Ik kan me voorstellen dat je je schaamt dat je een dergelijke band ooit leuk hebt gevonden en daarom maar een andere username hebt aangemaakt.quote:
Het obeserveerbare is dat we hier al maanden horen dat de rechtse sektevolgers met onweerlegbare bewijzen van verkiezingsfraude zouden gaan komen. Maar omdat ze blijkbaar daar niet mee kunnen komen moeten de doelpalen maar steeds verzet worden door deze droeftoeters en een andere partij de schuld gegeven worden zodat het vermeende domme publiek snel weer nieuwe sektarisch rechts populistische leugen geserveerd kan krijgen.quote:Op donderdag 9 september 2021 13:32 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Driftig, och jee. Dat benoemen gaat je redelijk af, maar misschien kan je het observeren en constateren beter aan anderen overlaten?
Nee, het is nieuw voor me. Maar het klinkt goed! En 18 december spelen ze in de buurt. Misschien maar even een kijkje nemen.quote:Op donderdag 9 september 2021 13:32 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat je je schaamt dat je een dergelijke band ooit leuk hebt gevonden en daarom maar een andere username hebt aangemaakt.
Leuke poging tot ontkenning en bagatelliseren.quote:Op donderdag 9 september 2021 13:32 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Driftig, och jee. Dat benoemen gaat je redelijk af, maar misschien kan je het observeren en constateren beter aan anderen overlaten?
Welke sekte hebben we het hier precies over?quote:Op donderdag 9 september 2021 13:37 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Het obeserveerbare is dat we hier al maanden horen dat de rechtse sektevolgers met onweerlegbare bewijzen van verkiezingsfraude zouden gaan komen. Maar omdat ze blijkbaar daar niet mee kunnen komen moeten de doelpalen maar steeds verzet worden door deze droeftoeters en een andere partij de schuld gegeven worden zodat het vermeende domme publiek snel weer nieuwe sektarisch rechts populistische leugen geserveerd kan krijgen.
Dat is niet het argument wat gemaakt werd, en hiermee bewijs je je eigen bagataliseringsdrang ook nog eens.quote:Op donderdag 9 september 2021 13:41 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Leuke poging tot ontkenning en bagatelliseren.
[..]
De rechtse sekte die als organisatie net zo ongrijpbaar is als antifa. Je weet wel die niet bestaande organisatie waar rechtse sekteleden zich ook zo druk over kunnen maken.quote:Welke sekte hebben we het hier precies over?
Antifa bestaat niet? Hihi, dat is een opmerkelijke mening.quote:Op donderdag 9 september 2021 13:45 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dat is niet het argument wat gemaakt werd, en hiermee bewijs je je eigen bagataliseringsdrang ook nog eens.
[..]
De rechtse sekte die als organisatie net zo ongrijpbaar is als antifa. Je weet wel die niet bestaande organisatie waar rechtse sekteleden zich ook zo druk over kunnen maken.
Niet door de Taliban op zijn vakantie adres uit te nodigen zoals Donald Trump dat als President deed.quote:Op donderdag 9 september 2021 13:52 schreef QuidProJoe het volgende:
Overmorgen is het 11 september. De grote vraag is, hoe gaat voormalig vice-president Biden het Amerikaanse volk op die dag schofferen?
Welke wanhoop en welke strohalmen precies?quote:Op donderdag 9 september 2021 14:20 schreef QuidProJoe het volgende:
Hihi, heerlijk die wanhoop. Dat grijpen naar strohalmen. De observeerbare realiteit in de VS is echter, dat de patriottische MAGA beweging daadwerkelijk grassroots is, en van onder naar boven werkt. Iets waar de Links-progressieven zo jaloers op zijn. Hun systeem faalt. Hun systeem wordt niet breed gedragen. Liefde > oppressie.
Hetze tegen die, die rein bloed hebben.quote:Op donderdag 9 september 2021 16:21 schreef Chivaz het volgende:
[ twitter ]
Jim Crow Joe gaat nu mensen segregeren op basis van vaccinatiestatus. Het maakt natuurlijk geen zak uit of je al Corona hebt gehad en dus beter af bent met je natuurlijke antistoffen.
Nee je zal geprikt worden en als je niet mee doet dan tel je niet meer mee in Joe Bidens samenleving.
Wat is in jouw observeerbare realiteit eigenlijk 'rein bloed?quote:Op donderdag 9 september 2021 16:24 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Hetze tegen die, die rein bloed hebben.
Honk honk.quote:Op donderdag 9 september 2021 16:24 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Gelukkig ben je nogal vrolijk over je eigen domheid, enige blijk van medische en biologische kennis is er bij jou ook niet te bespeuren.quote:Op donderdag 9 september 2021 16:34 schreef QuidProJoe het volgende:
Je zou je immuunsysteem maar afhankelijk hebben laten maken van booster shots. Hihahonk.
Het is ook waanzin om mensen onder de 30 te vaccineren onder de 40 vind ik al redelijk onzinnig.quote:Op donderdag 9 september 2021 16:34 schreef QuidProJoe het volgende:
Je zou je immuunsysteem maar afhankelijk hebben laten maken van booster shots. Hihahonk.
Ik denk dat jouw zuurheid ook zeer effectief is tegen het virus.quote:Op donderdag 9 september 2021 16:37 schreef EchteLiberaal het volgende:
[..]
Gelukkig ben je nogal vrolijk over je eigen domheid, enige blijk van medische en biologische kennis is er bij jou ook niet te bespeuren.
Deze vraag verdient een antwoord.quote:Op donderdag 9 september 2021 16:29 schreef EchteLiberaal het volgende:
[..]
Wat is in jouw observeerbare realiteit eigenlijk 'rein bloed?
Tsja. Het gaat dan ook niet zozeer om de gezondheid. Het is een voorbeeld van hoe angstig en volgzaam het collectief is. Je hoeft het enkel te vertellen dat "experts" iets zeggen, en ze doen alles wat je hen opdraagt. Voor het slaaf zijn geboren.'quote:Op donderdag 9 september 2021 16:37 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Het is ook waanzin om mensen onder de 30 te vaccineren onder de 40 vind ik al redelijk onzinnig.
De vraag is incorrect.quote:Op donderdag 9 september 2021 16:41 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Deze vraag verdient een antwoord.
Kijk weer een voorbeeld van een zeer gebrekkige kennis van het menselijk lichaam, nee het Moderna vaccin beschermt mij tegen de ernstige gevolgen van het corona virus, de zuurheid die jij denkt te lezen in je eigen observeerbare realiteit zou hooguit iets zeggen over mijn geestelijke gesteldheid op dit moment.quote:Op donderdag 9 september 2021 16:39 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Ik denk dat jouw zuurheid ook zeer effectief is tegen het virus.
Hihi. Wederom een incorrecte vraag. Alsof de kern van het denken onjuist is.quote:Op donderdag 9 september 2021 16:46 schreef EchteLiberaal het volgende:
[..]
En wat zou de vraag incorrect maken in jouw observeerbare realiteit?
Een vraag kan trouwens nooit incorrect zijn, het antwoord wel maar het is wel weer typerend dat jij geen antwoord durft te geven.quote:Op donderdag 9 september 2021 16:47 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Hihi. Wederom een incorrecte vraag. Alsof de kern van het denken onjuist is.
Dat is onjuist. Dat is iets dat geboren verliezers zichzelf aanpraten. Net zoals ze vinden dat elke mening telt.quote:Op donderdag 9 september 2021 16:49 schreef EchteLiberaal het volgende:
[..]
Een vraag kan trouwens nooit incorrect zijn
Dus hoe is mijn vraag wat volgens QPJ rein bloed nu is incorrect? In de echte wereld is dat een vrij normale vraag op deze idiote stelling.quote:Op donderdag 9 september 2021 16:24 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Oh wees maar gerust, je mag van mij best je mening uiten maar aangezien je onder deze username en je vele voorgangers nu niet echt hebt bewezen je mening op een coherente manier te kunnen verwoorden en te onderbouwen hecht ik er verder weinig waarde aan, dus nee echt meetellen doe je ook niet je domheid is eerder vermakelijk.quote:Op donderdag 9 september 2021 16:51 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Dat is onjuist. Dat is iets dat geboren verliezers zichzelf aanpraten. Net zoals ze vinden dat elke mening telt.
Allemaal gebakken lucht wat er uit deze user komtquote:Op donderdag 9 september 2021 16:58 schreef EchteLiberaal het volgende:
[..]
