abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 9 september 2021 @ 13:32:24 #201
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_201277710
quote:
14s.gif Op donderdag 9 september 2021 13:30 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Dat klinkt interessant!
Ik kan me voorstellen dat je je schaamt dat je een dergelijke band ooit leuk hebt gevonden en daarom maar een andere username hebt aangemaakt.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_201277776
quote:
7s.gif Op donderdag 9 september 2021 13:32 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Driftig, och jee. Dat benoemen gaat je redelijk af, maar misschien kan je het observeren en constateren beter aan anderen overlaten?
Het obeserveerbare is dat we hier al maanden horen dat de rechtse sektevolgers met onweerlegbare bewijzen van verkiezingsfraude zouden gaan komen. Maar omdat ze blijkbaar daar niet mee kunnen komen moeten de doelpalen maar steeds verzet worden door deze droeftoeters en een andere partij de schuld gegeven worden zodat het vermeende domme publiek snel weer nieuwe sektarisch rechts populistische leugen geserveerd kan krijgen.
pi_201277783
quote:
2s.gif Op donderdag 9 september 2021 13:32 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Ik kan me voorstellen dat je je schaamt dat je een dergelijke band ooit leuk hebt gevonden en daarom maar een andere username hebt aangemaakt.
Nee, het is nieuw voor me. Maar het klinkt goed! En 18 december spelen ze in de buurt. Misschien maar even een kijkje nemen.
pi_201277820
quote:
7s.gif Op donderdag 9 september 2021 13:32 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Driftig, och jee. Dat benoemen gaat je redelijk af, maar misschien kan je het observeren en constateren beter aan anderen overlaten?
Leuke poging tot ontkenning en bagatelliseren.
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 13:37 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Het obeserveerbare is dat we hier al maanden horen dat de rechtse sektevolgers met onweerlegbare bewijzen van verkiezingsfraude zouden gaan komen. Maar omdat ze blijkbaar daar niet mee kunnen komen moeten de doelpalen maar steeds verzet worden door deze droeftoeters en een andere partij de schuld gegeven worden zodat het vermeende domme publiek snel weer nieuwe sektarisch rechts populistische leugen geserveerd kan krijgen.
Welke sekte hebben we het hier precies over?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_201277875
quote:
10s.gif Op donderdag 9 september 2021 13:41 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Leuke poging tot ontkenning en bagatelliseren.
[..]
Dat is niet het argument wat gemaakt werd, en hiermee bewijs je je eigen bagataliseringsdrang ook nog eens.
quote:
Welke sekte hebben we het hier precies over?
De rechtse sekte die als organisatie net zo ongrijpbaar is als antifa. Je weet wel die niet bestaande organisatie waar rechtse sekteleden zich ook zo druk over kunnen maken. :Y)
pi_201277891
Het is eigenlijk ook best wel zielig dat de oerconservatieve dromers hier niet eens het lef hebben om achter hun eigen hersenspinsels/gespleten persoonlijkheden te blijven staan, de kritiek van deze oerconservatieve stroming was toch dat woke links van die sneeuwvlokjes zouden zijn of is dat ook gewoon weer een voorbeeld van projectie waar deze oerconservatieve en intelligent zeer armoedige stroming om bekend staat?
pi_201277900
Hihi. Projectie.
pi_201277905
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 13:45 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Dat is niet het argument wat gemaakt werd, en hiermee bewijs je je eigen bagataliseringsdrang ook nog eens.
[..]
De rechtse sekte die als organisatie net zo ongrijpbaar is als antifa. Je weet wel die niet bestaande organisatie waar rechtse sekteleden zich ook zo druk over kunnen maken. :Y)
Antifa bestaat niet? Hihi, dat is een opmerkelijke mening.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_201277966
Overmorgen is het 11 september. De grote vraag is, hoe gaat voormalig vice-president Biden het Amerikaanse volk op die dag schofferen?
  donderdag 9 september 2021 @ 14:07:16 #210
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_201278173
ik denk door een dutje te doen. Trump zou potje golf zijn gaan doen, dus ieder het zijne.
pi_201278260
quote:
14s.gif Op donderdag 9 september 2021 13:52 schreef QuidProJoe het volgende:
Overmorgen is het 11 september. De grote vraag is, hoe gaat voormalig vice-president Biden het Amerikaanse volk op die dag schofferen?
Niet door de Taliban op zijn vakantie adres uit te nodigen zoals Donald Trump dat als President deed.
pi_201278289
Jeetje. Jullie schijnen nogal moeite te hebben Trump los te laten. Als het uit liefde was, dan zou het begrijpelijk zijn. Maar als de haat zo diep zit, dan is dat triest. Jullie hebben mijn medelijden.
pi_201278293
Maar even voor de beeldvorming, hoe gaat het met het vinden van het bewijs voor verkiezingsfraude, is er al wat gevonden? MyPillow guy al wat geleverd? Het SC al uitspraak gedaaan? Volk al in opstand? Nee? Het is toch wat...je zou bijna denken dat het allemaal een leugen van Trump was _O-
pi_201278341
Hihi, heerlijk die wanhoop. Dat grijpen naar strohalmen. De observeerbare realiteit in de VS is echter, dat de patriottische MAGA beweging daadwerkelijk grassroots is, en van onder naar boven werkt. Iets waar de Links-progressieven zo jaloers op zijn. Hun systeem faalt. Hun systeem wordt niet breed gedragen. Liefde > oppressie.
pi_201278385
Ik kan me vergissen, maar was de voorzitter van deze beweging niet de president van Amerika?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_201278558
quote:
14s.gif Op donderdag 9 september 2021 14:20 schreef QuidProJoe het volgende:
Hihi, heerlijk die wanhoop. Dat grijpen naar strohalmen. De observeerbare realiteit in de VS is echter, dat de patriottische MAGA beweging daadwerkelijk grassroots is, en van onder naar boven werkt. Iets waar de Links-progressieven zo jaloers op zijn. Hun systeem faalt. Hun systeem wordt niet breed gedragen. Liefde > oppressie.
Welke wanhoop en welke strohalmen precies?

Het is niet, wat jij ziet als, links wat niet kan accepteren dat Trump de verkiezingen verloren heeft of blijft beweren dat het bewijs voor fraude binnenkort toch echt geleverd gaat worden en dat Trump weer als president geïnstalleerd zal worden, zover ik hier heb meegelezen zijn dat voornamelijk de oerconservatieve user die naar dit soort strohalmen grijpen.

Als je niet begrijpt wat een strohalm is dan is dat ook niet erg, ik accepteer iedereen ondanks zijn gebrek en dat jij blijkbaar moeite hebt met termen die op de basisschool behandeld zijn lijkt me best lastig voor je in de dagelijkse observeerbare realiteit maar mijn steun heb je.
pi_201279429
Observeerbare realiteit, kent u die uitdrukking, mensen? Je hoort dan iemand zeggen: "Dat is de observeerbare realiteit", en bedoeld wordt dat het gewoon waar is omdat je het kan zien!
Maar is dat wel zo, lieve mensen? Iets zien heeft toch niet per se iets met de waarheid te maken? Je kunt hoogstens zeggen dat het waar is dàt ik iets zie.

En als ik bijvoorbeeld na een avondje zwaar te hebben getafeld dingen zie die een ander niet ziet, zijn die dingen er dan, of is het slechts mijn spijsvertering die mijn hersenen begoochelt?

En is er dan ook een niet observeerbare, zeg maar, onzichtbare, realiteit? Ik bedoel: wat is het nut van het plakken van het woordje 'observeerbaar' aan het woordje 'realiteit'? Ik denk wel eens dat mensen deze uitdrukking gebruiken om te benadrukken dat wat zij zien, iedereen zou moeten zien. Dat heeft iets dwingends, en daar houd ik niet zo van.

Men vergeet overigens ook - en vergeef mij dat ik nu wat dominee-achtig word - dat het observeren invloed heeft op het object dat men observeert. Het observeren van de realiteit heeft, zeg maar, invloed op die realiteit. Stel, je meet de temperatuur van een vloeistof door er een thermometer in te steken. Dan onttrekt die thermometer warmte aan die vloeistof. Dus de realiteit die je denkt vast te stellen is niet meer hetzelfde als voor je begon te meten.
Nu zegt u misschien: "Dominee, wat maakt het uit, 37° of 37.000001°?"

Dan kom ik met een ander voorbeeld. Beetje pikant, dus stuur de kinderen maar vast naar bed.
Onlangs lag mijn benedenbuurvrouw fijn naakt te zonnen in haar tuintje. Flesje wijn erbij. U kent dat wel, lieve mensen.
Dat vind ik wel een te observeren realiteit. Niets menselijks is een dominee vreemd, niet waar.
Dus ik ging eens op mijn gemakje observeren op mijn balkonnetje. Tot de buurvrouw mij zag observeren, en schielijk een badjas aan trok. Toen was mijn realiteit eensklaps veranderd. Door mijn observeren!

Goed, allemaal gelul. Ik wilde eigenlijk alleen maar vertellen dat het niet zo eenvoudig is, die uitdrukking 'observeerbare realiteit'. (Dat maakte de benedenbuurman mij ook nogal duidelijk overigens, de volgende dag.)

Maar goed, ik sluit af door iedereen een smakelijke voortzetting toe te wensen met veel spekjes enzo erin. Honkende groet!
And it's only the giving
That makes you
What you are
  donderdag 9 september 2021 @ 16:20:22 #218
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_201279869
Even een berichtje van vriend Ensiferum (of was het nou dejann) analyseren:

wanhoop --> Waarover precies lieve vriend?
Strohalmen --> Welke precies lieve vriend? Oh wacht verkiezingsfraude! Ja dat is wel een strohalm ja
De observeerbare realiteit in de VS --> Je bedoeld die realiteit waar Biden president is?
De patriottische MAGA beweging --> Extreem rechtse proud boys bedoel je?
daadwerkelijk grassroots is --> Dus toch een poging tot staatsgreep?
van onder naar boven werkt --> Dus toch een poging tot staatgreep?
Iets waar de Links-progressieven zo jaloers op zijn --> Hoezo dan? Wij hebben geen staatsgrepen nodig.
Hun systeem faalt. --> Hoezo precies? Wel infrastructuur, wel gezondheidszorg, wel een goed covid beleid?
Hun systeem wordt niet breed gedragen --> Je bedoeld dat systeem waarin Biden president is?
Liefde > oppressie --> Tja jij als extreem-rechts verdwaasde weet toch alles van onderdrukking?

Leuk is dat toch, dat wij wanhopig, hysterisch, cholerisch (wat ik indertijd even moest opzoeken, ik geef het eerlijk toe), woedend en nogal wat meer zouden zijn. Waarom wij dat zouden zijn wordt er dan nooit bij verteld, dat is wel jammer. Omdat nu geen idiote amateur president is? Omdat er nu wel weer iets van beleid lijkt te ontstaan? Omdat de huidige president met minimale verliezen het Afghanistan avontuur afsluit? Omdat gewone amerikanen nu wel weer een beetje hoop op een leefbaar inkomen, redelijke gezondheidszorg en bruggen die niet instorten hebben? Omdat klimaat nu wel weer op de agenda staat als belangrijk issue voor de komende decennia?

Tja, ik weet het niet hoor. Mij lijkt dat je als Corona-wappie, Trump-supporter, Klimaatontkenner, Verkrachting goedprater, racisme ontkenner en niet te vergeten LGBTQ hater toch een stuk meer wanhoop, hysterie en woede kent. Al jouw idiote plannen zijn weer een stukje naar achteren geschoven, balen toch?
pi_201279875
twitter

Jim Crow Joe gaat nu mensen segregeren op basis van vaccinatiestatus. Het maakt natuurlijk geen zak uit of je al Corona hebt gehad en dus beter af bent met je natuurlijke antistoffen.
Nee je zal geprikt worden en als je niet mee doet dan tel je niet meer mee in Joe Bidens samenleving.
pi_201279911
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 16:21 schreef Chivaz het volgende:
[ twitter ]
Jim Crow Joe gaat nu mensen segregeren op basis van vaccinatiestatus. Het maakt natuurlijk geen zak uit of je al Corona hebt gehad en dus beter af bent met je natuurlijke antistoffen.
Nee je zal geprikt worden en als je niet mee doet dan tel je niet meer mee in Joe Bidens samenleving.
Hetze tegen die, die rein bloed hebben.
pi_201279949
Het zou mij ook verder een rotzorg zijn welke president voor de VS het beste zou zijn, voor mij is van belang welke Amerikaanse president het beste of minst slechte voor mij als Nederlander/Europeaan is en dat is zonder uitzondering de laatste 30 jaar altijd een democraat geweest.
pi_201279963
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 16:24 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Wat is in jouw observeerbare realiteit eigenlijk 'rein bloed?
  donderdag 9 september 2021 @ 16:32:35 #223
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_201279992
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 16:24 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Honk honk.
pi_201280010
Je zou je immuunsysteem maar afhankelijk hebben laten maken van booster shots. Hihahonk.
pi_201280066
quote:
10s.gif Op donderdag 9 september 2021 16:34 schreef QuidProJoe het volgende:
Je zou je immuunsysteem maar afhankelijk hebben laten maken van booster shots. Hihahonk.
Gelukkig ben je nogal vrolijk over je eigen domheid, enige blijk van medische en biologische kennis is er bij jou ook niet te bespeuren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')