abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201282425
Wellicht is met voorrechten leven onder tirannie voldoende voor sommigen.
pi_201282450
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 19:26 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]
Ik niet.
[..]
Staat erbij ;)
Had de spoiler even over het hoofd gezien, my bad. Prima uitslag.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_201282493
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 19:16 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Dat snap ik dus niet, waarom zou je jezelf laten prikken met dat goedje als je immuunsysteem het virus succesvol heeft bestreden?
In de eerste plaats omdat ik pragmatisch ben ingesteld. Ik wil op vakantie naar het buitenland en daarvoor heb ik twee prikjes nodig. Prima, toen ik naar China ging moest ik drie prikken zetten. Geen centje pijn.

En als dat vaccin voorkomt dat ik in het geval van een coronabesmetting niet in het ziekenhuis beland, dan is dat ook mooi meegenomen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_201282547
Maar je vrijheid, Koos, je vrijheid!!
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_201282590
quote:
10s.gif Op donderdag 9 september 2021 19:23 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Op zich is het logisch. Als je braaf alle bevelen opvolgt, krijg je vanzelfsprekend je vrijheden terug. Je hebt weliswaar laten zien geen vrijheden nodig te hebben, maar toch. En als je meerderen zien dat je geen vrijheden nodig hebt, dan geven ze die echt terug hoor. Echt waar.
We hebben gezien dat we onze vrijheden helemaal niet terugkrijgen. Er is geen stip op de horizon meer, we leven nu in de tijd van covidfascisme.
Ik huiver oprecht bij het gegeven dat een grote meerderheid van de wereldbevolking zich zo laat knechten.
pi_201282626
Knechten?
Incelfrikandel
pi_201282628
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 19:29 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
In de eerste plaats omdat ik pragmatisch ben ingesteld. Ik wil op vakantie naar het buitenland en daarvoor heb ik twee prikjes nodig. Prima, toen ik naar China ging moest ik drie prikken zetten. Geen centje pijn.

En als dat vaccin voorkomt dat ik in het geval van een coronabesmetting niet in het ziekenhuis beland, dan is dat ook mooi meegenomen.
Vind je dan niet dat mensen die Corona succesvol hebben afgewend en beschermd zijn door hun eigen immuunsysteem van dezelfde vrijheden zouden mogen genieten als een gevaccineerde?
Persoonlijk zie ik het liefst dat een ieder in vrijheid kan leven ongeacht vaccinatiestatus.
pi_201282644
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 19:34 schreef Chivaz het volgende:

[..]
We hebben gezien dat we onze vrijheden helemaal niet terugkrijgen. Er is geen stip op de horizon meer, we leven nu in de tijd van covidfascisme.
Ik huiver oprecht bij het gegeven dat een grote meerderheid van de wereldbevolking zich zo laat knechten.
In Australië hebben gevaccineerden het voorrecht verworven om niet in een concentratiekamp te worden geplaatst.

En tsja, misschien is slavernij wel de natuurlijke staat van de mens? Als de mens zich niet inleest, zelf geen onderzoek doet, geen ruggengraat heeft, afstand doet van wapens/zelfverdediging, vrijheid niet genoeg waard vindt om voor te vechten... Wat kan er anders gebeuren? Als iemand zich vrijwillig laat misbruiken, waarom zou een kwaadwillende die kans onbenut laten?
pi_201282664
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 19:36 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Knechten?
Ik vind het een mooi woord om te beschrijven hoe de bevolking zich gedraagt tegenover de regering.
We zijn de redelijkheid allang voorbij.
pi_201282686
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 19:39 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ik vind het een mooi woord om te beschrijven hoe de bevolking zich gedraagt tegenover de regering.
We zijn de redelijkheid allang voorbij.
Geen idee wat je bedoelt.
Incelfrikandel
pi_201282700
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 19:36 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Vind je dan niet dat mensen die Corona succesvol hebben afgewend en beschermd zijn door hun eigen immuunsysteem van dezelfde vrijheden zouden mogen genieten als een gevaccineerde?
Persoonlijk zie ik het liefst dat een ieder in vrijheid kan leven ongeacht vaccinatiestatus.
Ja hoor. Nogmaals, ik ben geen voorstander van een vaccinatieplicht.

Maar jij vroeg waarom ik prikjes heb gehaald en daar reageerde ik op.
pi_201282724
quote:
14s.gif Op donderdag 9 september 2021 19:38 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
In Australië hebben gevaccineerden het voorrecht verworven om niet in een concentratiekamp te worden geplaatst.

En tsja, misschien is slavernij wel de natuurlijke staat van de mens? Als de mens zich niet inleest, zelf geen onderzoek doet, geen ruggengraat heeft, afstand doet van wapens/zelfverdediging, vrijheid niet genoeg waard vindt om voor te vechten... Wat kan er anders gebeuren? Als iemand zich vrijwillig laat misbruiken, waarom zou een kwaadwillende die kans onbenut laten?
Kortom we hebben niets geleerd van de geschiedenis ondanks dat we regelmatig worden herinnerd aan de onvrijheden van fascistische regimes.
Wat zegt dat over het zelfstandig nadenken van de bevolking?
Dat we media hebben die vol meegaat met het narratief van de regering helpt natuurlijk ook niet echt mee.
pi_201282729
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 19:36 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Iemand die covid heeft gehad en het overleeft heeft is niet hetzelfde als een gevaccineerde. Vaccins helpen ook nog bij varianten, en het zijn toch niet de gevaccineerden die nu ziekenhuizen overspoelen.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_201282744
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 19:40 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]
Geen idee wat je bedoelt.
1) Dienstbaar maken 2) Knevelen 3) Onderdrukken 4) Onderwerpen 5) Vastbinden

https://www.woorden.org/woord/knechten
pi_201282750
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 19:34 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ach, in ons land zijn de coronaregels praktisch verdwenen. Ik zit wekelijks schouder aan schouder in de kroeg en geen haan die ernaar kraait.

Nu nog even de resterende regels opheffen en we zijn weer waar we moeten zijn.
pi_201282762
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 19:43 schreef Chivaz het volgende:

[..]
1) Dienstbaar maken 2) Knevelen 3) Onderdrukken 4) Onderwerpen 5) Vastbinden

https://www.woorden.org/woord/knechten
Ja, het vocabulaire was me wel duidelijk hoor :D
Incelfrikandel
pi_201282814
quote:
7s.gif Op donderdag 9 september 2021 19:42 schreef OMG het volgende:

[..]
Iemand die covid heeft gehad en het overleeft heeft is niet hetzelfde als een gevaccineerde. Vaccins helpen ook nog bij varianten, en het zijn toch niet de gevaccineerden die nu ziekenhuizen overspoelen.
Heb je daar een bron van dat je immuunsysteem niet in staat is om varianten te bestrijden als je al Corona hebt gehad?
pi_201282826
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 19:44 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]
Ja, het vocabulaire was me wel duidelijk hoor :D
Wat begrijp je er niet aan dan?
  Moderator donderdag 9 september 2021 @ 19:47:49 #294
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_201282831
Waarom zou je jezelf laten vaccineren af is je ook gewoon paarden ontwormer kan nemen? :+
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_201282844
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 19:47 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Wat begrijp je er niet aan dan?
Waarom we(Nederland) in vredesnaam geknecht zouden zijn.
Incelfrikandel
pi_201282851
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 19:42 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Kortom we hebben niets geleerd van de geschiedenis ondanks dat we regelmatig worden herinnerd aan de onvrijheden van fascistische regimes.
Wat zegt dat over het zelfstandig nadenken van de bevolking?
Dat we media hebben die vol meegaat met het narratief van de regering helpt natuurlijk ook niet echt mee.
Informatie consumeren en haat kweken. Dat is alles wat nodig is. Met haat hoef je immers niet na te denken. Je hoeft niet na te denken of wat je doet juist is. Je hoeft niet na te denken over de gevolgen. Je hebt immers haat. Gerechtvaardigde haat. En met haat, heb je ook geen liefde nodig. De haat vult immers alles. En haat is goed, want het is de toon van wat je consumeert. Je bent wat je eet, is nog nooit zo accuraat geweest.
pi_201282876
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 19:47 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Heb je daar een bron van dat je immuunsysteem niet in staat is om varianten te bestrijden als je al Corona hebt gehad?
Als je vaccin boosters nodig heeft, dan heeft je immuunsysteem dat ook nodig want het vaccin is beter dan het immuunsysteem. Ofzo.

Ik weet het ook niet, ik houd het immers wetenschappelijk.
pi_201283019
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 19:48 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]
Waarom we(Nederland) in vredesnaam geknecht zouden zijn.
De indirecte vaccinatiedwang die op ons word uitgeoefend. Testen voor toegang, horeca dicht om 12 uur, geen grote evenementen etc etc.
En al dit alles met een relatief hoge vaccinatiegraad en de mogelijkheid voor een ieder om een prik te halen.
Zodra de prik beschikbaar was zou het wat mij betreft klaar moeten zijn met de maatregelingen.
pi_201283076
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 19:58 schreef Chivaz het volgende:

[..]
De indirecte vaccinatiedwang die op ons word uitgeoefend. Testen voor toegang, horeca dicht om 12 uur, geen grote evenementen etc etc.
En al dit alles met een relatief hoge vaccinatiegraad en de mogelijkheid voor een ieder om een prik te halen.
Zodra de prik beschikbaar was zou het wat mij betreft klaar moeten zijn met de maatregelingen.
We hebben in dit land gewoon lichamelijke onschendbaarheid in de grondwet staan en dat is maar goed ook. Een vaccinatieplicht zou echt te gek zijn. Voor mensen die niet gevaccineerd zijn, zijn er genoeg alternatieven voorhanden. Herstelbewijs of testen voor toegang. Beiden slechts enkele minuten werk en gratis. Zo ben ik met ongevaccineerden naar evenementen gegaan, ik heb ze niet horen klagen.
Nee, dat knechten zie ik niet.
Incelfrikandel
pi_201283096
quote:
14s.gif Op donderdag 9 september 2021 19:50 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Als je vaccin boosters nodig heeft, dan heeft je immuunsysteem dat ook nodig want het vaccin is beter dan het immuunsysteem. Ofzo.

Ik weet het ook niet, ik houd het immers wetenschappelijk.
Ik vind het ook opmerkelijk, het menselijk immuunsysteem word door een hoop mensen enorm onderschat.
Dat zie je bijvoorbeeld terug in de VS waar de paniek dusdanig heeft toegeslagen dat men jonge kinderen op scholen verplicht een masker willen laten dragen. Waanzin.
Ook hier in Nederland kan men er wat van waar kinderen indirect gedwongen worden om een spuitje te nemen ondanks het feit dat ze nauwelijks ziek worden laat staan dat ze komen te overlijden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')