abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_201277489


Na een zenuwslopende zoektocht hebben Karen, Kristel en Josje hun glitterstokje doorgegeven aan Hanne, Marthe en Alieke Kaboutertje. Hier mogen de die-hard K3(zoekt K3) fans zich verenigen!
Tijdens een grote afscheidstour zijn Karen, Kristel, Josje, Hanne, Marthe en Kloontje samen op tour.

De combinatie van personality, de vrolijke deuntjes, leuke teksten en algemene aanstekelijkheid maken K3 al 17 jaar een succes. De ontwikkeling van de nieuwe dames is vooralsnog afwachten, maar het verleden is indrukwekkend.

Ik ken K3 niet, wat nu?!
quote:
Wikipedia zegt het volgende:
K3 is van oorsprong een Belgische meidengroep met een Nederlandstalig pop repertoire voornamelijk gericht op een jeugdig publiek.

De naam van de groep verwijst naar de eerste letters van de voornamen van de oorspronkelijke bezetting. De Belgische zangeressen Karen Damen, Kristel Verbeke en Kathleen Aerts waren verantwoordelijk voor de doorbraak van K3. Aerts verliet in 2009 de groep en werd opgevolgd door de Nederlandse Josje Huisman.

Op 6 november 2015 zijn Karen, Kristel en Josje opgevolgd door Kippetje Meijer, Hanne Verbruggen en Marthe De Pillecyn. Deze opvolging is tot stand gebracht door K3 zoekt K3, een talentenshow op tv uitgezonden door SBS6 en VTM.
Maar natuurlijk ken je K3 wel, iedereen die Nederlands spreekt kent K3! Zo niet moet minimaal één van de onderstaande albums je op zijn minst bekend voorkomen:



Maar waarom praten jullie nog steeds over K3 in alle bezettingen, en die zoektocht?
Omdat K3 cultuur is, jeugdherinneringen, omdat Karen Damen amazing is, en omdat er prachtig beeldmateriaal en situaties zijn ontstaan.

--




In memoriam voor onze grootste fan: http://forum.fok.nl/topic/1829252 :)



[ Bericht 2% gewijzigd door Poedelpoes op 09-09-2021 15:37:07 ]
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_201277494
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 08:27 schreef Maartel het volgende:
Er is nu een live-album uit.. weet iemand of die ook op CV/DVD verschijnt?
Het is niet eens echt live, er is gewoon stock applaus onder geplakt hahahah
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_201282255
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 13:13 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]
Het is niet eens echt live, er is gewoon stock applaus onder geplakt hahahah
Oh da's wel heel slecht.

(Maar ik ga alsnog zoeken naar een download)
pi_201283294
Al heel lang een stiekeme meelezer in deze topics, wil nu de nieuwe zoektocht begint ook lekker mee kunnen roddelen haha. Ben erg benieuwd. Zelf opgegroeid met de OG K3, maar inmiddels 24 jaar en stiekem ook wel fan van de huidige bezetting als ultieme guilty pleasure.

Ik was 2 weken terug naar de Dromenshow in AFAS live, en was echt onder de indruk. Zang klonk heel goed, van alle 3, maar ik was voornamelijk ondersteboven van Hanne. Wat een prachtig heldere luide stem heeft zij gekregen. Jochem van Gelder (totaal tegen m'n verwachting in) was hilarisch en zorgde voor veel improvisatie-momentjes, waar de meiden echt goed op reageerden. Ook echt genoten van de dansers, sinds Tommy is het ballet echt naar een heel ander niveau gebracht. Even dit topic met wat positiviteit beginnen haha
pi_201285381
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 19:15 schreef Maartel het volgende:

[..]
Oh da's wel heel slecht.

