Het is ook waanzin om mensen onder de 30 te vaccineren onder de 40 vind ik al redelijk onzinnig.quote:Op donderdag 9 september 2021 16:34 schreef QuidProJoe het volgende:
Je zou je immuunsysteem maar afhankelijk hebben laten maken van booster shots. Hihahonk.
Ik denk dat jouw zuurheid ook zeer effectief is tegen het virus.quote:Op donderdag 9 september 2021 16:37 schreef EchteLiberaal het volgende:
[..]
Gelukkig ben je nogal vrolijk over je eigen domheid, enige blijk van medische en biologische kennis is er bij jou ook niet te bespeuren.
Deze vraag verdient een antwoord.quote:Op donderdag 9 september 2021 16:29 schreef EchteLiberaal het volgende:
[..]
Wat is in jouw observeerbare realiteit eigenlijk 'rein bloed?
Tsja. Het gaat dan ook niet zozeer om de gezondheid. Het is een voorbeeld van hoe angstig en volgzaam het collectief is. Je hoeft het enkel te vertellen dat "experts" iets zeggen, en ze doen alles wat je hen opdraagt. Voor het slaaf zijn geboren.'quote:Op donderdag 9 september 2021 16:37 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Het is ook waanzin om mensen onder de 30 te vaccineren onder de 40 vind ik al redelijk onzinnig.
De vraag is incorrect.quote:Op donderdag 9 september 2021 16:41 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Deze vraag verdient een antwoord.
Kijk weer een voorbeeld van een zeer gebrekkige kennis van het menselijk lichaam, nee het Moderna vaccin beschermt mij tegen de ernstige gevolgen van het corona virus, de zuurheid die jij denkt te lezen in je eigen observeerbare realiteit zou hooguit iets zeggen over mijn geestelijke gesteldheid op dit moment.quote:Op donderdag 9 september 2021 16:39 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Ik denk dat jouw zuurheid ook zeer effectief is tegen het virus.
Hihi. Wederom een incorrecte vraag. Alsof de kern van het denken onjuist is.quote:Op donderdag 9 september 2021 16:46 schreef EchteLiberaal het volgende:
[..]
En wat zou de vraag incorrect maken in jouw observeerbare realiteit?
Een vraag kan trouwens nooit incorrect zijn, het antwoord wel maar het is wel weer typerend dat jij geen antwoord durft te geven.quote:Op donderdag 9 september 2021 16:47 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Hihi. Wederom een incorrecte vraag. Alsof de kern van het denken onjuist is.
Dat is onjuist. Dat is iets dat geboren verliezers zichzelf aanpraten. Net zoals ze vinden dat elke mening telt.quote:Op donderdag 9 september 2021 16:49 schreef EchteLiberaal het volgende:
[..]
Een vraag kan trouwens nooit incorrect zijn
Dus hoe is mijn vraag wat volgens QPJ rein bloed nu is incorrect? In de echte wereld is dat een vrij normale vraag op deze idiote stelling.quote:Op donderdag 9 september 2021 16:24 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Hetze tegen die, die rein bloed hebben.
Oh wees maar gerust, je mag van mij best je mening uiten maar aangezien je onder deze username en je vele voorgangers nu niet echt hebt bewezen je mening op een coherente manier te kunnen verwoorden en te onderbouwen hecht ik er verder weinig waarde aan, dus nee echt meetellen doe je ook niet je domheid is eerder vermakelijk.quote:Op donderdag 9 september 2021 16:51 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Dat is onjuist. Dat is iets dat geboren verliezers zichzelf aanpraten. Net zoals ze vinden dat elke mening telt.
Allemaal gebakken lucht wat er uit deze user komtquote:Op donderdag 9 september 2021 16:58 schreef EchteLiberaal het volgende:
[..]
Oh wees maar gerust, je mag van mij best je mening uiten maar aangezien je onder deze username en je vele voorgangers nu niet echt hebt bewezen je mening op een coherente manier te kunnen verwoorden en te onderbouwen hecht ik er verder weinig waarde aan, dus nee echt meetellen doe je ook niet je domheid is eerder vermakelijk.
Een geboren verliezer lijkt me toch meer iemand die al sinds november vorig jaar op online fora en social media blijft janken dat er fraude is gepleegd waardoor zijn held verloren heeft terwijl alle strohalmen inmiddels wel geknakt zijn.
Waarom zijn oerconservatieven zoals jij eigenlijk zo angstig om een inhoudelijk antwoord te geven?
Wat zegt dat wel niet over de users die daar zo naar smachten?quote:Op donderdag 9 september 2021 17:10 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Allemaal gebakken lucht wat er uit deze user komt
Hihi grappig hoe jij (jouw vermeende kijk op) de gemoedstoestand van anderen er altijd bij sleept om de inhoud te vermijden.quote:Op donderdag 9 september 2021 17:14 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Wat zegt dat wel niet over de users die daar zo naar smachten?
Ah alweer geen inhoud.quote:Op donderdag 9 september 2021 17:25 schreef QuidProJoe het volgende:
Hihi. Hoewel de obsessie die velen aan de Linkerzijde hebben als het om mij (of HowardRoark) gaat, extreem ongezond is, is het ook wel een beetje vleiend. Het is alleen een beetje triest als er niets meer in het leven lijkt te zijn dan die obsessie of de haat jegens Trump. En in dat licht is die inhoudsloosheid dan weer pure projectie.
Verre van. Maar leuke reactie op een argument dat niet gemaakt wordt.quote:Op donderdag 9 september 2021 17:25 schreef QuidProJoe het volgende:
Hihi. Hoewel de obsessie die velen aan de Linkerzijde hebben als het om mij (of HowardRoark) gaat, extreem ongezond is, is het ook wel een beetje vleiend. Het is alleen een beetje triest als er niets meer in het leven lijkt te zijn dan die obsessie of de haat jegens Trump. En in dat licht is die inhoudsloosheid dan weer pure projectie.
Hihi, ik snap wel dat jij zo aankijkt tegen rationele users die met een kritische blik de wereld observeren. Immers durven die ook buiten de geautoriseerde bronnen te kijken, zo ver zal jouw intellectuele nieuwsgierigheid nooit reiken. Jij houdt het op orthodoxe en tribale wijze liever bij het delen van een narratief op basis van naam, niet op basis van inhoud.quote:Op donderdag 9 september 2021 17:10 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Allemaal gebakken lucht wat er uit deze user komt
Leuke copycat.quote:Op donderdag 9 september 2021 17:37 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Verre van. Maar leuke reactie op een argument dat niet gemaakt wordt.
Rationele usersquote:Op donderdag 9 september 2021 17:39 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hihi, ik snap wel dat jij zo aankijkt tegen rationele users die met een kritische blik de wereld observeren. Immers durven die ook buiten de geautoriseerde bronnen te kijken, zo ver zal jouw intellectuele nieuwsgierigheid nooit reiken. Jij houdt het op orthodoxe en tribale wijze liever bij het delen van een narratief op basis van naam, niet op basis van inhoud.
[..]
Leuke copycat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |