abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201581767
Ik vraag me trouwens oprecht af hoe Studio 100 dat voor zich ziet met alle negatieve press die ze krijgen door Gordon, hopelijk blijft hij in Dubai en vervangen ze hem als jurylid in de liveshows...
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_201581948
quote:
0s.gif Op donderdag 30 september 2021 18:46 schreef Poedelpoes het volgende:
Ik vraag me trouwens oprecht af hoe Studio 100 dat voor zich ziet met alle negatieve press die ze krijgen door Gordon, hopelijk blijft hij in Dubai en vervangen ze hem als jurylid in de liveshows...
Snap echt niet, met de beste wil van de hele wereld, waarom ze die als jurylid hebben aangesteld.....maar hij is alweer thuis van Dubai dus ben bang dat we tot het bittere einde aan hem vast zitten....
pi_201582111
quote:
17s.gif Op donderdag 30 september 2021 18:58 schreef Cinderelladreamer het volgende:
maar hij is alweer thuis van Dubai dus ben bang dat we tot het bittere einde aan hem vast zitten....
Jakkes :r
pi_201582326
quote:
0s.gif Op donderdag 30 september 2021 19:11 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]
Jakkes :r
Sorry :')
  donderdag 30 september 2021 @ 20:11:45 #180
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_201583622
Ik vind die hele kijkbox ook wel een beetje een miskleun :@ , de hele boodschap van K3 is toch iedereen hoort erbij en kan bij K3 horen?

Beetje onzinnig om mensen al weg te sturen omdat ze er normaal eruit zien terwijl ze goed kunnen zingen en dansen. Helpt ook niet dat Belgen niet die lompheid gewend zijn, Nederlanders zijn veel meer to the point.
pi_201590152
Ik heb het gevoel dat Gert/Studio100 het hele K3 niet meer zo belangrijk vindt. Nog ff uitmelken zolang het te melken valt.
In K3 zoekt K3 zaten Gert en handlangers op intimiderende wijze met kutvragen klaar om duidelijk te maken wie de baas is, en om de publieke beeldvorming van elke kandidaat te beinvloeden (hun favorietjes positief vanaf dag 1).
Nu geven ze het volledig uit handen aan wat een figuur als Gordon random roept en moet de auditie en alles verder maar blij zijn.
pi_201590756
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 10:48 schreef Banaanhangwagen het volgende:
Ik heb het gevoel dat Gert/Studio100 het hele K3 niet meer zo belangrijk vindt. Nog ff uitmelken zolang het te melken valt.
In K3 zoekt K3 zaten Gert en handlangers op intimiderende wijze met kutvragen klaar om duidelijk te maken wie de baas is, en om de publieke beeldvorming van elke kandidaat te beinvloeden (hun favorietjes positief vanaf dag 1).
Nu geven ze het volledig uit handen aan wat een figuur als Gordon random roept en moet de auditie en alles verder maar blij zijn.
Ik vind het niet minde random voelen dan hoe het programma in 2009 werd aangepakt. Miguel en Axana waren absoluut op hun plek, maar verder was het een standaard SBS programma met Patty Brard en Marc Forno als juryleden, bezoekjes van bekende Nederlanders als Bastiaan van Schaik, Antonie Kamerling en zelfs Frans Bauer en de klassieke uitlach-audities zoals we ze kennen van de SBS programma’s van die tijd. Popstars, om maar een voorbeeld te noemen. Audities die toen in “de 25 beste…” zouden kunnen belanden.
Ik heb de show nog wel eens teruggekeken en het K3 gevoel was daar echt nergens te bekennen.

K3 zoekt K3 was inderdaad een ander verhaal. Dat was bijna een eerbetoon aan de originele K3 waarin de urgentie van het zoeken van waardige opvolgers echt wel naar voren kwam en dat veel meer centraal stond dan een leuke talentenjacht. Volgens mij staat K3 gewoon redelijk stabiel wanneer niet letterlijk de hele groep wordt vervangen. Ze zijn op het moment wel iets minder populair dan ze een tijdje terug waren, maar van echt uitmelken hoeft nu nog geen sprake te zijn, toch? Ik vind Samson en Marie en de nieuwe Mega Mindy (met Lotte Stevens) dan meer in dat straatje thuishoren. Terwijl ik ook dat geen slechte keuzes vind!
pi_201591265
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 11:47 schreef Sisiorange94 het volgende:

[..]
Ik vind het niet minde random voelen dan hoe het programma in 2009 werd aangepakt. Miguel en Axana waren absoluut op hun plek, maar verder was het een standaard SBS programma met Patty Brard en Marc Forno als juryleden, bezoekjes van bekende Nederlanders als Bastiaan van Schaik, Antonie Kamerling en zelfs Frans Bauer en de klassieke uitlach-audities zoals we ze kennen van de SBS programma’s van die tijd. Popstars, om maar een voorbeeld te noemen. Audities die toen in “de 25 beste…” zouden kunnen belanden.
Ik heb de show nog wel eens teruggekeken en het K3 gevoel was daar echt nergens te bekennen.

K3 zoekt K3 was inderdaad een ander verhaal. Dat was bijna een eerbetoon aan de originele K3 waarin de urgentie van het zoeken van waardige opvolgers echt wel naar voren kwam en dat veel meer centraal stond dan een leuke talentenjacht. Volgens mij staat K3 gewoon redelijk stabiel wanneer niet letterlijk de hele groep wordt vervangen. Ze zijn op het moment wel iets minder populair dan ze een tijdje terug waren, maar van echt uitmelken hoeft nu nog geen sprake te zijn, toch? Ik vind Samson en Marie en de nieuwe Mega Mindy (met Lotte Stevens) dan meer in dat straatje thuishoren. Terwijl ik ook dat geen slechte keuzes vind!
Ha klopt, ik dacht toendertijd dat K2 zoekt K3 uit 2009 nog aan quasi-amateurisme lag, en dat het daarna allemaal meer bijgeschaafd en geregisseerd is. Mogelijk heeft Studio100 nu gewoon totaal geen angst voor de continuiteit van de groep acceptatie van het publiek.

Leuk om te zien dat je nog leeft trouwens Sisi.
pi_201602037
pi_201602731
Edit: Er komt nog een compilatie online van de eerste drie afleveringen. Ik had die geprobeerd te maken, maar daar is blijkbaar iets mis mee gegaan. Ik probeer het morgen opnieuw.

[ Bericht 27% gewijzigd door Sisiorange94 op 02-10-2021 20:18:35 ]
pi_201606726
Zijn we ready voor vanavond?
pi_201607555
pi_201608075
Ff om iedereens geheugen op te frissen;

zaterdag 2 oktober 2021 @ 19:14:10 #189
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_201608092
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 19:12 schreef Poedelpoes het volgende:
Ff om iedereens geheugen op te frissen;

[ afbeelding ]
Ik verwacht dat de eerste 7 wel doorgaan naar de volgende ronde (wat dus niet een liveshow of workshop is maar studioshow?). De rest is een vraagteken.
pi_201608174
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 19:14 schreef Momo het volgende:
Ik verwacht dat de eerste 7 wel doorgaan naar de volgende rond
Sowieso, zie ik ook wel voor me. Ben echt benieuwd hoe ze hun gaan klaar stomen voor de live shows zonder een bootcamp.
pi_201608184
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 19:14 schreef Momo het volgende:
maar studioshow?).
De studioshows zijn wrs gewoon de live shows maar dan niet live, waarschijnlijk om Covid kunnen ze niet elke week dus Nederlanders of verschillende mensen in de studio laten.
pi_201608375
quote:
O jawel hoor. Het is trouwens oud nieuws, zie ook hier.
pi_201608633
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 19:36 schreef Riparius het volgende:
O jawel hoor. Het is trouwens oud nieuws, zie ook hier.
Yikes
pi_201608789
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 19:55 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]
Yikes
De verdediging van VTM van de keuze voor Gordon is trouwens zwakjes en lijkt meer op een poging tot rechtvaardiging achteraf, want als ze bij de kijkbox echt doelbewust voor uitersten zouden hebben gekozen waarom dan niet bij de luisterbox?
pi_201609271
Oke maar iedereen kan naar huis de winnaar is net op nr 10 gaan zitten 💃🏾
pi_201609983
Voor wie niet kan wachten ...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_201610964
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 21:28 schreef Riparius het volgende:
Voor wie niet kan wachten ...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wait nu al?
pi_201611138
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 22:08 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]
Wait nu al?
Ja. Ahead of time!
pi_201611393
Wow dat was spannend. Plottwist!!!
pi_201611436
Grappig dat ze iemand redden waar ze in K2 Zoekt Mee helemaal niet positief over waren :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')