Oh wees maar gerust, je mag van mij best je mening uiten maar aangezien je onder deze username en je vele voorgangers nu niet echt hebt bewezen je mening op een coherente manier te kunnen verwoorden en te onderbouwen hecht ik er verder weinig waarde aan, dus nee echt meetellen doe je ook niet je domheid is eerder vermakelijk.
Een geboren verliezer lijkt me toch meer iemand die al sinds november vorig jaar op online fora en social media blijft janken dat er fraude is gepleegd waardoor zijn held verloren heeft terwijl alle strohalmen inmiddels wel geknakt zijn.
Waarom zijn oerconservatieven zoals jij eigenlijk zo angstig om een inhoudelijk antwoord te geven?
Wat zegt dat wel niet over de users die daar zo naar smachten?quote:Op donderdag 9 september 2021 17:10 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Allemaal gebakken lucht wat er uit deze user komt
Hihi grappig hoe jij (jouw vermeende kijk op) de gemoedstoestand van anderen er altijd bij sleept om de inhoud te vermijden.quote:Op donderdag 9 september 2021 17:14 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Wat zegt dat wel niet over de users die daar zo naar smachten?
Ah alweer geen inhoud.quote:Op donderdag 9 september 2021 17:25 schreef QuidProJoe het volgende:
Hihi. Hoewel de obsessie die velen aan de Linkerzijde hebben als het om mij (of HowardRoark) gaat, extreem ongezond is, is het ook wel een beetje vleiend. Het is alleen een beetje triest als er niets meer in het leven lijkt te zijn dan die obsessie of de haat jegens Trump. En in dat licht is die inhoudsloosheid dan weer pure projectie.
Verre van. Maar leuke reactie op een argument dat niet gemaakt wordt.quote:Op donderdag 9 september 2021 17:25 schreef QuidProJoe het volgende:
Hihi. Hoewel de obsessie die velen aan de Linkerzijde hebben als het om mij (of HowardRoark) gaat, extreem ongezond is, is het ook wel een beetje vleiend. Het is alleen een beetje triest als er niets meer in het leven lijkt te zijn dan die obsessie of de haat jegens Trump. En in dat licht is die inhoudsloosheid dan weer pure projectie.
Hihi, ik snap wel dat jij zo aankijkt tegen rationele users die met een kritische blik de wereld observeren. Immers durven die ook buiten de geautoriseerde bronnen te kijken, zo ver zal jouw intellectuele nieuwsgierigheid nooit reiken. Jij houdt het op orthodoxe en tribale wijze liever bij het delen van een narratief op basis van naam, niet op basis van inhoud.quote:Op donderdag 9 september 2021 17:10 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Allemaal gebakken lucht wat er uit deze user komt
Leuke copycat.quote:Op donderdag 9 september 2021 17:37 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Verre van. Maar leuke reactie op een argument dat niet gemaakt wordt.
Rationele usersquote:Op donderdag 9 september 2021 17:39 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hihi, ik snap wel dat jij zo aankijkt tegen rationele users die met een kritische blik de wereld observeren. Immers durven die ook buiten de geautoriseerde bronnen te kijken, zo ver zal jouw intellectuele nieuwsgierigheid nooit reiken. Jij houdt het op orthodoxe en tribale wijze liever bij het delen van een narratief op basis van naam, niet op basis van inhoud.
[..]
Leuke copycat.
Interessant, die tendens om observaties te ontkennen en diegene die ze maakt trachten te ridiculiseren.quote:Op donderdag 9 september 2021 17:39 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hihi, ik snap wel dat jij zo aankijkt tegen rationele users die met een kritische blik de wereld observeren. Immers durven die ook buiten de geautoriseerde bronnen te kijken, zo ver zal jouw intellectuele nieuwsgierigheid nooit reiken. Jij houdt het op orthodoxe en tribale wijze liever bij het delen van een narratief op basis van naam, niet op basis van inhoud.
It takes one to know one.quote:Op donderdag 9 september 2021 17:39 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
[..]
Leuke copycat.
Hihi, leuke gaslight. Maar hier zal niemand intrappen, behalve natuurlijk een paar van jouw comrades.quote:Op donderdag 9 september 2021 17:43 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Interessant, die tendens om observaties te ontkennen en diegene die ze maakt trachten te ridiculiseren.
Voor vergezochte onzin inderdaad wel ja.quote:Op donderdag 9 september 2021 17:50 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
HowardRoark is inderdaad een geautoriseerde bron.
Is dat wederom een gevalletje "It takes one to know one"?quote:Op donderdag 9 september 2021 17:54 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Voor vergezochte onzin inderdaad wel ja.
Van eindeloos vermaak jaquote:Op donderdag 9 september 2021 17:50 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
HowardRoark is inderdaad een geautoriseerde bron.
Ja, vandaar dat je hem ook opvoert als 'geautoriseerde bron'.quote:Op donderdag 9 september 2021 17:55 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Is dat wederom een gevalletje "It takes one to know one"?
quote:Op donderdag 9 september 2021 17:57 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ja, vandaar dat je hem ook opvoert als 'geautoriseerde bron'.
Made me do "hihi" oh ja. Nu ben ik rechts.quote:
Prikjes verkleinen de kans op complicaties en zorgen ervoor dat ik volgende week naar het buitenland kan vliegen.quote:Op donderdag 9 september 2021 16:43 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Tsja. Het gaat dan ook niet zozeer om de gezondheid. Het is een voorbeeld van hoe angstig en volgzaam het collectief is. Je hoeft het enkel te vertellen dat "experts" iets zeggen, en ze doen alles wat je hen opdraagt. Voor het slaaf zijn geboren.'
Vandaar dat er ook die agressie tegen afwijkenden is. Die laten immers zien dat er een rijker leven voor niet-slaven is.
Met een beetje gaslighting!quote:Op donderdag 9 september 2021 18:30 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dit lijkt mij nochtans projectie.
Had je de prik ook genomen als je Corona zou hebben gehad? En vind jij dat mensen die Corona hebben gehad ook zo’n prik moeten halen in ruil voor betrekkelijke vrijheid?quote:Op donderdag 9 september 2021 18:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Prikjes verkleinen de kans op complicaties en zorgen ervoor dat ik volgende week naar het buitenland kan vliegen.
Ik zeg prima.
Zeer presidentieel en respectvol. Daar kan Joe "clap for that you stupid bastards" Biden nog wat van leren.quote:Former President Donald Trump has been in contact with some of the family members of the 13 service members killed in Afghanistan and is considering attending funerals of several of the soldiers, reports The Washington Post.
“It was just very cordial, very understanding. He was awesome,” Darin Hoover, whose 31-year-old Marine son died in the blast, told the Post of his conversation with Trump. “He was just talking about the finest of the finest. He said he heard and saw everything that we had said, and he offered his condolences several times, and how sorry he was.”
Some of the families invited Trump to their children’s funerals and he has suggested he may try to go, according to the Post.
President Joe Biden met privately with the families in late August and attended a dignified transfer of the fallen troops while at Dover Air Force base, a military ritual of receiving the remains of those killed in foreign combat.
“The 13 service members that we lost were heroes who made the ultimate sacrifice in service of our highest American ideals and while saving the lives of others,” Biden said in a statement on Aug. 29. “Their bravery and selflessness has enabled more than 117,000 people at risk to reach safety thus far.”
Trump has slammed Biden’s Afghanistan withdrawal, on Tuesday telling Newsmax it was the “most incompetently handled withdrawal or anything else in the history of our country.”
“I don't think our country has ever seen a period like this, how badly were doing, and then you take a look at the border. And worst of all is what took place in Afghanistan.”
“That withdrawal was the most incompetently handled withdrawal or anything else in the history of our country,” he continued. “We're embarrassed in front of the world.”
Some of the soldiers’ parents have publicly blamed Biden for their children’s death, including Kathy McCollum, whose 20-year-old son, Rylee, was killed in the attack.
“Twenty years and 6 months old, getting ready to go home from freaking Jordan to be home with his wife to watch the birth of his son, and that feckless, dementia-ridden piece of crap just sent my son to die,” she told SiriusXM talk show host Andrew Wilkow on “The Wilkow Majority” two weeks ago.
“I woke up at 4 o’clock this morning,” McCollum said. “Two Marines at my door telling me that my son was dead.
“I just want all you Democrats who cheated in the election, or who voted for him legitimately, you just killed my son,” she claimed. “With a dementia-ridden piece of crap who doesn’t even know he’s in the White House, who still thinks he’s a senator.
Niemand is wat mij betreft verplicht om een prik te halen. Al juich ik het halen van een vaccinatie wel toe, omdat dat de terugkeer naar het 'oude normaal' versnelt.quote:Op donderdag 9 september 2021 18:50 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Had je de prik ook genomen als je Corona zou hebben gehad? En vind jij dat mensen die Corona hebben gehad ook zo’n prik moeten halen in ruil voor betrekkelijke vrijheid?
Dat snap ik dus niet, waarom zou je jezelf laten prikken met dat goedje als je immuunsysteem het virus succesvol heeft bestreden?quote:Op donderdag 9 september 2021 18:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Niemand is wat mij betreft verplicht om een prik te halen. Al juich ik het halen van een vaccinatie wel toe, omdat dat de terugkeer naar het 'oude normaal' versnelt.
Ja, ik zou ook een prik hebben gehaald als ik al corona had gehad. Ik snap ook niet waarom mensen er zo spastisch over doen.
Heb twee prikjes gehad. Geen centje pijn en ik zit volgende week daardooe met m'n reet op een terras in het buitenland. Ik zeg top.
Ik vind het wel weer heel typisch dat al die "partijen" uit het kompas zo op de flanken zitten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Incelfrikandel
quote:Op donderdag 9 september 2021 19:14 schreef HowardRoark het volgende:
Opmerkelijk, dus als je al Covid zou hebben gehad zou je je alsnog laten vaccineren? Interessant.
Als je meerderen het aanraden (bevelen), dan volg je dat.quote:Op donderdag 9 september 2021 19:16 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dat snap ik dus niet, waarom zou je jezelf laten prikken met dat goedje als je immuunsysteem het virus succesvol heeft bestreden?
Waarschijnlijk omdat Koos een goed gevoel over zichzelf wil hebben en braaf wil luisteren naar wat de geautoriseerde bronnen en instanties aanraden. Immers, zij weten alles. Je hoeft als burger niet meer na te denken, dat doen dergelijke instituten voor jou.quote:Op donderdag 9 september 2021 19:16 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dat snap ik dus niet, waarom zou je jezelf laten prikken met dat goedje als je immuunsysteem het virus succesvol heeft bestreden?
Ik vind het eigenlijk wel een correcte weergave van het Amerikaanse politieke landschap op dit moment. En uit nieuwsgierigheid: heb jij de quiz ook gemaakt?quote:Op donderdag 9 september 2021 19:18 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Ik vind het wel weer heel typisch dat al die "partijen" uit het kompas zo op de flanken zitten.
Op zich is het logisch. Als je braaf alle bevelen opvolgt, krijg je vanzelfsprekend je vrijheden terug. Je hebt weliswaar laten zien geen vrijheden nodig te hebben, maar toch. En als je meerderen zien dat je geen vrijheden nodig hebt, dan geven ze die echt terug hoor. Echt waar.quote:Op donderdag 9 september 2021 19:19 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat Koos een goed gevoel over zichzelf wil hebben en braaf wil luisteren naar wat de geautoriseerde bronnen en instanties aanraden. Immers, zij weten alles. Je hoeft als burger niet meer na te denken, dat doen dergelijke instituten voor jou.
Mooi staaltje gaslighting.quote:Op donderdag 9 september 2021 19:19 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat Koos een goed gevoel over zichzelf wil hebben en braaf wil luisteren naar wat de geautoriseerde bronnen en instanties aanraden. Immers, zij weten alles. Je hoeft als burger niet meer na te denken, dat doen dergelijke instituten voor jou.
Ik niet.quote:Op donderdag 9 september 2021 19:22 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel een correcte weergave van het Amerikaanse politieke landschap op dit moment.
Staat erbijquote:En uit nieuwsgierigheid: heb jij de quiz ook gemaakt?
Had de spoiler even over het hoofd gezien, my bad. Prima uitslag.quote:Op donderdag 9 september 2021 19:26 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Ik niet.
[..]
Staat erbij
In de eerste plaats omdat ik pragmatisch ben ingesteld. Ik wil op vakantie naar het buitenland en daarvoor heb ik twee prikjes nodig. Prima, toen ik naar China ging moest ik drie prikken zetten. Geen centje pijn.quote:Op donderdag 9 september 2021 19:16 schreef Chivaz het volgende:
[..]
We hebben gezien dat we onze vrijheden helemaal niet terugkrijgen. Er is geen stip op de horizon meer, we leven nu in de tijd van covidfascisme.quote:Op donderdag 9 september 2021 19:23 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Op zich is het logisch. Als je braaf alle bevelen opvolgt, krijg je vanzelfsprekend je vrijheden terug. Je hebt weliswaar laten zien geen vrijheden nodig te hebben, maar toch. En als je meerderen zien dat je geen vrijheden nodig hebt, dan geven ze die echt terug hoor. Echt waar.
Vind je dan niet dat mensen die Corona succesvol hebben afgewend en beschermd zijn door hun eigen immuunsysteem van dezelfde vrijheden zouden mogen genieten als een gevaccineerde?quote:Op donderdag 9 september 2021 19:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
In de eerste plaats omdat ik pragmatisch ben ingesteld. Ik wil op vakantie naar het buitenland en daarvoor heb ik twee prikjes nodig. Prima, toen ik naar China ging moest ik drie prikken zetten. Geen centje pijn.
En als dat vaccin voorkomt dat ik in het geval van een coronabesmetting niet in het ziekenhuis beland, dan is dat ook mooi meegenomen.
In Australië hebben gevaccineerden het voorrecht verworven om niet in een concentratiekamp te worden geplaatst.quote:Op donderdag 9 september 2021 19:34 schreef Chivaz het volgende:
[..]
We hebben gezien dat we onze vrijheden helemaal niet terugkrijgen. Er is geen stip op de horizon meer, we leven nu in de tijd van covidfascisme.
Ik huiver oprecht bij het gegeven dat een grote meerderheid van de wereldbevolking zich zo laat knechten.
Ik vind het een mooi woord om te beschrijven hoe de bevolking zich gedraagt tegenover de regering.quote:
Geen idee wat je bedoelt.quote:Op donderdag 9 september 2021 19:39 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik vind het een mooi woord om te beschrijven hoe de bevolking zich gedraagt tegenover de regering.
We zijn de redelijkheid allang voorbij.
Ja hoor. Nogmaals, ik ben geen voorstander van een vaccinatieplicht.quote:Op donderdag 9 september 2021 19:36 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Vind je dan niet dat mensen die Corona succesvol hebben afgewend en beschermd zijn door hun eigen immuunsysteem van dezelfde vrijheden zouden mogen genieten als een gevaccineerde?
Persoonlijk zie ik het liefst dat een ieder in vrijheid kan leven ongeacht vaccinatiestatus.
Kortom we hebben niets geleerd van de geschiedenis ondanks dat we regelmatig worden herinnerd aan de onvrijheden van fascistische regimes.quote:Op donderdag 9 september 2021 19:38 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
In Australië hebben gevaccineerden het voorrecht verworven om niet in een concentratiekamp te worden geplaatst.
En tsja, misschien is slavernij wel de natuurlijke staat van de mens? Als de mens zich niet inleest, zelf geen onderzoek doet, geen ruggengraat heeft, afstand doet van wapens/zelfverdediging, vrijheid niet genoeg waard vindt om voor te vechten... Wat kan er anders gebeuren? Als iemand zich vrijwillig laat misbruiken, waarom zou een kwaadwillende die kans onbenut laten?
Iemand die covid heeft gehad en het overleeft heeft is niet hetzelfde als een gevaccineerde. Vaccins helpen ook nog bij varianten, en het zijn toch niet de gevaccineerden die nu ziekenhuizen overspoelen.quote:Op donderdag 9 september 2021 19:36 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Vind je dan niet dat mensen die Corona succesvol hebben afgewend en beschermd zijn door hun eigen immuunsysteem van dezelfde vrijheden zouden mogen genieten als een gevaccineerde?
Persoonlijk zie ik het liefst dat een ieder in vrijheid kan leven ongeacht vaccinatiestatus.
1) Dienstbaar maken 2) Knevelen 3) Onderdrukken 4) Onderwerpen 5) Vastbindenquote:Op donderdag 9 september 2021 19:40 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Geen idee wat je bedoelt.
Ach, in ons land zijn de coronaregels praktisch verdwenen. Ik zit wekelijks schouder aan schouder in de kroeg en geen haan die ernaar kraait.quote:Op donderdag 9 september 2021 19:34 schreef Chivaz het volgende:
[..]
We hebben gezien dat we onze vrijheden helemaal niet terugkrijgen. Er is geen stip op de horizon meer, we leven nu in de tijd van covidfascisme.
Ik huiver oprecht bij het gegeven dat een grote meerderheid van de wereldbevolking zich zo laat knechten.
Ja, het vocabulaire was me wel duidelijk hoorquote:Op donderdag 9 september 2021 19:43 schreef Chivaz het volgende:
[..]
1) Dienstbaar maken 2) Knevelen 3) Onderdrukken 4) Onderwerpen 5) Vastbinden
https://www.woorden.org/woord/knechten
Heb je daar een bron van dat je immuunsysteem niet in staat is om varianten te bestrijden als je al Corona hebt gehad?quote:Op donderdag 9 september 2021 19:42 schreef OMG het volgende:
[..]
Iemand die covid heeft gehad en het overleeft heeft is niet hetzelfde als een gevaccineerde. Vaccins helpen ook nog bij varianten, en het zijn toch niet de gevaccineerden die nu ziekenhuizen overspoelen.
Wat begrijp je er niet aan dan?quote:Op donderdag 9 september 2021 19:44 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Ja, het vocabulaire was me wel duidelijk hoor
Informatie consumeren en haat kweken. Dat is alles wat nodig is. Met haat hoef je immers niet na te denken. Je hoeft niet na te denken of wat je doet juist is. Je hoeft niet na te denken over de gevolgen. Je hebt immers haat. Gerechtvaardigde haat. En met haat, heb je ook geen liefde nodig. De haat vult immers alles. En haat is goed, want het is de toon van wat je consumeert. Je bent wat je eet, is nog nooit zo accuraat geweest.quote:Op donderdag 9 september 2021 19:42 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Kortom we hebben niets geleerd van de geschiedenis ondanks dat we regelmatig worden herinnerd aan de onvrijheden van fascistische regimes.
Wat zegt dat over het zelfstandig nadenken van de bevolking?
Dat we media hebben die vol meegaat met het narratief van de regering helpt natuurlijk ook niet echt mee.
Als je vaccin boosters nodig heeft, dan heeft je immuunsysteem dat ook nodig want het vaccin is beter dan het immuunsysteem. Ofzo.quote:Op donderdag 9 september 2021 19:47 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Heb je daar een bron van dat je immuunsysteem niet in staat is om varianten te bestrijden als je al Corona hebt gehad?
De indirecte vaccinatiedwang die op ons word uitgeoefend. Testen voor toegang, horeca dicht om 12 uur, geen grote evenementen etc etc.quote:Op donderdag 9 september 2021 19:48 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Waarom we(Nederland) in vredesnaam geknecht zouden zijn.
We hebben in dit land gewoon lichamelijke onschendbaarheid in de grondwet staan en dat is maar goed ook. Een vaccinatieplicht zou echt te gek zijn. Voor mensen die niet gevaccineerd zijn, zijn er genoeg alternatieven voorhanden. Herstelbewijs of testen voor toegang. Beiden slechts enkele minuten werk en gratis. Zo ben ik met ongevaccineerden naar evenementen gegaan, ik heb ze niet horen klagen.quote:Op donderdag 9 september 2021 19:58 schreef Chivaz het volgende:
[..]
De indirecte vaccinatiedwang die op ons word uitgeoefend. Testen voor toegang, horeca dicht om 12 uur, geen grote evenementen etc etc.
En al dit alles met een relatief hoge vaccinatiegraad en de mogelijkheid voor een ieder om een prik te halen.
Zodra de prik beschikbaar was zou het wat mij betreft klaar moeten zijn met de maatregelingen.
Ik vind het ook opmerkelijk, het menselijk immuunsysteem word door een hoop mensen enorm onderschat.quote:Op donderdag 9 september 2021 19:50 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Als je vaccin boosters nodig heeft, dan heeft je immuunsysteem dat ook nodig want het vaccin is beter dan het immuunsysteem. Ofzo.
Ik weet het ook niet, ik houd het immers wetenschappelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |