abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201696657
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 14:18 schreef Poedelpoes het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verassingen zouden inderdaad wel heel shockerend zijn.
pi_201697442
En voor wie niet kan wachten ...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_201698402
Ik vind het nog best een heftige lineup.. een aantal die ik het echt zie doen, een paar die ik zeer overgewaardeerd vind maar wel ver zie komen... Dit wordt een slagveld

SPOILER
pi_201698499
Babbette was echt alles wat mensen dachten dat Klaasje was. 🥰
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_201698593
Hanne en Marthe hebben natuurlijk ook weer meegekeken en wat ze ervan vonden ...

SPOILER
pi_201699941
Marijse vond ik heel leuk en spontaan overkomen, en ik vond het top dat ze De Wereld van K3 zong mét choreo. Had haar echt graag teruggezien. Verder vind ik het ook jammer dat Mégane eruit is en dat Finlay niet door mocht. Die Luca is zwaar overrated.

Ik denk dat het Julia of Babette wordt. Amy zou in principe ook nog een goede kans maken maar ik denk dat ze wederom voor een Nederlandse gaan (dat Amy niet kan zingen maakt niet uit, want ze gingen in 2015 ook voor één van de slechtste zangeressen).
pi_201700174
Nou, de top 15 is bekend. Ik dacht, ik zet de top 15 even op volgorde van mijn eigen favorieten. Hoe is die van jullie?

SPOILER
pi_201700448
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 00:44 schreef Sisiorange94 het volgende:
Hoe is die van jullie?
SPOILER
  zondag 10 oktober 2021 @ 09:35:59 #284
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_201701392
Is die Babette niet wat overgekwalificeerd voor K3? Gewoon, als mens. Nou lijken Hanne en Marthe me best mensen waar een gesprek mee te voeren is, maar toch. Ik voel de kloof al aankomen qua gezelligheid in het toerbusje.

Diede past zo op het oog beter, alleen kan het zwarte piet-verhaal een blokkade zijn.

[ Bericht 19% gewijzigd door Eightyone op 10-10-2021 09:55:41 ]
  zondag 10 oktober 2021 @ 10:43:16 #285
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_201701870
SPOILER
pi_201702023
SPOILER
1 t/m 7 zie ik allemaal wel voor me (al denk ik dat het met een jongen al snel een soort campingentertainment wordt). Volgorde vind ik lastig want de 1 (nummer 1, 2 en 3) vind ik leuker, de ander vind ik meer in het standaardplaatje/naast Hanne en Marthe passen (4 en 5). Van 6 heb ik de auditie gemist.

8 en 9 hebben gewoon nul indruk op me achter gelaten.
10 en lager zitten allemaal op hun eigen manier in mijn irritatiezone, doe maar niet.
  zondag 10 oktober 2021 @ 11:06:46 #287
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_201702083
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 11:00 schreef Maartel het volgende:
[spoiler](al denk ik dat het met een jongen al snel een soort campingentertainment wordt).
Een brave versie van Army of Lovers/Alcazar.
pi_201702520
Mijn top 15 is op dit moment:
SPOILER
Ik begreep trouwens uit de manier waarop ze zeiden dat iedereen die nu door was naar de studioshow zou gaan, dat er in de bootcamp niemand gaat afvallen. Dat is waarschijnlijk ook wel zo eerlijk tegenover Nederlandse kijkers. Ik ben wel benieuwd wat voor een effect dat gaat hebben op de inhoud. Bij K3 zoekt K3 had ik het gevoel dat de bootcamp-afleveringen toch wel gedomineerd werden door de eindopdrachten - wat uiteindelijk niet veel meer inhielt dan een liedje zingen in een groep, iets wat ze daarna nog vaak genoeg moesten doen in de liveshows. En daarmee had ik het idee dat we veel tijd misten om te kunnen kijken naar hun prestaties in workshops over iets anders, zoals bijvoorbeeld acteren. Dus ik hoop dat daar nu wat meer tijd voor komt.
pi_201711456
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 11:53 schreef Danawinter het volgende:
Mijn top 15 is op dit moment:
SPOILER
Ik begreep trouwens uit de manier waarop ze zeiden dat iedereen die nu door was naar de studioshow zou gaan, dat er in de bootcamp niemand gaat afvallen. Dat is waarschijnlijk ook wel zo eerlijk tegenover Nederlandse kijkers. Ik ben wel benieuwd wat voor een effect dat gaat hebben op de inhoud. Bij K3 zoekt K3 had ik het gevoel dat de bootcamp-afleveringen toch wel gedomineerd werden door de eindopdrachten - wat uiteindelijk niet veel meer inhielt dan een liedje zingen in een groep, iets wat ze daarna nog vaak genoeg moesten doen in de liveshows. En daarmee had ik het idee dat we veel tijd misten om te kunnen kijken naar hun prestaties in workshops over iets anders, zoals bijvoorbeeld acteren. Dus ik hoop dat daar nu wat meer tijd voor komt.
Tja, ik ben ook benieuwd hoe ze dat gaan doen, maar het zou hoe dan ook absurd zijn als SBS de bootcamp niet uit zou zenden. Het valt me nu net wel op in de TV gids van VTM dat de eerste bootcamp aflevering a.s. zaterdag de zesde van in totaal elf afleveringen zou zijn. Dan zouden ze één week over moeten slaan omdat de finale voor 27 november op het programma staat. Maar misschien vergissen ze zich in het totale aantal afleveringen, op VTM GO zie ik ook nogal eens fouten met tellingen.
pi_201711528
Volgens een artikel op VRTNWS is de kans groot ...

SPOILER
  Moderator maandag 11 oktober 2021 @ 08:44:01 #291
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_201712830
Ik blijf een jongen me gewoon lastig voor te stellen qua liedjes die ze nu hebben, die allemaal heel erg gefocust zijn op "hij" en "hem" - en eigenlijk dus ook gek als Elise of Jemaima dat gaat zingen :P

Voor nieuw repertoire geen probleem, maar er zitten toch echt wel veel van dat soort liedjes tussen, zouden ze die gewoon niet meer zingen of aanpassen of gewoon negeren?
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_201715569
5 audities lang woke gedaan voor de bühne en uiteindelijk wordt het gewoon weer een slank meisje met de juiste haarkleur.
pi_201734645
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 13:06 schreef Banaanhangwagen het volgende:
5 audities lang woke gedaan voor de bühne en uiteindelijk wordt het gewoon weer een slank meisje met de juiste haarkleur.
Laten we hopen van niet. Denk dat het nu wel de juiste tijd is om een verandering te maken door een meisje van kleur of zelfs een jongen in de formatie te zetten.

Mijn top 15:
SPOILER

[ Bericht 2% gewijzigd door Poedelpoes op 12-10-2021 21:18:20 ]
pi_201734661
quote:
1s.gif Op maandag 11 oktober 2021 08:44 schreef Meke het volgende:
Ik blijf een jongen me gewoon lastig voor te stellen qua liedjes die ze nu hebben, die allemaal heel erg gefocust zijn op "hij" en "hem" - en eigenlijk dus ook gek als Elise of Jemaima dat gaat zingen :P

Voor nieuw repertoire geen probleem, maar er zitten toch echt wel veel van dat soort liedjes tussen, zouden ze die gewoon niet meer zingen of aanpassen of gewoon negeren?
Denk dat de oude liedjes gewoon een soort product van hun tijd zijn, merk dat bij de nieuwe liedjes zo veel mogelijk genderneutraal zingen als ze het over iemand anders hebben.
pi_201742175
Aaaaa de promo van de bootcamp is uit:

pi_201742258
instagram

K3 highlights confirmed helaas dat de bootcamp alleen online in NL te zien zal zijn, en alleen dw finale gelijktijdig zal uitgezonden worden. Zelfs de ‘studioshows’ niet. 🤨
pi_201742266
(Verwijderd)

[ Bericht 55% gewijzigd door Poedelpoes op 13-10-2021 15:42:20 (Dubbel bericht) ]
  woensdag 13 oktober 2021 @ 15:40:40 #298
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_201742280
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 15:38 schreef Poedelpoes het volgende:
[ instagram ]

K3 highlights confirmed helaas dat de bootcamp alleen online in NL te zien zal zijn, en alleen dw finale gelijktijdig zal uitgezonden worden. Zelfs de ‘studioshows’ niet. 🤨
Er zijn dus eerst een aantal studioshows en dan een live finale?

En die studioshows niet tegelijk in NL? Zou een grote fout zijn populariteit K3 in Nederland.
pi_201743708
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 15:40 schreef Momo het volgende:

[..]
Er zijn dus eerst een aantal studioshows en dan een live finale?

En die studioshows niet tegelijk in NL? Zou een grote fout zijn populariteit K3 in Nederland.
Jep hele rare keuze!
  Moderator woensdag 13 oktober 2021 @ 19:42:54 #300
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_201744856
Zouden de studioshows dan wel met stemmen zijn? Lijkt me qua kosten anders echt bizar. Of zou er een te wrange nasmaak aan een van de vorige keren zijn en alsnog jury/studiopubliek zijn die kiezen en pas op het allerlaatst alleen stemmen?
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')