(Maar ik ga alsnog zoeken naar een download)
Hier enjoy babe xoxo

quote:
14s.gif Op donderdag 9 september 2021 20:13 schreef Melissa97 het volgende:
Jochem van Gelder (totaal tegen m'n verwachting in) was hilarisch
JOCHEM VAN GELDER WAS ER??? Ik dacht dat Ron Boszhart het deed?

quote:
14s.gif Op donderdag 9 september 2021 20:13 schreef Melissa97 het volgende:
ik was voornamelijk ondersteboven van Hanne. Wat een prachtig heldere luide stem heeft zij gekregen.
Omg echt he! Ze is zo goed geworden!

quote:
14s.gif Op donderdag 9 september 2021 20:13 schreef Melissa97 het volgende:
sinds Tommy is het ballet echt naar een heel ander niveau gebracht
Is het zijn schuld dat al die twinks van het K3 ballet ineens daar dansen met open hemdjes en zonder shirt?

[ Bericht 22% gewijzigd door Poedelpoes op 09-09-2021 22:15:29 ]
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_201286992
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 13:13 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]
Het is niet eens echt live, er is gewoon stock applaus onder geplakt hahahah
Volgens Hanne (zie en luister hier) is het opgenomen tijdens de shows en dat geloof ik ook wel, die gaat daar echt niet over liegen.

Je hebt je trouwens vergist met het nummer van het nieuwe deeltje van dit topic, dit is #49.
  vrijdag 10 september 2021 @ 07:32:15 #7
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_201287689
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 00:04 schreef Riparius het volgende:

Je hebt je trouwens vergist met het nummer van het nieuwe deeltje van dit topic, dit is #49.
Fixed…
pi_201299113
Er staat nu ook random een karaoke album op Spotify. Zouden ze contractueel nog wat albums aan Miguel verschuldigd zijn?
pi_201304034
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 september 2021 07:32 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Fixed…
Yay bedankt! Zag het indderdaad later pas!

quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 21:10 schreef Maartel het volgende:
Er staat nu ook random een karaoke album op Spotify. Zouden ze contractueel nog wat albums aan Miguel verschuldigd zijn?
Dit zijn de karaoke versies van alle liedjes die tijdens de audities door de kandidaten worden gezongen worden. Ze hadden wel het K2 zoekt K3 logo ofzo op de cover kunnen plakken. Komt wel beetje random over zo indd.

[ Bericht 0% gewijzigd door Poedelpoes op 11-09-2021 14:37:44 ]
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_201311599
Nouuu wie zit al klaar?
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_201311865
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 20:19 schreef Poedelpoes het volgende:
Nouuu wie zit al klaar?
Ik, maar ik zie nu helaas in de VTM app dat de uitzending geblokkeerd is hier in Nederland. Bah. 😔
pi_201315011
Die ‘gouden box’ video van Hanne en Marthe die exclusief op VTMGO staat, is 100x leuker dan het heel programma. Ik snap echt niet waarom ze niet meer in het programma zitten? Het wordt echt een grote flop denk ik
pi_201315460
Behoorlijk flauwe zoektocht. Ik kon het programma niet eens op VTM GO zien omdat ik niet vanuit België ernaar kijk. En ik ga het niet over twee weken terugkijken op SBS6 omdat ik door Twitter al weet hoe het is gegaan.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 18% gewijzigd door Bosbeetle op 13-09-2021 15:18:30 ]
pi_201315531
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 13% gewijzigd door Bosbeetle op 13-09-2021 15:19:52 ]
pi_201316889
De eerste aflevering van K2 zoekt K3 is nu [warez verwijderd] te bekijken en te downloaden. Het bestand is voorzien van ondertitelingen (regulier en van teletekst) die zichtbaar zijn te maken als je het bestand afspeelt met een geschikt programma (zoals VLC) of op een geschikt toestel (zoals een smart TV). Tevens is nu de eerste aflevering van K2 zoekt mee [warez verwijderd] te bekijken en te downloaden.

[ Bericht 24% gewijzigd door Bosbeetle op 13-09-2021 15:20:34 ]
pi_201318171
Nog niet gezien, maar volgens de fans is de eerste uitzending een ramp geweest. Gordon die uitermate slecht was, de beste (Lisa) laten afvallen, jurysysteem waardeloos....

Ik gaf k3 nog wel een kansje toen hkm het stokje overnam, maar het concept is inmiddels uitgemolken totdat er geen druppel meer over blijft. De winnaar zal wel iemand zijn die maatschappelijk verantwoord is. Transgender ofzo.
pi_201318859
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 08:12 schreef Sunshine1982 het volgende:
Nog niet gezien, maar volgens de fans is de eerste uitzending een ramp geweest. Gordon die uitermate slecht was, de beste (Lisa) laten afvallen, jurysysteem waardeloos....

Ik gaf k3 nog wel een kansje toen hkm het stokje overnam, maar het concept is inmiddels uitgemolken totdat er geen druppel meer over blijft. De winnaar zal wel iemand zijn die maatschappelijk verantwoord is. Transgender ofzo.
Het valt mij op dat er veel “typetjes” meedoen. Gisteren waren er een transgender, een lesbienne, een bekende (homoseksuele) jongen met paars/blauw haar en een oorspronkelijk uit Bulgarije geadopteerd meisje met haar kat. Van geen van hen is het te verwachten dat zij de finale halen of überhaupt echt kans maken op een plekje in K3. (Al was die lesbienne, Elise, zo slecht nog niet)

In de online te bekijken audities lijken verschillende deelnemers te zijn geselecteerd op “opmerkelijkheden” in plaats van dat ze er zitten als serieuze kandidaat. Net als gisteren in de eerste aflevering.
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 12 september 2021 @ 09:55:02 #20
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_201319131
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 01:00 schreef Riparius het volgende:
De eerste aflevering van K2 zoekt K3 is nu hier te bekijken en te downloaden. Het bestand is voorzien van ondertitelingen (regulier en van teletekst) die zichtbaar zijn te maken als je het bestand afspeelt met een geschikt programma (zoals VLC) of op een geschikt toestel (zoals een smart TV). Tevens is nu de eerste aflevering van K2 zoekt mee hier te bekijken en te downloaden.
Komt dit niet weer gewoon op sbs6?
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_201321796
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 09:55 schreef Paul het volgende:

[..]
Komt dit niet weer gewoon op sbs6?
Helaas over 2 weken pas 🥺 ze willen ons zo graag pijn doen
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
  zondag 12 september 2021 @ 15:07:31 #22
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_201323119
Misschien nemen de mensen erachter het niet heel serieus meer, wetende dat het grote succes wel geweest is. Even nog geld harken met deze reeks, daarna rustig richting einde. Blijkbaar zit er geen bootcamp oid in de reeks. Weten wat voor vlees ze in de kuip hebben, en of dat met de andere twee combineert? Wat maakt het uit. :')
pi_201324881
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 15:07 schreef Eightyone het volgende:
Misschien nemen de mensen erachter het niet heel serieus meer, wetende dat het grote succes wel geweest is. Even nog geld harken met deze reeks, daarna rustig richting einde. Blijkbaar zit er geen bootcamp oid in de reeks. Weten wat voor vlees ze in de kuip hebben, en of dat met de andere twee combineert? Wat maakt het uit. :')
Ik vind dit echt een blamage naar de orginele k3 toe (en de k3 waar Josje in zat). K3 had nu moeten stoppen. Geef Marthe en Hanne een rolletje in een studio 100 serie en klaar is Kees.
  Moderator zondag 12 september 2021 @ 17:30:59 #24
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_201325975
https://www.youtube.com/c/VTMvideo/videos

Alle audities van gisteren staan gewoon op VTM YouTube kanaal
pi_201326116
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 15:07 schreef Eightyone het volgende:
Misschien nemen de mensen erachter het niet heel serieus meer, wetende dat het grote succes wel geweest is. Even nog geld harken met deze reeks, daarna rustig richting einde. Blijkbaar zit er geen bootcamp oid in de reeks. Weten wat voor vlees ze in de kuip hebben, en of dat met de andere twee combineert? Wat maakt het uit. :')
Als het klopt dat op 30 juni 2021 drie kandidaten zelf (subtiel) bekend hebben gemaakt wie er in de finale zitten, vrees ik dat dit klopt.

En Ziggy zat gisteren in het programma enkel om aandacht en kijkers te genereren. Kijk alleen al naar de reactie op de auditie van Hanne en Marthe. Die jongen heeft nooit een serieuze kans gemaakt om in de groep te komen. Maar dat denk ik van de meeste deelnemers. En dat maakt het ook minder interessant.
pi_201326143
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 16:29 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Ik vind dit echt een blamage naar de orginele k3 toe (en de k3 waar Josje in zat). K3 had nu moeten stoppen. Geef Marthe en Hanne een rolletje in een studio 100 serie en klaar is Kees.
Vind ik ook. Het is een groot circus. Waar Hanne en Marthe nog wel hebben aangegeven dat ze een serieuze kandidaat willen die niet na twee jaar al stopt. Maar het draait hier duidelijk niet om het vinden van een leuke nieuwe collega voor hen.

Ze hadden beter als duo door kunnen gaan of helemaal ermee stoppen.
pi_201326158
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 17:30 schreef Momo het volgende:
https://www.youtube.com/c/VTMvideo/videos

Alle audities van gisteren staan gewoon op VTM YouTube kanaal
Op Instagram zwijgen sommige deelnemers van gisteren over de uitslag omdat het voor Nederlanders nog spannend moet zijn. Alsof wij thuis geen mooie internetverbinding hebben…
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 12 september 2021 @ 17:44:01 #28
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_201326173
Waarom niet gelijk in België en NL dan? Was vorige keer toch wel?
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_201326215
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 17:44 schreef Paul het volgende:
Waarom niet gelijk in België en NL dan? Was vorige keer toch wel?
Ik las ergens dat in België er binnenkort twee keer voetbal is op zaterdagavond.
pi_201326336
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 01:00 schreef Riparius het volgende:
De eerste aflevering van K2 zoekt K3 is nu [warez verwijderd] te bekijken en te downloaden. Het bestand is voorzien van ondertitelingen (regulier en van teletekst) die zichtbaar zijn te maken als je het bestand afspeelt met een geschikt programma (zoals VLC) of op een geschikt toestel (zoals een smart TV). Tevens is nu de eerste aflevering van K2 zoekt mee [warez verwijderd] te bekijken en te downloaden.
Super bedankt weer, je bent een held!

[ Bericht 13% gewijzigd door MadMaster op 16-09-2021 17:08:26 ]
pi_201326493
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 17:41 schreef 110 het volgende:

[..]
Vind ik ook. Het is een groot circus. Waar Hanne en Marthe nog wel hebben aangegeven dat ze een serieuze kandidaat willen die niet na twee jaar al stopt. Maar het draait hier duidelijk niet om het vinden van een leuke nieuwe collega voor hen.

Ze hadden beter als duo door kunnen gaan of helemaal ermee stoppen.
Het wachten is op de volgende die stopt. Al heb ik zo'n vermoeden dat Hanne en Marthe een stuk meegaander zijn dan Klaasje.
pi_201326561
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 18:07 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Het wachten is op de volgende die stopt. Al heb ik zo'n vermoeden dat Hanne en Marthe een stuk meegaander zijn dan Klaasje.
Klaasje heeft in 2015 al verteld dat ze meedoet aan K3 zoekt K3 om bekend te worden. Dat is haar gelukt. Om nu in 2021 te klagen dat haar vroegere klasgenoten van het vwo inmiddels zijn afgestudeerd.

Ik vermoed dat er deze keer wel op karakter geselecteerd zal worden. Ook omdat Studio100 met Josje niet echt blij waren. Daarvan las ik van de week dat zij “het lastigste K3’tje ooit” was.

Om deze redenen zie ik bv. Chanel ook niet de talentenjacht winnen. Of ze moeten zich opnieuw in de vingers snijden.
  Moderator zondag 12 september 2021 @ 18:16:24 #33
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_201326779
quote:
1s.gif Op zondag 12 september 2021 18:12 schreef 110 het volgende:

Om deze redenen zie ik bv. Chanel ook niet de talentenjacht winnen. Of ze moeten zich opnieuw in de vingers snijden.
Omdat ze intelligent is? Hmm, ja, dat zou best eens kunnen. Ik zie haar en Julia alsnog wel als de grootste kanshebbers. Verder had ook Arlieke hoog ingeschat, maar die is er nu dus uit.

Van de internetaudities sprong Mégane er verder bij mij uit. Die heeft ook eerdere ervaring bij Like Me, dus dat werkt misschien in haar voordeel? Of het wordt een soort Lauren.
pi_201326834
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 18:27 schreef WatIkWil het volgende:

[..]
Omdat ze intelligent is? Hmm, ja, dat zou best eens kunnen. Ik zie haar en Julia alsnog wel als de grootste kanshebbers. Verder had ook Arlieke hoog ingeschat, maar die is er nu dus uit.

Van de internetaudities sprong Mégane er verder bij mij uit. Die heeft ook eerdere ervaring bij Like Me, dus dat werkt misschien in haar voordeel? Of het wordt een soort Lauren.
Chanel volgt de master Neuroscience. Die gun ik meer daar een mooie carrière in dan dat ze tegen een baggersalaris voor Studio100 gaat werken die precies voor haar uitstippelt wat ze moet doen. Dat laatste was volgens mij ook iets waar Klaasje tegenaan liep.

Julia acht ik behoorlijk kansrijk. Ik denk dat Jolien en Giana haar twee grote concurrenten gaan worden.
pi_201326854
quote:
1s.gif Op zondag 12 september 2021 09:36 schreef 110 het volgende:
Het valt mij op dat er veel “typetjes” meedoen.
Ik weet niet goed of dit persé iets slecht is. Wat zou je dan liever willen weer 16 blonde cishet meisjes? Met dezelfde basic bitch persoonlijkheid? Ik vind het juist goed dat er een breder net is gegooid om niet weer Klaasjes of Josje's te kiezen.
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_201326897
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 18:32 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]
Ik weet niet goed of dit persé iets slecht is. Wat zou je dan liever willen weer 16 blonde cishet meisjes? Met dezelfde basic bitch persoonlijkheid? Ik vind het juist goed dat er een breder net is gegooid om niet weer Klaasjes of Josje's te kiezen.
Nee dat bedoelde ik niet. Ik bedoelde meer dat er mensen zijn uitgekozen op bijzonderheden om de talentenjacht maar op te vullen in plaats van dat zij een serieuze kandidaat zijn. Ziggy, maar ook Emma die vroeger Geert was, zijn daar twee trieste voorbeelden in.
pi_201326980
quote:
1s.gif Op zondag 12 september 2021 18:12 schreef 110 het volgende:
Om deze redenen zie ik bv. Chanel ook niet de talentenjacht winnen.
Ik zie haar juist wel als een meegaand meisje dat wel met Marthe en Hanne goed vibed. Zie in bijv. Julia en Giana meer die Jindra kwaliteiten die niet echt positief over kunnen komen op tv.

quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 18:30 schreef 110 het volgende:
Chanel volgt de master Neuroscience. Die gun ik meer daar een mooie carrière in dan dat ze tegen een baggersalaris voor Studio100 gaat werken die precies voor haar uitstippelt wat ze moet doen. Dat laatste was volgens mij ook iets waar Klaasje tegenaan liep.
Hiermee ben ik wel eens ! Het is wel jammer inderdaad als je een hele mooie carrière hiervoor moet opgeven voor K3. Maarja misschien doet ze wel K3 voor 10 jaar en duikt ze dan weer terug in Neuroschience, ze heeft haar bachelor toch al. Klaasje volgens mij niet. En ergens is het ook niet raar, alle K3 leden zijn begonnen/bekend als zangeressen in K3 om vervolgens erna iets compleet anders te doen.

quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 18:33 schreef 110 het volgende:
Ik bedoelde meer dat er mensen zijn uitgekozen op bijzonderheden om de talentenjacht maar op te vullen in plaats van dat zij een serieuze kandidaat zijn. Ziggy, maar ook Emma die vroeger Geert was, zijn daar twee trieste voorbeelden in.
Dat zou kunnen ja, ergens zag ik Emma wel als een iets serieuzere kandidate. Ziggy is gewoon Ziggy die overal aan mee doet lmfao.
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_201328655
quote:
1s.gif Op zondag 12 september 2021 18:12 schreef 110 het volgende:

[..]
Klaasje heeft in 2015 al verteld dat ze meedoet aan K3 zoekt K3 om bekend te worden. Dat is haar gelukt. Om nu in 2021 te klagen dat haar vroegere klasgenoten van het vwo inmiddels zijn afgestudeerd.

Ik vermoed dat er deze keer wel op karakter geselecteerd zal worden. Ook omdat Studio100 met Josje niet echt blij waren. Daarvan las ik van de week dat zij “het lastigste K3’tje ooit” was.

Om deze redenen zie ik bv. Chanel ook niet de talentenjacht winnen. Of ze moeten zich opnieuw in de vingers snijden.
Het is maar net waarom ze Josje als meest lastige k3'tje zagen. Als Josje voor haar rechten opkwam en zei dat ze sommige dingen niet leuk vond dan is dat haar goed recht.

Persoonlijk denk ik dat Studio 100 helemaal geen leuk bedrijf is om voor te werken. Geld, geld, geld. Dat is Studio 100. En natuurlijk draait het bij elk bedrijf om geld, maar bij Studio 100 is het wel erg obvious.

Ik ben bij Plopsaland geweest en Plopsa Aqua. Voor kinderen is het fantastisch, dat zeker. Als volwassene zijnde ben je wat kritischer. En dan zie je dat ze zo min mogelijk kosten willen maken en zoveel mogelijk willen verdienen. Het personeel wat je bij beide plekken ziet is niet te vergelijken met het personeel wat je bij de Efteling ziet (maar wel bijna hetzelfde entreegeld). Bij Plopsa zie je nog net geen Wajongers de attracties bedienen en laat ik maar over de eetgelegenheden zwijgen. Het eten is niet te vreten daar en wordt zoveel mogelijk vakkundig de magnetron ingegooid, ook door zeer laagopgeleide mensen. En nu wil ik absoluut niet denigrerend doen, die mensen willen ook gewoon werken. Maar ondertussen vraagt Plopsa/Studio 100 wel de hoofdprijs voor een bord spaghetti.


Een tijdje geleden kwam er in het nieuws iets wat ging over het personeel die in de Plopsaparken werken. Toen kwam in de vele reacties ook naar voren dat het personeel daar uitgeknepen wordt, geen reiskostenvergoeding ontvangt en na 1 uurtje alweer kan vertrekken als de drukte tegenvalt. Ik kan me zo voorstellen dat het min of meer ook zo gaat met de bekendere mensen uit de Studio 100 stal.

[ Bericht 0% gewijzigd door Sunshine1982 op 12-09-2021 19:57:48 ]
pi_201328751
We hebben gisteren op VTM gekeken. Die relnichten en transgenders, moet dat nou? Gelukkig zat er al wat echt talent bij:)
pi_201328812
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 19:57 schreef pvdplanet het volgende:
Die relnichten en transgenders, moet dat nou?
Ja dat moet!
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_201330828
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 22:10 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]
JOCHEM VAN GELDER WAS ER??? Ik dacht dat Ron Boszhart het deed?

Hahahha blijkbaar error in mijn hoofd, namen door elkaar gehaald, was gewoon Ron Boszhart idd

Ik heb de aflevering nog niet gezien, wel losse stukjes. Op twitter lees ik veel over de seksistische en close minded opmerkingen van Gordon. Bijv. meiden zonder make-up die er te gewoontjes uitzien (zowel Hanne als Marthe hadden bij hun auditie geen make up op geloof ik), of lelijke rokjes dragen. Meisje met kleur prijzen om haar huidskleur ipv haar kwaliteiten. Samantha die iemand 'te goed vond voor K3' (nogal denigrerend richting K3, heeft die Samantha ooit een K3 show gezien vraag ik me dan uberhaupt af). Heel apart concept, die kijkbox. En uberhaupt de aanwezigheid van Gordon. Hij slaapt er niet een nacht slechter door als er een onjuist iemand gekozen wordt.
  zondag 12 september 2021 @ 21:35:57 #43
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_201330987
*Uitzending opgezet*

Heel kritisch over de zang is de 'luisterbox' niet. :')

Als de ramen er niet direct van kapot springen drukken ze al. Als dat wel dreigt te gebeuren ook. _O-
pi_201333021
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 19:57 schreef pvdplanet het volgende:
We hebben gisteren op VTM gekeken. Die relnichten en transgenders, moet dat nou? Gelukkig zat er al wat echt talent bij:)
Er doet nog een transgender mee. Ze heet Daniëlle. Volgens mij komt ze net als Emma uit de omgeving van Haarlem want ze is bekend van het youtubekanaal van Alice “transformer”.
pi_201333064
quote:
1s.gif Op zondag 12 september 2021 19:52 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Het is maar net waarom ze Josje als meest lastige k3'tje zagen. Als Josje voor haar rechten opkwam en zei dat ze sommige dingen niet leuk vond dan is dat haar goed recht.

Persoonlijk denk ik dat Studio 100 helemaal geen leuk bedrijf is om voor te werken. Geld, geld, geld. Dat is Studio 100. En natuurlijk draait het bij elk bedrijf om geld, maar bij Studio 100 is het wel erg obvious.

Ik ben bij Plopsaland geweest en Plopsa Aqua. Voor kinderen is het fantastisch, dat zeker. Als volwassene zijnde ben je wat kritischer. En dan zie je dat ze zo min mogelijk kosten willen maken en zoveel mogelijk willen verdienen. Het personeel wat je bij beide plekken ziet is niet te vergelijken met het personeel wat je bij de Efteling ziet (maar wel bijna hetzelfde entreegeld). Bij Plopsa zie je nog net geen Wajongers de attracties bedienen en laat ik maar over de eetgelegenheden zwijgen. Het eten is niet te vreten daar en wordt zoveel mogelijk vakkundig de magnetron ingegooid, ook door zeer laagopgeleide mensen. En nu wil ik absoluut niet denigrerend doen, die mensen willen ook gewoon werken. Maar ondertussen vraagt Plopsa/Studio 100 wel de hoofdprijs voor een bord spaghetti.


Een tijdje geleden kwam er in het nieuws iets wat ging over het personeel die in de Plopsaparken werken. Toen kwam in de vele reacties ook naar voren dat het personeel daar uitgeknepen wordt, geen reiskostenvergoeding ontvangt en na 1 uurtje alweer kan vertrekken als de drukte tegenvalt. Ik kan me zo voorstellen dat het min of meer ook zo gaat met de bekendere mensen uit de Studio 100 stal.
Goede. Het is een bekend fenomeen dat starters op de arbeidsmarkt, soms jarenlang, niet doorhebben dat ze op een foute werkplek werken. Vooral als ze werkvloer bijna alleen uit jonge mensen bestaat. Als ze eenmaal hun rechten kennen spreken ze niet zelden ook anderen erop aan en laten ze zich vooral horen. Het zou goed kunnen dat de net afgestudeerde Nederlandse Josje niet (meteen) haar rechten kende en ook niet doorhad dat haar werkplek bij K3 niet oké is…

[ Bericht 0% gewijzigd door 110 op 12-09-2021 23:58:27 ]
pi_201335836
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 23:49 schreef 110 het volgende:
Alice “transformer”.
Moet dit nou? Je kan die mensen ook gewoon bij hun naam noemen deze nicknames steeds. Als ze zichzelf zo noemen oke, maar hoeven jullie dat toch niet te doen?
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_201336004
quote:
1s.gif Op zondag 12 september 2021 23:53 schreef 110 het volgende:

[..]
Goede. Het is een bekend fenomeen dat starters op de arbeidsmarkt, soms jarenlang, niet doorhebben dat ze op een foute werkplek werken. Vooral als ze werkvloer bijna alleen uit jonge mensen bestaat. Als ze eenmaal hun rechten kennen spreken ze niet zelden ook anderen erop aan en laten ze zich vooral horen. Het zou goed kunnen dat de net afgestudeerde Nederlandse Josje niet (meteen) haar rechten kende en ook niet doorhad dat haar werkplek bij K3 niet oké is…
Hier heb ik een stukje gevonden over belabberde werkvoorwaarden bij Plopsaland.

https://www.looopings.nl/(...)hzelf-te-wijten.html

Voor een bedrijf wat miljoenen omzet (of misschien veel miljarden aangezien ze ook in Duitsland en Polen actief zijn) vind ik dit echt heel slecht. Sterker nog, als ik dit van te voren had geweten had ik misschien niet eens mijn geld in dat park gestoken.

Maargoed, verder naar K3 :+
pi_201337644
Vond na alle reacties de uitzending nog meevallen. Oke, de jury is verschrikkelijk.
Degenen die nu niet bij de top 3 zitten kunnen zelf wel uitrekenen dat ze de eindstreep niet halen.
Zie tot nu toe de meeste potentie in Julia (maar wel heel erg Klaasje 2.0) en Chantee (maar die wil vroeg of laat toch verder met de studie lijkt me).
No way overigens dat Hanne en Marthe echt in die container zitten. Nog ff los van of dat technisch zou kunnen zeiden ze verschillende keren dingen als 'zullen ze weten dat we daarboven zitten?' terwijl ze naar boven wezen. Uhm, je zit daar zogenaamd, hoezo wijs je dan nog omhoog? :')
pi_201337759
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 12:12 schreef Maartel het volgende:
Vond na alle reacties de uitzending nog meevallen. Oke, de jury is verschrikkelijk.
Degenen die nu niet bij de top 3 zitten kunnen zelf wel uitrekenen dat ze de eindstreep niet halen.
Zie tot nu toe de meeste potentie in Julia (maar wel heel erg Klaasje 2.0) en Chantee (maar die wil vroeg of laat toch verder met de studie lijkt me).
No way overigens dat Hanne en Marthe echt in die container zitten. Nog ff los van of dat technisch zou kunnen zeiden ze verschillende keren dingen als 'zullen ze weten dat we daarboven zitten?' terwijl ze naar boven wezen. Uhm, je zit daar zogenaamd, hoezo wijs je dan nog omhoog? :')
Ik vind Julia net wat leuker dan Chantee. Als ik naar Hanne en Marthe kijk vind ik Julia er ook het best bij passen. Maar ze had ook een leuk optreden. Lekker energiek :)
pi_201338341
Het nieuwe k3'tje kan al gelijk aan de bak, want er is al direct een concertreeks gepland waarbij diegene aan het publiek wordt voorgesteld.


https://studio100.com/nl/nl/algemeen/wachtlijst-kom-erbij
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')