abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201410646
quote:
Meryl heeft op Insta een hele fanbase. Al betwijfel ik of ze überhaupt (kort) een stoel haalt.
pi_201410687
quote:
0s.gif Op donderdag 16 september 2021 18:00 schreef WatIkWil het volgende:

[..]
Nummer 1 t/m 5 blijven denk ik sowieso. Ik weet niet hoeveel mensen er komende aflevering door zullen mogen naar de Golden Seats. Gebaseerd op de previews zou ik zeggen dat alleen Remi en Melissa sowieso doorgaan. Denk dat Nancy sowieso gelijk afvalt, en bij Timo en Gaëlle lijkt de kans ook niet heel groot dat ze door mogen.

10. Chanté: Valt af.
09. Emma W: Twijfel. Vocaal was ze niet zo goed, dus mochten ze haar redden dan komt dat door de gunfactor.
08. Lin: Wordt gered, want haar auditie was ontzettend goed en K2 kent haar al.
07. Guus: Ik mag hopen dat hij nu echt afvalt, tenzij het programma hem er nog even in wilt houden omdat ze hem "grappig" vinden.
06. Emma S: Twijfel. Ik denk dat ze misschien de aflevering hierna gered zal worden, maar dat is nergens op gebaseerd.

Ik vind het allemaal lastig te voorspellen. De jury is heel grillig. Snap nog steeds niet waarom Pieter gelijk door mocht en Lisa niet. Ik was niet enthousiast over Arliekes auditie, maar ik vond dat ze buitenproportioneel negatief over haar waren tov slechte kandidaten zoals Pieter en Guus.
Bij Nancy’s auditie dacht ik dat er wel wat inzit. Maar haar preview… Ze is vast zenuwachtig maar volgens mij past haar stem niet bij K3 liedjes. Zoals ook bij Ziggy het geval is.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_201413241
quote:
0s.gif Op donderdag 16 september 2021 19:10 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]
Beiden boxen gingen open voor Pieter en voor Lisa niet. Als 1 van de jury's niet afdrukken gaan die boxen niet omhoog en krijgt de kandidaat ook geen commentaar, krijgen ze hun publiekspunten niet te zien en belanden ze niet op de stoelen.
Dat weet ik, maar ik bedoelde dat ik niet snap waarom niemand blijkbaar voor Lisa drukte en wel voor Pieter.

quote:
1s.gif Op zaterdag 18 september 2021 10:15 schreef 110 het volgende:

[..]
Bij Nancy’s auditie dacht ik dat er wel wat inzit. Maar haar preview… Ze is vast zenuwachtig maar volgens mij past haar stem niet bij K3 liedjes. Zoals ook bij Ziggy het geval is.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nancy vind ik ondermaats zingen en eigenlijk geen type voor K3. Ik denk niet dat zij uiteindelijk door mag. Ik weet niet of haar zang misschien deels door de zenuwen slecht is, maar als de zenuwen zo op haar stem slaan dan lijkt het me sowieso te riskant om haar aan te nemen. Zeker na Klaasje, die ook niet al te best zong (vaak ook nog eens met zo'n rare trillende nerveuze stem).

Ziggy heeft mijns inziens nooit een kans gemaakt. Dat lijkt me echt een nachtmerrie om mee te werken. Op TikTok staan een paar filmpjes waarin hij gedrag vertoont dat niet echt een voorbeeld is voor kinderen :') Zijn deelname heeft wel veel kijkers naar het programma gelokt en dat was denk ik ook de reden waarom Studio 100 hem in het programma wilde.

Ik begin te denken dat de Eftelingfoto niet daadwerkelijk toont welke kandidaten overblijven, en dat we een beetje om de tuin geleid worden. Jemaima staat er ook niet bij, en ik verwacht dat zij ook wel bij de laatste tien zal zitten. Interessant wel, die foto's. Het zou wel dom zijn als ze daarmee de uiteindelijke line-up zouden verraden, zeker nadat mensen in 2015 al het vermoeden hadden dat HKM het ging worden vanwege die foto met Koen Wauters.
pi_201413349
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 september 2021 14:06 schreef WatIkWil het volgende:
Ik begin te denken dat de Eftelingfoto niet daadwerkelijk toont welke kandidaten overblijven,
Welke Eftelingfoto?
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_201413407
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 september 2021 14:17 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]
Welke Eftelingfoto?
Eind juni zijn enkele kandidaten met elkaar naar de Efteling geweest. Daar is een groepsfoto van geplaatst o.a. door Jolien. Sommige fans vermoeden dat dat de overgebleven kandidaten zijn.

instagram
pi_201413748
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 september 2021 14:24 schreef WatIkWil het volgende:
Sommige fans vermoeden dat dat de overgebleven kandidaten zijn.
SPOILER
pi_201415449
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 september 2021 14:52 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]
SPOILER
Ik hoop dat dat waar is. Zou van sommige kandidaten die er niet op staan toch wel erg jammer zijn als ze niet de finale halen.
pi_201417688
SPOILER
pi_201418002
Ik vind niemand echt speciaal tot nu toe.
pi_201418170
SPOILER
pi_201418657
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 september 2021 21:05 schreef Riparius het volgende:
SPOILER
SPOILER
pi_201419134
Gordon’s commentaar in deze aflevering is wel echt commentaar om het commentaar hebben. Just shut the fuck up. 😡
pi_201419184
SPOILER
pi_201420134
Wat vonden we ervan? Terechte golden ticket?
pi_201420200
Weet je wat, ik kom me er ook weer eens mee bemoeien! Een klein beetje omdat ik op een download hoop van de aflevering, maar ook…

SPOILER
Het was ondanks alles wel weer een hele leuke zaterdagavond. Heb ik het nou goed begrepen dat het er bij VTM de komende weken niet is door voetbal?
pi_201420335
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 september 2021 22:46 schreef Sisiorange94 het volgende:
Weet je wat, ik kom me er ook weer eens mee bemoeien! Een klein beetje omdat ik op een download hoop van de aflevering, maar ook…

SPOILER
Het was ondanks alles wel weer een hele leuke zaterdagavond. Heb ik het nou goed begrepen dat het er bij VTM de komende weken niet is door voetbal?
Dag Sisi, welcome back!

Volgens de gids is er komende zaterdag 25 september weer gewoon een aflevering van K2 zoekt K3 op VTM. Geen voetbal dus.
pi_201421000
Voor wie niet kan wachten ...

SPOILER
pi_201422645
Ranking voor aflevering 2!

SPOILER

[ Bericht 22% gewijzigd door Poedelpoes op 19-09-2021 10:45:54 ]
pi_201424144
Komt er voor de uitzendingen op SBS6 een apart topic in TV ofzo, of wat is het idee? Want ik ga pas kijken als het hier in Nederland op tv is.
Koel en donker bewaren
pi_201424534
quote:
1s.gif Op zondag 19 september 2021 10:16 schreef Guanabana het volgende:
Komt er voor de uitzendingen op SBS6 een apart topic in TV ofzo, of wat is het idee? Want ik ga pas kijken als het hier in Nederland op tv is.
Ik denk dat we gewoon hier verder praten?
  zondag 19 september 2021 @ 10:50:18 #97
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_201424587
Het is wel echt een voordeel als in de laatste auditie aflevering mag zingen. Blijf maar eens zitten vanaf aflevering 1.
pi_201424616
quote:
0s.gif Op zondag 19 september 2021 03:07 schreef Poedelpoes het volgende:
Ranking voor aflevering 2!

SPOILER
SPOILER
pi_201424625
quote:
1s.gif Op zondag 19 september 2021 10:50 schreef Momo het volgende:
Het is wel echt een voordeel als in de laatste auditie aflevering mag zingen. Blijf maar eens zitten vanaf aflevering 1.
SPOILER
pi_201424720
quote:
0s.gif Op zondag 19 september 2021 10:54 schreef 110 het volgende:
SPOILER
SPOILER

[ Bericht 12% gewijzigd door Poedelpoes op 19-09-2021 11:29:10 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')