abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 9 september 2021 @ 17:43:48 #251
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201280884
quote:
10s.gif Op donderdag 9 september 2021 17:39 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Hihi, ik snap wel dat jij zo aankijkt tegen rationele users die met een kritische blik de wereld observeren. Immers durven die ook buiten de geautoriseerde bronnen te kijken, zo ver zal jouw intellectuele nieuwsgierigheid nooit reiken. Jij houdt het op orthodoxe en tribale wijze liever bij het delen van een narratief op basis van naam, niet op basis van inhoud.
Interessant, die tendens om observaties te ontkennen en diegene die ze maakt trachten te ridiculiseren.
Huilen dan.
  Moderator donderdag 9 september 2021 @ 17:46:02 #252
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_201280918
quote:
10s.gif Op donderdag 9 september 2021 17:39 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Hihi, ik snap wel dat jij zo aankijkt tegen rationele users die met een kritische blik de wereld observeren. Immers durven die ook buiten de geautoriseerde bronnen te kijken, zo ver zal jouw intellectuele nieuwsgierigheid nooit reiken. Jij houdt het op orthodoxe en tribale wijze liever bij het delen van een narratief op basis van naam, niet op basis van inhoud.
[..]
Leuke copycat.
It takes one to know one.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_201280994
quote:
10s.gif Op donderdag 9 september 2021 17:46 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
It takes one to know one.
HowardRoark is inderdaad een geautoriseerde bron.
pi_201281003
quote:
7s.gif Op donderdag 9 september 2021 17:43 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Interessant, die tendens om observaties te ontkennen en diegene die ze maakt trachten te ridiculiseren.
Hihi, leuke gaslight. Maar hier zal niemand intrappen, behalve natuurlijk een paar van jouw comrades.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  Moderator donderdag 9 september 2021 @ 17:54:44 #255
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_201281041
quote:
14s.gif Op donderdag 9 september 2021 17:50 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Voor vergezochte onzin inderdaad wel ja.
pi_201281054
quote:
14s.gif Op donderdag 9 september 2021 17:54 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Voor vergezochte onzin inderdaad wel ja.
Is dat wederom een gevalletje "It takes one to know one"?
  donderdag 9 september 2021 @ 17:55:37 #257
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201281059
quote:
14s.gif Op donderdag 9 september 2021 17:50 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Van eindeloos vermaak ja

[ Bericht 0% gewijzigd door Isdatzo op 09-09-2021 18:02:47 ]
Huilen dan.
  Moderator donderdag 9 september 2021 @ 17:57:50 #258
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_201281085
quote:
14s.gif Op donderdag 9 september 2021 17:55 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Is dat wederom een gevalletje "It takes one to know one"?
Ja, vandaar dat je hem ook opvoert als 'geautoriseerde bron'.
  donderdag 9 september 2021 @ 18:03:37 #259
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201281182
quote:
2s.gif Op donderdag 9 september 2021 17:57 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Ja, vandaar dat je hem ook opvoert als 'geautoriseerde bron'.
Huilen dan.
  donderdag 9 september 2021 @ 18:27:25 #260
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201281549
quote:
14s.gif Op donderdag 9 september 2021 18:03 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Made me do "hihi" oh ja. Nu ben ik rechts.
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
pi_201281603
quote:
Leuke copycat.
Dit lijkt mij nochtans projectie.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_201281612
quote:
14s.gif Op donderdag 9 september 2021 16:43 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Tsja. Het gaat dan ook niet zozeer om de gezondheid. Het is een voorbeeld van hoe angstig en volgzaam het collectief is. Je hoeft het enkel te vertellen dat "experts" iets zeggen, en ze doen alles wat je hen opdraagt. Voor het slaaf zijn geboren.'

Vandaar dat er ook die agressie tegen afwijkenden is. Die laten immers zien dat er een rijker leven voor niet-slaven is.
Prikjes verkleinen de kans op complicaties en zorgen ervoor dat ik volgende week naar het buitenland kan vliegen.

Ik zeg prima.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 9 september 2021 @ 18:32:19 #263
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_201281640
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 18:30 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Dit lijkt mij nochtans projectie.
Met een beetje gaslighting!
pi_201281900
quote:
14s.gif Op donderdag 9 september 2021 18:31 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Prikjes verkleinen de kans op complicaties en zorgen ervoor dat ik volgende week naar het buitenland kan vliegen.

Ik zeg prima.
Had je de prik ook genomen als je Corona zou hebben gehad? En vind jij dat mensen die Corona hebben gehad ook zo’n prik moeten halen in ruil voor betrekkelijke vrijheid?
pi_201281945
Report: Trump Contacted Families of Fallen Service Members, May Go to Funerals

quote:
Former President Donald Trump has been in contact with some of the family members of the 13 service members killed in Afghanistan and is considering attending funerals of several of the soldiers, reports The Washington Post.

“It was just very cordial, very understanding. He was awesome,” Darin Hoover, whose 31-year-old Marine son died in the blast, told the Post of his conversation with Trump. “He was just talking about the finest of the finest. He said he heard and saw everything that we had said, and he offered his condolences several times, and how sorry he was.”

Some of the families invited Trump to their children’s funerals and he has suggested he may try to go, according to the Post.

President Joe Biden met privately with the families in late August and attended a dignified transfer of the fallen troops while at Dover Air Force base, a military ritual of receiving the remains of those killed in foreign combat.

“The 13 service members that we lost were heroes who made the ultimate sacrifice in service of our highest American ideals and while saving the lives of others,” Biden said in a statement on Aug. 29. “Their bravery and selflessness has enabled more than 117,000 people at risk to reach safety thus far.”

Trump has slammed Biden’s Afghanistan withdrawal, on Tuesday telling Newsmax it was the “most incompetently handled withdrawal or anything else in the history of our country.”

“I don't think our country has ever seen a period like this, how badly were doing, and then you take a look at the border. And worst of all is what took place in Afghanistan.”

“That withdrawal was the most incompetently handled withdrawal or anything else in the history of our country,” he continued. “We're embarrassed in front of the world.”

Some of the soldiers’ parents have publicly blamed Biden for their children’s death, including Kathy McCollum, whose 20-year-old son, Rylee, was killed in the attack.

“Twenty years and 6 months old, getting ready to go home from freaking Jordan to be home with his wife to watch the birth of his son, and that feckless, dementia-ridden piece of crap just sent my son to die,” she told SiriusXM talk show host Andrew Wilkow on “The Wilkow Majority” two weeks ago.

“I woke up at 4 o’clock this morning,” McCollum said. “Two Marines at my door telling me that my son was dead.

“I just want all you Democrats who cheated in the election, or who voted for him legitimately, you just killed my son,” she claimed. “With a dementia-ridden piece of crap who doesn’t even know he’s in the White House, who still thinks he’s a senator.
Zeer presidentieel en respectvol. Daar kan Joe "clap for that you stupid bastards" Biden nog wat van leren.
pi_201281976
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 18:50 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Had je de prik ook genomen als je Corona zou hebben gehad? En vind jij dat mensen die Corona hebben gehad ook zo’n prik moeten halen in ruil voor betrekkelijke vrijheid?
Niemand is wat mij betreft verplicht om een prik te halen. Al juich ik het halen van een vaccinatie wel toe, omdat dat de terugkeer naar het 'oude normaal' versnelt.

Ja, ik zou ook een prik hebben gehaald als ik al corona had gehad. Ik snap ook niet waarom mensen er zo spastisch over doen.

Heb twee prikjes gehad. Geen centje pijn en ik zit volgende week daardooe met m'n reet op een terras in het buitenland. Ik zeg top.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_201282228
Opmerkelijk, dus als je al Covid zou hebben gehad zou je je alsnog laten vaccineren? Interessant.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_201282263
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 18:57 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Niemand is wat mij betreft verplicht om een prik te halen. Al juich ik het halen van een vaccinatie wel toe, omdat dat de terugkeer naar het 'oude normaal' versnelt.

Ja, ik zou ook een prik hebben gehaald als ik al corona had gehad. Ik snap ook niet waarom mensen er zo spastisch over doen.

Heb twee prikjes gehad. Geen centje pijn en ik zit volgende week daardooe met m'n reet op een terras in het buitenland. Ik zeg top.
Dat snap ik dus niet, waarom zou je jezelf laten prikken met dat goedje als je immuunsysteem het virus succesvol heeft bestreden?
pi_201282287
quote:
6s.gif Op donderdag 9 september 2021 10:54 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Mag je raden waar ik zit.
Ik vind het wel weer heel typisch dat al die "partijen" uit het kompas zo op de flanken zitten.
Anyway:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Incelfrikandel
pi_201282291
quote:
11s.gif Op donderdag 9 september 2021 19:14 schreef HowardRoark het volgende:
Opmerkelijk, dus als je al Covid zou hebben gehad zou je je alsnog laten vaccineren? Interessant.
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 19:16 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Dat snap ik dus niet, waarom zou je jezelf laten prikken met dat goedje als je immuunsysteem het virus succesvol heeft bestreden?
Als je meerderen het aanraden (bevelen), dan volg je dat.
pi_201282322
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 19:16 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Waarschijnlijk omdat Koos een goed gevoel over zichzelf wil hebben en braaf wil luisteren naar wat de geautoriseerde bronnen en instanties aanraden. Immers, zij weten alles. Je hoeft als burger niet meer na te denken, dat doen dergelijke instituten voor jou.
pi_201282360
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 19:18 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]
Ik vind het wel weer heel typisch dat al die "partijen" uit het kompas zo op de flanken zitten.

Ik vind het eigenlijk wel een correcte weergave van het Amerikaanse politieke landschap op dit moment. En uit nieuwsgierigheid: heb jij de quiz ook gemaakt?
pi_201282377
quote:
14s.gif Op donderdag 9 september 2021 19:19 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Waarschijnlijk omdat Koos een goed gevoel over zichzelf wil hebben en braaf wil luisteren naar wat de geautoriseerde bronnen en instanties aanraden. Immers, zij weten alles. Je hoeft als burger niet meer na te denken, dat doen dergelijke instituten voor jou.
Op zich is het logisch. Als je braaf alle bevelen opvolgt, krijg je vanzelfsprekend je vrijheden terug. Je hebt weliswaar laten zien geen vrijheden nodig te hebben, maar toch. En als je meerderen zien dat je geen vrijheden nodig hebt, dan geven ze die echt terug hoor. Echt waar.
  donderdag 9 september 2021 @ 19:25:27 #274
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_201282407
quote:
14s.gif Op donderdag 9 september 2021 19:19 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Mooi staaltje gaslighting.
pi_201282421
quote:
14s.gif Op donderdag 9 september 2021 19:22 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ik vind het eigenlijk wel een correcte weergave van het Amerikaanse politieke landschap op dit moment.
Ik niet.

quote:
En uit nieuwsgierigheid: heb jij de quiz ook gemaakt?
Staat erbij ;)
Incelfrikandel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')