
Is het zijn schuld dat al die twinks van het K3 ballet ineens daar dansen met open hemdjes en zonder shirt?quote:Op donderdag 9 september 2021 20:13 schreef Melissa97 het volgende:
sinds Tommy is het ballet echt naar een heel ander niveau gebracht
Volgens Hanne (zie en luister hier) is het opgenomen tijdens de shows en dat geloof ik ook wel, die gaat daar echt niet over liegen.quote:Op donderdag 9 september 2021 13:13 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Het is niet eens echt live, er is gewoon stock applaus onder geplakt hahahah
Fixed…quote:Op vrijdag 10 september 2021 00:04 schreef Riparius het volgende:
Je hebt je trouwens vergist met het nummer van het nieuwe deeltje van dit topic, dit is #49.
Yay bedankt! Zag het indderdaad later pas!quote:
Dit zijn de karaoke versies van alle liedjes die tijdens de audities door de kandidaten worden gezongen worden. Ze hadden wel het K2 zoekt K3 logo ofzo op de cover kunnen plakken. Komt wel beetje random over zo indd.quote:Op vrijdag 10 september 2021 21:10 schreef Maartel het volgende:
Er staat nu ook random een karaoke album op Spotify. Zouden ze contractueel nog wat albums aan Miguel verschuldigd zijn?
Ik, maar ik zie nu helaas in de VTM app dat de uitzending geblokkeerd is hier in Nederland. Bah. 😔quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door Bosbeetle op 13-09-2021 15:18:30 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door Bosbeetle op 13-09-2021 15:19:52 ]
Het valt mij op dat er veel “typetjes” meedoen. Gisteren waren er een transgender, een lesbienne, een bekende (homoseksuele) jongen met paars/blauw haar en een oorspronkelijk uit Bulgarije geadopteerd meisje met haar kat. Van geen van hen is het te verwachten dat zij de finale halen of überhaupt echt kans maken op een plekje in K3. (Al was die lesbienne, Elise, zo slecht nog niet)quote:Op zondag 12 september 2021 08:12 schreef Sunshine1982 het volgende:
Nog niet gezien, maar volgens de fans is de eerste uitzending een ramp geweest. Gordon die uitermate slecht was, de beste (Lisa) laten afvallen, jurysysteem waardeloos....
Ik gaf k3 nog wel een kansje toen hkm het stokje overnam, maar het concept is inmiddels uitgemolken totdat er geen druppel meer over blijft. De winnaar zal wel iemand zijn die maatschappelijk verantwoord is. Transgender ofzo.
Komt dit niet weer gewoon op sbs6?quote:Op zondag 12 september 2021 01:00 schreef Riparius het volgende:
De eerste aflevering van K2 zoekt K3 is nu hier te bekijken en te downloaden. Het bestand is voorzien van ondertitelingen (regulier en van teletekst) die zichtbaar zijn te maken als je het bestand afspeelt met een geschikt programma (zoals VLC) of op een geschikt toestel (zoals een smart TV). Tevens is nu de eerste aflevering van K2 zoekt mee hier te bekijken en te downloaden.
Helaas over 2 weken pas 🥺 ze willen ons zo graag pijn doenquote:
Ik vind dit echt een blamage naar de orginele k3 toe (en de k3 waar Josje in zat). K3 had nu moeten stoppen. Geef Marthe en Hanne een rolletje in een studio 100 serie en klaar is Kees.quote:Op zondag 12 september 2021 15:07 schreef Eightyone het volgende:
Misschien nemen de mensen erachter het niet heel serieus meer, wetende dat het grote succes wel geweest is. Even nog geld harken met deze reeks, daarna rustig richting einde. Blijkbaar zit er geen bootcamp oid in de reeks. Weten wat voor vlees ze in de kuip hebben, en of dat met de andere twee combineert? Wat maakt het uit.
Als het klopt dat op 30 juni 2021 drie kandidaten zelf (subtiel) bekend hebben gemaakt wie er in de finale zitten, vrees ik dat dit klopt.quote:Op zondag 12 september 2021 15:07 schreef Eightyone het volgende:
Misschien nemen de mensen erachter het niet heel serieus meer, wetende dat het grote succes wel geweest is. Even nog geld harken met deze reeks, daarna rustig richting einde. Blijkbaar zit er geen bootcamp oid in de reeks. Weten wat voor vlees ze in de kuip hebben, en of dat met de andere twee combineert? Wat maakt het uit.
Vind ik ook. Het is een groot circus. Waar Hanne en Marthe nog wel hebben aangegeven dat ze een serieuze kandidaat willen die niet na twee jaar al stopt. Maar het draait hier duidelijk niet om het vinden van een leuke nieuwe collega voor hen.quote:Op zondag 12 september 2021 16:29 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik vind dit echt een blamage naar de orginele k3 toe (en de k3 waar Josje in zat). K3 had nu moeten stoppen. Geef Marthe en Hanne een rolletje in een studio 100 serie en klaar is Kees.
Op Instagram zwijgen sommige deelnemers van gisteren over de uitslag omdat het voor Nederlanders nog spannend moet zijn. Alsof wij thuis geen mooie internetverbinding hebben…quote:Op zondag 12 september 2021 17:30 schreef Momo het volgende:
https://www.youtube.com/c/VTMvideo/videos
Alle audities van gisteren staan gewoon op VTM YouTube kanaal
Ik las ergens dat in België er binnenkort twee keer voetbal is op zaterdagavond.quote:Op zondag 12 september 2021 17:44 schreef Paul het volgende:
Waarom niet gelijk in België en NL dan? Was vorige keer toch wel?
Super bedankt weer, je bent een held!quote:Op zondag 12 september 2021 01:00 schreef Riparius het volgende:
De eerste aflevering van K2 zoekt K3 is nu [warez verwijderd] te bekijken en te downloaden. Het bestand is voorzien van ondertitelingen (regulier en van teletekst) die zichtbaar zijn te maken als je het bestand afspeelt met een geschikt programma (zoals VLC) of op een geschikt toestel (zoals een smart TV). Tevens is nu de eerste aflevering van K2 zoekt mee [warez verwijderd] te bekijken en te downloaden.
Het wachten is op de volgende die stopt. Al heb ik zo'n vermoeden dat Hanne en Marthe een stuk meegaander zijn dan Klaasje.quote:Op zondag 12 september 2021 17:41 schreef 110 het volgende:
[..]
Vind ik ook. Het is een groot circus. Waar Hanne en Marthe nog wel hebben aangegeven dat ze een serieuze kandidaat willen die niet na twee jaar al stopt. Maar het draait hier duidelijk niet om het vinden van een leuke nieuwe collega voor hen.
Ze hadden beter als duo door kunnen gaan of helemaal ermee stoppen.
Klaasje heeft in 2015 al verteld dat ze meedoet aan K3 zoekt K3 om bekend te worden. Dat is haar gelukt. Om nu in 2021 te klagen dat haar vroegere klasgenoten van het vwo inmiddels zijn afgestudeerd.quote:Op zondag 12 september 2021 18:07 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Het wachten is op de volgende die stopt. Al heb ik zo'n vermoeden dat Hanne en Marthe een stuk meegaander zijn dan Klaasje.
Omdat ze intelligent is? Hmm, ja, dat zou best eens kunnen. Ik zie haar en Julia alsnog wel als de grootste kanshebbers. Verder had ook Arlieke hoog ingeschat, maar die is er nu dus uit.quote:Op zondag 12 september 2021 18:12 schreef 110 het volgende:
Om deze redenen zie ik bv. Chanel ook niet de talentenjacht winnen. Of ze moeten zich opnieuw in de vingers snijden.
Chanel volgt de master Neuroscience. Die gun ik meer daar een mooie carrière in dan dat ze tegen een baggersalaris voor Studio100 gaat werken die precies voor haar uitstippelt wat ze moet doen. Dat laatste was volgens mij ook iets waar Klaasje tegenaan liep.quote:Op zondag 12 september 2021 18:27 schreef WatIkWil het volgende:
[..]
Omdat ze intelligent is? Hmm, ja, dat zou best eens kunnen. Ik zie haar en Julia alsnog wel als de grootste kanshebbers. Verder had ook Arlieke hoog ingeschat, maar die is er nu dus uit.
Van de internetaudities sprong Mégane er verder bij mij uit. Die heeft ook eerdere ervaring bij Like Me, dus dat werkt misschien in haar voordeel? Of het wordt een soort Lauren.
Ik weet niet goed of dit persé iets slecht is. Wat zou je dan liever willen weer 16 blonde cishet meisjes? Met dezelfde basic bitch persoonlijkheid? Ik vind het juist goed dat er een breder net is gegooid om niet weer Klaasjes of Josje's te kiezen.quote:Op zondag 12 september 2021 09:36 schreef 110 het volgende:
Het valt mij op dat er veel “typetjes” meedoen.
Nee dat bedoelde ik niet. Ik bedoelde meer dat er mensen zijn uitgekozen op bijzonderheden om de talentenjacht maar op te vullen in plaats van dat zij een serieuze kandidaat zijn. Ziggy, maar ook Emma die vroeger Geert was, zijn daar twee trieste voorbeelden in.quote:Op zondag 12 september 2021 18:32 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Ik weet niet goed of dit persé iets slecht is. Wat zou je dan liever willen weer 16 blonde cishet meisjes? Met dezelfde basic bitch persoonlijkheid? Ik vind het juist goed dat er een breder net is gegooid om niet weer Klaasjes of Josje's te kiezen.
Ik zie haar juist wel als een meegaand meisje dat wel met Marthe en Hanne goed vibed. Zie in bijv. Julia en Giana meer die Jindra kwaliteiten die niet echt positief over kunnen komen op tv.quote:Op zondag 12 september 2021 18:12 schreef 110 het volgende:
Om deze redenen zie ik bv. Chanel ook niet de talentenjacht winnen.
Hiermee ben ik wel eens ! Het is wel jammer inderdaad als je een hele mooie carrière hiervoor moet opgeven voor K3. Maarja misschien doet ze wel K3 voor 10 jaar en duikt ze dan weer terug in Neuroschience, ze heeft haar bachelor toch al. Klaasje volgens mij niet. En ergens is het ook niet raar, alle K3 leden zijn begonnen/bekend als zangeressen in K3 om vervolgens erna iets compleet anders te doen.quote:Op zondag 12 september 2021 18:30 schreef 110 het volgende:
Chanel volgt de master Neuroscience. Die gun ik meer daar een mooie carrière in dan dat ze tegen een baggersalaris voor Studio100 gaat werken die precies voor haar uitstippelt wat ze moet doen. Dat laatste was volgens mij ook iets waar Klaasje tegenaan liep.
Dat zou kunnen ja, ergens zag ik Emma wel als een iets serieuzere kandidate. Ziggy is gewoon Ziggy die overal aan mee doet lmfao.quote:Op zondag 12 september 2021 18:33 schreef 110 het volgende:
Ik bedoelde meer dat er mensen zijn uitgekozen op bijzonderheden om de talentenjacht maar op te vullen in plaats van dat zij een serieuze kandidaat zijn. Ziggy, maar ook Emma die vroeger Geert was, zijn daar twee trieste voorbeelden in.
Het is maar net waarom ze Josje als meest lastige k3'tje zagen. Als Josje voor haar rechten opkwam en zei dat ze sommige dingen niet leuk vond dan is dat haar goed recht.quote:Op zondag 12 september 2021 18:12 schreef 110 het volgende:
[..]
Klaasje heeft in 2015 al verteld dat ze meedoet aan K3 zoekt K3 om bekend te worden. Dat is haar gelukt. Om nu in 2021 te klagen dat haar vroegere klasgenoten van het vwo inmiddels zijn afgestudeerd.
Ik vermoed dat er deze keer wel op karakter geselecteerd zal worden. Ook omdat Studio100 met Josje niet echt blij waren. Daarvan las ik van de week dat zij “het lastigste K3’tje ooit” was.
Om deze redenen zie ik bv. Chanel ook niet de talentenjacht winnen. Of ze moeten zich opnieuw in de vingers snijden.
Ja dat moet!quote:Op zondag 12 september 2021 19:57 schreef pvdplanet het volgende:
Die relnichten en transgenders, moet dat nou?
Hahahha blijkbaar error in mijn hoofd, namen door elkaar gehaald, was gewoon Ron Boszhart iddquote:Op donderdag 9 september 2021 22:10 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
JOCHEM VAN GELDER WAS ER??? Ik dacht dat Ron Boszhart het deed?
Er doet nog een transgender mee. Ze heet Daniëlle. Volgens mij komt ze net als Emma uit de omgeving van Haarlem want ze is bekend van het youtubekanaal van Alice “transformer”.quote:Op zondag 12 september 2021 19:57 schreef pvdplanet het volgende:
We hebben gisteren op VTM gekeken. Die relnichten en transgenders, moet dat nou? Gelukkig zat er al wat echt talent bij:)
Goede. Het is een bekend fenomeen dat starters op de arbeidsmarkt, soms jarenlang, niet doorhebben dat ze op een foute werkplek werken. Vooral als ze werkvloer bijna alleen uit jonge mensen bestaat. Als ze eenmaal hun rechten kennen spreken ze niet zelden ook anderen erop aan en laten ze zich vooral horen. Het zou goed kunnen dat de net afgestudeerde Nederlandse Josje niet (meteen) haar rechten kende en ook niet doorhad dat haar werkplek bij K3 niet oké is…quote:Op zondag 12 september 2021 19:52 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Het is maar net waarom ze Josje als meest lastige k3'tje zagen. Als Josje voor haar rechten opkwam en zei dat ze sommige dingen niet leuk vond dan is dat haar goed recht.
Persoonlijk denk ik dat Studio 100 helemaal geen leuk bedrijf is om voor te werken. Geld, geld, geld. Dat is Studio 100. En natuurlijk draait het bij elk bedrijf om geld, maar bij Studio 100 is het wel erg obvious.
Ik ben bij Plopsaland geweest en Plopsa Aqua. Voor kinderen is het fantastisch, dat zeker. Als volwassene zijnde ben je wat kritischer. En dan zie je dat ze zo min mogelijk kosten willen maken en zoveel mogelijk willen verdienen. Het personeel wat je bij beide plekken ziet is niet te vergelijken met het personeel wat je bij de Efteling ziet (maar wel bijna hetzelfde entreegeld). Bij Plopsa zie je nog net geen Wajongers de attracties bedienen en laat ik maar over de eetgelegenheden zwijgen. Het eten is niet te vreten daar en wordt zoveel mogelijk vakkundig de magnetron ingegooid, ook door zeer laagopgeleide mensen. En nu wil ik absoluut niet denigrerend doen, die mensen willen ook gewoon werken. Maar ondertussen vraagt Plopsa/Studio 100 wel de hoofdprijs voor een bord spaghetti.
Een tijdje geleden kwam er in het nieuws iets wat ging over het personeel die in de Plopsaparken werken. Toen kwam in de vele reacties ook naar voren dat het personeel daar uitgeknepen wordt, geen reiskostenvergoeding ontvangt en na 1 uurtje alweer kan vertrekken als de drukte tegenvalt. Ik kan me zo voorstellen dat het min of meer ook zo gaat met de bekendere mensen uit de Studio 100 stal.
Moet dit nou? Je kan die mensen ook gewoon bij hun naam noemen deze nicknames steeds. Als ze zichzelf zo noemen oke, maar hoeven jullie dat toch niet te doen?quote:
Hier heb ik een stukje gevonden over belabberde werkvoorwaarden bij Plopsaland.quote:Op zondag 12 september 2021 23:53 schreef 110 het volgende:
[..]
Goede. Het is een bekend fenomeen dat starters op de arbeidsmarkt, soms jarenlang, niet doorhebben dat ze op een foute werkplek werken. Vooral als ze werkvloer bijna alleen uit jonge mensen bestaat. Als ze eenmaal hun rechten kennen spreken ze niet zelden ook anderen erop aan en laten ze zich vooral horen. Het zou goed kunnen dat de net afgestudeerde Nederlandse Josje niet (meteen) haar rechten kende en ook niet doorhad dat haar werkplek bij K3 niet oké is…
Ik vind Julia net wat leuker dan Chantee. Als ik naar Hanne en Marthe kijk vind ik Julia er ook het best bij passen. Maar ze had ook een leuk optreden. Lekker energiekquote:Op maandag 13 september 2021 12:12 schreef Maartel het volgende:
Vond na alle reacties de uitzending nog meevallen. Oke, de jury is verschrikkelijk.
Degenen die nu niet bij de top 3 zitten kunnen zelf wel uitrekenen dat ze de eindstreep niet halen.
Zie tot nu toe de meeste potentie in Julia (maar wel heel erg Klaasje 2.0) en Chantee (maar die wil vroeg of laat toch verder met de studie lijkt me).
No way overigens dat Hanne en Marthe echt in die container zitten. Nog ff los van of dat technisch zou kunnen zeiden ze verschillende keren dingen als 'zullen ze weten dat we daarboven zitten?' terwijl ze naar boven wezen. Uhm, je zit daar zogenaamd, hoezo wijs je dan nog omhoog?
Ik vind het echt gestoord dat Guus nog zo hoog staat. Zijn deelname komt op mij totaal niet serieus over. Zo raar dat hij zelfs een stoel hoger zit dan Lin.quote:Op maandag 13 september 2021 15:07 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Chanel ftw![]()
Trouwens dit is de ranking van alle kandidaten die op de stoelen zaten en hun punten:
[ afbeelding ]
(bron: wikipedia)
quote:
[ Bericht 8% gewijzigd door Poedelpoes op 14-09-2021 00:20:24 ]My life is a joke and i'm not laughing anymore.
quote:Op maandag 13 september 2021 16:48 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]Ik kreeg net een DM dat dit soort informatie een spoiler isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus bij deze het advies om het tussen de haakjes met spoiler erin te zetten.
Zij noemt zichzelf zo, daar heeft ze zelfs een single over uitgebracht. Wat trouwens een reactie is op flauw gedrag van Roddelpraat.quote:Op maandag 13 september 2021 09:42 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Moet dit nou? Je kan die mensen ook gewoon bij hun naam noemen deze nicknames steeds. Als ze zichzelf zo noemen oke, maar hoeven jullie dat toch niet te doen?
In Vlaanderen zijn de tickets voor de nieuwe show vanmorgen al in de verkoop gegaan.quote:Op maandag 13 september 2021 13:09 schreef Sunshine1982 het volgende:
Het nieuwe k3'tje kan al gelijk aan de bak, want er is al direct een concertreeks gepland waarbij diegene aan het publiek wordt voorgesteld.
https://studio100.com/nl/nl/algemeen/wachtlijst-kom-erbij
Denk ik niet. Hanne en Marthe moeten straks verder met de nieuwe en als dat niet klikt zal het snel gedaan zijn met K3. En dat laatste is iets wat Studio 100 uiteraard niet wil. Hanne en Marthe zullen dus wel het meeste gewicht in de schaal leggen bij de uiteindelijke keuze, niet het bedrijf.quote:Op dinsdag 14 september 2021 14:58 schreef Poepz0r het volgende:
Ik denk dat Studio 100 zelf de winnaar gaat bepalen. Dat met dat stemmen etc allemaal buhne gelul. Een miljoenenbedrijf als Studio 100 kan het zich niet veroorloven dat er dalijk iemand in gaat komen die ze er zelf niet in willen. Leuk voor de buhne dit programma, meer niet.
De K3tjes zijn in loondienst bij Studio 100. Wat ze krijgen is een goedbewaard geheim. Daar wordt al jaren over gespeculeerd maar echt bewijs voor de genoemde bedragen heb ik nooit gezien.quote:Overigens vraag ik mij af wat ze financieel krijgen als je onderdeel bent van K3?
Dat werd in 2015 gezegd. En daar waren ook aanwijzingen voor zoals dat de drie winnaressen de glitterjurkjes aanhadden en de verliezers de matte.quote:Op dinsdag 14 september 2021 14:58 schreef Poepz0r het volgende:
Ik denk dat Studio 100 zelf de winnaar gaat bepalen. Dat met dat stemmen etc allemaal buhne gelul. Een miljoenenbedrijf als Studio 100 kan het zich niet veroorloven dat er dalijk iemand in gaat komen die ze er zelf niet in willen. Leuk voor de buhne dit programma, meer niet.
Overigens vraag ik mij af wat ze financieel krijgen als je onderdeel bent van K3?
Die gephotoshopte foto's van 5 jaar geleden.quote:Op dinsdag 14 september 2021 14:48 schreef Riparius het volgende:
[..]
In Vlaanderen zijn de tickets voor de nieuwe show vanmorgen al in de verkoop gegaan.
Denk het ook, al zeggen ze 100% hier.quote:Op dinsdag 14 september 2021 15:45 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik gok zo 65 % voor Studio 100 en 35 % voor K3.
Het stond hun wel he!quote:Hanne de nieuwe blonde en Marthe de nieuwe rosse? Dat zou het wel gemakkelijker maken voor een nieuw K3tje met zwart haar ...
Welke kandidaten blijven volgens jullie zaterdag op de golden seats, vallen af of worden gered door Hanne en Marthe?quote:Trouwens dit is de ranking van de kandidaten die op stoelen zaten en welke (aan het einde van de aflevering) en hun punten:
(bron: wikipedia)
Nummer 1 t/m 5 blijven denk ik sowieso. Ik weet niet hoeveel mensen er komende aflevering door zullen mogen naar de Golden Seats. Gebaseerd op de previews zou ik zeggen dat alleen Remi en Melissa sowieso doorgaan. Denk dat Nancy sowieso gelijk afvalt, en bij Timo en Gaëlle lijkt de kans ook niet heel groot dat ze door mogen.quote:Op donderdag 16 september 2021 16:56 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Welke kandidaten blijven volgens jullie zaterdag op de golden seats, vallen af of worden gered door Hanne en Marthe?
Er gingen in de eerste aflevering wel erg veel kandidaten 'door', waarschijnlijk om zeker te zijn dat alle stoelen gevuld zouden worden. Ik denk dat alleen de kandidaten met meer dan pakweg 400 punten zaterdag nog redelijk zeker kunnen zijn van een stoel, dus zeg de eerste vier, alle anderen zitten in de gevarenzone.quote:Op donderdag 16 september 2021 16:56 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Welke kandidaten blijven volgens jullie zaterdag op de golden seats, vallen af of worden gered door Hanne en Marthe?
Lmfao.quote:Op donderdag 16 september 2021 18:06 schreef WatIkWil het volgende:
Ik kijk enorm uit naar K3 Airlines, want daar rust een vloek op
Waar zie je die previews?quote:Op donderdag 16 september 2021 18:00 schreef WatIkWil het volgende:
[..]
Nummer 1 t/m 5 blijven denk ik sowieso. Ik weet niet hoeveel mensen er komende aflevering door zullen mogen naar de Golden Seats. Gebaseerd op de previews zou ik zeggen dat alleen Remi en Melissa sowieso doorgaan. Denk dat Nancy sowieso gelijk afvalt, en bij Timo en Gaëlle lijkt de kans ook niet heel groot dat ze door mogen.
Aflevering 1 was zeker stoelen vullen maar ik sluit niet uit dat er dit weekend weer net zoveel mensen door gaan. Door gaan staat nu niet meer gelijk aan ook een stoel bemachtigenquote:Op donderdag 16 september 2021 18:08 schreef Riparius het volgende:
[..]
Er gingen in de eerste aflevering wel erg veel kandidaten 'door', waarschijnlijk om zeker te zijn dat alle stoelen gevuld zouden worden. Ik denk dat alleen de kandidaten met meer dan pakweg 400 punten zaterdag nog redelijk zeker kunnen zijn van een stoel, dus zeg de eerste vier, alle anderen zitten in de gevarenzone.
Beiden boxen gingen open voor Pieter en voor Lisa niet. Als 1 van de jury's niet afdrukken gaan die boxen niet omhoog en krijgt de kandidaat ook geen commentaar, krijgen ze hun publiekspunten niet te zien en belanden ze niet op de stoelen.quote:Op donderdag 16 september 2021 18:00 schreef WatIkWil het volgende:
Snap nog steeds niet waarom Pieter gelijk door mocht en Lisa niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 16 september 2021 18:06 schreef WatIkWil het volgende:
Ik kijk enorm uit naar K3 Airlines, want daar rust een vloek opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja de publieksjury heeft (muv sommige bubbels) 5 opname dagen gehad, en dus het zelfde publiek zal alle 5 aflevering te zien zijn.quote:Op donderdag 16 september 2021 18:56 schreef
Maartel het volgende:
Blijft de publieksjury trouwens hetzelfde? Want anders zou je denken dat ze steeds hogere punten gaan geven om hun favorieten op die stoelen te krijgenAls ze voor Giana gaan, zie ik het wel voor me dat Hanne over 5 jaar vertrekt wegens zwangerschap oid. Giana zal dan wel in haar K3 rol gegroeid zijn en een nieuw seizoen K2 zoekt K3 met Marthe?quote:Op donderdag 16 september 2021 18:08 schreef
Riparius het volgende:
Maar het leeftijdsverschil met Hanne, die nu 27 is, is wat groot. Dat hoeft evenwel geen probleem te zijn, want Kathleen was ook enkele jaren jonger dan Karen en Kristel en Josje was maar liefst meer dan 10 jaar jonger dan Karen en Kristel en dat werkte toch ook goed.Ik zie daarnaast wel een klein Jindratje in Giana verscholen zit (zelfde geld voor Julia) jammer dat we geen bootcamps krijgen zodat we hun echte persoonlijkheden leren kennen ipv hun onn stage-personality.
Het slimste lijkt mij om te gaan voor een kandidaat tussen de 24-27. Die er ook inderdaad met de volle 100% voor wil gaan. Denk ergens dat Josje toch in een andere levenfase zat waardoor zij de gene was die K3 1.5 als het ware vroegtijdig tot een einde vracht. Van de kandidaten nu lijkt me Elise het meest geschikt qua, zang, leeftijd en look. + KRIJGEN WE EINDELIJK EEN QUEER K3 LID AAAAAAADat allemaal terzijde, vind ik ook dat we niet moeten negeren dat ze tot nu toe de enige gekwalificeerde kandidate van kleur is. Gert ziet dit ook, Samantha en Gordon zagen het. Of ze nou fouten gaat maken of het geweldig doet, ze gaat sowieso de Nora/Hanne editin het programma krijgen. Studio 100 wil haar sowieso op haar best verkopen aan het publiek. Vind Chanel overigens wel een betere zangeres dan Nora, iets prettigere stem. Denk als ze zanglessen neemt het best aangenaam kan zijn. Ze heeft gewoon nog geen controle over haar stem (jezus die uitschieters soms).quote:Op donderdag 16 september 2021 18:08 schreef Riparius het volgende:
Chanel is top, iemand waar je echt blij van wordt en die je meteen een goed K3 gevoel geeft, maar ik heb ook wat bedenkingen. Ik vind haar zangstem niet heel prettig (hoewel ze goed zingt) en ik heb ook wat twijfels of ze haar academische carriere wel echt wil opgeven voor K3. Hanne en Marthe (en natuurlijk ook Studio 100) hebben duidelijk gemaakt dat ze deze keer niet iemand willen die na pakweg een paar jaar alweer afhaakt, want dat kan K3 echt niet meer hebben. Chanel is een intelligente meid, maar haar studie voor 5 jaar of langer on hold zetten is geen goed plan als ze nog ooit een academische carriere ambieert, daarvoor is de concurrentie veel te groot. Als ze in haar hart al haar keuze heeft gemaakt en vol voor K3 gaat dan is dat prima, maar dat weet ik niet.Hierquote:
[ Bericht 1% gewijzigd door Poedelpoes op 16-09-2021 19:32:31 ]My life is a joke and i'm not laughing anymore.
Meryl heeft op Insta een hele fanbase. Al betwijfel ik of ze überhaupt (kort) een stoel haalt.quote:
Bij Nancy’s auditie dacht ik dat er wel wat inzit. Maar haar preview… Ze is vast zenuwachtig maar volgens mij past haar stem niet bij K3 liedjes. Zoals ook bij Ziggy het geval is.quote:Op donderdag 16 september 2021 18:00 schreef WatIkWil het volgende:
[..]
Nummer 1 t/m 5 blijven denk ik sowieso. Ik weet niet hoeveel mensen er komende aflevering door zullen mogen naar de Golden Seats. Gebaseerd op de previews zou ik zeggen dat alleen Remi en Melissa sowieso doorgaan. Denk dat Nancy sowieso gelijk afvalt, en bij Timo en Gaëlle lijkt de kans ook niet heel groot dat ze door mogen.
10. Chanté: Valt af.
09. Emma W: Twijfel. Vocaal was ze niet zo goed, dus mochten ze haar redden dan komt dat door de gunfactor.
08. Lin: Wordt gered, want haar auditie was ontzettend goed en K2 kent haar al.
07. Guus: Ik mag hopen dat hij nu echt afvalt, tenzij het programma hem er nog even in wilt houden omdat ze hem "grappig" vinden.
06. Emma S: Twijfel. Ik denk dat ze misschien de aflevering hierna gered zal worden, maar dat is nergens op gebaseerd.
Ik vind het allemaal lastig te voorspellen. De jury is heel grillig. Snap nog steeds niet waarom Pieter gelijk door mocht en Lisa niet. Ik was niet enthousiast over Arliekes auditie, maar ik vond dat ze buitenproportioneel negatief over haar waren tov slechte kandidaten zoals Pieter en Guus.
Dat weet ik, maar ik bedoelde dat ik niet snap waarom niemand blijkbaar voor Lisa drukte en wel voor Pieter.quote:Op donderdag 16 september 2021 19:10 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Beiden boxen gingen open voor Pieter en voor Lisa niet. Als 1 van de jury's niet afdrukken gaan die boxen niet omhoog en krijgt de kandidaat ook geen commentaar, krijgen ze hun publiekspunten niet te zien en belanden ze niet op de stoelen.
quote:Op zaterdag 18 september 2021 10:15 schreef 110 het volgende:
[..]
Bij Nancy’s auditie dacht ik dat er wel wat inzit. Maar haar preview… Ze is vast zenuwachtig maar volgens mij past haar stem niet bij K3 liedjes. Zoals ook bij Ziggy het geval is.Nancy vind ik ondermaats zingen en eigenlijk geen type voor K3. Ik denk niet dat zij uiteindelijk door mag. Ik weet niet of haar zang misschien deels door de zenuwen slecht is, maar als de zenuwen zo op haar stem slaan dan lijkt het me sowieso te riskant om haar aan te nemen. Zeker na Klaasje, die ook niet al te best zong (vaak ook nog eens met zo'n rare trillende nerveuze stem).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ziggy heeft mijns inziens nooit een kans gemaakt. Dat lijkt me echt een nachtmerrie om mee te werken. Op TikTok staan een paar filmpjes waarin hij gedrag vertoont dat niet echt een voorbeeld is voor kinderenZijn deelname heeft wel veel kijkers naar het programma gelokt en dat was denk ik ook de reden waarom Studio 100 hem in het programma wilde.
Ik begin te denken dat de Eftelingfoto niet daadwerkelijk toont welke kandidaten overblijven, en dat we een beetje om de tuin geleid worden. Jemaima staat er ook niet bij, en ik verwacht dat zij ook wel bij de laatste tien zal zitten. Interessant wel, die foto's. Het zou wel dom zijn als ze daarmee de uiteindelijke line-up zouden verraden, zeker nadat mensen in 2015 al het vermoeden hadden dat HKM het ging worden vanwege die foto met Koen Wauters.
Welke Eftelingfoto?quote:Op zaterdag 18 september 2021 14:06 schreef WatIkWil het volgende:
Ik begin te denken dat de Eftelingfoto niet daadwerkelijk toont welke kandidaten overblijven,
Eind juni zijn enkele kandidaten met elkaar naar de Efteling geweest. Daar is een groepsfoto van geplaatst o.a. door Jolien. Sommige fans vermoeden dat dat de overgebleven kandidaten zijn.quote:
quote:Op zaterdag 18 september 2021 14:24 schreef WatIkWil het volgende:
Sommige fans vermoeden dat dat de overgebleven kandidaten zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My life is a joke and i'm not laughing anymore.
quote:Op zaterdag 18 september 2021 14:52 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]Ik hoop dat dat waar is. Zou van sommige kandidaten die er niet op staan toch wel erg jammer zijn als ze niet de finale halen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 18 september 2021 21:05 schreef Riparius het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My life is a joke and i'm not laughing anymore.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het was ondanks alles wel weer een hele leuke zaterdagavond. Heb ik het nou goed begrepen dat het er bij VTM de komende weken niet is door voetbal?
quote:Op zaterdag 18 september 2021 22:46 schreef Sisiorange94 het volgende:
Weet je wat, ik kom me er ook weer eens mee bemoeien! Een klein beetje omdat ik op een download hoop van de aflevering, maar ook…Dag Sisi, welcome back!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het was ondanks alles wel weer een hele leuke zaterdagavond. Heb ik het nou goed begrepen dat het er bij VTM de komende weken niet is door voetbal?
Volgens de gids is er komende zaterdag 25 september weer gewoon een aflevering van K2 zoekt K3 op VTM. Geen voetbal dus.
[ Bericht 22% gewijzigd door Poedelpoes op 19-09-2021 10:45:54 ]My life is a joke and i'm not laughing anymore.
Ik denk dat we gewoon hier verder praten?quote:Op zondag 19 september 2021 10:16 schreef Guanabana het volgende:
Komt er voor de uitzendingen op SBS6 een apart topic in TV ofzo, of wat is het idee? Want ik ga pas kijken als het hier in Nederland op tv is.
quote:Op zondag 19 september 2021 03:07 schreef Poedelpoes het volgende:
Ranking voor aflevering 2!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 19 september 2021 10:50 schreef Momo het volgende:
Het is wel echt een voordeel als in de laatste auditie aflevering mag zingen. Blijf maar eens zitten vanaf aflevering 1.
quote:Op zondag 19 september 2021 10:54 schreef 110 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door Poedelpoes op 19-09-2021 11:29:10 ]My life is a joke and i'm not laughing anymore.
quote:Op zondag 19 september 2021 14:20 schreef WatIkWil het volgende:
Er zijn weer nieuwe previews toegevoegd.
Volgende week Matthijs, Celester, Kato, Eveline en Tineke. Ik krijg een beetje een ongemakkelijk gevoel bij de audities van Tineke en Kato. Denk dat ze (bijna) allemaal snel afvallen.
Zal echt iedereen die nu op die site staat op tv komen? Als dat het geval is, dan komen er nog 40 kandidaten langs, waaronder 12 jongens.
Gebaseerd op de pre-audities denk ik dat heel veel kandidaten vanaf nu gewoon gelijk zullen afvallen of heel kort op de stoelen zullen zitten. Kandidaten die ik het hoogst inschat wat betreft hun beoordeling in het programma zijn Jemaima, Megane, Diede, Laura (met groene trui en donkere huid) en Bo. Kiara en Finlay vielen mij positief op wat betreft zang maar ik denk dat de jury hen niet "K3" genoeg vindt.Diede was een van de kandidaten die heel positief op mij overkwam bij de auditiesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Jemaima vond ik heel leuk in het Tiktokfilmpje! Ik hoop wel dat ze een liedje gaat zingen dat beter bij haar stem past dan “binnen regent” bij de auditie… Haar stem lijkt op die van Demi in 2015 wat nogal lastig kan zijn met geschikte nummers vinden
Desalniettemin hoop ik het beste
![]()
Ja, ik snap wel wat je bedoelt met de overeenkomst tussen Jemaima en Demi. De stem van Jemaima is echter wel wat minder rauw, dus dat zou beter bij de sound van K3 passen. Ik ben heel erg benieuwd naar hoe haar stem gaat klinken bij andere K3-liedjes. Het lijkt me dat ze toonvast is, en zo'n wat lagere, sterke stem lijkt me handig als basis bij de live optredens. Met Klaasje erbij vond ik K3 toch nooit écht goed klinken.quote:Op zondag 19 september 2021 16:06 schreef 110 het volgende:
[..]
Diede was een van de kandidaten die heel positief op mij overkwam bij de auditiesEn Jemaima vond ik heel leuk in het Tiktokfilmpje! Ik hoop wel dat ze een liedje gaat zingen dat beter bij haar stem past dan “binnen regent” bij de auditie… Haar stem lijkt op die van Demi in 2015 wat nogal lastig kan zijn met geschikte nummers vinden
Desalniettemin hoop ik het beste
Ben ook heel benieuwd! Denk (ik weet) dat het wel goed komtquote:Op zondag 19 september 2021 17:42 schreef WatIkWil het volgende:
Ja, ik snap wel wat je bedoelt met de overeenkomst tussen Jemaima en Demi. De stem van Jemaima is echter wel wat minder rauw, dus dat zou beter bij de sound van K3 passen. Ik ben heel erg benieuwd naar hoe haar stem gaat klinken bij andere K3-liedjes. Het lijkt me dat ze toonvast is, en zo'n wat lagere, sterke stem lijkt me handig als basis bij de live optredens. Met Klaasje erbij vond ik K3 toch nooit écht goed klinken.
Lmfao dat zou wat zijn als SBS 6 ineens bij de derde auditie show begint Nee, we lopen 2 afleveringen achter nu op VTM, dus gewoon vanaf aflevering 1. Ben wel benieuwd of ze K2 zoekt mee erna-sluitend uitzenden of ook online zetten.quote:Op maandag 20 september 2021 22:23 schreef Japepk het volgende:
Krijgen we in Nederland wel de serie zoals die nu in België te zien is? Of vallen we halverwege in? Ik wil wel alles zien namelijk maar heb het nu nog niet kunnen volgen.
Ik ben vooral heel benieuwd naar het verhuizen naar de zaterdag. Hoe zit dat? Gaan ze op vrijdagen en zaterdagen uitzenden? Hoe gaat dit werken?quote:Op maandag 20 september 2021 22:50 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Lmfao dat zou wat zijn als SBS 6 ineens bij de derde auditie show begint Nee, we lopen 2 afleveringen achter nu op VTM, dus gewoon vanaf aflevering 1. Ben wel benieuwd of ze K2 zoekt mee erna-sluitend uitzenden of ook online zetten.
Van enige coördinatie zal wel geen sprake zijn. In 2009 werd K2 zoekt K3 in Nederland door SBS6 steeds op vrijdag uitgezonden en in Vlaanderen door VTM steeds de volgende dag, op zaterdag. Gevolg was dat in Vlaanderen al steeds vóór de uitzending bekend was wie er af zouden vallen en wie er door zouden gaan. Alleen de finale op zaterdag 3 oktober 2009 was live en werd toen gelijktijdig uitgezonden door SBS6 en VTM.quote:Op woensdag 22 september 2021 19:06 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Ik ben vooral heel benieuwd naar het verhuizen naar de zaterdag. Hoe zit dat? Gaan ze op vrijdagen en zaterdagen uitzenden? Hoe gaat dit werken?
Nou ja, nieuw ... Het is gewoon weer de oude regenboog, inclusief de verkeerde volgorde van de blauwe en paarse stroken.quote:Op woensdag 22 september 2021 11:01 schreef Poedelpoes het volgende:
Nieuwe regenboogpakje wordt vrijdag onthuld! Beluister tegelijk ook een snippet van de nieuwe single...
[ instagram ]
quote:Op donderdag 23 september 2021 17:52 schreef Riparius het volgende:
[..]
Nou ja, nieuw ... Het is gewoon weer de oude regenboog, inclusief de verkeerde volgorde van de blauwe en paarse stroken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My life is a joke and i'm not laughing anymore.
Ja, vrienden, hoe gaan we dit doen? Ben ik de enige die nu pas gaat volgen? Ik word liever niet teveel gespoiled, maar ik wil het topic ook niet doodknuppelen daarmee. In het GTST-topic levert vooruit kijken ook altijd spoilerissues opquote:Op vrijdag 24 september 2021 11:05 schreef Poedelpoes het volgende:
Trouwens; Nederlanders ready voor de eerste aflevering? We kunnen het eindelijk legaal kijken. 💀
We gewoon wel gewoon opnieuw de eerste aflevering her-discussieren? iK HEB NOG ZOVEEL MENINGEN HAAHquote:Op vrijdag 24 september 2021 17:39 schreef Japepk het volgende:
Ja, vrienden, hoe gaan we dit doen? Ben ik de enige die nu pas gaat volgen? I
Ik vind dat we er na de SBS6 uitzending gewoon over moeten kunnen praten, toch?quote:Op vrijdag 24 september 2021 17:39 schreef Japepk het volgende:
[..]
Ja, vrienden, hoe gaan we dit doen? Ben ik de enige die nu pas gaat volgen? Ik word liever niet teveel gespoiled, maar ik wil het topic ook niet doodknuppelen daarmee. In het GTST-topic levert vooruit kijken ook altijd spoilerissues op
Is deze weer van JBC trouwens?quote:Op woensdag 22 september 2021 11:01 schreef Poedelpoes het volgende:
Nieuwe regenboogpakje wordt vrijdag onthult! Beluister tegelijk ook een snippet van de nieuwe single...
[ instagram ]
Dit vroeg ik me laatst ook al af. Dit topic staat wel in MUZ, kan er geen topic komen in TV? Ik kan er eentje openen? Dan kan het daar gewoon over de uitzendingen gaan in Nederland?quote:Op vrijdag 24 september 2021 17:39 schreef Japepk het volgende:
[..]
Ja, vrienden, hoe gaan we dit doen? Ben ik de enige die nu pas gaat volgen? Ik word liever niet teveel gespoiled, maar ik wil het topic ook niet doodknuppelen daarmee. In het GTST-topic levert vooruit kijken ook altijd spoilerissues op
Voor die mensen:quote:Op vrijdag 24 september 2021 19:51 schreef Guanabana het volgende:
Dit is toch meer een in-depth topic. Misschien zat mensen die gewoon casual gaan kijken op de vrijdag.
Zou kunnen, maar ik denk dat K3 in Nederland nu veel minder 'leeft' dan in Vlaanderen. Het is ook typisch dat je voor je OP een plaatje moest linken van VTM. SBS6 heeft niet eens meer een eigen website, laat staan een pagina over K2 zoekt K3.quote:Op vrijdag 24 september 2021 19:51 schreef Guanabana het volgende:
Dit is toch meer een in-depth topic. Misschien zat mensen die gewoon casual gaan kijken op de vrijdag.
Lijkt mij goedquote:Op vrijdag 24 september 2021 21:12 schreef Paul het volgende:
We kunnen idd doen dat je in dit topic praat over de afleveringen in Belgie en in TV / K2 zoekt K3 over de afleveringen die zijn in NL ?
De nieuwe regenboog ziet er toch anders uit dan in de eerdere instagrampost werd gesuggereerd, er zit namelijk geen groene strook in. En de jurkjes en pakjes worden niet meer door JBC verkocht maar door Bristol.quote:Op vrijdag 24 september 2021 18:29 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Ik vind dat we er na de SBS6 uitzending gewoon over moeten kunnen praten, toch?
[..]
Is deze weer van JBC trouwens?
Ze werken in Nederland denk ik met Bristol samen, JBC hebben we hier niet... zag nog wel nieuwe K3 collectie op de JBC site staan.quote:Op vrijdag 24 september 2021 22:24 schreef Riparius het volgende:
En de jurkjes en pakjes worden niet meer door JBC verkocht maar door Bristol.
Je hebt helemaal gelijk, mijn fout. Hier staat inderdaad dat de nieuwe outfits in België vanaf morgen te koop zijn bij JBC.quote:Op vrijdag 24 september 2021 22:42 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Ze werken in Nederland denk ik met Bristol samen, JBC hebben we hier niet... zag nog wel nieuwe K3 collectie op de JBC site staan.
Ze hadden Lisa beter niet uit kunnen zenden want vanaf dat moment was het alleen nog maar 'Lisa is niet door maar dit wel??'quote:Op vrijdag 24 september 2021 23:02 schreef Poedelpoes het volgende:
Nederland was trouwens alles behalve enthousiast over de eerste aflevering. Heb weinig positieve tweets gezien...
Jep dit hebben ze niet goed doordacht lmfaoquote:Op zaterdag 25 september 2021 11:13 schreef Maartel het volgende:
Ze hadden Lisa beter niet uit kunnen zenden want vanaf dat moment was het alleen nog maar 'Lisa is niet door maar dit wel??'
quote:Op zaterdag 25 september 2021 21:40 schreef Riparius het volgende:
Voor wie niet kan wachten ...Thanks eens zien straks of er in aflevering 3 goede kandidaten zitten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet zo ongeduldig. Toen het er om 22:30 nog niet op stond ben ik zelf eerst maar K2 zoekt K3 van vanavond gaan bekijken op mijn TV. Maar het komt eraan.quote:Op zaterdag 25 september 2021 23:05 schreef Sisiorange94 het volgende:
Mijn geduld wordt echt getest nu ik al een halfuur op de K2 zoekt mee aflevering aan het wachten ben![]()
Rustagghh hequote:Op zaterdag 25 september 2021 23:05 schreef Sisiorange94 het volgende:
Mijn geduld wordt echt getest nu ik al een halfuur op de K2 zoekt mee aflevering aan het wachten ben![]()
Hahaha, sorry, ik bedoelde niet persé van jou! VTM GO had hem zelf nog niet online staan, terwijl die meestal direct na de aflevering erop komt. Dus dat vond ik een beetje interessant deze keer. Jammer dat ze daarin niet meer op Danielle hebben gereageerd. Of op Ali Baba. Ik had dat wel willen weten.quote:Op zaterdag 25 september 2021 23:47 schreef Riparius het volgende:
[..]
Niet zo ongeduldig. Toen het er om 22:30 nog niet op stond ben ik zelf eerst maar K2 zoekt K3 van vanavond gaan bekijken op mijn TV. Maar het komt eraan.
De top 8 is inderdaad allemaal wel waardig voor mij voor de liveshows.quote:Op zondag 26 september 2021 10:57 schreef Maartel het volgende:
Ik gok zo dat ze volgende week Jolien redden en de week erop Julia?
Julia zie ik helemaal, maar Jolien kan ik me weer niks bij voorstellen. Ik heb het idee dat ze haar hoge score vooral te danken heeft aan het feit dat ze de eerste kandidaten waren waarbij mensen zoiets hadden van “ja, jij bent een écht K3’tje”. Ik denk dat ze in deze aflevering misschien geen golden seat zou hebben gehaald.quote:Op zondag 26 september 2021 10:57 schreef Maartel het volgende:
Ik gok zo dat ze volgende week Jolien redden en de week erop Julia?
Ik dacht eerst dat ze er maar 1 hadden maar dan hadden ze daarna voor niets in die container gezeten, dus denk max 1 per aflevering (al kunnen ze ons ook nog verrassen met 2 in 1 aflevering, maar net hoe t Studio 100 uitkomt denk ik?)quote:Op zondag 26 september 2021 11:05 schreef Momo het volgende:
[..]
De top 8 is inderdaad allemaal wel waardig voor mij voor de liveshows.
Is er eigenlijk een max aan het aantal golden tickets?
Ik denk dat Giana tot nu toe het meest K3 vind.
Ooh haha ik vond Celester juist wel leuk, ze is niet zo heppie de peppie enthousiast als die andere meisjes. En ik vind die dead eyed blik wel wat relatable hebben; alsof ze ook teleurgesteld is in het kabinet en de woningsmarkt.quote:Op zondag 26 september 2021 09:50 schreef Maartel het volgende:
Ik heb en kan echt helemaal niets met Celesterrr. Kato vond ik echt heel erg leuk maar vind ik wat oud ogen, alsof ze beter tussen Karen en Kristel had gepast?
Blijkbaar komt er toch een bootcamp tussendoor, maar er wordt op tv gezegd dat er na de komende 2 audities ronde's gelijk de studioshows (de voor opgenomen live shows dus) worden uitgezonden.quote:Op zondag 26 september 2021 11:38 schreef Maartel het volgende:
Ik dacht eerst dat ze er maar 1 hadden maar dan hadden ze daarna voor niets in die container gezeten, dus denk max 1 per aflevering (al kunnen ze ons ook nog verrassen met 2 in 1 aflevering, maar net hoe t Studio 100 uitkomt denk ik?)
Al vind ik 12 in totaal een logisch aantal kandidaten voor de liveshows ofzo?
Erg jammer dat er geen bootcamp komt, want tbh Giana is already showing her inner Sharpay Evans en dat was bij de bootcamp er vast en zeker uitgekomen. Misschien willen ze weer Jindra-level haat voorkomen zodat ze nu gewoon de meest gekwalificeerde/gemotiveerde zangeres kunnen kiezen zonder dat ze door het publiek al afgeschreven omwille van die zelfde kwaliteiten. Terwijl meisjes als Chanel, Elise of zelfs de afgevallen Eline zouden helemaal op/meer kunnen bloeien tijdens de bootcamp en alleen door public opinion winnen ala Hanne.quote:Op zondag 26 september 2021 11:38 schreef Maartel het volgende:
Ik vind Giana echt te veel een divatje in wording. En die Lady Gaga uitspraak was ook too much
Vreemd, maar op basis van alleen deze ene foto gaan de 'doet leuk, maar is het niet'-alarmbellen al af (ik heb de aflevering nog niet gezien).quote:Op zondag 26 september 2021 12:17 schreef Poedelpoes het volgende:
PLUS WIE WILT NOU NIET DEZE NEDERLANDSE BABY SPICE OP EEN BROOD DOOS HEBBEN???
[ afbeelding ]
Ik vind Celester ook heel leuk! Ze geeft me een beetje zelfde vibes als Klaasje tijdens K3 zoekt K3. Tijdens de wedstrijd had ik nog helemaal niks met haar en vond ik haar een beetje vaag of zelfs fake, maar later ontdekte ik dat ze eigenlijk wel heel erg grappig en relatable was. Uiteindelijk is ze uitgegroeid tot mijn favoriete K3’tje, juist omdat het gewoon zo lekker real is. Ik hou er wel van en hoop dat ze ver komt!quote:Op zondag 26 september 2021 12:17 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Ooh haha ik vond Celester juist wel leuk, ze is niet zo heppie de peppie enthousiast als die andere meisjes. En ik vind die dead eyed blik wel wat relatable hebben; alsof ze ook teleurgesteld is in het kabinet en de woningsmarkt.
PLUS WIE WILT NOU NIET DEZE NEDERLANDSE BABY SPICE OP EEN BROOD DOOS HEBBEN???
[ afbeelding ]
Kato vind ik overrated, zij kwam op mij een beetje raar over en qua zang vond ik haar ook niks bijzonders. Ze zag eruit alsof ze net uit bed kwam, in pyjama en met een vreemde uitdrukking op haar gezicht. Qua leeftijd lijkt ze inderdaad beter tussen Karen en Kristel te passen dan tussen Hanne en Marthe.quote:Op zondag 26 september 2021 00:10 schreef Poedelpoes het volgende:
Wat vinden we van de ranking? Terecht of on terecht? Niet veel veranderd maar toch wel veel....
[ afbeelding ]
Ik krijg de rillingen van Giana, haar "schattigheid" ziet er zo onoprecht uit. Ik zie haar ook niet tussen Hanne en Marthe staan. Ze lijkt veel te jong en het zou me niks verbazen als er een valse diva tevoorschijn komt als de camera's uit gaan. Haar auditie was vocaal natuurlijk wel sterk, maar het plaatje klopt niet voor mij, al begrijp ik dat kinderen haar fantastisch vinden.quote:Op zondag 26 september 2021 12:22 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Erg jammer dat er geen bootcamp komt, want tbh Giana is already showing her inner Sharpay Evans en dat was bij de bootcamp er vast en zeker uitgekomen. Misschien willen ze weer Jindra-level haat voorkomen zodat ze nu gewoon de meest gekwalificeerde/gemotiveerde zangeres kunnen kiezen zonder dat ze door het publiek al afgeschreven omwille van die zelfde kwaliteiten. Terwijl meisjes als Chanel, Elise of zelfs de afgevallen Eline zouden helemaal op/meer kunnen bloeien tijdens de bootcamp en alleen door public opinion winnen ala Hanne.
Die online haat hebben ze met de edit echt compleet zelf in de handquote:Op zondag 26 september 2021 12:22 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Blijkbaar komt er toch een bootcamp tussendoor, maar er wordt op tv gezegd dat er na de komende 2 audities ronde's gelijk de studioshows (de voor opgenomen live shows dus) worden uitgezonden.
[..]
Erg jammer dat er geen bootcamp komt, want tbh Giana is already showing her inner Sharpay Evans en dat was bij de bootcamp er vast en zeker uitgekomen. Misschien willen ze weer Jindra-level haat voorkomen zodat ze nu gewoon de meest gekwalificeerde/gemotiveerde zangeres kunnen kiezen zonder dat ze door het publiek al afgeschreven omwille van die zelfde kwaliteiten. Terwijl meisjes als Chanel, Elise of zelfs de afgevallen Eline zouden helemaal op/meer kunnen bloeien tijdens de bootcamp en alleen door public opinion winnen ala Hanne.
Ik denk dat het wel gefilmd wordt, maar zie ook wel voor me dat het een VTM Go exclusive gaat worden. Dit kan toch niet direct na de audities naar de llive shows? waarvan 4 zijn? 27 november is de finale, ergens kunnen ze nog 2 bootcamp afleveringen er tussen proppen.quote:Op zondag 26 september 2021 14:07 schreef Danawinter het volgende:
Maar nu is er dus blijkbaar niets? Of wordt het alleen niet uitgezonden?
Ik denk het wel, ze zullen ook wel zoals in 2009 3 finale kandidaten over willen houden.quote:Op zondag 26 september 2021 14:23 schreef Maartel het volgende:
valt er elke week een drietal af ofzo?
Er is een hoop onduidelijk over die golden tickets, maar dat is vast met opzet. Zo weten we niet hoeveel golden tickets Hanne en Marthe in totaal mogen vergeven, of ze er meer dan één mogen vergeven aan het einde van een auditieaflevering, en of de niet vergeven golden tickets komen te vervallen of mogen worden bewaard voor een volgende aflevering. Wel is duidelijk dat Hanne en Marthe niet scheutig zijn met die golden tickets omdat ze na drie afleveringen - en dus meer dan de helft van de audities die op TV worden getoond - nog maar één golden ticket hebben vergeven. En dat ene ticket ging uitgerekend naar een blond meisje dat niet bepaald een goede auditie neerzette maar waarmee ze zichzelf wel in de auto zien zitten, kortom iemand die goed in het canonieke K3 plaatje past. En dan merken ze ook nog op dat het wel opvallend is dat er drie blondines op de stoelen 2 t/m 4 zitten. Ja dames, hoe zou dát nu komen?quote:Op zondag 26 september 2021 11:38 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat ze er maar 1 hadden maar dan hadden ze daarna voor niets in die container gezeten, dus denk max 1 per aflevering (al kunnen ze ons ook nog verrassen met 2 in 1 aflevering, maar net hoe 't Studio 100 uitkomt denk ik?)
Al vind ik 12 in totaal een logisch aantal kandidaten voor de liveshows ofzo?
Die uitspraak werd natuurlijk wel getriggerd door de m.i. misplaatste opmerking van de jury dat ze beter een solocarrière kon ambiëren omdat ze té goed was. Als die opmerking niet was gemaakt zou ze nooit over Lady Gaga zijn begonnen.quote:Ik vind Giana echt te veel een divatje in wording. En die Lady Gaga uitspraak was ook too much
Nouja als je ziet hoe gulzig ze op die vraag wou antwoorden dan weet je eigenlijk al genoeg. Plus je moet een bepaalde zelfvertrouwen/hoog van jezelf denken dat je knap genoeg bent om tiktoks te maken waar je niks doet behalve 'mooi zijn'. Dit soort mensen gaan veel te lekker op het feit dat mensen hen knap of mooi etc vinden Getriggerd of niet, ze vind zichzelf een queen en dat is helemaal goed maar dat is niet voor K3.quote:Die uitspraak werd natuurlijk wel getriggerd door de m.i. misplaatste opmerking van de jury dat ze beter een solocarrière kon ambiëren omdat ze té goed was. Als die opmerking niet was gemaakt zou ze nooit over Lady Gaga zijn begonnen.
Misschien is de publieks jury onbewust of wel bewust gestuurd doordat hun de eerste ticket naar een blondine ging door de twee blondines in de derde show hogere score's te geven.quote:Op zondag 26 september 2021 21:21 schreef Riparius het volgende:
En dan merken ze ook nog op dat het wel opvallend is dat er drie blondines op de stoelen 2 t/m 4 zitten. Ja dames, hoe zou dát nu komen?
Ik heb niet het idee dat die actie getriggerd werd door de uitspraken van de jury. Dit voelde als een volledig ingestudeerde uitspraak en ik vond het zo arrogant en out of touch with reality. Als je een kijkje neemt op haar TikTok wordt dit beeld, voor mij althans, volledig bevestigd.quote:Op zondag 26 september 2021 21:21 schreef Riparius het volgende:
Die uitspraak werd natuurlijk wel getriggerd door de m.i. misplaatste opmerking van de jury dat ze beter een solocarrière kon ambiëren omdat ze té goed was. Als die opmerking niet was gemaakt zou ze nooit over Lady Gaga zijn begonnen.
Het voelde als een zinnetje wat ze had voorbereid en waarvoor ze wachtte op het juiste moment om hem er ff in te slingeren. Hoog miss verkiezings-gehalte ookquote:Op maandag 27 september 2021 10:21 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat die actie getriggerd werd door de uitspraken van de jury. Dit voelde als een volledig ingestudeerde uitspraak en ik vond het zo arrogant en out of touch with reality. Als je een kijkje neemt op haar TikTok wordt dit beeld, voor mij althans, volledig bevestigd.
Hanne zei twee weken geleden op 13 september al in de Cooke & Verhulst Show dat de Sinterklaasshows de eerste optredens van K3 zullen zijn in de nieuwe samenstelling.quote:Op maandag 27 september 2021 20:25 schreef Sisiorange94 het volgende:
De line up van de Grote Sinterklaasshow is net bekend gemaakt. 4 en 5 december treedt K3 met het nieuwe lid op bij de Sintshow in het Sportpaleis, waar diezelfde avonden de Rewind Party van Studio 100 plaatsvindt. Voorlopig zijn alleen Spring en VanBurAl (Van Leemhuyzen, Burgemeester en Alberto van S&G) aangekondigd. Ik zou het helemaal niet raar vinden als K3 ook bij deze optredens optreedt nu Studio 100 een beetje doorheeft hoe succesvol hun nostalgische avonden zijn en hoe populair deze talentenjachten zijn.
Volume 4 staat op spotify! Deze keer maar 6 nieuwe liedjes hahaquote:Op dinsdag 28 september 2021 18:12 schreef Poedelpoes het volgende:
Ben wel benieuwd naar de karaoke ep/tracklist voor aflevering 4!
Vind Remi eigenlijk ook niet zo passen bij Hanne en Marthe. Beetje te jong, alsof ze straks gaan optreden met hun kleine broertje.quote:Op woensdag 29 september 2021 14:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die Remi gewoon al laten winnen toch.
Snap echt niet, met de beste wil van de hele wereld, waarom ze die als jurylid hebben aangesteld.....maar hij is alweer thuis van Dubai dus ben bang dat we tot het bittere einde aan hem vast zitten....quote:Op donderdag 30 september 2021 18:46 schreef Poedelpoes het volgende:
Ik vraag me trouwens oprecht af hoe Studio 100 dat voor zich ziet met alle negatieve press die ze krijgen door Gordon, hopelijk blijft hij in Dubai en vervangen ze hem als jurylid in de liveshows...
Jakkesquote:Op donderdag 30 september 2021 18:58 schreef Cinderelladreamer het volgende:
maar hij is alweer thuis van Dubai dus ben bang dat we tot het bittere einde aan hem vast zitten....
Ik vind het niet minde random voelen dan hoe het programma in 2009 werd aangepakt. Miguel en Axana waren absoluut op hun plek, maar verder was het een standaard SBS programma met Patty Brard en Marc Forno als juryleden, bezoekjes van bekende Nederlanders als Bastiaan van Schaik, Antonie Kamerling en zelfs Frans Bauer en de klassieke uitlach-audities zoals we ze kennen van de SBS programma’s van die tijd. Popstars, om maar een voorbeeld te noemen. Audities die toen in “de 25 beste…” zouden kunnen belanden.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 10:48 schreef Banaanhangwagen het volgende:
Ik heb het gevoel dat Gert/Studio100 het hele K3 niet meer zo belangrijk vindt. Nog ff uitmelken zolang het te melken valt.
In K3 zoekt K3 zaten Gert en handlangers op intimiderende wijze met kutvragen klaar om duidelijk te maken wie de baas is, en om de publieke beeldvorming van elke kandidaat te beinvloeden (hun favorietjes positief vanaf dag 1).
Nu geven ze het volledig uit handen aan wat een figuur als Gordon random roept en moet de auditie en alles verder maar blij zijn.
Ha klopt, ik dacht toendertijd dat K2 zoekt K3 uit 2009 nog aan quasi-amateurisme lag, en dat het daarna allemaal meer bijgeschaafd en geregisseerd is. Mogelijk heeft Studio100 nu gewoon totaal geen angst voor de continuiteit van de groep acceptatie van het publiek.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 11:47 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Ik vind het niet minde random voelen dan hoe het programma in 2009 werd aangepakt. Miguel en Axana waren absoluut op hun plek, maar verder was het een standaard SBS programma met Patty Brard en Marc Forno als juryleden, bezoekjes van bekende Nederlanders als Bastiaan van Schaik, Antonie Kamerling en zelfs Frans Bauer en de klassieke uitlach-audities zoals we ze kennen van de SBS programma’s van die tijd. Popstars, om maar een voorbeeld te noemen. Audities die toen in “de 25 beste…” zouden kunnen belanden.
Ik heb de show nog wel eens teruggekeken en het K3 gevoel was daar echt nergens te bekennen.
K3 zoekt K3 was inderdaad een ander verhaal. Dat was bijna een eerbetoon aan de originele K3 waarin de urgentie van het zoeken van waardige opvolgers echt wel naar voren kwam en dat veel meer centraal stond dan een leuke talentenjacht. Volgens mij staat K3 gewoon redelijk stabiel wanneer niet letterlijk de hele groep wordt vervangen. Ze zijn op het moment wel iets minder populair dan ze een tijdje terug waren, maar van echt uitmelken hoeft nu nog geen sprake te zijn, toch? Ik vind Samson en Marie en de nieuwe Mega Mindy (met Lotte Stevens) dan meer in dat straatje thuishoren. Terwijl ik ook dat geen slechte keuzes vind!
Ik verwacht dat de eerste 7 wel doorgaan naar de volgende ronde (wat dus niet een liveshow of workshop is maar studioshow?). De rest is een vraagteken.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 19:12 schreef Poedelpoes het volgende:
Ff om iedereens geheugen op te frissen;
[ afbeelding ]
Sowieso, zie ik ook wel voor me. Ben echt benieuwd hoe ze hun gaan klaar stomen voor de live shows zonder een bootcamp.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 19:14 schreef Momo het volgende:
Ik verwacht dat de eerste 7 wel doorgaan naar de volgende rond
De studioshows zijn wrs gewoon de live shows maar dan niet live, waarschijnlijk om Covid kunnen ze niet elke week dus Nederlanders of verschillende mensen in de studio laten.quote:
Yikesquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 19:36 schreef Riparius het volgende:
O jawel hoor. Het is trouwens oud nieuws, zie ook hier.
De verdediging van VTM van de keuze voor Gordon is trouwens zwakjes en lijkt meer op een poging tot rechtvaardiging achteraf, want als ze bij de kijkbox echt doelbewust voor uitersten zouden hebben gekozen waarom dan niet bij de luisterbox?quote:
quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 21:28 schreef Riparius het volgende:
Voor wie niet kan wachten ...Wait nu al?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My life is a joke and i'm not laughing anymore.
Misschien moest ze vanuit de productie/Studio 100 gered worden. Of ze zijn haar erna leuker gaan vinden? Same here eigenlijk, in het begin had ik het niet zo met die kleuterjuf stem maar ze is eigenlijk wel oke. Ik zie haar wel in K3.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 22:30 schreef Maartel het volgende:
Grappig dat ze iemand redden waar ze in K2 Zoekt Mee helemaal niet positief over waren
quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 22:53 schreef Riparius het volgende:
En wat Hanne en Marthe er vanavond van vonden ...Top! Heb je toevallig de eerste van aflevering 1 nog? Die link staat er niet meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zit een fout in dit schema, Jolien staat er niet meer in.quote:Op zondag 3 oktober 2021 01:49 schreef Poedelpoes het volgende:
De ranking van aflevering 4!
[ afbeelding ]
Oeps! heb het aangepast!quote:Op zondag 3 oktober 2021 02:45 schreef Riparius het volgende:
[..]
Er zit een fout in dit schema, Jolien staat er niet meer in.
Ben wel echt benieuwd hoe ze dat gaan doen als er toch een bootcamp komt! er gaan tot nu toe 13 mensen naar de studioshows...misschien elimineren ze er nog een paar die slecht presenteren tijdens de bootcamp? (Amy ik kijk jou aanquote:Op zondag 3 oktober 2021 01:51 schreef Poedelpoes het volgende:
en er komt dus TOCH EEN BOOTCAMP!!!!!!
Ik vind 'r ook leuk.. maar je zou denken dat als Studio 100 nu in zou grijpen ze dat bij het commentaar ook al gedaan hadden?quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 23:01 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Misschien moest ze vanuit de productie/Studio 100 gered worden. Of ze zijn haar erna leuker gaan vinden? Same here eigenlijk, in het begin had ik het niet zo met die kleuterjuf stem maar ze is eigenlijk wel oke. Ik zie haar wel in K3.
Ja yikes ik zag op twitter. Zie het sowieso niet gebeuren, ze past wel in K3 maar niet naast Hanne en Marthe. Veel te jong en ze ziet er nog te veel kinderen voor kinderen uit.quote:Op zondag 3 oktober 2021 07:44 schreef Eightyone het volgende:
Praktisch ideale kandidate (hooguit wat jong), maar of Studio 100 híer blij mee is (diversiteitsverhaal en zo)? Vorig jaar deed ze dit blijkbaar nog.
Ja
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Valt wel mee, gewoon jong en speels. Het scheelt ook nog dat er zo'n quasi-onschuldig hoofd boven zit.quote:Op zondag 3 oktober 2021 10:25 schreef Maartel het volgende:
Vind 'r in die foto's ook wat.. ordinair, vergeleken met hoe ze zich gisteravond presenteerde?
Ik vond Diede al geen leuk meisje, maar toen ik dit op Twitter voorbij zag komen schrok ik ook. Het internet staat vol met Zwarte Pietenfilmpjes van Diede, door de jaren heen. Ik kan zelf niet zeggen dat ik niet vroeger ook wel eens als Piet ben geschminkt zonder te weten dat daar iets mis mee was, maar het schijnt dat Diede al jarenlang kritiek kreeg hierop en dat veel van deze posts nog van 2019 en later zijn.quote:Op zondag 3 oktober 2021 07:44 schreef Eightyone het volgende:
Praktisch ideale kandidate (hooguit wat jong), maar of Studio 100 híer blij mee is (diversiteitsverhaal en zo)? Vorig jaar deed ze dit blijkbaar nog.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ik vermoed dat komende afleveringen maximaal drie mensen op de stoelen terecht zullen komen en dat ze Megane en Julia zullen redden. Kan ook dat alleen Megane van de golden seat weg moet, en ze daarna telkens iemand op plek 10 zetten waarvan er ééntje overblijft.quote:Op zondag 3 oktober 2021 01:49 schreef Poedelpoes het volgende:
De ranking van aflevering 4!
[ afbeelding ]
Ik ben zo verrast door Babette! Vind haar leuk, ze zingt zo helder. Klaasje could never inderdaad hahaha.quote:Op zondag 3 oktober 2021 14:35 schreef WatIkWil het volgende:
Babette geeft mij Klaasje-vibes, terwijl ze wel veel beter zingt dan Klaasje. Ze komt nogal krampachtig over. Ze is overigens de dochter van Petra Berger en heeft al ervaring met optreden, maar niet met K3-repertoire.
Vind ze allebei wel wat hebben! Dirk past misschien wat meer bij Hanne en Marthe. Alleen die over enthousiaste gezichtsuitdrukking zijn me iets te theatraal. Zelfde geld voor voor Mats, die is beetje over enthousiast in zn alles. Denk beetje té naast Hanne en Marthe. Al vind hem wel een van de betere mannelijke zangers.quote:Op zondag 3 oktober 2021 14:35 schreef WatIkWil het volgende:
Mats en Dirk maken uiteraard geen kans.
Ja, het is niet mijn favoriet maar ze komt goed en professioneel over! Eén van de weinigen die kwalitatief echt goed is. Ik vind haar alleen zo krampachtig. Hopelijk zijn het de zenuwen.. maar dat dacht men bij Klaasje ook, en bij haar werd het helaas niet beterquote:Op zondag 3 oktober 2021 14:46 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Ik ben zo verrast door Babette! Vind haar leuk, ze zingt zo helder. Klaasje could never inderdaad hahaha.
Klaasje heeft ook zeker die proffesionaliteit, alleen ze heeft gewoon geen mooie of speciale stem.quote:Op zondag 3 oktober 2021 14:49 schreef WatIkWil het volgende:
maar dat dacht men bij Klaasje ook, en bij haar werd het helaas niet beter
Hmmm ik snap wel wat je bedoelt, want haar podiumuitstraling en dans zijn wel professioneel, maar daar houdt voor mij op. Haar zang is altijd ondermaats gebleven en in talkshows en interviews vind ik haar eigenlijk niet goed of professioneel overkomen. Altijd zo gespannen en krampachtig. Als iemand die geen feeling heeft voor zulk soort dingen, zeker vergeleken met bijv. Hanne. Het verbaast me wel, want op het eerste gezicht kwam ze op mij over als een soort jonge Nicolette van Dam, en die is wel goed in tv-dingen.quote:Op zondag 3 oktober 2021 14:52 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Klaasje heeft ook zeker die proffesionaliteit, alleen ze heeft gewoon geen mooie of speciale stem.
Ja precies; het is alsof bij Klaasje en Hanne allebei het tegenovergestelde is gebeurd. Hanne is echt een ster geworden en zo leuk bij tv-dingen. Misschien is het ook dat Klaasje alleen werkt op stilstaand beeld, ze is leuk op brooddozen, cd's, film maar wanneer ze beweegt of je haar hoort is het hét niet meer.quote:Op zondag 3 oktober 2021 15:01 schreef WatIkWil het volgende:
Het verbaast me wel, want op het eerste gezicht kwam ze op mij over als een soort jonge Nicolette van Dam, en die is wel goed in tv-dingen.
Ja, eens. Ik denk dat Klaasje dat zelf ook heel goed merkt, en dat ze mede daarom niet gelukkig was bij K3. Ze was daar gewoon echt niet op haar plek. Ik krijg soms zelfs een beetje de zenuwen wanneer ik naar haar kijk op televisie. Ik ben zelf ook totaal niet goed in zulk soort dingen, en ik voel haar spanning gewoon bijna door het scherm heen, haha.quote:Op zondag 3 oktober 2021 15:03 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Ja precies; het is alsof bij Klaasje en Hanne allebei het tegenovergestelde is gebeurd. Hanne is echt een ster geworden en zo leuk bij tv-dingen. Misschien is het ook dat Klaasje alleen werkt op stilstaand beeld, ze is leuk op brooddozen, cd's, film maar wanneer ze beweegt of je haar hoort is het hét niet meer.
Ik zag laatst ook een interview met Samantha over het jureren, waarin ze zei dat het in Nederland twee weken later begon omdat er op VTM extra afleveringen worden uitgezonden. Dus ik denk dat die extra afleveringen dan wellicht de bootcamp gaan zijn. Maar wel gek dat die dan niet in Nederland zouden worden uitgezonden.quote:Op zondag 3 oktober 2021 01:51 schreef Poedelpoes het volgende:
en er komt dus TOCH EEN BOOTCAMP!!!!!!
[ afbeelding ]
(bron)
Waar las je dit?quote:Op zondag 3 oktober 2021 15:52 schreef Danawinter het volgende:
Dus ik denk dat die extra afleveringen dan wellicht de bootcamp gaan zijn. Maar wel gek dat die dan niet in Nederland zouden worden uitgezonden.
Vind ook veel beter als ze zoeken naar een meerwaarde/toevoeging binnen K3. Ipv een carbon copy of zelfs een variatie op wat we de afgelopen 20 jaar al hadden gezien. Ik vind ook eerlijk gezegd belachelijk hoe Karen's 'stoerheid' of hese stem op zulke momenten sporadisch wordt genegeerd, alsof zoiets niet bij K3 zou passen of heeft gepast.quote:Op zondag 3 oktober 2021 15:52 schreef Danawinter het volgende:
"Ondanks haar stoerheid zou Demi goed bij K3 kunnen passen"; en nu lijkt de gedachte gelukkig eerder te zijn "Met haar stoerheid zou Jamaima goed bij K3 passen".
Ik vind het juist leuk dat het meer is dan een Studio 100-pakketje waar precies gecast wordt op hoe goed het voor het publiek past. Het feit dat ze origineel een soort van Nederlandstalige Spice Girls wilden worden gaf K3 als concept toch altijd nog wat meer diepgang, ook toen ze zich op kinderen gingen richten. Het was altijd duidelijk dat het met wat geluk en toevalligheden zo gelopen is dat het vooral op kinderen aansloot, maar er was altijd net een ruw randje waarin bleek dat het daar nooit exclusief voor bedacht is heeft.quote:Op zondag 3 oktober 2021 16:29 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Vind ook veel beter als ze zoeken naar een meerwaarde/toevoeging binnen K3. Ipv een carbon copy of zelfs een variatie op wat we de afgelopen 20 jaar al hadden gezien. Ik vind ook eerlijk gezegd belachelijk hoe Karen's 'stoerheid' of hese stem op zulke momenten sporadisch wordt genegeerd, alsof zoiets niet bij K3 zou passen of heeft gepast.
Denk dat mensen 2 verschillende beelden bij K3 hebben; het schattige buurmeisje of de kindertv-idool. En als je geen van beiden bent pas je ineens niet in K3, terwijl Karen, Kristel (Kathleen misschien) of Josje pasten toch ook nooit echt helemaal in deze hokjes?
Precies dit! Hoop echt dat ze kiezen voor een ander soort K3tje dan wat we gewend zijn.quote:Op zondag 3 oktober 2021 16:54 schreef Danawinter het volgende:
[..]
Ik vind het juist leuk dat het meer is dan een Studio 100-pakketje waar precies gecast wordt op hoe goed het voor het publiek past. Het feit dat ze origineel een soort van Nederlandstalige Spice Girls wilden worden gaf K3 als concept toch altijd nog wat meer diepgang, ook toen ze zich op kinderen gingen richten. Het was altijd duidelijk dat het met wat geluk en toevalligheden zo gelopen is dat het vooral op kinderen aansloot, maar er was altijd net een ruw randje waarin bleek dat het daar nooit exclusief voor bedacht is heeft.
Natuurlijk is het voor iedereen die er later bij is gekomen wel duidelijk dat kinderen een groot deel van de doelgroep zijn (en waarschijnlijk ook het lucratiefste deel), maar daar volledig op focussen lijkt me wat kortzichtig. En inderdaad, ook niet hoe Karen, Kristel, Josje en Kathleen het al die jaren aangepakt hebben.
Omg sowieso. Ze was hierdoor wel erg relatable hahahaquote:Op zondag 3 oktober 2021 15:08 schreef WatIkWil het volgende:
[..]
Ja, eens. Ik denk dat Klaasje dat zelf ook heel goed merkt, en dat ze mede daarom niet gelukkig was bij K3. Ze was daar gewoon echt niet op haar plek. Ik krijg soms zelfs een beetje de zenuwen wanneer ik naar haar kijk op televisie. Ik ben zelf ook totaal niet goed in zulk soort dingen, en ik voel haar spanning gewoon bijna door het scherm heen, haha.
Ja, is K2 zoekt K3 gerelateerd, elke week krijgen we dus karaoke versie's van liedjes die de kandidaten tijdens de auditie ronde hebben gezongen.quote:Op zondag 3 oktober 2021 22:32 schreef G-Pier het volgende:
Blijkbaar is er sinds kort een instrumentaal-album uitgebracht, heeft dit iets met de zoektocht te maken? Ik vind het bestaan ervan zo willekeurig. Sommige liedjes op dit album zijn alleen gecovered door KKJ voor de animatieserie maar nooit uitgebracht (Ster en K3 Airlines bijvoorbeeld) en sommige liedjes zijn helemaal nooit gecovered door KKJ (Hart Verloren en Ali fucking Baba). Het is ook enigszins inconsistent: Liefdeskapitein is gecovered door KKJ maar op dit album gebruikt het de instrumentale 2004-versie, Toveren idem dito met de 2002-versie.
Haha ja na al die jaren praten we hier nog steedsquote:Op maandag 4 oktober 2021 03:11 schreef DumpTruck het volgende:
Ah hier is dus het topic om het er wat inhoudelijker over te hebben.
Ik vond vanaf het begin Hanne al een ster. Ik zag toen regelmatig filmpjes waarin ze vaak het één en het ander promootte, en ik vond Hanne altijd het meest natuurlijk overkomen. Ik denk ook echt dat zij best in een serie of film kan spelen (buiten die van K3 natuurlijk).quote:Op zondag 3 oktober 2021 15:03 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Ja precies; het is alsof bij Klaasje en Hanne allebei het tegenovergestelde is gebeurd. Hanne is echt een ster geworden en zo leuk bij tv-dingen. Misschien is het ook dat Klaasje alleen werkt op stilstaand beeld, ze is leuk op brooddozen, cd's, film maar wanneer ze beweegt of je haar hoort is het hét niet meer.
Jep, dus die staat al vast. Megane ligt er waarschijnlijk wel uit tho, ze zeggen wel ze willen nr 10 redden maar een andere (fel)roodharige in K3 zie ik niet gebeuren.quote:Op maandag 4 oktober 2021 15:03 schreef Banaanhangwagen het volgende:
in de vierde aflevering van K2 zoekt mee dropten Marthe en Hanne op het einde dat ze in de 5e auditie Julia willen redden.
Het warme K3 gevoel komt met jou weer helemaal terugquote:Op maandag 4 oktober 2021 15:22 schreef Poedelpoes het volgende:
MAAR OMG DUMPTRUCK EN BANAANHANGWAGEN HET LIJKT WEL WEER 2015 HIER (Sisi is er ook weer)![]()
Jaa hahah al denk ik dat er tijdens de bootcamp wel weer mooie gif worthy momenten komenquote:Op maandag 4 oktober 2021 15:34 schreef Banaanhangwagen het volgende:
[..]
Het warme K3 gevoel komt met jou weer helemaal terug
Je bent inmiddels wel gestopt met gifjes maken zie ik.
Aangezien zij blond, Nederlands en pretty much Klaasje 2 is en al de volle 5 weken te zien zet ik stiekem mijn geld op haar.quote:Op maandag 4 oktober 2021 15:03 schreef Banaanhangwagen het volgende:
in de vierde aflevering van K2 zoekt mee dropten Marthe en Hanne op het einde dat ze in de 5e auditie Julia willen redden.
Ik hoop het echt niet niet, wat een aanfluiting dan die hele show, hele tijd dat ze opzoek zijn naar iets nieuws om vervolgens voor een kopie van Klaasje te gaan.quote:
Ja. Ik heb net weer K3 Dans van de farao bekeken en ik vind Hanne ook het meest natuurlijk en prettig acteren. Bij Marthe had ik zeker vroeger steeds het idee alsof ik naar een toneelstukje op de basisschool zat te kijken. Dat is gelukkig wel flink verbeterd, maar toch. Bij Klaasje had en heb ik dat niet, maar het acteerwerk komt toch wat geforceerd en niet natuurlijk over. Ze zegt dan wel dat ze K3 verlaat om haar vleugels uit te slaan en andere dingen te gaan doen, onder meer acteren, maar ik zie dat (nog) niet echt voor me. Wijselijk genoeg heeft ze het niet over zingen gehad, een carrière als solo zangeres zit er denk ik niet in.quote:Op maandag 4 oktober 2021 13:36 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik vond vanaf het begin Hanne al een ster. Ik zag toen regelmatig filmpjes waarin ze vaak het één en het ander promootte, en ik vond Hanne altijd het meest natuurlijk overkomen. Ik denk ook echt dat zij best in een serie of film kan spelen (buiten die van K3 natuurlijk).
Je hebt wel eens vaker de Sugababes aangehaald als voorbeeld van een groep waarbij de vele wisselingen ertoe hebben geleid dat de groep een stille dood is gestorven, maar zo hoeft het niet te gaan. Ik denk daarbij aan The Three Degrees die al bijna 60(!) jaar bestaan, sinds 1963. Inmiddels hebben al 17 vrouwen (geen mannen inderdaad) in meer dan een dozijn verschillende samenstellingen in de groep gezongen. De jaren van hun grootste successen liggen natuurlijk al ver terug, maar ze toeren nog altijd wereldwijd. In 2022 komen ze naar het Kursaal in Oostende met een show die vreemd genoeg The 50th anniversary tour heet. Maar goed, je ziet dat het wel kan, als (dames)trio meer dan een halve eeuw blijven bestaan ondanks de vele wisselingen.quote:Wat betreft de liveshows van nu, ik kijk hier af en toe en verder boeit het me niks wie er bij K3 komt. K3 is K3 niet meer. Dat had je toen ook bij de Sugababes. Telkens verwisseling van zangeressen en op den duur zijn ze een stille dood gestorven.
Ja ergens kunnen ze het bijna niet meer maken om na al die poppenkast wéér voor een blond hollands meisje te gaan.. maar het zou me tegelijk niets verbazenquote:Op maandag 4 oktober 2021 18:22 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Ik hoop het echt niet niet, wat een aanfluiting dan die hele show, hele tijd dat ze opzoek zijn naar iets nieuws om vervolgens voor een kopie van Klaasje te gaan.
Klaasje zei hier dat hij wrs ook op Videoland te zien zal zijn.quote:Op maandag 4 oktober 2021 19:24 schreef Maartel het volgende:
Wb hun acteren: enige kans dat Dans Van De Farao nog opduikt op streaming/on demand?
Mij ook niet. Sterker nog, ik denk dat Studio 100 daarop aanstuurt en dat het hele diversiteitsverhaal alleen maar voor de bühne is, voornamelijk om publiciteit te genereren en om volwassenen te paaien die straks weer voor de inkomsten moeten zorgen via de aanschaf van merchandise en tickets voor de shows. En, ik ben daar heel eerlijk in, ik zou het zelf toch het prettigst vinden als het weer een blonde jongedame werd. Het traditionele beeld van K3 als drie witte meiden met zwart, ros en blond haar is zo iconisch en ook zo sterk in het collectieve geheugen verankerd dat iets anders geen K3 meer zou zijn zoals we het al meer dan 20 jaar kennen. Ik realiseer me dat veel mensen hier op het forum daar om uiteenlopende redenen anders over denken, en daar is uiteraard niets mis mee.quote:Op maandag 4 oktober 2021 19:24 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ja ergens kunnen ze het bijna niet meer maken om na al die poppenkast wéér voor een blond hollands meisje te gaan.. maar het zou me tegelijk niets verbazen.
De film is sinds 1 oktober verkrijgbaar op DVD (in inmiddels antieke SD kwaliteit) en eveneens sinds 1 oktober on demand te zien (en dan wel in goede HD kwaliteit) bij Pathé Thuis en bij Ziggo On Demand.quote:Wb hun acteren: enige kans dat Dans Van De Farao nog opduikt op streaming/on demand?
Of moet ik toch maar weer eens een DVD-speler afstoffen?
Ik denk niet dat er nog audiovisueel materiaal klaarligt, en de uitgave van een DVD van de K3 Dromen show (wat dus de facto de afscheidsshow van Klaasje is geworden) is ook gecanceld. Het live album van de laatste show verschijnt kennelijk ook niet meer op CD. En ja, ik weet dat CD's door veel mensen ouderwets worden gevonden, maar ik heb ze nog altijd graag. Ik wil niet afhankelijk zijn van streamingdiensten die materiaal op ieder moment offline kunnen halen, en als die materiaal hebben dat niet op een fysieke drager verschijnt en dat ik wil hebben dan rip ik dat.quote:Op maandag 4 oktober 2021 20:53 schreef Maartel het volgende:
Ik ben benieuwd of ze niet ook nog gewoon merchandise (of zoals destijds die tekenfilm) hebben klaarliggen met de 3 haarkleuren die gewoon nog verkocht moet kunnen worden
Het is niet helemaal vergelijkbaar, maar ik denk heel vaak aan Kinderen voor Kinderen. Dat is al meer dan 40 jaar heel authentiek Kinderen voor Kinderen, maar wel elk jaar in een totaal andere bezetting natuurlijk.quote:Op maandag 4 oktober 2021 18:24 schreef Riparius het volgende:
[..]
Je hebt wel eens vaker de Sugababes aangehaald als voorbeeld van een groep waarbij de vele wisselingen ertoe hebben geleid dat de groep een stille dood is gestorven, maar zo hoeft het niet te gaan. Ik denk daarbij aan The Three Degrees die al bijna 60(!) jaar bestaan, sinds 1963.
Ik verwacht dit eigenlijk ook, en misschien is met die gedachte in mijn achterhoofd Celester ook mijn favoriet. Wel denk ik dat dit het moment is waarop ze de grote switch naar een jongen of persoon van kleur kunnen maken, juist omdat K3 nu al zo lang staat als een huis en prima kan blijven voortbestaan wanneer er iets compleet verandert. Dat was in 2009 en 2015 nog niet duidelijk, of zoiets zou lukken. Ik begrijp heel goed waarom er bijvoorbeeld geen jongens welkom waren in 2015.quote:Op maandag 4 oktober 2021 20:26 schreef Riparius het volgende:
[..]
Het traditionele beeld van K3 als drie witte meiden met zwart, ros en blond haar is zo iconisch en ook zo sterk in het collectieve geheugen verankerd dat iets anders geen K3 meer zou zijn zoals we het al meer dan 20 jaar kennen.
Tja, maar Kristel zei in 2015 over Demi ook: I think she's trouble ...quote:Op zondag 3 oktober 2021 15:52 schreef Danawinter het volgende:
Mijn favoriet is op dit moment Jemaima. Ik vond het wel grappig hoe meteen alle steekwoorden die in 2015 bij Demi genoemd werden, voorbij kwamen: 'met pit', 'stoer', 'a-typisch k3-meisje'. Maar ik ben wel blij dat dat nu niet meer als zo'n nadeel gezien wordt. In 2015 had ik het gevoel dat de jury (vooral Kristel) vaak dacht "Ondanks haar stoerheid zou Demi goed bij K3 kunnen passen"; en nu lijkt de gedachte gelukkig eerder te zijn "Met haar stoerheid zou Jemaima goed bij K3 passen".
Ik zit even op de kalender te kijken, en daar zie ik dat als er op 16 en 23 oktober bootcamp afleveringen zijn, dat er dan nog vijf zaterdagen zijn voor de studioshows c.q. liveshows inclusief de finale op zaterdag 27 november. Dan zou de totale reeks dus uit 12 afleveringen bestaan, en dat is 5 afleveringen meer dan K2 zoekt K3 in 2009 (exclusief de special die later werd uitgezonden) en 2 afleveringen meer dan K3 zoekt K3 in 2015.quote:Ik zag laatst ook een interview met Samantha over het jureren, waarin ze zei dat het in Nederland twee weken later begon omdat er op VTM extra afleveringen worden uitgezonden. Dus ik denk dat die extra afleveringen dan wellicht de bootcamp gaan zijn. Maar wel gek dat die dan niet in Nederland zouden worden uitgezonden.
Haha ja, veel bekende namen weer.quote:Op maandag 4 oktober 2021 15:22 schreef Poedelpoes het volgende:
MAAR OMG DUMPTRUCK EN BANAANHANGWAGEN HET LIJKT WEL WEER 2015 HIER (Sisi is er ook weer)![]()
Ik denk meer dat ze vanuit de productie gewoon het narrative wilden creeëren dat Demi en Suzan de bad girls die even herrie in de tent gingen maken, terwijl vanuit alle kandidaten waren zij vocaal bij de sterkste zangeressen en meest voorbereid. Ze gingen naar mijn gevoel juist omdat ze zo zo als atypisch werden gezien meer hun best doen. Kristel is ook de grootste hypocriet hoor want ze zegt later zelf ik het Huis of ergens in K3 zoekt K3 dat ze vroeger ook een kwajongen was. Denk dat het gewoon als soundbite moest worden gebruikt die ze in de trailer kunnen doen of tussendoor editen. Want wat voor trouble heeft Demi eigenlijk gecreeërd? Ze heeft niks meer dan alleen haar best gedaan.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 00:32 schreef Riparius het volgende:
[..]
Tja, maar Kristel zei in 2015 over Demi ook: I think she's trouble ...
[
Dit ^ denk zelf ook als het nu niet gebeurd gebeurt het nooit. Ik zie dan wel weer voor me de volgende zoektocht er weer maar 2 poc zijn om vervolgens weer te klagen dat de witte blondjes zoveel punten krijgen. Belgie en Nederland is soms net de personificatie van wat de boer niet kent vreet ie niet . Het is gewoon heel krom als ze komende 20 jaar weer alle kleuren hebben liggen preachen (dit zal ook eeuwig hun onderliggende mantra zijn) om dan mensen van kleur alleen voor de show mee te laten doen. Just practice what you preachquote:Wel denk ik dat dit het moment is waarop ze de grote switch naar een jongen of persoon van kleur kunnen maken,
Was dat niet toen ze die wild cards gaven nadat ze deden alsof Jindra en Hanne en Demi waren afgevallen? Want dan kan het net zo goed zijn dat die opmerking meer was om het publiek te misleiden - het zou nog al gek zijn om iemand naar huis te sturen en daar alleen maar positieve dingen over te zeggen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 00:32 schreef Riparius het volgende:
[..]
Tja, maar Kristel zei in 2015 over Demi ook: I think she's trouble ...
Het was in de eerste bootcamp aflevering (afl. 5, rond 01:47:45) toen K3, Gert en Miguel na de generale repetitie waarbij ze stiekem hadden meegekeken een besluit moesten nemen welke 9 van de 15 overgebleven kandidates direct op de bus mochten stappen. Gert merkt op dat hij Demi soms een beetje te 'sensueel' vindt, Karen neemt haar onmiddellijk in bescherming door te zeggen dat dat is zonder dat ze daar wat aan kan doen en dan komt Kristel met haar opmerking I think she's trouble. Gert kijkt Kristel aan als ze dat zegt maar we zien niet of hij daar nog op heeft gereageerd. Kristel sprak bij dezelfde gelegenheid ook haar twijfels uit over Jindra die ze ervan verdacht alleen maar mee te doen om beroemd te worden, maar over Hanne zei ze niets en de anderen waren over Hanne alleen maar positief. Als deze scene was bedoeld om het voor de kijker geloofwaardig te maken dat Jindra, Hanne en Demi kort daarna (zogenaamd) naar huis werden gestuurd dan was dat niet erg overtuigend.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 18:14 schreef Danawinter het volgende:
[..]
Was dat niet toen ze die wild cards gaven nadat ze deden alsof Jindra en Hanne en Demi waren afgevallen? Want dan kan het net zo goed zijn dat die opmerking meer was om het publiek te misleiden - het zou nog al gek zijn om iemand naar huis te sturen en daar alleen maar positieve dingen over te zeggen.
Vind het nog steeds een gemiste kans dat deze 3 nooit samen hebben hebben opgetreden in K3 zoekt K3. Ze wilden zogenaamd steeds andere meisjes in andere samenstellingen zien maar dan doen ze wel Demi en Nora 3x in het zelfde groepje. Of Jindra en Laura ook steeds???? *nicki minaj stem* what was the reason?quote:Als deze scene was bedoeld om het voor de kijker geloofwaardig te maken dat Jindra, Hanne en Demi kort daarna (zogenaamd) naar huis werden gestuurd dan was dat niet erg overtuigend.
Ik denk dat 1 nederlands lid qua publiek/verkoop gewoon echt het meest strategisch is tenzij ze er na Josje/Klaasje helemaal klaar mee zijn. Maar ik vermoed dat de kandidaten tot aan de finale redelijk 50/50 blijven, simpelweg om kijkers uit 2 landen te houdenquote:Op woensdag 6 oktober 2021 10:11 schreef kippaardkoe99 het volgende:
Iets anders: denken jullie dat Vlaamse kandidaten een serieuze kans maken? Bij de vorige K2 zoekt K3 was het vrij duidelijk dat er gestuurd werd op een Nederlands lid.
Dit vraag ik me oprecht iedere dag af. Yet here we are.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 01:02 schreef DumpTruck het volgende:
Maar ach het is 6 jaar later waarom boeit het me nog.
Die samenstellingen in die liveshows en aangewezen 'winnende' groepjes met een vrijstelling was echt elke keer zo geregisseerd om Klaasje en Hanne veilig naar de finale te leidenquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 23:14 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Vind het nog steeds een gemiste kans dat deze 3 nooit samen hebben hebben opgetreden in K3 zoekt K3. Ze wilden zogenaamd steeds andere meisjes in andere samenstellingen zien maar dan doen ze wel Demi en Nora 3x in het zelfde groepje. Of Jindra en Laura ook steeds???? *nicki minaj stem* what was the reason?
Jup en Jindra was net als Noah bij K2 Zoekt K3 de 'villain' waardoor iedereen voor Klaasje was (nouja in theorie..)quote:Op woensdag 6 oktober 2021 12:52 schreef Banaanhangwagen het volgende:
[..]
Die samenstellingen in die liveshows en aangewezen 'winnende' groepjes met een vrijstelling was echt elke keer zo geregisseerd om Klaasje en Hanne veilig naar de finale te leiden
quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 14:18 schreef Poedelpoes het volgende:
Zijn we klaar voor de laatste auditie ronde morgen? Het duurde tegelijkertijd zo lang maar ging ook weer zo snel.
Nederland is pas bij de derde auditie ronde. 😩 De saaiste van de vijf, naar mijn mening.Ik ben benieuwd of aflevering 5 inderdaad nog iets speciaals brengt of als het gewoon een normale aflevering zonder verassingen zal zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zit eigenlijk nu al klaar. Nog een kleine zes uur wachten.quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 14:17 schreef ate-harm het volgende:
Wie heeft hier nog meer zin in de laatste auditieshow?
Ik ben echt benieuwd of er nog veel gaat gebeuren op de stoelen, de punten zijn zo hoog, denk het dus niet 😂 Vanavond 22:30 zullen we het weten!quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 14:40 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Ik zit eigenlijk nu al klaar. Nog een kleine zes uur wachten.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 14:18 schreef Poedelpoes het volgende:
Verassingen zouden inderdaad wel heel shockerend zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1 t/m 7 zie ik allemaal wel voor me (al denk ik dat het met een jongen al snel een soort campingentertainment wordt). Volgorde vind ik lastig want de 1 (nummer 1, 2 en 3) vind ik leuker, de ander vind ik meer in het standaardplaatje/naast Hanne en Marthe passen (4 en 5). Van 6 heb ik de auditie gemist.
8 en 9 hebben gewoon nul indruk op me achter gelaten.
10 en lager zitten allemaal op hun eigen manier in mijn irritatiezone, doe maar niet.
Een brave versie van Army of Lovers/Alcazar.quote:Op zondag 10 oktober 2021 11:00 schreef Maartel het volgende:
[spoiler](al denk ik dat het met een jongen al snel een soort campingentertainment wordt).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik begreep trouwens uit de manier waarop ze zeiden dat iedereen die nu door was naar de studioshow zou gaan, dat er in de bootcamp niemand gaat afvallen. Dat is waarschijnlijk ook wel zo eerlijk tegenover Nederlandse kijkers. Ik ben wel benieuwd wat voor een effect dat gaat hebben op de inhoud. Bij K3 zoekt K3 had ik het gevoel dat de bootcamp-afleveringen toch wel gedomineerd werden door de eindopdrachten - wat uiteindelijk niet veel meer inhielt dan een liedje zingen in een groep, iets wat ze daarna nog vaak genoeg moesten doen in de liveshows. En daarmee had ik het idee dat we veel tijd misten om te kunnen kijken naar hun prestaties in workshops over iets anders, zoals bijvoorbeeld acteren. Dus ik hoop dat daar nu wat meer tijd voor komt.
quote:Op zondag 10 oktober 2021 11:53 schreef Danawinter het volgende:
Mijn top 15 is op dit moment:Tja, ik ben ook benieuwd hoe ze dat gaan doen, maar het zou hoe dan ook absurd zijn als SBS de bootcamp niet uit zou zenden. Het valt me nu net wel op in de TV gids van VTM dat de eerste bootcamp aflevering a.s. zaterdag de zesde van in totaal elf afleveringen zou zijn. Dan zouden ze één week over moeten slaan omdat de finale voor 27 november op het programma staat. Maar misschien vergissen ze zich in het totale aantal afleveringen, op VTM GO zie ik ook nogal eens fouten met tellingen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik begreep trouwens uit de manier waarop ze zeiden dat iedereen die nu door was naar de studioshow zou gaan, dat er in de bootcamp niemand gaat afvallen. Dat is waarschijnlijk ook wel zo eerlijk tegenover Nederlandse kijkers. Ik ben wel benieuwd wat voor een effect dat gaat hebben op de inhoud. Bij K3 zoekt K3 had ik het gevoel dat de bootcamp-afleveringen toch wel gedomineerd werden door de eindopdrachten - wat uiteindelijk niet veel meer inhielt dan een liedje zingen in een groep, iets wat ze daarna nog vaak genoeg moesten doen in de liveshows. En daarmee had ik het idee dat we veel tijd misten om te kunnen kijken naar hun prestaties in workshops over iets anders, zoals bijvoorbeeld acteren. Dus ik hoop dat daar nu wat meer tijd voor komt.
Laten we hopen van niet. Denk dat het nu wel de juiste tijd is om een verandering te maken door een meisje van kleur of zelfs een jongen in de formatie te zetten.quote:Op maandag 11 oktober 2021 13:06 schreef Banaanhangwagen het volgende:
5 audities lang woke gedaan voor de bühne en uiteindelijk wordt het gewoon weer een slank meisje met de juiste haarkleur.
[ Bericht 2% gewijzigd door Poedelpoes op 12-10-2021 21:18:20 ]My life is a joke and i'm not laughing anymore.
Denk dat de oude liedjes gewoon een soort product van hun tijd zijn, merk dat bij de nieuwe liedjes zo veel mogelijk genderneutraal zingen als ze het over iemand anders hebben.quote:Op maandag 11 oktober 2021 08:44 schreef Meke het volgende:
Ik blijf een jongen me gewoon lastig voor te stellen qua liedjes die ze nu hebben, die allemaal heel erg gefocust zijn op "hij" en "hem" - en eigenlijk dus ook gek als Elise of Jemaima dat gaat zingen![]()
Voor nieuw repertoire geen probleem, maar er zitten toch echt wel veel van dat soort liedjes tussen, zouden ze die gewoon niet meer zingen of aanpassen of gewoon negeren?
Er zijn dus eerst een aantal studioshows en dan een live finale?quote:Op woensdag 13 oktober 2021 15:38 schreef Poedelpoes het volgende:
[ instagram ]
K3 highlights confirmed helaas dat de bootcamp alleen online in NL te zien zal zijn, en alleen dw finale gelijktijdig zal uitgezonden worden. Zelfs de ‘studioshows’ niet. 🤨
Jep hele rare keuze!quote:Op woensdag 13 oktober 2021 15:40 schreef Momo het volgende:
[..]
Er zijn dus eerst een aantal studioshows en dan een live finale?
En die studioshows niet tegelijk in NL? Zou een grote fout zijn populariteit K3 in Nederland.
Er komt wéér een publieks jury… :/quote:Op woensdag 13 oktober 2021 19:42 schreef Meke het volgende:
Zouden de studioshows dan wel met stemmen zijn? Lijkt me qua kosten anders echt bizar. Of zou er een te wrange nasmaak aan een van de vorige keren zijn en alsnog jury/studiopubliek zijn die kiezen en pas op het allerlaatst alleen stemmen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |