abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 9 september 2021 @ 13:32:24 #201
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_201277710
quote:
14s.gif Op donderdag 9 september 2021 13:30 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Dat klinkt interessant!
Ik kan me voorstellen dat je je schaamt dat je een dergelijke band ooit leuk hebt gevonden en daarom maar een andere username hebt aangemaakt.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_201277776
quote:
7s.gif Op donderdag 9 september 2021 13:32 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Driftig, och jee. Dat benoemen gaat je redelijk af, maar misschien kan je het observeren en constateren beter aan anderen overlaten?
Het obeserveerbare is dat we hier al maanden horen dat de rechtse sektevolgers met onweerlegbare bewijzen van verkiezingsfraude zouden gaan komen. Maar omdat ze blijkbaar daar niet mee kunnen komen moeten de doelpalen maar steeds verzet worden door deze droeftoeters en een andere partij de schuld gegeven worden zodat het vermeende domme publiek snel weer nieuwe sektarisch rechts populistische leugen geserveerd kan krijgen.
pi_201277783
quote:
2s.gif Op donderdag 9 september 2021 13:32 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Ik kan me voorstellen dat je je schaamt dat je een dergelijke band ooit leuk hebt gevonden en daarom maar een andere username hebt aangemaakt.
Nee, het is nieuw voor me. Maar het klinkt goed! En 18 december spelen ze in de buurt. Misschien maar even een kijkje nemen.
pi_201277820
quote:
7s.gif Op donderdag 9 september 2021 13:32 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Driftig, och jee. Dat benoemen gaat je redelijk af, maar misschien kan je het observeren en constateren beter aan anderen overlaten?
Leuke poging tot ontkenning en bagatelliseren.
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 13:37 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Het obeserveerbare is dat we hier al maanden horen dat de rechtse sektevolgers met onweerlegbare bewijzen van verkiezingsfraude zouden gaan komen. Maar omdat ze blijkbaar daar niet mee kunnen komen moeten de doelpalen maar steeds verzet worden door deze droeftoeters en een andere partij de schuld gegeven worden zodat het vermeende domme publiek snel weer nieuwe sektarisch rechts populistische leugen geserveerd kan krijgen.
Welke sekte hebben we het hier precies over?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_201277875
quote:
10s.gif Op donderdag 9 september 2021 13:41 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Leuke poging tot ontkenning en bagatelliseren.
[..]
Dat is niet het argument wat gemaakt werd, en hiermee bewijs je je eigen bagataliseringsdrang ook nog eens.
quote:
Welke sekte hebben we het hier precies over?
De rechtse sekte die als organisatie net zo ongrijpbaar is als antifa. Je weet wel die niet bestaande organisatie waar rechtse sekteleden zich ook zo druk over kunnen maken. :Y)
pi_201277891
Het is eigenlijk ook best wel zielig dat de oerconservatieve dromers hier niet eens het lef hebben om achter hun eigen hersenspinsels/gespleten persoonlijkheden te blijven staan, de kritiek van deze oerconservatieve stroming was toch dat woke links van die sneeuwvlokjes zouden zijn of is dat ook gewoon weer een voorbeeld van projectie waar deze oerconservatieve en intelligent zeer armoedige stroming om bekend staat?
pi_201277900
Hihi. Projectie.
pi_201277905
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 13:45 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Dat is niet het argument wat gemaakt werd, en hiermee bewijs je je eigen bagataliseringsdrang ook nog eens.
[..]
De rechtse sekte die als organisatie net zo ongrijpbaar is als antifa. Je weet wel die niet bestaande organisatie waar rechtse sekteleden zich ook zo druk over kunnen maken. :Y)
Antifa bestaat niet? Hihi, dat is een opmerkelijke mening.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_201277966
Overmorgen is het 11 september. De grote vraag is, hoe gaat voormalig vice-president Biden het Amerikaanse volk op die dag schofferen?
  donderdag 9 september 2021 @ 14:07:16 #210
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_201278173
ik denk door een dutje te doen. Trump zou potje golf zijn gaan doen, dus ieder het zijne.
pi_201278260
quote:
14s.gif Op donderdag 9 september 2021 13:52 schreef QuidProJoe het volgende:
Overmorgen is het 11 september. De grote vraag is, hoe gaat voormalig vice-president Biden het Amerikaanse volk op die dag schofferen?
Niet door de Taliban op zijn vakantie adres uit te nodigen zoals Donald Trump dat als President deed.
pi_201278289
Jeetje. Jullie schijnen nogal moeite te hebben Trump los te laten. Als het uit liefde was, dan zou het begrijpelijk zijn. Maar als de haat zo diep zit, dan is dat triest. Jullie hebben mijn medelijden.
pi_201278293
Maar even voor de beeldvorming, hoe gaat het met het vinden van het bewijs voor verkiezingsfraude, is er al wat gevonden? MyPillow guy al wat geleverd? Het SC al uitspraak gedaaan? Volk al in opstand? Nee? Het is toch wat...je zou bijna denken dat het allemaal een leugen van Trump was _O-
pi_201278341
Hihi, heerlijk die wanhoop. Dat grijpen naar strohalmen. De observeerbare realiteit in de VS is echter, dat de patriottische MAGA beweging daadwerkelijk grassroots is, en van onder naar boven werkt. Iets waar de Links-progressieven zo jaloers op zijn. Hun systeem faalt. Hun systeem wordt niet breed gedragen. Liefde > oppressie.
pi_201278385
Ik kan me vergissen, maar was de voorzitter van deze beweging niet de president van Amerika?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_201278558
quote:
14s.gif Op donderdag 9 september 2021 14:20 schreef QuidProJoe het volgende:
Hihi, heerlijk die wanhoop. Dat grijpen naar strohalmen. De observeerbare realiteit in de VS is echter, dat de patriottische MAGA beweging daadwerkelijk grassroots is, en van onder naar boven werkt. Iets waar de Links-progressieven zo jaloers op zijn. Hun systeem faalt. Hun systeem wordt niet breed gedragen. Liefde > oppressie.
Welke wanhoop en welke strohalmen precies?

Het is niet, wat jij ziet als, links wat niet kan accepteren dat Trump de verkiezingen verloren heeft of blijft beweren dat het bewijs voor fraude binnenkort toch echt geleverd gaat worden en dat Trump weer als president geïnstalleerd zal worden, zover ik hier heb meegelezen zijn dat voornamelijk de oerconservatieve user die naar dit soort strohalmen grijpen.

Als je niet begrijpt wat een strohalm is dan is dat ook niet erg, ik accepteer iedereen ondanks zijn gebrek en dat jij blijkbaar moeite hebt met termen die op de basisschool behandeld zijn lijkt me best lastig voor je in de dagelijkse observeerbare realiteit maar mijn steun heb je.
pi_201279429
Observeerbare realiteit, kent u die uitdrukking, mensen? Je hoort dan iemand zeggen: "Dat is de observeerbare realiteit", en bedoeld wordt dat het gewoon waar is omdat je het kan zien!
Maar is dat wel zo, lieve mensen? Iets zien heeft toch niet per se iets met de waarheid te maken? Je kunt hoogstens zeggen dat het waar is dàt ik iets zie.

En als ik bijvoorbeeld na een avondje zwaar te hebben getafeld dingen zie die een ander niet ziet, zijn die dingen er dan, of is het slechts mijn spijsvertering die mijn hersenen begoochelt?

En is er dan ook een niet observeerbare, zeg maar, onzichtbare, realiteit? Ik bedoel: wat is het nut van het plakken van het woordje 'observeerbaar' aan het woordje 'realiteit'? Ik denk wel eens dat mensen deze uitdrukking gebruiken om te benadrukken dat wat zij zien, iedereen zou moeten zien. Dat heeft iets dwingends, en daar houd ik niet zo van.

Men vergeet overigens ook - en vergeef mij dat ik nu wat dominee-achtig word - dat het observeren invloed heeft op het object dat men observeert. Het observeren van de realiteit heeft, zeg maar, invloed op die realiteit. Stel, je meet de temperatuur van een vloeistof door er een thermometer in te steken. Dan onttrekt die thermometer warmte aan die vloeistof. Dus de realiteit die je denkt vast te stellen is niet meer hetzelfde als voor je begon te meten.
Nu zegt u misschien: "Dominee, wat maakt het uit, 37° of 37.000001°?"

Dan kom ik met een ander voorbeeld. Beetje pikant, dus stuur de kinderen maar vast naar bed.
Onlangs lag mijn benedenbuurvrouw fijn naakt te zonnen in haar tuintje. Flesje wijn erbij. U kent dat wel, lieve mensen.
Dat vind ik wel een te observeren realiteit. Niets menselijks is een dominee vreemd, niet waar.
Dus ik ging eens op mijn gemakje observeren op mijn balkonnetje. Tot de buurvrouw mij zag observeren, en schielijk een badjas aan trok. Toen was mijn realiteit eensklaps veranderd. Door mijn observeren!

Goed, allemaal gelul. Ik wilde eigenlijk alleen maar vertellen dat het niet zo eenvoudig is, die uitdrukking 'observeerbare realiteit'. (Dat maakte de benedenbuurman mij ook nogal duidelijk overigens, de volgende dag.)

Maar goed, ik sluit af door iedereen een smakelijke voortzetting toe te wensen met veel spekjes enzo erin. Honkende groet!
And it's only the giving
That makes you
What you are
  donderdag 9 september 2021 @ 16:20:22 #218
403588 mcmlxiv
pi_201279869
Even een berichtje van vriend Ensiferum (of was het nou dejann) analyseren:

wanhoop --> Waarover precies lieve vriend?
Strohalmen --> Welke precies lieve vriend? Oh wacht verkiezingsfraude! Ja dat is wel een strohalm ja
De observeerbare realiteit in de VS --> Je bedoeld die realiteit waar Biden president is?
De patriottische MAGA beweging --> Extreem rechtse proud boys bedoel je?
daadwerkelijk grassroots is --> Dus toch een poging tot staatsgreep?
van onder naar boven werkt --> Dus toch een poging tot staatgreep?
Iets waar de Links-progressieven zo jaloers op zijn --> Hoezo dan? Wij hebben geen staatsgrepen nodig.
Hun systeem faalt. --> Hoezo precies? Wel infrastructuur, wel gezondheidszorg, wel een goed covid beleid?
Hun systeem wordt niet breed gedragen --> Je bedoeld dat systeem waarin Biden president is?
Liefde > oppressie --> Tja jij als extreem-rechts verdwaasde weet toch alles van onderdrukking?

Leuk is dat toch, dat wij wanhopig, hysterisch, cholerisch (wat ik indertijd even moest opzoeken, ik geef het eerlijk toe), woedend en nogal wat meer zouden zijn. Waarom wij dat zouden zijn wordt er dan nooit bij verteld, dat is wel jammer. Omdat nu geen idiote amateur president is? Omdat er nu wel weer iets van beleid lijkt te ontstaan? Omdat de huidige president met minimale verliezen het Afghanistan avontuur afsluit? Omdat gewone amerikanen nu wel weer een beetje hoop op een leefbaar inkomen, redelijke gezondheidszorg en bruggen die niet instorten hebben? Omdat klimaat nu wel weer op de agenda staat als belangrijk issue voor de komende decennia?

Tja, ik weet het niet hoor. Mij lijkt dat je als Corona-wappie, Trump-supporter, Klimaatontkenner, Verkrachting goedprater, racisme ontkenner en niet te vergeten LGBTQ hater toch een stuk meer wanhoop, hysterie en woede kent. Al jouw idiote plannen zijn weer een stukje naar achteren geschoven, balen toch?
pi_201279875
twitter

Jim Crow Joe gaat nu mensen segregeren op basis van vaccinatiestatus. Het maakt natuurlijk geen zak uit of je al Corona hebt gehad en dus beter af bent met je natuurlijke antistoffen.
Nee je zal geprikt worden en als je niet mee doet dan tel je niet meer mee in Joe Bidens samenleving.
pi_201279911
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 16:21 schreef Chivaz het volgende:
[ twitter ]
Jim Crow Joe gaat nu mensen segregeren op basis van vaccinatiestatus. Het maakt natuurlijk geen zak uit of je al Corona hebt gehad en dus beter af bent met je natuurlijke antistoffen.
Nee je zal geprikt worden en als je niet mee doet dan tel je niet meer mee in Joe Bidens samenleving.
Hetze tegen die, die rein bloed hebben.
pi_201279949
Het zou mij ook verder een rotzorg zijn welke president voor de VS het beste zou zijn, voor mij is van belang welke Amerikaanse president het beste of minst slechte voor mij als Nederlander/Europeaan is en dat is zonder uitzondering de laatste 30 jaar altijd een democraat geweest.
pi_201279963
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 16:24 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Wat is in jouw observeerbare realiteit eigenlijk 'rein bloed?
  donderdag 9 september 2021 @ 16:32:35 #223
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_201279992
quote:

[..]
Honk honk.
pi_201280010
Je zou je immuunsysteem maar afhankelijk hebben laten maken van booster shots. Hihahonk.
pi_201280066
quote:
10s.gif Op donderdag 9 september 2021 16:34 schreef QuidProJoe het volgende:
Je zou je immuunsysteem maar afhankelijk hebben laten maken van booster shots. Hihahonk.
Gelukkig ben je nogal vrolijk over je eigen domheid, enige blijk van medische en biologische kennis is er bij jou ook niet te bespeuren.
pi_201280070
quote:
10s.gif Op donderdag 9 september 2021 16:34 schreef QuidProJoe het volgende:
Het is ook waanzin om mensen onder de 30 te vaccineren onder de 40 vind ik al redelijk onzinnig.
pi_201280086
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 16:37 schreef EchteLiberaal het volgende:

[..]
Gelukkig ben je nogal vrolijk over je eigen domheid, enige blijk van medische en biologische kennis is er bij jou ook niet te bespeuren.
Ik denk dat jouw zuurheid ook zeer effectief is tegen het virus.
  donderdag 9 september 2021 @ 16:40:45 #228
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201280104
Ik moet constateren hier nochtans geen zure figuren te hebben geobserveerd. Verre van, zelfs.
Huilen dan.
  donderdag 9 september 2021 @ 16:41:33 #229
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201280109
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 16:29 schreef EchteLiberaal het volgende:

[..]
Wat is in jouw observeerbare realiteit eigenlijk 'rein bloed?
Deze vraag verdient een antwoord.
Huilen dan.
pi_201280128
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 16:37 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Het is ook waanzin om mensen onder de 30 te vaccineren onder de 40 vind ik al redelijk onzinnig.
Tsja. Het gaat dan ook niet zozeer om de gezondheid. Het is een voorbeeld van hoe angstig en volgzaam het collectief is. Je hoeft het enkel te vertellen dat "experts" iets zeggen, en ze doen alles wat je hen opdraagt. Voor het slaaf zijn geboren.'

Vandaar dat er ook die agressie tegen afwijkenden is. Die laten immers zien dat er een rijker leven voor niet-slaven is.
pi_201280135
quote:
2s.gif Op donderdag 9 september 2021 16:41 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Deze vraag verdient een antwoord.
De vraag is incorrect.
pi_201280148
quote:
10s.gif Op donderdag 9 september 2021 16:39 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Ik denk dat jouw zuurheid ook zeer effectief is tegen het virus.
Kijk weer een voorbeeld van een zeer gebrekkige kennis van het menselijk lichaam, nee het Moderna vaccin beschermt mij tegen de ernstige gevolgen van het corona virus, de zuurheid die jij denkt te lezen in je eigen observeerbare realiteit zou hooguit iets zeggen over mijn geestelijke gesteldheid op dit moment.

Maar kun je ons in de echte wereld buiten jouw observeerbare realiteit eens uitleggen wat jij verstaat onder rein bloed?
pi_201280156
quote:
14s.gif Op donderdag 9 september 2021 16:43 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
De vraag is incorrect.
En wat zou de vraag incorrect maken in jouw observeerbare realiteit?
pi_201280172
quote:
10s.gif Op donderdag 9 september 2021 16:46 schreef EchteLiberaal het volgende:

[..]
En wat zou de vraag incorrect maken in jouw observeerbare realiteit?
Hihi. Wederom een incorrecte vraag. Alsof de kern van het denken onjuist is.
pi_201280203
quote:
10s.gif Op donderdag 9 september 2021 16:47 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Hihi. Wederom een incorrecte vraag. Alsof de kern van het denken onjuist is.
Een vraag kan trouwens nooit incorrect zijn, het antwoord wel maar het is wel weer typerend dat jij geen antwoord durft te geven.
pi_201280244
quote:
10s.gif Op donderdag 9 september 2021 16:49 schreef EchteLiberaal het volgende:

[..]
Een vraag kan trouwens nooit incorrect zijn
Dat is onjuist. Dat is iets dat geboren verliezers zichzelf aanpraten. Net zoals ze vinden dat elke mening telt.
pi_201280247
QPJ stelt dit

quote:

[..]
Dus hoe is mijn vraag wat volgens QPJ rein bloed nu is incorrect? In de echte wereld is dat een vrij normale vraag op deze idiote stelling.
  donderdag 9 september 2021 @ 16:58:07 #238
403588 mcmlxiv
pi_201280341
Rein bloed van echte patriotten. Blut und Boden dus. Ja dat past wel bij de proud boys. Met tussendoor wat verkrachtingen die geen verkrachtingen meer heten. Zie daar de wereld van Ensiferum.

Maar nee, echt niet dat onze vrienden extreem-rechts zijn hoor. Echt helemaal niet.
pi_201280353
quote:
10s.gif Op donderdag 9 september 2021 16:51 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Dat is onjuist. Dat is iets dat geboren verliezers zichzelf aanpraten. Net zoals ze vinden dat elke mening telt.
Oh wees maar gerust, je mag van mij best je mening uiten maar aangezien je onder deze username en je vele voorgangers nu niet echt hebt bewezen je mening op een coherente manier te kunnen verwoorden en te onderbouwen hecht ik er verder weinig waarde aan, dus nee echt meetellen doe je ook niet je domheid is eerder vermakelijk.

Een geboren verliezer lijkt me toch meer iemand die al sinds november vorig jaar op online fora en social media blijft janken dat er fraude is gepleegd waardoor zijn held verloren heeft terwijl alle strohalmen inmiddels wel geknakt zijn.

Waarom zijn oerconservatieven zoals jij eigenlijk zo angstig om een inhoudelijk antwoord te geven?
pi_201280501
quote:
10s.gif Op donderdag 9 september 2021 16:58 schreef EchteLiberaal het volgende:

[..]
Oh wees maar gerust, je mag van mij best je mening uiten maar aangezien je onder deze username en je vele voorgangers nu niet echt hebt bewezen je mening op een coherente manier te kunnen verwoorden en te onderbouwen hecht ik er verder weinig waarde aan, dus nee echt meetellen doe je ook niet je domheid is eerder vermakelijk.

Een geboren verliezer lijkt me toch meer iemand die al sinds november vorig jaar op online fora en social media blijft janken dat er fraude is gepleegd waardoor zijn held verloren heeft terwijl alle strohalmen inmiddels wel geknakt zijn.

Waarom zijn oerconservatieven zoals jij eigenlijk zo angstig om een inhoudelijk antwoord te geven?
Allemaal gebakken lucht wat er uit deze user komt :Y
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_201280553
quote:
10s.gif Op donderdag 9 september 2021 17:10 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Wat zegt dat wel niet over de users die daar zo naar smachten?
  donderdag 9 september 2021 @ 17:16:32 #242
403588 mcmlxiv
pi_201280569
blijven spartelen Ensiferum, vooral blijven spartelen.
pi_201280611
quote:
10s.gif Op donderdag 9 september 2021 17:14 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Wat zegt dat wel niet over de users die daar zo naar smachten?
Hihi grappig hoe jij (jouw vermeende kijk op) de gemoedstoestand van anderen er altijd bij sleept om de inhoud te vermijden.

Bv een antwoord op de vraag wat rein bloed is. Of een antwoord op de vraag wat het bewijs is voor de fraude.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_201280650
Hihi. Hoewel de obsessie die velen aan de Linkerzijde hebben als het om mij (of HowardRoark) gaat, extreem ongezond is, is het ook wel een beetje vleiend. Het is alleen een beetje triest als er niets meer in het leven lijkt te zijn dan die obsessie of de haat jegens Trump. En in dat licht is die inhoudsloosheid dan weer pure projectie.
  donderdag 9 september 2021 @ 17:29:01 #245
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201280694
PROJECTIE :( :'( !!!!!11
Huilen dan.
pi_201280727
quote:
10s.gif Op donderdag 9 september 2021 17:25 schreef QuidProJoe het volgende:
Hihi. Hoewel de obsessie die velen aan de Linkerzijde hebben als het om mij (of HowardRoark) gaat, extreem ongezond is, is het ook wel een beetje vleiend. Het is alleen een beetje triest als er niets meer in het leven lijkt te zijn dan die obsessie of de haat jegens Trump. En in dat licht is die inhoudsloosheid dan weer pure projectie.
Ah alweer geen inhoud.
  donderdag 9 september 2021 @ 17:37:13 #247
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_201280782
quote:
10s.gif Op donderdag 9 september 2021 17:25 schreef QuidProJoe het volgende:
Verre van. Maar leuke reactie op een argument dat niet gemaakt wordt.
pi_201280812
quote:
10s.gif Op donderdag 9 september 2021 17:10 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Hihi, ik snap wel dat jij zo aankijkt tegen rationele users die met een kritische blik de wereld observeren. Immers durven die ook buiten de geautoriseerde bronnen te kijken, zo ver zal jouw intellectuele nieuwsgierigheid nooit reiken. Jij houdt het op orthodoxe en tribale wijze liever bij het delen van een narratief op basis van naam, niet op basis van inhoud.
quote:
7s.gif Op donderdag 9 september 2021 17:37 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Verre van. Maar leuke reactie op een argument dat niet gemaakt wordt.
Leuke copycat.
  donderdag 9 september 2021 @ 17:41:02 #249
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_201280836
quote:
10s.gif Op donderdag 9 september 2021 17:39 schreef HowardRoark het volgende:
Leuke copycat.
Dat is nochtans niet het geval.
pi_201280843
quote:

[..]
Hihi, ik snap wel dat jij zo aankijkt tegen rationele users die met een kritische blik de wereld observeren. Immers durven die ook buiten de geautoriseerde bronnen te kijken, zo ver zal jouw intellectuele nieuwsgierigheid nooit reiken. Jij houdt het op orthodoxe en tribale wijze liever bij het delen van een narratief op basis van naam, niet op basis van inhoud.
[..]
Leuke copycat.
Rationele users _O-
  donderdag 9 september 2021 @ 17:43:48 #251
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201280884
quote:

[..]
Interessant, die tendens om observaties te ontkennen en diegene die ze maakt trachten te ridiculiseren.
Huilen dan.
  Moderator donderdag 9 september 2021 @ 17:46:02 #252
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_201280918
quote:

[..]
[..]
Leuke copycat.
It takes one to know one.
pi_201280994
quote:
10s.gif Op donderdag 9 september 2021 17:46 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
It takes one to know one.
HowardRoark is inderdaad een geautoriseerde bron.
pi_201281003
quote:
7s.gif Op donderdag 9 september 2021 17:43 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Interessant, die tendens om observaties te ontkennen en diegene die ze maakt trachten te ridiculiseren.
Hihi, leuke gaslight. Maar hier zal niemand intrappen, behalve natuurlijk een paar van jouw comrades.
  Moderator donderdag 9 september 2021 @ 17:54:44 #255
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_201281041
quote:
14s.gif Op donderdag 9 september 2021 17:50 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Voor vergezochte onzin inderdaad wel ja.
pi_201281054
quote:
14s.gif Op donderdag 9 september 2021 17:54 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Voor vergezochte onzin inderdaad wel ja.
Is dat wederom een gevalletje "It takes one to know one"?
  donderdag 9 september 2021 @ 17:55:37 #257
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201281059
quote:
14s.gif Op donderdag 9 september 2021 17:50 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Van eindeloos vermaak ja

[ Bericht 0% gewijzigd door Isdatzo op 09-09-2021 18:02:47 ]
Huilen dan.
  Moderator donderdag 9 september 2021 @ 17:57:50 #258
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_201281085
quote:
14s.gif Op donderdag 9 september 2021 17:55 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Is dat wederom een gevalletje "It takes one to know one"?
Ja, vandaar dat je hem ook opvoert als 'geautoriseerde bron'.
  donderdag 9 september 2021 @ 18:03:37 #259
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201281182
quote:
2s.gif Op donderdag 9 september 2021 17:57 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Ja, vandaar dat je hem ook opvoert als 'geautoriseerde bron'.
Huilen dan.
  donderdag 9 september 2021 @ 18:27:25 #260
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201281549
quote:
14s.gif Op donderdag 9 september 2021 18:03 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Made me do "hihi" oh ja. Nu ben ik rechts.
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
pi_201281603
quote:
Leuke copycat.
Dit lijkt mij nochtans projectie.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_201281612
quote:
14s.gif Op donderdag 9 september 2021 16:43 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Tsja. Het gaat dan ook niet zozeer om de gezondheid. Het is een voorbeeld van hoe angstig en volgzaam het collectief is. Je hoeft het enkel te vertellen dat "experts" iets zeggen, en ze doen alles wat je hen opdraagt. Voor het slaaf zijn geboren.'

Vandaar dat er ook die agressie tegen afwijkenden is. Die laten immers zien dat er een rijker leven voor niet-slaven is.
Prikjes verkleinen de kans op complicaties en zorgen ervoor dat ik volgende week naar het buitenland kan vliegen.

Ik zeg prima.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 9 september 2021 @ 18:32:19 #263
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_201281640
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 18:30 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Dit lijkt mij nochtans projectie.
Met een beetje gaslighting!
pi_201281900
quote:
14s.gif Op donderdag 9 september 2021 18:31 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Prikjes verkleinen de kans op complicaties en zorgen ervoor dat ik volgende week naar het buitenland kan vliegen.

Ik zeg prima.
Had je de prik ook genomen als je Corona zou hebben gehad? En vind jij dat mensen die Corona hebben gehad ook zo’n prik moeten halen in ruil voor betrekkelijke vrijheid?
pi_201281945
Report: Trump Contacted Families of Fallen Service Members, May Go to Funerals

quote:
Former President Donald Trump has been in contact with some of the family members of the 13 service members killed in Afghanistan and is considering attending funerals of several of the soldiers, reports The Washington Post.

“It was just very cordial, very understanding. He was awesome,” Darin Hoover, whose 31-year-old Marine son died in the blast, told the Post of his conversation with Trump. “He was just talking about the finest of the finest. He said he heard and saw everything that we had said, and he offered his condolences several times, and how sorry he was.”

Some of the families invited Trump to their children’s funerals and he has suggested he may try to go, according to the Post.

President Joe Biden met privately with the families in late August and attended a dignified transfer of the fallen troops while at Dover Air Force base, a military ritual of receiving the remains of those killed in foreign combat.

“The 13 service members that we lost were heroes who made the ultimate sacrifice in service of our highest American ideals and while saving the lives of others,” Biden said in a statement on Aug. 29. “Their bravery and selflessness has enabled more than 117,000 people at risk to reach safety thus far.”

Trump has slammed Biden’s Afghanistan withdrawal, on Tuesday telling Newsmax it was the “most incompetently handled withdrawal or anything else in the history of our country.”

“I don't think our country has ever seen a period like this, how badly were doing, and then you take a look at the border. And worst of all is what took place in Afghanistan.”

“That withdrawal was the most incompetently handled withdrawal or anything else in the history of our country,” he continued. “We're embarrassed in front of the world.”

Some of the soldiers’ parents have publicly blamed Biden for their children’s death, including Kathy McCollum, whose 20-year-old son, Rylee, was killed in the attack.

“Twenty years and 6 months old, getting ready to go home from freaking Jordan to be home with his wife to watch the birth of his son, and that feckless, dementia-ridden piece of crap just sent my son to die,” she told SiriusXM talk show host Andrew Wilkow on “The Wilkow Majority” two weeks ago.

“I woke up at 4 o’clock this morning,” McCollum said. “Two Marines at my door telling me that my son was dead.

“I just want all you Democrats who cheated in the election, or who voted for him legitimately, you just killed my son,” she claimed. “With a dementia-ridden piece of crap who doesn’t even know he’s in the White House, who still thinks he’s a senator.
Zeer presidentieel en respectvol. Daar kan Joe "clap for that you stupid bastards" Biden nog wat van leren.
pi_201281976
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 18:50 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Had je de prik ook genomen als je Corona zou hebben gehad? En vind jij dat mensen die Corona hebben gehad ook zo’n prik moeten halen in ruil voor betrekkelijke vrijheid?
Niemand is wat mij betreft verplicht om een prik te halen. Al juich ik het halen van een vaccinatie wel toe, omdat dat de terugkeer naar het 'oude normaal' versnelt.

Ja, ik zou ook een prik hebben gehaald als ik al corona had gehad. Ik snap ook niet waarom mensen er zo spastisch over doen.

Heb twee prikjes gehad. Geen centje pijn en ik zit volgende week daardooe met m'n reet op een terras in het buitenland. Ik zeg top.
pi_201282228
Opmerkelijk, dus als je al Covid zou hebben gehad zou je je alsnog laten vaccineren? Interessant.
pi_201282263
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 18:57 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Niemand is wat mij betreft verplicht om een prik te halen. Al juich ik het halen van een vaccinatie wel toe, omdat dat de terugkeer naar het 'oude normaal' versnelt.

Ja, ik zou ook een prik hebben gehaald als ik al corona had gehad. Ik snap ook niet waarom mensen er zo spastisch over doen.

Heb twee prikjes gehad. Geen centje pijn en ik zit volgende week daardooe met m'n reet op een terras in het buitenland. Ik zeg top.
Dat snap ik dus niet, waarom zou je jezelf laten prikken met dat goedje als je immuunsysteem het virus succesvol heeft bestreden?
pi_201282287
quote:
6s.gif Op donderdag 9 september 2021 10:54 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Mag je raden waar ik zit.
Ik vind het wel weer heel typisch dat al die "partijen" uit het kompas zo op de flanken zitten.
Anyway:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Incelfrikandel
pi_201282291
quote:
11s.gif Op donderdag 9 september 2021 19:14 schreef HowardRoark het volgende:
Opmerkelijk, dus als je al Covid zou hebben gehad zou je je alsnog laten vaccineren? Interessant.
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 19:16 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Dat snap ik dus niet, waarom zou je jezelf laten prikken met dat goedje als je immuunsysteem het virus succesvol heeft bestreden?
Als je meerderen het aanraden (bevelen), dan volg je dat.
pi_201282322
quote:

[..]
Waarschijnlijk omdat Koos een goed gevoel over zichzelf wil hebben en braaf wil luisteren naar wat de geautoriseerde bronnen en instanties aanraden. Immers, zij weten alles. Je hoeft als burger niet meer na te denken, dat doen dergelijke instituten voor jou.
pi_201282360
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 19:18 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]
Ik vind het wel weer heel typisch dat al die "partijen" uit het kompas zo op de flanken zitten.

Ik vind het eigenlijk wel een correcte weergave van het Amerikaanse politieke landschap op dit moment. En uit nieuwsgierigheid: heb jij de quiz ook gemaakt?
pi_201282377
quote:
14s.gif Op donderdag 9 september 2021 19:19 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Waarschijnlijk omdat Koos een goed gevoel over zichzelf wil hebben en braaf wil luisteren naar wat de geautoriseerde bronnen en instanties aanraden. Immers, zij weten alles. Je hoeft als burger niet meer na te denken, dat doen dergelijke instituten voor jou.
Op zich is het logisch. Als je braaf alle bevelen opvolgt, krijg je vanzelfsprekend je vrijheden terug. Je hebt weliswaar laten zien geen vrijheden nodig te hebben, maar toch. En als je meerderen zien dat je geen vrijheden nodig hebt, dan geven ze die echt terug hoor. Echt waar.
  donderdag 9 september 2021 @ 19:25:27 #274
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_201282407
quote:
14s.gif Op donderdag 9 september 2021 19:19 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Mooi staaltje gaslighting.
pi_201282421
quote:
14s.gif Op donderdag 9 september 2021 19:22 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ik vind het eigenlijk wel een correcte weergave van het Amerikaanse politieke landschap op dit moment.
Ik niet.

quote:
En uit nieuwsgierigheid: heb jij de quiz ook gemaakt?
Staat erbij ;)
Incelfrikandel
pi_201282425
Wellicht is met voorrechten leven onder tirannie voldoende voor sommigen.
pi_201282450
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 19:26 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]
Ik niet.
[..]
Staat erbij ;)
Had de spoiler even over het hoofd gezien, my bad. Prima uitslag.
pi_201282493
quote:

[..]
In de eerste plaats omdat ik pragmatisch ben ingesteld. Ik wil op vakantie naar het buitenland en daarvoor heb ik twee prikjes nodig. Prima, toen ik naar China ging moest ik drie prikken zetten. Geen centje pijn.

En als dat vaccin voorkomt dat ik in het geval van een coronabesmetting niet in het ziekenhuis beland, dan is dat ook mooi meegenomen.
pi_201282547
Maar je vrijheid, Koos, je vrijheid!!
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_201282590
quote:
10s.gif Op donderdag 9 september 2021 19:23 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Op zich is het logisch. Als je braaf alle bevelen opvolgt, krijg je vanzelfsprekend je vrijheden terug. Je hebt weliswaar laten zien geen vrijheden nodig te hebben, maar toch. En als je meerderen zien dat je geen vrijheden nodig hebt, dan geven ze die echt terug hoor. Echt waar.
We hebben gezien dat we onze vrijheden helemaal niet terugkrijgen. Er is geen stip op de horizon meer, we leven nu in de tijd van covidfascisme.
Ik huiver oprecht bij het gegeven dat een grote meerderheid van de wereldbevolking zich zo laat knechten.
pi_201282626
Knechten?
Incelfrikandel
pi_201282628
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 19:29 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
In de eerste plaats omdat ik pragmatisch ben ingesteld. Ik wil op vakantie naar het buitenland en daarvoor heb ik twee prikjes nodig. Prima, toen ik naar China ging moest ik drie prikken zetten. Geen centje pijn.

En als dat vaccin voorkomt dat ik in het geval van een coronabesmetting niet in het ziekenhuis beland, dan is dat ook mooi meegenomen.
Vind je dan niet dat mensen die Corona succesvol hebben afgewend en beschermd zijn door hun eigen immuunsysteem van dezelfde vrijheden zouden mogen genieten als een gevaccineerde?
Persoonlijk zie ik het liefst dat een ieder in vrijheid kan leven ongeacht vaccinatiestatus.
pi_201282644
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 19:34 schreef Chivaz het volgende:

[..]
We hebben gezien dat we onze vrijheden helemaal niet terugkrijgen. Er is geen stip op de horizon meer, we leven nu in de tijd van covidfascisme.
Ik huiver oprecht bij het gegeven dat een grote meerderheid van de wereldbevolking zich zo laat knechten.
In Australië hebben gevaccineerden het voorrecht verworven om niet in een concentratiekamp te worden geplaatst.

En tsja, misschien is slavernij wel de natuurlijke staat van de mens? Als de mens zich niet inleest, zelf geen onderzoek doet, geen ruggengraat heeft, afstand doet van wapens/zelfverdediging, vrijheid niet genoeg waard vindt om voor te vechten... Wat kan er anders gebeuren? Als iemand zich vrijwillig laat misbruiken, waarom zou een kwaadwillende die kans onbenut laten?
pi_201282664
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 19:36 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Knechten?
Ik vind het een mooi woord om te beschrijven hoe de bevolking zich gedraagt tegenover de regering.
We zijn de redelijkheid allang voorbij.
pi_201282686
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 19:39 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ik vind het een mooi woord om te beschrijven hoe de bevolking zich gedraagt tegenover de regering.
We zijn de redelijkheid allang voorbij.
Geen idee wat je bedoelt.
Incelfrikandel
pi_201282700
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 19:36 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Vind je dan niet dat mensen die Corona succesvol hebben afgewend en beschermd zijn door hun eigen immuunsysteem van dezelfde vrijheden zouden mogen genieten als een gevaccineerde?
Persoonlijk zie ik het liefst dat een ieder in vrijheid kan leven ongeacht vaccinatiestatus.
Ja hoor. Nogmaals, ik ben geen voorstander van een vaccinatieplicht.

Maar jij vroeg waarom ik prikjes heb gehaald en daar reageerde ik op.
pi_201282724
quote:
14s.gif Op donderdag 9 september 2021 19:38 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
In Australië hebben gevaccineerden het voorrecht verworven om niet in een concentratiekamp te worden geplaatst.

En tsja, misschien is slavernij wel de natuurlijke staat van de mens? Als de mens zich niet inleest, zelf geen onderzoek doet, geen ruggengraat heeft, afstand doet van wapens/zelfverdediging, vrijheid niet genoeg waard vindt om voor te vechten... Wat kan er anders gebeuren? Als iemand zich vrijwillig laat misbruiken, waarom zou een kwaadwillende die kans onbenut laten?
Kortom we hebben niets geleerd van de geschiedenis ondanks dat we regelmatig worden herinnerd aan de onvrijheden van fascistische regimes.
Wat zegt dat over het zelfstandig nadenken van de bevolking?
Dat we media hebben die vol meegaat met het narratief van de regering helpt natuurlijk ook niet echt mee.
pi_201282729
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 19:36 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Iemand die covid heeft gehad en het overleeft heeft is niet hetzelfde als een gevaccineerde. Vaccins helpen ook nog bij varianten, en het zijn toch niet de gevaccineerden die nu ziekenhuizen overspoelen.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_201282744
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 19:40 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]
Geen idee wat je bedoelt.
1) Dienstbaar maken 2) Knevelen 3) Onderdrukken 4) Onderwerpen 5) Vastbinden

https://www.woorden.org/woord/knechten
pi_201282750
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 19:34 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ach, in ons land zijn de coronaregels praktisch verdwenen. Ik zit wekelijks schouder aan schouder in de kroeg en geen haan die ernaar kraait.

Nu nog even de resterende regels opheffen en we zijn weer waar we moeten zijn.
pi_201282762
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 19:43 schreef Chivaz het volgende:

[..]
1) Dienstbaar maken 2) Knevelen 3) Onderdrukken 4) Onderwerpen 5) Vastbinden

https://www.woorden.org/woord/knechten
Ja, het vocabulaire was me wel duidelijk hoor :D
Incelfrikandel
pi_201282814
quote:
7s.gif Op donderdag 9 september 2021 19:42 schreef OMG het volgende:

[..]
Iemand die covid heeft gehad en het overleeft heeft is niet hetzelfde als een gevaccineerde. Vaccins helpen ook nog bij varianten, en het zijn toch niet de gevaccineerden die nu ziekenhuizen overspoelen.
Heb je daar een bron van dat je immuunsysteem niet in staat is om varianten te bestrijden als je al Corona hebt gehad?
pi_201282826
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 19:44 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]
Ja, het vocabulaire was me wel duidelijk hoor :D
Wat begrijp je er niet aan dan?
  Moderator donderdag 9 september 2021 @ 19:47:49 #294
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_201282831
Waarom zou je jezelf laten vaccineren af is je ook gewoon paarden ontwormer kan nemen? :+
pi_201282844
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 19:47 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Wat begrijp je er niet aan dan?
Waarom we(Nederland) in vredesnaam geknecht zouden zijn.
Incelfrikandel
pi_201282851
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 19:42 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Kortom we hebben niets geleerd van de geschiedenis ondanks dat we regelmatig worden herinnerd aan de onvrijheden van fascistische regimes.
Wat zegt dat over het zelfstandig nadenken van de bevolking?
Dat we media hebben die vol meegaat met het narratief van de regering helpt natuurlijk ook niet echt mee.
Informatie consumeren en haat kweken. Dat is alles wat nodig is. Met haat hoef je immers niet na te denken. Je hoeft niet na te denken of wat je doet juist is. Je hoeft niet na te denken over de gevolgen. Je hebt immers haat. Gerechtvaardigde haat. En met haat, heb je ook geen liefde nodig. De haat vult immers alles. En haat is goed, want het is de toon van wat je consumeert. Je bent wat je eet, is nog nooit zo accuraat geweest.
pi_201282876
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 19:47 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Heb je daar een bron van dat je immuunsysteem niet in staat is om varianten te bestrijden als je al Corona hebt gehad?
Als je vaccin boosters nodig heeft, dan heeft je immuunsysteem dat ook nodig want het vaccin is beter dan het immuunsysteem. Ofzo.

Ik weet het ook niet, ik houd het immers wetenschappelijk.
pi_201283019
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 19:48 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]
Waarom we(Nederland) in vredesnaam geknecht zouden zijn.
De indirecte vaccinatiedwang die op ons word uitgeoefend. Testen voor toegang, horeca dicht om 12 uur, geen grote evenementen etc etc.
En al dit alles met een relatief hoge vaccinatiegraad en de mogelijkheid voor een ieder om een prik te halen.
Zodra de prik beschikbaar was zou het wat mij betreft klaar moeten zijn met de maatregelingen.
pi_201283076
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 19:58 schreef Chivaz het volgende:

[..]
De indirecte vaccinatiedwang die op ons word uitgeoefend. Testen voor toegang, horeca dicht om 12 uur, geen grote evenementen etc etc.
En al dit alles met een relatief hoge vaccinatiegraad en de mogelijkheid voor een ieder om een prik te halen.
Zodra de prik beschikbaar was zou het wat mij betreft klaar moeten zijn met de maatregelingen.
We hebben in dit land gewoon lichamelijke onschendbaarheid in de grondwet staan en dat is maar goed ook. Een vaccinatieplicht zou echt te gek zijn. Voor mensen die niet gevaccineerd zijn, zijn er genoeg alternatieven voorhanden. Herstelbewijs of testen voor toegang. Beiden slechts enkele minuten werk en gratis. Zo ben ik met ongevaccineerden naar evenementen gegaan, ik heb ze niet horen klagen.
Nee, dat knechten zie ik niet.
Incelfrikandel
pi_201283096
quote:
14s.gif Op donderdag 9 september 2021 19:50 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Als je vaccin boosters nodig heeft, dan heeft je immuunsysteem dat ook nodig want het vaccin is beter dan het immuunsysteem. Ofzo.

Ik weet het ook niet, ik houd het immers wetenschappelijk.
Ik vind het ook opmerkelijk, het menselijk immuunsysteem word door een hoop mensen enorm onderschat.
Dat zie je bijvoorbeeld terug in de VS waar de paniek dusdanig heeft toegeslagen dat men jonge kinderen op scholen verplicht een masker willen laten dragen. Waanzin.
Ook hier in Nederland kan men er wat van waar kinderen indirect gedwongen worden om een spuitje te nemen ondanks het feit dat ze nauwelijks ziek worden laat staan dat ze komen te overlijden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')