Kanaal kan je op zich ook wel in openingspost zetten.quote:
Dan gaat Unmute us demonstreren op verschillende plekken zie ik. Ben daarmee in de war denk, maar die komen wel naar Den Haagquote:
Hebben ze iig hun eigen evenement, kunnen ze ook niet meer zeuren op de F1 etc...quote:Op zondag 5 september 2021 12:58 schreef spoilert het volgende:
Joh maakt toch niet uit, lekker dagje uit met de "Stichting"
Lekker weer...quote:Op zondag 5 september 2021 13:04 schreef mootie het volgende:
Ik lees net dat er op de Dam nog 150.000 mensen staan…
Echt, die lui…
Die kunnen vanwege treinregelingen rondom Zandvoort Amsterdam niet uit.quote:Op zondag 5 september 2021 13:10 schreef Scrummie het volgende:
Lopen vandaag veel 'normale' mensen bij, goed signaal.
Weten ze zelf ook niet...quote:Op zondag 5 september 2021 13:15 schreef mootie het volgende:
Het is me niet echt duidelijk waar ze nou tegen demonstreren.
Det weet de meerderheid die meeloopt ook niet, die zien het gewoon als een leuk uitje, biertje erbij jointje op de lip en lekker gek doen.quote:Op zondag 5 september 2021 13:15 schreef mootie het volgende:
voor vrijheid, tegen dictatuur en iets met rutte volgensmij.quote:Op zondag 5 september 2021 13:15 schreef mootie het volgende:
De GGZ is in zoverre wegbezuinigd dat men niet genoeg mensen over heeft om de patienten op een normale manier te vermaken.quote:Op zondag 5 september 2021 13:24 schreef airconditioning het volgende:
De GGZ instellingen hebben weer een uitje zie ik
Vanalles en nog wat. Echt een allegaartje. Sommigen demonstreren al maanden, vooral tegen maatregelen, tegen de regering, tegen Bill Gates, tegen 5G, tegen The Big Reset...Ben ik wat vergeten? Anderen doen sinds vandaag pas mee, en demonstreren tegen de Coronagezondheidspas die er mogelijk aan gaat komen. Anderen zijn boos dat zoiets als de F1 op Zandvoort wel als evenment mag, en muziekevenementen niet.quote:Op zondag 5 september 2021 13:15 schreef mootie het volgende:
Make Amsterdam Great Again.quote:Op zondag 5 september 2021 13:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
De Trumpificering van de samenleving in beeld.
Dat snappen wij als "schapen" toch helemaal niet?quote:Op zondag 5 september 2021 13:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
De Trumpificering van de samenleving in beeld.
Liever een schaap dan een robot die maar 3 zinnetjes uit kan kramen en alles wat daar in te brengen valt voorgeprogrameerd als syntax error beschouwd.quote:Op zondag 5 september 2021 13:57 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat snappen wij als "schapen" toch helemaal niet?
[ afbeelding ]
Welke handhaving?quote:Op zondag 5 september 2021 14:02 schreef Nober het volgende:
Er is geen reden om de coronamaatregelen te handhaven. Of je wappie of lockdownie bent doet er niet toe.
Zijn er echt zoveel mensen naar die demo gekomen?quote:Op zondag 5 september 2021 13:04 schreef mootie het volgende:
Echt, die lui…
Er is ook geen reden om aan te nemen dat de overheid niet al bezig is om deze regels stapsgewijs te versoepelen, zodat je niet een situatie krijgt waarbij je,zoals bij de versoepeling verleden jaar, draconische maatregelen moet nemen om een evt multispread te voorkomen.quote:Op zondag 5 september 2021 14:02 schreef Nober het volgende:
Er is geen reden om de coronamaatregelen te handhaven. Of je wappie of lockdownie bent doet er niet toe.
Men wil gewoon een feestje. Voor de rest is het ze volstrekt onduidelijk allemaal.quote:Op zondag 5 september 2021 14:07 schreef mascara-klodder het volgende:
Zijn er echt zoveel mensen naar die demo gekomen?
quote:Op zondag 5 september 2021 13:15 schreef mootie het volgende:
quote:De groep komt naar eigen zeggen niet alleen in opstand tegen de nog geldende maatregelen, ook willen ze een statement maken tegen 'toeslagenaffaires, huizentekorten en de Groningen-affaire'. ,,Ik sta hier voor gewoon alles bij elkaar", vertelt een demonstrant. Niet alleen anti-corona maar ze proberen ons gewoon onze vrijheid af te pakken."
https://www.ad.nl/binnenl(...)r-te-komen~a10981ab/
Natuurlijk, net zomercarnaval, alleen zonder muziek.quote:Op zondag 5 september 2021 14:12 schreef potjecreme het volgende:
Kom er net vandaan. De sfeer is super goed en gezellig.
Demonstreerde je ook tegen vaccinatie-genocide?quote:Op zondag 5 september 2021 14:12 schreef potjecreme het volgende:
Neequote:Op zondag 5 september 2021 14:07 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
En met welke reden was jij daar?quote:Op zondag 5 september 2021 14:12 schreef potjecreme het volgende:
Ik ben voor vrijheid. Dus mensen mogen zelf kiezen of ze vaccin nemen. Ben tegen QR codes. Dat is niet het oude normaal.quote:Op zondag 5 september 2021 14:16 schreef Drxx het volgende:
[..]
Demonstreerde je ook tegen vaccinatie-genocide?
Dat is ook waarom ze deze demonstratie niet verboden hebben, het is allemaal een test vanuit de overheid of ze dit soort zaken ondanks covid in de hand kunnen houden, ze lieten gister ook bijna 25000 man in een stadion toe tenslotte.quote:Op zondag 5 september 2021 14:18 schreef DW457 het volgende:
Het punt waarop ik het wel eens ben is dat er eenduidig beleid moet zijn. Nu Zandvoort toegestaan is, moet je ook de concerten en festivals weer toe staan. Nu is het beleid krom en corrupt.
quote:Op zondag 5 september 2021 14:21 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik ben voor vrijheid. Dus mensen mogen zelf kiezen of ze vaccin nemen. Ben tegen QR codes. Dat is niet het oude normaal.
quote:Op zondag 5 september 2021 14:25 schreef maan_man het volgende:
[..]
Dat is wel een gewaagd standpunt.
Dat kunnen ze toch ook?quote:Op zondag 5 september 2021 14:21 schreef potjecreme het volgende:
Ik ben voor vrijheid. Dus mensen mogen zelf kiezen of ze vaccin nemen.
En ze mogen dan niet meer deelnemen aan het openbare leven zoals een terrasje pakken?quote:
Is dat al wettelijk vastgelegd dan?quote:Op zondag 5 september 2021 14:30 schreef Johannes788 het volgende:
En ze mogen dan niet meer deelnemen aan het openbare leven zoals een terrasje pakken?
Hou op met me. Zover mag het nooit komen
Als het aan Hugo ligt wel ja. We spreken elkaar over 3 weken. Dan is het allemaal in kannen en kruiken.quote:
Als een uitbater een kledingcode invoert waarbij je alleen maar paarse schoenen mag dragen om binnen te komen, en je weet dat het de hipste tent van de stad is, ga je toch ook niet met groene schoenen in de rij staan, om je daarna gediscrimineerd te voelen?quote:Op zondag 5 september 2021 14:30 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
En ze mogen dan niet meer deelnemen aan het openbare leven zoals een terrasje pakken?
Ik laat me verrassen...quote:Op zondag 5 september 2021 14:33 schreef Johannes788 het volgende:
Als het aan Hugo ligt wel ja. We spreken elkaar over 3 weken. Dan is het allemaal in kannen en kruiken.
Sensation white = discriminatiequote:Op zondag 5 september 2021 14:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als een uitbater een kledingcode invoert waarbij je alleen maar paarse schoenen mag dragen om binnen te komen, en je weet dat het de hipste tent van de stad is, ga je toch ook niet met groene schoenen in de rij staan, om je daarna gediscrimineerd te voelen?
Overigens vergeet je wel een deel he:quote:Op zondag 5 september 2021 14:33 schreef Johannes788 het volgende:
Als het aan Hugo ligt wel ja. We spreken elkaar over 3 weken. Dan is het allemaal in kannen en kruiken.
Dus ook zonder vaccin kun je nog prima met de maten te zuipen.quote:Kabinet overweegt toegangsbewijzen voor horeca en bioscoop
Mensen die straks naar een café, museum, bioscoop of terras willen, moeten bij de ingang mogelijk laten zien dat ze gevaccineerd zijn of dat ze een negatieve coronatest hebben. Dat zei minister van Volksgezondheid Hugo de Jonge zojuist.
Het wordt erin gemasseerd he. Zo gaat al het hele covid gebeuren, eerst ontkennen dat het zover gaat komen en dan later toch doen.quote:
Die is er toch niet? Of je je laat vaccineren is je eigen keus dat je dan een negatieve test moet laten zien is een tweede. De gevaccineerden moeten hun vaccinatiebewijs tonen. Dat is het. En verder is het nog niet wettelijk afgetimmerd dus ik ga het allemaal wel zien.quote:Op zondag 5 september 2021 14:35 schreef Weltschmerz het volgende:
Het wordt erin gemasseerd he. Zo gaat al het hele covid gebeuren, eerst ontkennen dat het zover gaat komen en dan later toch doen.
Wat is er eigenlijk veranderd tov het moment dat De Jonge beloofde dat er geen vaccinatiedrang of dwang zou komen?
Dus iemand die er bewust voor kiest om niet te vaccineren of te testen mag daar niet de consequenties van voelen? Terwijl mensen die niet gevaccineerd kunnen worden al 1,5 jaar ongeveer in isolatie zitten en door dit soort egoïsme daar voorlopig nog zullen blijven.quote:Op zondag 5 september 2021 14:30 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Waarom kwam De Jonge daar dan niet al een half jaar geleden mee? Wat is er sindsdien veranderd behavle nog meer propaganda?quote:Op zondag 5 september 2021 14:37 schreef AchJa het volgende:
[..]
Die is er toch niet? Of je je laat vaccineren is je eigen keus dat je dan een negatieve test moet laten zien is een tweede. De gevaccineerden moeten hun vaccinatiebewijs tonen. Dat is het.
Waarom vonden we het voor Corona geen enkel probleem om kinderen te weigeren bij de kinderopvang als ze niet gevaccineerd waren? (Buiten de bible-belt en de bakfiets antivaxxers om). Waarom is het nu in een keer zo'n enorm probleem?quote:Op zondag 5 september 2021 14:38 schreef Weltschmerz het volgende:
Waarom kwam De Jonge daar dan niet al een half jaar geleden mee? Wat is er sindsdien veranderd behavle nog meer propaganda?
Welnee zullen er wel 25.000 zijn die organisatie zegt 50.000 maar iedereen wil F1 kijken.quote:Op zondag 5 september 2021 14:07 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dat heet doen wat het volk wil dat vonden die lui toch zo belangrijk nu krijgen ze waar ze om gevraagd hebben is het weer niet goed.quote:Op zondag 5 september 2021 14:35 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het wordt erin gemasseerd he. Zo gaat al het hele covid gebeuren, eerst ontkennen dat het zover gaat komen en dan later toch doen.
Wat is er eigenlijk veranderd tov het moment dat De Jonge beloofde dat er geen vaccinatiedrang of dwang zou komen?
Wie doet de organisatie eigenlijk en vallen onkosten op die organsatie(zwerfvuil/vandalisme) eigenlijk te verhalen?quote:Op zondag 5 september 2021 14:48 schreef vipergts het volgende:
[..]
Welnee zullen er wel 25.000 zijn die organisatie zegt 50.000 maar iedereen wil F1 kijken.
150.000 lijkt me erg veel , volgens nu.nl (quote:Op zondag 5 september 2021 13:04 schreef mootie het volgende:
Echt, die lui…
Waarom geef je geen antwoord op de vraag? Wat is er veranderd tussen het moment dat we geen vaccinatiedrang zouden krijgen en nu?quote:Op zondag 5 september 2021 14:42 schreef AchJa het volgende:
[..]
Waarom vonden we het voor Corona geen enkel probleem om kinderen te weigeren bij de kinderopvang als ze niet gevaccineerd waren? (Buiten de bible-belt en de bakfiets antivaxxers om). Waarom is het nu in een keer zo'n enorm probleem?
Die gek van het koffiedrinkenquote:Op zondag 5 september 2021 14:53 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Wie doet de organisatie eigenlijk en vallen onkosten op die organsatie(zwerfvuil/vandalisme) eigenlijk te verhalen?
Bij een georganiseerd evenement zullen ze vast wel verzekerd zijn om dat soort kosten niet bij de overhied neer te leggen, die men toch niet vertrouwd.
Merendeel heeft er geen probleem mee hoor.quote:Op zondag 5 september 2021 14:42 schreef AchJa het volgende:
[..]
Waarom vonden we het voor Corona geen enkel probleem om kinderen te weigeren bij de kinderopvang als ze niet gevaccineerd waren? (Buiten de bible-belt en de bakfiets antivaxxers om). Waarom is het nu in een keer zo'n enorm probleem?
Er is toch ook geen vaccinatiedrang? Dus ik weet even niet waar ik antwoord op zou moeten geven.quote:Op zondag 5 september 2021 15:10 schreef Weltschmerz het volgende:
Waarom geef je geen antwoord op de vraag? Wat is er veranderd tussen het moment dat we geen vaccinatiedrang zouden krijgen en nu?
Bah ik zou nooit met deze wappies geassocieerd willen worden. Dit soort mensen zijn de reden dat we nog met maatregelen te maken krijgen, nu krijgen we hierdoor weer een besmettingsgolf. Wappies zorg weigeren is de enige optie of verplicht inenten (met behulp van leger op straat)quote:Op zondag 5 september 2021 15:12 schreef MatthijsDJ het volgende:
Eigenlijk hadden we een soort van tegendemonstratie moeten houden. Is het gelijk duidelijk dat ze niet voor "heel het volk" praten en hadden we meteen een wereldrecord mensen uitlachen kunnen houden.
De regering heeft al een 170 graden draai gemaakt wat betreft vaccinatiedrang. Wat is er vanderd dat die draai rechtvaardigt?quote:Op zondag 5 september 2021 15:16 schreef AchJa het volgende:
[..]
Er is toch ook geen drang? Dus ik weet even niet waar ik antwoord op zou moeten geven.
Dat weet ik, de vaccinatiebereidheid in Nederland is gemiddeld 95%... Die 5% rest maakt wel heel veel lawaai.quote:Op zondag 5 september 2021 15:14 schreef MatthijsDJ het volgende:
Merendeel heeft er geen probleem mee hoor.
Nogmaals er is geen drang. Als je je niet laat vaccinceren moet je een negatieve test laten zien. Je wordt dus helemaal niet gedwongen om je te laten vaccineren.quote:Op zondag 5 september 2021 15:18 schreef Weltschmerz het volgende:
De regering heeft al een 170 graden draai gemaakt wat betreft vaccinatiedrang. Wat is er vanderd dat die draai rechtvaardigt?
Maar wel om te testen.quote:Op zondag 5 september 2021 15:22 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nogmaals er is geen drang. Als je je niet laat vaccinceren moet je een negatieve test laten zien. Je wordt dus helemaal niet gedwongen om je te laten vaccineren.
Oma Vaxxi's wappiehoekje.quote:
quote:@wappiehoekje
Lief voor aardige mensen, soms een beetje vals tegen virushooligans, neonazi's en wappies.
Ik bepaal zelf wie ik volg of block en ga daar niet over in discussie
Ze hebben wel meer waanideeënquote:Op zondag 5 september 2021 15:12 schreef MatthijsDJ het volgende:
Eigenlijk hadden we een soort van tegendemonstratie moeten houden. Is het gelijk duidelijk dat ze niet voor "heel het volk" praten en hadden we meteen een wereldrecord mensen uitlachen kunnen houden.
Onzin. We zijn lockdown in, lockdown uit, lockdown in, lockdown uit gegaan. Het eerste half jaar waren maatregelen logisch. Daarna niet meer.quote:Op zondag 5 september 2021 14:07 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Er is ook geen reden om aan te nemen dat de overheid niet al bezig is om deze regels stapsgewijs te versoepelen, zodat je niet een situatie krijgt waarbij je,zoals bij de versoepeling verleden jaar, draconische maatregelen moet nemen om een evt multispread te voorkomen.
quote:Op zondag 5 september 2021 16:00 schreef AchJa het volgende:
Daar loop je dan met je jodenster... Wat zal je baas morgen nou van je vinden?
[ twitter ]
Noem het gewoon drang dan is er niks aan de hand inderdaad.quote:Op zondag 5 september 2021 15:36 schreef AchJa het volgende:
[..]
Maar niemand dwingt jou tot het nemen van een vaccinatie.
Laat Hugo nu precies dat woord gebruikt hebben. Niks aan de hand dusquote:Op zondag 5 september 2021 16:11 schreef Nober het volgende:
[..]
Noem het gewoon drang dan is er niks aan de hand inderdaad.
Trollen mag niet meer zie nieuwe policy.quote:Op zondag 5 september 2021 16:14 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Laat Hugo nu precies dat woord gebruikt hebben. Niks aan de hand dus
Maakt je argument niet gegrond.quote:
Eerste half jaar was het chaos, en om voordat de tweede lockdown in gang gezet werd is er een stappenplan opgezet om die chaos zo goed en zo kwaad als het ging, tenminste te beperken zodat de rest van de verwerking van de crisis zonder te veel schade af te werken valt.quote:We zijn lockdown in, lockdown uit, lockdown in, lockdown uit gegaan. Het eerste half jaar waren maatregelen logisch. Daarna niet meer.
Als 70% gevaccineerd is, zijn de maatregelen niet meer nodig. Laten we ophouden met zo angstig te doen.quote:Op zondag 5 september 2021 17:32 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Persoonlijk denk ik niet dat we weer in lockdown gaan maar het zal Baudet natuurlijk wel extreem goed uitkomen. En dat is denk ik ook de reden dat ie het vaccin nu weer fake noemt. Hoe minder mensen het nemen, hoe groter de kans op een lockdown, hoe meer Baudet in de schijnwerpers kan staan.
quote:Op zondag 5 september 2021 17:37 schreef Mirandaforyou het volgende:
Ben blij dat er mensen opstaan tegen deze waanzin. Corona is een griep.
Zolang de 30% die het niet willen maar op hun plaats gewezen worden op het moment dat het op evenementen etc aankomt.quote:Op zondag 5 september 2021 17:37 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Als 70% gevaccineerd is, zijn de maatregelen niet meer nodig. Laten we ophouden met zo angstig te doen.
Nee, alles kan gewoon open zonder debiele testen en qr codes.quote:Op zondag 5 september 2021 17:53 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Zolang de 30% die het niet willen maar op hun plaats gewezen worden op het moment dat het op evenementen etc aankomt.
Iedereen is gek behalve ik.quote:Op zondag 5 september 2021 17:54 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Nee, alles kan gewoon open zonder debiele testen en qr codes.
70% is niet genoeg met de delta variant denken de meeste science guysquote:Op zondag 5 september 2021 17:37 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Als 70% gevaccineerd is, zijn de maatregelen niet meer nodig. Laten we ophouden met zo angstig te doen.
https://www.theguardian.c(...)-from-covid-mythicalquote:Delta variant renders herd immunity from Covid ‘mythical’
Ja, dat blijkt. Als je voor een knieoperatie moet ben je in Juni aan de beurt.quote:Op zondag 5 september 2021 17:54 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Nee, alles kan gewoon open zonder debiele testen en qr codes.
Met die logica blijven we in lockdowns. Want corona blijft.quote:Op zondag 5 september 2021 16:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Maakt je argument niet gegrond.
[..]
Eerste half jaar was het chaos, en om voordat de tweede lockdown in gang gezet werd is er een stappenplan opgezet om die chaos zo goed en zo kwaad als het ging, tenminste te beperken zodat de rest van de verwerking van de crisis zonder te veel schade af te werken valt.
Daarna is nu, en als blijkt nadat gecontroleerde evenementen als ESF, Voetbal, F1 en grotere demonstraties het besmettingsgevaar gering blijkt, valt er iig een argument te onderbouwen om het leven op te pakken zoals dat voor de lockdown was, zo niet krijg je een vierde of vijfde lockdown.
Vanaf welk % dan wel denk je?quote:Op zondag 5 september 2021 17:56 schreef gniffie het volgende:
[..]
70% is niet genoeg met de delta variant denken de meeste science guys
[..]
https://www.theguardian.c(...)-from-covid-mythical
Al jaren zijn er wachtlijsten voor knieën etc.quote:Op zondag 5 september 2021 18:02 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Ja, dat blijkt. Als je voor een knieoperatie moet ben je in Juni aan de beurt.
Alle gebieden waar de vaccinatiegraad laag is daar zijn de meest achterlijke toestanden in de ziekenhuizen.
Misdadig eigenlijk.quote:Op zondag 5 september 2021 17:32 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Persoonlijk denk ik niet dat we weer in lockdown gaan maar het zal Baudet natuurlijk wel extreem goed uitkomen. En dat is denk ik ook de reden dat ie het vaccin nu weer fake noemt. Hoe minder mensen het nemen, hoe groter de kans op een lockdown, hoe meer Baudet in de schijnwerpers kan staan.
Want op feestboek staat de waarheidquote:Op zondag 5 september 2021 17:37 schreef Mirandaforyou het volgende:
Doe niet zo flauw, de regering heeft een draai gemaakt. Wat was de reden voor de draai?quote:Op zondag 5 september 2021 15:22 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nogmaals er is geen drang. Als je je niet laat vaccinceren moet je een negatieve test laten zien. Je wordt dus helemaal niet gedwongen om je te laten vaccineren.
Ik heb erg veel moeite met 'oh, een test is ook voldoende hoor!'. Beide zou niet nodig zijn.quote:Op zondag 5 september 2021 15:22 schreef AchJa het volgende:
[..]
Gewoon lekker rondlopen met de rona ja toggggg boeiend als je de longtyfus krijgt shit happens ik heb tog ook recht op een feessie ja tog niet danquote:Op zondag 5 september 2021 20:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb erg veel moeite met 'oh, een test is ook voldoende hoor!'. Beide zou niet nodig zijn.
Boehoehoe. Het is in de buitenlucht, kans op besmetting nul, nul.quote:Op zondag 5 september 2021 15:18 schreef airconditioning het volgende:
[..]
Bah ik zou nooit met deze wappies geassocieerd willen worden. Dit soort mensen zijn de reden dat we nog met maatregelen te maken krijgen, nu krijgen we hierdoor weer een besmettingsgolf. Wappies zorg weigeren is de enige optie of verplicht inenten (met behulp van leger op straat)
Verder alles goed?quote:Op zondag 5 september 2021 20:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Gewoon lekker rondlopen met de rona ja toggggg boeiend als je de longtyfus krijgt shit happens ik heb tog ook recht op een feessie ja tog niet dan
Als mensen in de buitenlucht te dicht bij elkaar lopen dan kan het virus overspringen. Via uitademen, aanraken.quote:Op zondag 5 september 2021 21:05 schreef Printerkabel het volgende:
[..]
Boehoehoe. Het is in de buitenlucht, kans op besmetting nul, nul.
Mooi voorbeeldje van dogmatisch de feiten niet erkennen.quote:Op zondag 5 september 2021 19:28 schreef luxerobots het volgende:
Baudet in Amsterdam: ''die fake, klote vaccins werken voor geen meter''
Waarom iedereen maar weg blijven zetten als wappie? Je obsessie voor wappies is nogal cringe.quote:Op zondag 5 september 2021 21:17 schreef spectrumanalyser het volgende:
Stel dat je familie hebt die ernstig wappie is. Zo erg dat ze trots zijn op het niet-gevaccineerd zijn.
Ach, schapen vs de wappies. Maakt het lekker overzichtelijk.quote:Op zondag 5 september 2021 21:22 schreef Haags het volgende:
[..]
Waarom iedereen maar weg blijven zetten als wappie? Je obsessie voor wappies is nogal cringe.
Waarom zou je het beestje niet bij de naan mogen noemen?quote:Op zondag 5 september 2021 21:22 schreef Haags het volgende:
[..]
Waarom iedereen maar weg blijven zetten als wappie? Je obsessie voor wappies is nogal cringe.
Als je normaal was, dan zou je toch niet meelopen in een demonstratie samen met NSB aanhangend prinsenvlagdragend volk met jodensterren, toch?quote:Op zondag 5 september 2021 20:21 schreef potjecreme het volgende:
Verre weg het merendeel was normaal. Alleen de gekkies komen natuurlijk in de media.
Oh.. maar dat praat iig het dragen van een jodenster en een prinsenvlag helemaal goed. Gelukkigquote:Op maandag 6 september 2021 07:46 schreef Noek het volgende:
Oma Vaxxi ontstijgt het Hyves-gehalte gewoon niet. De ster had nog even moeten glitteren voor wat cachet.
Als het maar een griep is hoef je toch niet te grijpen naar paardenmiddelen zoals ivermectine?quote:Op zondag 5 september 2021 17:37 schreef Mirandaforyou het volgende:
We zijn allemaal gevaccineerd. Dus ik vraag me nu af, wanneer kan het dan wel?quote:Op zondag 5 september 2021 21:14 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Als mensen in de buitenlucht te dicht bij elkaar lopen dan kan het virus overspringen. Via uitademen, aanraken.
Dit gedrag is ook de reden dat we nog altijd met lockdowns te maken krijgen straksquote:Op zondag 5 september 2021 21:05 schreef Printerkabel het volgende:
[..]
Boehoehoe. Het is in de buitenlucht, kans op besmetting nul, nul.
Voortschrijdend inzicht? Maatregelen op basis van de laatste gegevens?quote:Op zondag 5 september 2021 19:46 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Doe niet zo flauw, de regering heeft een draai gemaakt. Wat was de reden voor de draai?
Het vaccin helpt dus niet? Festivalorganisatoren moeten vanaf nu dus een andere baan zoeken want we zijn gedoemd om tot in de eeuwigheid 1,5 meter afstand van mekaar te bewaren.quote:Op maandag 6 september 2021 08:34 schreef airconditioning het volgende:
[..]
Dit gedrag is ook de reden dat we nog altijd met lockdowns te maken krijgen straks
Net als dat linkse, virulente haatblogje.quote:Op maandag 6 september 2021 08:22 schreef StephanL het volgende:
[ twitter ]
Jan wordt afgeslacht op Twitter
Het vaccin schijnt erg slecht te helpen voor mensen die niet gevaccineerd zijn.quote:Op maandag 6 september 2021 08:37 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Het vaccin helpt dus niet? Festivalorganisatoren moeten vanaf nu dus een andere baan zoeken want we zijn gedoemd om tot in de eeuwigheid 1,5 meter afstand van mekaar te bewaren.
Maar wanneer mogen festivalorganisatoren weer organiseren?quote:Op maandag 6 september 2021 08:44 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Het vaccin schijnt erg slecht te helpen voor mensen die niet gevaccineerd zijn.
Als het risico dat ziekhuizen de zorg niet aankunnen laag genoeg is. Doordat er nog een vrij grote groep is die zich niet vaccineert zal dat wat langer duren.quote:Op maandag 6 september 2021 08:50 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Maar wanneer mogen festivalorganisatoren weer organiseren?
Maar als dit de groep is die niet wil, wat dan?quote:Op maandag 6 september 2021 08:54 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Als het risico dat ziekhuizen de zorg niet aankunnen laag genoeg is. Doordat er nog een vrij grote groep is die zich niet vaccineert zal dat wat langer duren.
Festivals alleen voor gevaccineerde mensen.quote:Op maandag 6 september 2021 09:10 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Maar als dit de groep is die niet wil, wat dan?
Misschien kunnen ze een gele ster opplakken, kunnen we er direct met een boog omheen lopen als we ze tegenkomen op straat.quote:Op maandag 6 september 2021 09:11 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Festivals alleen voor gevaccineerde mensen.
En als het ziekenhuispersoneel het weer aankan, wordt die maatregel dan teruggedraaid?quote:Op maandag 6 september 2021 09:11 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Misschien beter om ze gelijk te executerenquote:Op maandag 6 september 2021 09:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze een gele ster opplakken, kunnen we er direct met een boog omheen lopen als we ze tegenkomen op straat.
quote:Op maandag 6 september 2021 09:11 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Welk inzicht dan precies? Ik heb niks gehoord, dan krijg ik toch de indruk dat dit altijd al het plan was maar het er in de loop van maanden ingemasseerd moest worden.quote:Op maandag 6 september 2021 08:36 schreef AchJa het volgende:
[..]
Voortschrijdend inzicht? Maatregelen op basis van de laatste gegevens?
als er alleen gevaccineerden worden toegelaten dan heb je dat probleem dus nietquote:Op maandag 6 september 2021 09:37 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Als alle ongeteste gevaccineerden de negatief geteste ongevaccineerden op festivals gaan besmetten helpt dat geen ene flikker natuurlijk.
Wat stel je zelf voor dan?quote:Op maandag 6 september 2021 09:10 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Er waren zoveel mensen dat ik die groepen niet heb gezien. Maar de media richt zich vooral op die groepen. Dat is wat ik zeg. Het merendeel was normaal, had geen ster op, zwaaide niet met een prinsenvlag. Later op tv zag ik dat.quote:Op maandag 6 september 2021 07:46 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Als je normaal was, dan zou je toch niet meelopen in een demonstratie samen met NSB aanhangend prinsenvlagdragend volk met jodensterren, toch?
quote:
Van Haga dusquote:Op maandag 16 augustus 2021 11:13 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Noem hem gewoon bij zijn naam. Joe Biden of president Biden.
Dan had dat "merendeel" zich moeten distantieren van die minderheid. Dat je niet met zichtbare tekens rondloopt wil niet zeggen dat je dat gedachtengoed niet deelt.quote:Op maandag 6 september 2021 09:58 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Er waren zoveel mensen dat ik die groepen niet heb gezien. Maar de media richt zich vooral op die groepen. Dat is wat ik zeg. Het merendeel was normaal, had geen ster op, zwaaide niet met een prinsenvlag. Later op tv zag ik dat.
Vaccins helpen wel.. daarom komen nu alleen nog wappies op de IC onze zorg belasten..quote:Op maandag 6 september 2021 08:37 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Het vaccin helpt dus niet? Festivalorganisatoren moeten vanaf nu dus een andere baan zoeken want we zijn gedoemd om tot in de eeuwigheid 1,5 meter afstand van mekaar te bewaren.
Dus 200k mensen moeten weg als 10k mensen zich zo gedragen.....Je hebt duidelijk geen idee hoe druk het was en dat een groot gedeelte dat helemaal niet mee heeft gekregen.quote:Op maandag 6 september 2021 10:06 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Dan had dat "merendeel" zich moeten distantieren van die minderheid. Dat je niet met zichtbare tekens rondloopt wil niet zeggen dat je dat gedachtengoed niet deelt.
Sorry tikfoutje.quote:
200Kquote:Op maandag 6 september 2021 10:12 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Dus 200k mensen moeten weg als 10k mensen zich zo gedragen.....Je hebt duidelijk geen idee hoe druk het was en dat een groot gedeelte dat helemaal niet mee heeft gekregen.
Media zou juist zich kunnen richten op de 200k normale en geen aandacht aan die anderen. Waarom zeg je dat niet?
Alles open met overhandiging negatieve test elke dag en het coronapaspoort?quote:Op maandag 6 september 2021 10:04 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Het voorbeeld van prins Bernard volgen.
En jij snapt niet dat je dat niet kan zien. Als zij bij het monument staat en ik bij Magna Plaza, dan zie je dat niet.quote:Op maandag 6 september 2021 10:15 schreef devlinmr het volgende:
[..]
200K
maar dat is dus niet wat ik zeg.
die 200kzouden moeten zorgen dat die 10k oprot
Je weet wie de organisatoren zijn. Je weet dat het gedeeld wordt via bepaalde whatsapp/facebook/reddit etc groepen. Als jij met droge ogen durft te beweren dat ze dat niet wisten dan heb je of je kop in het zand of je liegt.quote:Op maandag 6 september 2021 10:17 schreef potjecreme het volgende:
[..]
En jij snapt niet dat je dat niet kan zien. Als zij bij het monument staat en ik bij Magna Plaza, dan zie je dat niet.
Terug naar het oude normaal ? Dat kan voorlopig niet.quote:Op maandag 6 september 2021 08:22 schreef Oceanier het volgende:
[..]
We zijn allemaal gevaccineerd. Dus ik vraag me nu af, wanneer kan het dan wel?
Ik heb geen idee wie het heeft georganiseerd. Was mij wel bewust dat het een allegaartje zou zijn. Was dus positief verrast van de groep die ik zag. Geen rare fratsen. Als ik anders had gezien was ik weggegaan.quote:Op maandag 6 september 2021 10:20 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Je weet wie de organisatoren zijn. Je weet dat het gedeeld wordt via bepaalde whatsapp/facebook/reddit etc groepen. Als jij met droge ogen durft te beweren dat ze dat niet wisten dan heb je of je kop in het zand of je liegt.
Als ik me goed herinner woon jij in A'dam en ben je gewoon even gaan kijken. Het merendeel is specifiek naar A'dam gekomen om te demonstreren, die weten dondersgoed wie de organisatoren waren en wat die voor gedachtegoed aanhangen.quote:Op maandag 6 september 2021 10:23 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wie het heeft georganiseerd. Was mij wel bewust dat het een allegaartje zou zijn. Was dus positief verrast van de groep die ik zag. Geen rare fratsen. Als ik anders had gezien was ik weggegaan.
Dit ja. En ze hebben ook totaal geen problemen met dat gedachtegoed.quote:Op maandag 6 september 2021 10:26 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Als ik me goed herinner woon jij in A'dam en ben je gewoon even gaan kijken. Het merendeel is specifiek naar A'dam gekomen om te demonstreren, die weten dondersgoed wie de organisatoren waren en wat die voor gedachtegoed aanhangen.
Het zal inderdaad niet 100% zijn, dat geef ik meteen toe. Maar het gros weet het maar al te goed.
quote:Op maandag 6 september 2021 10:26 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Als ik me goed herinner woon jij in A'dam en ben je gewoon even gaan kijken. Het merendeel is specifiek naar A'dam gekomen om te demonstreren, die weten dondersgoed wie de organisatoren waren en wat die voor gedachtegoed aanhangen.
Het zal inderdaad niet 100% zijn, dat geef ik meteen toe. Maar het gros weet het maar al te goed.
Verbinding liefde en vrijheid.... de leus van dhr Engel. Dezelfde man die oproept om GGD personeel te fotograferen "voor later" ...quote:Op maandag 6 september 2021 10:37 schreef potjecreme het volgende:
[..]![]()
![]()
En met mij meer en we zeiden allemaal: Goh normale mensen. Hadden we niet verwacht. Het was gezellig en de sfeer was goed. De groepen die ik zag, hadden het over verbinding en liefde en vrijheid.
Ben daarna boodschappen gaan doen. Wist niet eens de route en kwam ze toevallig weer tegen. En weer zag ik normale mensen. Geen sterren of rare vlaggen. Op tv en Twitter zag ik dat.
Valt me op dat jij er maar druk mee bent.quote:Op maandag 6 september 2021 10:43 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Verbinding liefde en vrijheid.... de leus van dhr Engel. Dezelfde man die oproept om GGD personeel te fotograferen "voor later" ...
Die woorden gebruiken zoals Engel dat doet.... dat is fout.quote:Op maandag 6 september 2021 10:51 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Valt me op dat jij er maar druk mee bent.
Dus nu zijn verbinding, liefde en vrijheid ook foute zaken
Heb je uberhaupt gelezen wat ik schrijf?quote:Op maandag 6 september 2021 10:51 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Valt me op dat jij er maar druk mee bent.
Dus nu zijn verbinding, liefde en vrijheid ook foute zaken
Grappig... overal lees ik 10 duizend in de MSM.quote:
Er is geen vaccinatieplicht en die komt ook niet.quote:[ twitter ]
- 2393 positief getestquote:Op maandag 6 september 2021 11:19 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Grappig... overal lees ik 10 duizend in de MSM.
[..]
Er is geen vaccinatieplicht en die komt ook niet.
Er wordt geen land "onteigent"
F1 is nu ook al een complot? Vandaar dat Max won.
Nee we leven in een dictatuur, vandaar dat er gisteren ~10.000 mensen vrijelijk met jodensterren en NSB vlaggen mochten demonstreren zonder dat ze ook maar een strobreed in de weg werd gelegd
Klopt... als wat meer mensen zich zouden laten vaccineren ipv tegen de stroom in te zwemmen, dan zouden die laatste maatregelen ook losgelaten kunnen worden, en zouden de mensen met een slechte immuniteit door ziekte/transplantatie/Suikerziekte etc ook weer gewoon verder kunnen met hun leven.quote:Op maandag 6 september 2021 11:51 schreef Nober het volgende:
[..]
- 2393 positief getest
Dat is lager dan het gemiddelde van de afgelopen 7 dagen (2.539).
- 30 mensen opgenomen in het ziekenhuis
Dat is lager dan het gemiddelde van de afgelopen 7 dagen (60).
23.013.287 prikken gezet
https://coronadashboard.rijksoverheid.nl
En we hebben nog steeds maatregelen.
Dus er is dus toch dwang.quote:Op maandag 6 september 2021 11:54 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Klopt... als wat meer mensen zich zouden laten vaccineren ipv tegen de stroom in te zwemmen, dan zouden die laatste maatregelen ook losgelaten kunnen worden, en zouden de mensen met een slechte immuniteit door ziekte/transplantatie/Suikerziekte etc ook weer gewoon verder kunnen met hun leven.
Nee. Je hebt altijd een alternatief. Testen. Maar ja dat willen ze ook niet.quote:
Ga toch weg met je gele ster. Die zie je veel te makkelijk over het hoofd.quote:Op maandag 6 september 2021 09:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze een gele ster opplakken, kunnen we er direct met een boog omheen lopen als we ze tegenkomen op straat.
Daar komt de Hitler uit de mouw.quote:Op maandag 6 september 2021 12:03 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Ga toch weg met je gele ster. Die zie je veel te makkelijk over het hoofd.
We geven die mensen een ratel, net als vroeger bij melaatsen. Dan hoor je ze tenminste aankomen
Nee, dat waren de sterren... Ratels zijn van ver voor zijn tijd. Meer richting de middeleeuwenquote:
Als men een deLorean had gehad dan was dit vorig jaar wsl al beslist... Je kunt natuurlijk moeilijk op basis van volstrekt onbekende gegevens op voorhand al allerlei maatregelen verzinnen.quote:Op maandag 6 september 2021 09:45 schreef Weltschmerz het volgende:
Welk inzicht dan precies? Ik heb niks gehoord, dan krijg ik toch de indruk dat dit altijd al het plan was maar het er in de loop van maanden ingemasseerd moest worden.
Met alleen een DeLorean kom je niet ver.quote:Op maandag 6 september 2021 12:07 schreef AchJa het volgende:
[..]
Als men een deLorean had gehad dan was dit vorig jaar wsl al beslist... Je kunt natuurlijk moeilijk op basis van volstrekt onbekende gegevens op voorhand al allerlei maatregelen verzinnen.
Die behelst slechts 5% van de Nederlanders...quote:Op maandag 6 september 2021 09:10 schreef Oceanier het volgende:
10k op 20k is wel fors, dat is gewoon de helft.quote:Op maandag 6 september 2021 10:12 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Dus 200k mensen moeten weg als 10k mensen zich zo gedragen.....Je hebt duidelijk geen idee hoe druk het was en dat een groot gedeelte dat helemaal niet mee heeft gekregen.
Media zou juist zich kunnen richten op de 200k normale en geen aandacht aan die anderen. Waarom zeg je dat niet?
Die willen wel zodra ze tot de conclusie komen dat er gevolgen ziten aan je niet vaccineren. Zodra ze dat merken gaan die principes waar ze voorstaan overboord.quote:Op maandag 6 september 2021 09:10 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Dan is het 1k op 20kquote:Op maandag 6 september 2021 12:24 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
10k op 20k is wel fors, dat is gewoon de helft.
[ twitter ]
Jawel hoor, je kon prima zeggen 'we gaan mensen niet dwingen of dringen tot vaccinatie'. Sterker nog, dat hebben ze ook gedaan.quote:Op maandag 6 september 2021 12:07 schreef AchJa het volgende:
[..]
Als men een deLorean had gehad dan was dit vorig jaar wsl al beslist... Je kunt natuurlijk moeilijk op basis van volstrekt onbekende gegevens op voorhand al allerlei maatregelen verzinnen.
Geen handen wassen ?quote:Op maandag 6 september 2021 14:03 schreef Poepz0r het volgende:
Ik ga een boulevard staatsloten kopen! Al 2 jaar zonder mondkapje, zonder vaccin, zonder handen wassen en nog geen dag ziek geweest. GENOT. @:Nober
En dat gaat dan ook niet gebeuren toch?quote:Op maandag 6 september 2021 13:55 schreef Weltschmerz het volgende:
Jawel hoor, je kon prima zeggen 'we gaan mensen niet dwingen of dringen tot vaccinatie'. Sterker nog, dat hebben ze ook gedaan.
precies... geen wonder dat hij niet ziek is geworden... Iedereen liep in een grote boog om hem heenquote:
Het plan is er al, dus het zal wel weer een van de vele dingen worden die niet zou gebeuren, maar even later toch gebeurde.quote:Op maandag 6 september 2021 14:36 schreef AchJa het volgende:
[..]
En dat gaat dan ook niet gebeuren toch?
Als dit alles trouwens een overheids-ict-project is, hebben we btw niet echt iets te vrezenquote:Op maandag 6 september 2021 20:15 schreef spectrumanalyser het volgende:
The great reset, het is maar een griepje, het is goed allemaal hoor. maar probeer ook Bill Gates te blijven benoemen, en de 5G straling die alles versterkt. Het coronavirus is tenslotte ontwikkeld door Bill Gates. De overheid wilt dat iedereen een chip in zijn bovenarm krijgt.
zo. weer even voldaan aan de onzin-plicht. Next!
Exact. De overheid en ICT-projecten .....quote:Op maandag 6 september 2021 20:19 schreef DW457 het volgende:
[..]
Als dit alles trouwens een overheids-ict-project is, hebben we btw niet echt iets te vrezen
Moeten ze niet werken?quote:Op dinsdag 7 september 2021 08:58 schreef Starhopper het volgende:
Ze gaan vandaag demonstreren in Den Haag
[ twitter ]
Ik heb toch op een paar house party's meegemaakt dat racisten (Lonsdale tijd) naar buiten werden geslagen door het overige publiek..quote:Op maandag 6 september 2021 10:12 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Kan ook "pedopolitiek" of "pedopolitici" zijn.quote:Op dinsdag 7 september 2021 09:52 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Wat is dat pedopolitie nou weer dan? Of wat staat er op dat shirt
Ik den pedopolitiek leuk op zo'n marechaussee uniformquote:Op dinsdag 7 september 2021 09:52 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Wat is dat pedopolitie nou weer dan? Of wat staat er op dat shirt
Zou jij die persoon geloven als ie zegt n agent te zijn? Ik niet in ieder geval.quote:Op dinsdag 7 september 2021 12:51 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Is dit niet gewoon strafbaar? Doen alsof je een agent bent?
Nee snap ik, alleen vraag ik me af of een agent je niet gewoon kan oppakken als je zoiets doet.quote:Op dinsdag 7 september 2021 13:34 schreef DW457 het volgende:
[..]
Zou jij die persoon geloven als ie zegt n agent te zijn? Ik niet in ieder geval.
Wat ziek zegquote:Op dinsdag 7 september 2021 13:43 schreef Starhopper het volgende:
Daar heb je er weer eentje![]()
[ afbeelding ]
Dat kan als je je geloofwaardig voordoet als agent en de autoriteit die daarbij hoort misbruikt.quote:Op dinsdag 7 september 2021 13:37 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Nee snap ik, alleen vraag ik me af of een agent je niet gewoon kan oppakken als je zoiets doet.
quote:Op dinsdag 7 september 2021 13:43 schreef Starhopper het volgende:
[ afbeelding ]
Deze mensen.quote:Op dinsdag 7 september 2021 13:43 schreef Starhopper het volgende:
[ afbeelding ]
Dom wicht, zelf niet echt opgelet tijdens geschiedenis op school.quote:Op dinsdag 7 september 2021 13:43 schreef Starhopper het volgende:
[ afbeelding ]
Die staat er goed op iigquote:Op dinsdag 7 september 2021 13:43 schreef Starhopper het volgende:
[ afbeelding ]
Wauw, dat ging best rap. En dan nog verbaasd zijn ook: "Waarom?" Ben heel benieuwd wat zij ervan had gevonden als ik haar een k-lijer had genoemd. Wat n mutsquote:Op dinsdag 7 september 2021 19:13 schreef Starhopper het volgende:
BREAKING: Neusbel is opgepakt!Wat een heldenactie van de politie
![]()
![]()
Politie verrot schelden en nu is het janken
![]()
[ twitter ]
Dit soort gedachten waren er niet toen er nog sociale werkplaatsen waren, of een GGZ die zich niet alleen bezig hield met het plaatsen van scootmobiel containers voor bejaarden die al een jaar of 5 niet op 1-2 hoog in een flatgebouw moeten wonen, omdat dat ws goedkoer is dan een verzorginghuis.quote:Op dinsdag 7 september 2021 19:12 schreef spectrumanalyser het volgende:
Jahoor, stop de pedopolitie. maar natuurlijk. Bij de volgende demonstratie ook de kinderpostzegelverzamelaar stoppen aub, de pedofilatelist.
"andere zaken" ook gewoon. Demonstreren tegen andere zaken
quote:Op dinsdag 7 september 2021 19:13 schreef Starhopper het volgende:
![]()
![]()
![]()
[ twitter ]
GGZ houd zich daar niet bezig, dat moet een andere gezondheidsdienst doen.quote:Op dinsdag 7 september 2021 19:38 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dit soort gedachten waren er niet toen er nog sociale werkplaatsen waren, of een GGZ die zich niet alleen bezig hield met het plaatsen van scootmobiel containers voor bejaarden die al een jaar of 5 niet op 1-2 hoog in een flatgebouw moeten wonen, omdat dat ws goedkoer is dan een verzorginghuis.
Heldenactie.............Ze staat gewoon stil. Dat is makkelijk oppakken.quote:Op dinsdag 7 september 2021 19:13 schreef Starhopper het volgende:
![]()
![]()
![]()
[ twitter ]
Eindelijk goed nieuws in mijn weekquote:Op dinsdag 7 september 2021 19:13 schreef Starhopper het volgende:
![]()
![]()
![]()
[ twitter ]
De subsidie is bij de GGZ weggetrokken om de WMO de mogelijkheid te geven om mensen tot hun 90ste in huis te wonen terwijl ze op hun 83 al labiel zijn.quote:Op dinsdag 7 september 2021 19:40 schreef summer2bird het volgende:
[..]
GGZ houd zich daar niet bezig, dat moet een andere gezondheidsdienst doen.
Die gast loopt AL JAREN met dat bord rond bij demonstraties, herdenkingen en stille tochten en zo.quote:Op dinsdag 7 september 2021 19:41 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Die gast heeft gewoon mijn vragen over hun protest op een bord geschreven.
Waarom?!
Ja mooi hequote:Op dinsdag 7 september 2021 19:26 schreef DW457 het volgende:
[..]
Wauw, dat ging best rap. En dan nog verbaasd zijn ook: "Waarom?" Ben heel benieuwd wat zij ervan had gevonden als ik haar een k-lijer had genoemd. Wat n muts
Vanaf 2009:quote:Op dinsdag 7 september 2021 19:41 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Die gast heeft gewoon mijn vragen over hun protest op een bord geschreven.
Waarom?!
Ze deden een Hans Klokjequote:Op dinsdag 7 september 2021 19:49 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ja mooi he![]()
![]()
Ze springen uit het busje en weg is ze
Ja dat klopt ook welquote:Op dinsdag 7 september 2021 19:46 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
De subsidie is bij de GGZ weggetrokken om de WMO de mogelijkheid te geven om mensen tot hun 90ste in huis te wonen terwijl ze op hun 83 al labiel zijn.
Het gaat om schuiven met geld, niet om welke organisatie er mee aan de haal gaat.
Het probleem is dat ze heel snel weer los lopen.quote:Op dinsdag 7 september 2021 20:01 schreef Starhopper het volgende:
Een lijstje van wappen die zijn opgepakt:
[ twitter ]
Alsdus de gene die over 5 jaar je youtube filmpjes onderbreekt om te vertellen hoe je makkelijk geld kunt verdienen.quote:
Denk niet dat hij daar voldoende empathie/inzicht/intelligentie voor heeft. Sowieso zijn die drie zaken niet op hem van toepassing...quote:Op dinsdag 7 september 2021 20:56 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
En als die niet geprikt is, zou die Willem dan zijn excuses maken naar de nabestaanden?
Ach zo,n klasgenoot had ik ook 25 jaar geleden op de ene dag loopt hij nog vrolijk op school rond en de dag erna is hij hemelen in elkaar gezakt op het voetbalveld. Die jongen was nog geen 20.quote:
Ja, het gebeurt dagelijks bij alle leeftijden, daar verander je niets aan. Maar om zo'n drama dan voor je eigen campagne te gebruiken....smerig, ronduit smerig!quote:Op dinsdag 7 september 2021 21:24 schreef vipergts het volgende:
[..]
Ach zo,n klasgenoot had ik ook 25 jaar geleden op de ene dag loopt hij nog vrolijk op school rond en de dag erna is hij hemelen in elkaar gezakt op het voetbalveld. Die jongen was nog geen 20.
factfree fantasie fraudequote:Twitter heeft Willem Engel opgedragen om zijn tweet over Christian Eriksen te verwijderen. Daarin stelde hij dat de Deense voetballer een hartstilstand kreeg omdat hij gevaccineerd was tegen het coronavirus. Ook het account van de Viruswaarheid-voorman werd tijdelijk geschorst.
Eriksen zakte zaterdag in elkaar tijdens de EK-wedstrijd van zijn land en werd op het veld gereanimeerd. Engel suggereerde dat dit te maken had met vaccinaties en riep op met de prikken te stoppen
Permanent van Twitter verbannen. Opzouten als je niet kan luisteren. Waardeloos figuur.quote:Op dinsdag 7 september 2021 22:52 schreef Bluesdude het volgende:
Een voetballersellende misbruiken voor zijn politiek doel deed hij enkele maanden terug ook
[..]
factfree fantasie fraude
https://www.nu.nl/tech/61(...)ast-van-twitter.html
De tweet staat er nog en ze doen er nog een schepje bovenop… Engel heeft dit geretweet:quote:Op dinsdag 7 september 2021 22:59 schreef DW457 het volgende:
[..]
Permanent van Twitter verbannen. Opzouten als je niet kan luisteren. Waardeloos figuur.
Hé, wat..reli...wat bazelt die gast? Heeft ie n beroerte ofzo?quote:Op dinsdag 7 september 2021 23:06 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
De tweet staat er nog en ze doen er nog een schepje bovenop… Engel heeft dit geretweet:
[ twitter ]
Die shirts worden blijkbaar verkocht door graancirceldeskundige en Qanon-aanhanger Janet Ossebaard:quote:Op dinsdag 7 september 2021 13:43 schreef Starhopper het volgende:
[ afbeelding ]
Hier nog vanuit Pieter's POV op 11:20quote:Op dinsdag 7 september 2021 19:13 schreef Starhopper het volgende:
![]()
![]()
![]()
Wat moeten ze dan doen? Er gebeurt toch nikd.quote:Op woensdag 8 september 2021 14:26 schreef NoCigar het volgende:
[ twitter ]Ze heeft een uurtje vastgezeten en uiteraard valt er met geen pen te beschrijven wat ze allemaal heeft meegemaakt. Hier hoekt ze de veelgeplaagde Marion bijna neer. De rest staat er bij en kijkt er naar:
Vrijheid en liefde scanderen ipv als een stel schapen naar intern geweld te kijken.quote:Op woensdag 8 september 2021 15:29 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Wat moeten ze dan doen? Er gebeurt toch nikd.
Maar er is geen geweld. Haar stemverheffing vind ik geen verbale geweld.quote:Op woensdag 8 september 2021 16:28 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Vrijheid en liefde scanderen ipv als een stel schapen naar intern geweld te kijken.
Je vond zeker ook net als de rest daar dat ze niet heeft gescholden en zomaar werd opgepakt?quote:Op woensdag 8 september 2021 16:29 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Maar er is geen geweld. Haar stemverheffing vind ik geen verbale geweld.
Zo zien we die demonstranten wel het liefst.quote:Op donderdag 9 september 2021 10:10 schreef Weltschmerz het volgende:
Vanochtend op WNL werden de protesten tegen een dictatuur belachelijk gemaakt met het argument dat de demonstranten deze keer niet op hun hoofd geknuppeld werden en een hond in hun been gezet kregen..... Je moet maar durven.
Ja rechters doen tegenwoordig niets meer zie ook de Roddelpraat Televizier-zaak.quote:Op donderdag 9 september 2021 11:21 schreef Domnivoor het volgende:
De rechter heeft gesproken in de eerroof-zaak van Engel tegen Van Ranst. Of beter gezegd: de rechter doet geen uitspraak.
Belgische rechter: Willem Engel is hier aan het verkeerde adres
https://www.telegraaf.nl/(...)-het-verkeerde-adres
Hij is gewoon naar de verkeerde rechter gestapt. Hij snapt de Nederlandse rechtspraak al niet helemaal, laat staan de Belgische.quote:Op donderdag 9 september 2021 11:23 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja rechters doen tegenwoordig niets meer zie ook de Roddelpraat Televizier-zaak.
Ze staat in de krantquote:Op dinsdag 7 september 2021 13:43 schreef Starhopper het volgende:
[ afbeelding ]
Mssn moeten ze maar een administratie bij gaan houden voor de mensen die bij dat soort demonstraties aanwezig zijn, dan kan men binnen de organisatie de mensen aanspreken die niet iedere demonstratie komen opdagen omdat ze een prive leven hebben, of niet hard genoeg 'geen dictatuur' schreeuwen.quote:Op donderdag 9 september 2021 18:33 schreef vipergts het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)n-demonstratie-komen
Dan ben je ook triest bij de volgende actie gaan ze zelf tellen met behulp van camera’s mensen met klikkers en een notaris die het overzicht houdt. Iedereen die een ander getal als het hunne roept krijgt een proces aan hun broek. Weer een reden om bij team waterkanon te horen.
En toch vind ik het wel grappig dat die demonstranten mensen die wel geprikt zijn "bange volgzame schapen" noemen. Dit terwijl ook hieruit blijkt dat zíj juist heel erg bang zijn voor o.a. het vaccin.quote:
Tentfeest op wielenquote:Op zaterdag 11 september 2021 15:10 schreef Zipportal het volgende:
Erg gaat niets boven Groningen.
[ twitter ]
@:R-woud93 @:slobeend
Gelukkig doe je demonstreren in kleine groepjesquote:Op zaterdag 11 september 2021 15:10 schreef Zipportal het volgende:
Erg gaat niets boven Groningen.
[ twitter ]
@:R-woud93 @:slobeend
Jeetje, nou sterkte hoor!quote:Op zaterdag 11 september 2021 15:12 schreef Cheeseburgert het volgende:
Wat een pleurisherrie maakt dat unmute tuig, ze hebben besloten het park hier om de hoek als hoofdbasis te gebruikenEn als het goede muziek was had ik het ze vergeven, maar ze draaien Bacardi lemon... dat het feestverbod nog jaren mag duren
![]()
Kijk nou, geen muziekdoos, maar een jankdoosquote:Op zaterdag 11 september 2021 15:12 schreef Cheeseburgert het volgende:
Wat een pleurisherrie maakt dat unmute tuig, ze hebben besloten het park hier om de hoek als hoofdbasis te gebruikenAls het goede muziek was had ik het ze vergeven, maar ze draaien Bacardi lemon... dat het feestverbod nog jaren mag duren
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |