Kanaal kan je op zich ook wel in openingspost zetten.quote:
Dan gaat Unmute us demonstreren op verschillende plekken zie ik. Ben daarmee in de war denk, maar die komen wel naar Den Haagquote:
Hebben ze iig hun eigen evenement, kunnen ze ook niet meer zeuren op de F1 etc...quote:Op zondag 5 september 2021 12:58 schreef spoilert het volgende:
Joh maakt toch niet uit, lekker dagje uit met de "Stichting"
Lekker weer...quote:Op zondag 5 september 2021 13:04 schreef mootie het volgende:
Ik lees net dat er op de Dam nog 150.000 mensen staan…
Echt, die lui…
Die kunnen vanwege treinregelingen rondom Zandvoort Amsterdam niet uit.quote:Op zondag 5 september 2021 13:10 schreef Scrummie het volgende:
Lopen vandaag veel 'normale' mensen bij, goed signaal.
Weten ze zelf ook niet...quote:Op zondag 5 september 2021 13:15 schreef mootie het volgende:
Het is me niet echt duidelijk waar ze nou tegen demonstreren.
Det weet de meerderheid die meeloopt ook niet, die zien het gewoon als een leuk uitje, biertje erbij jointje op de lip en lekker gek doen.quote:Op zondag 5 september 2021 13:15 schreef mootie het volgende:
voor vrijheid, tegen dictatuur en iets met rutte volgensmij.quote:Op zondag 5 september 2021 13:15 schreef mootie het volgende:
De GGZ is in zoverre wegbezuinigd dat men niet genoeg mensen over heeft om de patienten op een normale manier te vermaken.quote:Op zondag 5 september 2021 13:24 schreef airconditioning het volgende:
De GGZ instellingen hebben weer een uitje zie ik
Vanalles en nog wat. Echt een allegaartje. Sommigen demonstreren al maanden, vooral tegen maatregelen, tegen de regering, tegen Bill Gates, tegen 5G, tegen The Big Reset...Ben ik wat vergeten? Anderen doen sinds vandaag pas mee, en demonstreren tegen de Coronagezondheidspas die er mogelijk aan gaat komen. Anderen zijn boos dat zoiets als de F1 op Zandvoort wel als evenment mag, en muziekevenementen niet.quote:Op zondag 5 september 2021 13:15 schreef mootie het volgende:
Make Amsterdam Great Again.quote:Op zondag 5 september 2021 13:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
De Trumpificering van de samenleving in beeld.
Dat snappen wij als "schapen" toch helemaal niet?quote:Op zondag 5 september 2021 13:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
De Trumpificering van de samenleving in beeld.
Liever een schaap dan een robot die maar 3 zinnetjes uit kan kramen en alles wat daar in te brengen valt voorgeprogrameerd als syntax error beschouwd.quote:Op zondag 5 september 2021 13:57 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat snappen wij als "schapen" toch helemaal niet?
[ afbeelding ]
Welke handhaving?quote:Op zondag 5 september 2021 14:02 schreef Nober het volgende:
Er is geen reden om de coronamaatregelen te handhaven. Of je wappie of lockdownie bent doet er niet toe.
Zijn er echt zoveel mensen naar die demo gekomen?quote:Op zondag 5 september 2021 13:04 schreef mootie het volgende:
Ik lees net dat er op de Dam nog 150.000 mensen staan…
Echt, die lui…
Er is ook geen reden om aan te nemen dat de overheid niet al bezig is om deze regels stapsgewijs te versoepelen, zodat je niet een situatie krijgt waarbij je,zoals bij de versoepeling verleden jaar, draconische maatregelen moet nemen om een evt multispread te voorkomen.quote:Op zondag 5 september 2021 14:02 schreef Nober het volgende:
Er is geen reden om de coronamaatregelen te handhaven. Of je wappie of lockdownie bent doet er niet toe.
Men wil gewoon een feestje. Voor de rest is het ze volstrekt onduidelijk allemaal.quote:Op zondag 5 september 2021 14:07 schreef mascara-klodder het volgende:
Zijn er echt zoveel mensen naar die demo gekomen?
quote:Op zondag 5 september 2021 13:15 schreef mootie het volgende:
quote:De groep komt naar eigen zeggen niet alleen in opstand tegen de nog geldende maatregelen, ook willen ze een statement maken tegen 'toeslagenaffaires, huizentekorten en de Groningen-affaire'. ,,Ik sta hier voor gewoon alles bij elkaar", vertelt een demonstrant. Niet alleen anti-corona maar ze proberen ons gewoon onze vrijheid af te pakken."
https://www.ad.nl/binnenl(...)r-te-komen~a10981ab/
Natuurlijk, net zomercarnaval, alleen zonder muziek.quote:Op zondag 5 september 2021 14:12 schreef potjecreme het volgende:
Kom er net vandaan. De sfeer is super goed en gezellig.
Demonstreerde je ook tegen vaccinatie-genocide?quote:Op zondag 5 september 2021 14:12 schreef potjecreme het volgende:
Kom er net vandaan. De sfeer is super goed en gezellig.
Neequote:Op zondag 5 september 2021 14:07 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Zijn er echt zoveel mensen naar die demo gekomen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |