Kanaal kan je op zich ook wel in openingspost zetten.quote:
Dan gaat Unmute us demonstreren op verschillende plekken zie ik. Ben daarmee in de war denk, maar die komen wel naar Den Haagquote:
Hebben ze iig hun eigen evenement, kunnen ze ook niet meer zeuren op de F1 etc...quote:Op zondag 5 september 2021 12:58 schreef spoilert het volgende:
Joh maakt toch niet uit, lekker dagje uit met de "Stichting"
Lekker weer...quote:Op zondag 5 september 2021 13:04 schreef mootie het volgende:
Ik lees net dat er op de Dam nog 150.000 mensen staan…
Echt, die lui…
Die kunnen vanwege treinregelingen rondom Zandvoort Amsterdam niet uit.quote:Op zondag 5 september 2021 13:10 schreef Scrummie het volgende:
Lopen vandaag veel 'normale' mensen bij, goed signaal.
Weten ze zelf ook niet...quote:Op zondag 5 september 2021 13:15 schreef mootie het volgende:
Het is me niet echt duidelijk waar ze nou tegen demonstreren.
Det weet de meerderheid die meeloopt ook niet, die zien het gewoon als een leuk uitje, biertje erbij jointje op de lip en lekker gek doen.quote:Op zondag 5 september 2021 13:15 schreef mootie het volgende:
voor vrijheid, tegen dictatuur en iets met rutte volgensmij.quote:Op zondag 5 september 2021 13:15 schreef mootie het volgende:
De GGZ is in zoverre wegbezuinigd dat men niet genoeg mensen over heeft om de patienten op een normale manier te vermaken.quote:Op zondag 5 september 2021 13:24 schreef airconditioning het volgende:
De GGZ instellingen hebben weer een uitje zie ik
Vanalles en nog wat. Echt een allegaartje. Sommigen demonstreren al maanden, vooral tegen maatregelen, tegen de regering, tegen Bill Gates, tegen 5G, tegen The Big Reset...Ben ik wat vergeten? Anderen doen sinds vandaag pas mee, en demonstreren tegen de Coronagezondheidspas die er mogelijk aan gaat komen. Anderen zijn boos dat zoiets als de F1 op Zandvoort wel als evenment mag, en muziekevenementen niet.quote:Op zondag 5 september 2021 13:15 schreef mootie het volgende:
Make Amsterdam Great Again.quote:Op zondag 5 september 2021 13:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
De Trumpificering van de samenleving in beeld.
Dat snappen wij als "schapen" toch helemaal niet?quote:Op zondag 5 september 2021 13:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
De Trumpificering van de samenleving in beeld.
Liever een schaap dan een robot die maar 3 zinnetjes uit kan kramen en alles wat daar in te brengen valt voorgeprogrameerd als syntax error beschouwd.quote:Op zondag 5 september 2021 13:57 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat snappen wij als "schapen" toch helemaal niet?
[ afbeelding ]
Welke handhaving?quote:Op zondag 5 september 2021 14:02 schreef Nober het volgende:
Er is geen reden om de coronamaatregelen te handhaven. Of je wappie of lockdownie bent doet er niet toe.
Zijn er echt zoveel mensen naar die demo gekomen?quote:Op zondag 5 september 2021 13:04 schreef mootie het volgende:
Echt, die lui…
Er is ook geen reden om aan te nemen dat de overheid niet al bezig is om deze regels stapsgewijs te versoepelen, zodat je niet een situatie krijgt waarbij je,zoals bij de versoepeling verleden jaar, draconische maatregelen moet nemen om een evt multispread te voorkomen.quote:Op zondag 5 september 2021 14:02 schreef Nober het volgende:
Er is geen reden om de coronamaatregelen te handhaven. Of je wappie of lockdownie bent doet er niet toe.
Men wil gewoon een feestje. Voor de rest is het ze volstrekt onduidelijk allemaal.quote:Op zondag 5 september 2021 14:07 schreef mascara-klodder het volgende:
Zijn er echt zoveel mensen naar die demo gekomen?
quote:Op zondag 5 september 2021 13:15 schreef mootie het volgende:
quote:De groep komt naar eigen zeggen niet alleen in opstand tegen de nog geldende maatregelen, ook willen ze een statement maken tegen 'toeslagenaffaires, huizentekorten en de Groningen-affaire'. ,,Ik sta hier voor gewoon alles bij elkaar", vertelt een demonstrant. Niet alleen anti-corona maar ze proberen ons gewoon onze vrijheid af te pakken."
https://www.ad.nl/binnenl(...)r-te-komen~a10981ab/
Natuurlijk, net zomercarnaval, alleen zonder muziek.quote:Op zondag 5 september 2021 14:12 schreef potjecreme het volgende:
Kom er net vandaan. De sfeer is super goed en gezellig.
Demonstreerde je ook tegen vaccinatie-genocide?quote:Op zondag 5 september 2021 14:12 schreef potjecreme het volgende:
Neequote:Op zondag 5 september 2021 14:07 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
En met welke reden was jij daar?quote:Op zondag 5 september 2021 14:12 schreef potjecreme het volgende:
Ik ben voor vrijheid. Dus mensen mogen zelf kiezen of ze vaccin nemen. Ben tegen QR codes. Dat is niet het oude normaal.quote:Op zondag 5 september 2021 14:16 schreef Drxx het volgende:
[..]
Demonstreerde je ook tegen vaccinatie-genocide?
Dat is ook waarom ze deze demonstratie niet verboden hebben, het is allemaal een test vanuit de overheid of ze dit soort zaken ondanks covid in de hand kunnen houden, ze lieten gister ook bijna 25000 man in een stadion toe tenslotte.quote:Op zondag 5 september 2021 14:18 schreef DW457 het volgende:
Het punt waarop ik het wel eens ben is dat er eenduidig beleid moet zijn. Nu Zandvoort toegestaan is, moet je ook de concerten en festivals weer toe staan. Nu is het beleid krom en corrupt.
quote:Op zondag 5 september 2021 14:21 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik ben voor vrijheid. Dus mensen mogen zelf kiezen of ze vaccin nemen. Ben tegen QR codes. Dat is niet het oude normaal.
quote:Op zondag 5 september 2021 14:25 schreef maan_man het volgende:
[..]
Dat is wel een gewaagd standpunt.
Dat kunnen ze toch ook?quote:Op zondag 5 september 2021 14:21 schreef potjecreme het volgende:
Ik ben voor vrijheid. Dus mensen mogen zelf kiezen of ze vaccin nemen.
En ze mogen dan niet meer deelnemen aan het openbare leven zoals een terrasje pakken?quote:
Is dat al wettelijk vastgelegd dan?quote:Op zondag 5 september 2021 14:30 schreef Johannes788 het volgende:
En ze mogen dan niet meer deelnemen aan het openbare leven zoals een terrasje pakken?
Hou op met me. Zover mag het nooit komen
Als het aan Hugo ligt wel ja. We spreken elkaar over 3 weken. Dan is het allemaal in kannen en kruiken.quote:
Als een uitbater een kledingcode invoert waarbij je alleen maar paarse schoenen mag dragen om binnen te komen, en je weet dat het de hipste tent van de stad is, ga je toch ook niet met groene schoenen in de rij staan, om je daarna gediscrimineerd te voelen?quote:Op zondag 5 september 2021 14:30 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
En ze mogen dan niet meer deelnemen aan het openbare leven zoals een terrasje pakken?
Ik laat me verrassen...quote:Op zondag 5 september 2021 14:33 schreef Johannes788 het volgende:
Als het aan Hugo ligt wel ja. We spreken elkaar over 3 weken. Dan is het allemaal in kannen en kruiken.
Sensation white = discriminatiequote:Op zondag 5 september 2021 14:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als een uitbater een kledingcode invoert waarbij je alleen maar paarse schoenen mag dragen om binnen te komen, en je weet dat het de hipste tent van de stad is, ga je toch ook niet met groene schoenen in de rij staan, om je daarna gediscrimineerd te voelen?
Overigens vergeet je wel een deel he:quote:Op zondag 5 september 2021 14:33 schreef Johannes788 het volgende:
Als het aan Hugo ligt wel ja. We spreken elkaar over 3 weken. Dan is het allemaal in kannen en kruiken.
Dus ook zonder vaccin kun je nog prima met de maten te zuipen.quote:Kabinet overweegt toegangsbewijzen voor horeca en bioscoop
Mensen die straks naar een café, museum, bioscoop of terras willen, moeten bij de ingang mogelijk laten zien dat ze gevaccineerd zijn of dat ze een negatieve coronatest hebben. Dat zei minister van Volksgezondheid Hugo de Jonge zojuist.
Het wordt erin gemasseerd he. Zo gaat al het hele covid gebeuren, eerst ontkennen dat het zover gaat komen en dan later toch doen.quote:
Die is er toch niet? Of je je laat vaccineren is je eigen keus dat je dan een negatieve test moet laten zien is een tweede. De gevaccineerden moeten hun vaccinatiebewijs tonen. Dat is het. En verder is het nog niet wettelijk afgetimmerd dus ik ga het allemaal wel zien.quote:Op zondag 5 september 2021 14:35 schreef Weltschmerz het volgende:
Het wordt erin gemasseerd he. Zo gaat al het hele covid gebeuren, eerst ontkennen dat het zover gaat komen en dan later toch doen.
Wat is er eigenlijk veranderd tov het moment dat De Jonge beloofde dat er geen vaccinatiedrang of dwang zou komen?
Dus iemand die er bewust voor kiest om niet te vaccineren of te testen mag daar niet de consequenties van voelen? Terwijl mensen die niet gevaccineerd kunnen worden al 1,5 jaar ongeveer in isolatie zitten en door dit soort egoļsme daar voorlopig nog zullen blijven.quote:Op zondag 5 september 2021 14:30 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Waarom kwam De Jonge daar dan niet al een half jaar geleden mee? Wat is er sindsdien veranderd behavle nog meer propaganda?quote:Op zondag 5 september 2021 14:37 schreef AchJa het volgende:
[..]
Die is er toch niet? Of je je laat vaccineren is je eigen keus dat je dan een negatieve test moet laten zien is een tweede. De gevaccineerden moeten hun vaccinatiebewijs tonen. Dat is het.
Waarom vonden we het voor Corona geen enkel probleem om kinderen te weigeren bij de kinderopvang als ze niet gevaccineerd waren? (Buiten de bible-belt en de bakfiets antivaxxers om). Waarom is het nu in een keer zo'n enorm probleem?quote:Op zondag 5 september 2021 14:38 schreef Weltschmerz het volgende:
Waarom kwam De Jonge daar dan niet al een half jaar geleden mee? Wat is er sindsdien veranderd behavle nog meer propaganda?
Welnee zullen er wel 25.000 zijn die organisatie zegt 50.000 maar iedereen wil F1 kijken.quote:Op zondag 5 september 2021 14:07 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dat heet doen wat het volk wil dat vonden die lui toch zo belangrijk nu krijgen ze waar ze om gevraagd hebben is het weer niet goed.quote:Op zondag 5 september 2021 14:35 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het wordt erin gemasseerd he. Zo gaat al het hele covid gebeuren, eerst ontkennen dat het zover gaat komen en dan later toch doen.
Wat is er eigenlijk veranderd tov het moment dat De Jonge beloofde dat er geen vaccinatiedrang of dwang zou komen?
Wie doet de organisatie eigenlijk en vallen onkosten op die organsatie(zwerfvuil/vandalisme) eigenlijk te verhalen?quote:Op zondag 5 september 2021 14:48 schreef vipergts het volgende:
[..]
Welnee zullen er wel 25.000 zijn die organisatie zegt 50.000 maar iedereen wil F1 kijken.
150.000 lijkt me erg veel , volgens nu.nl (quote:Op zondag 5 september 2021 13:04 schreef mootie het volgende:
Echt, die lui…
Waarom geef je geen antwoord op de vraag? Wat is er veranderd tussen het moment dat we geen vaccinatiedrang zouden krijgen en nu?quote:Op zondag 5 september 2021 14:42 schreef AchJa het volgende:
[..]
Waarom vonden we het voor Corona geen enkel probleem om kinderen te weigeren bij de kinderopvang als ze niet gevaccineerd waren? (Buiten de bible-belt en de bakfiets antivaxxers om). Waarom is het nu in een keer zo'n enorm probleem?
Die gek van het koffiedrinkenquote:Op zondag 5 september 2021 14:53 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Wie doet de organisatie eigenlijk en vallen onkosten op die organsatie(zwerfvuil/vandalisme) eigenlijk te verhalen?
Bij een georganiseerd evenement zullen ze vast wel verzekerd zijn om dat soort kosten niet bij de overhied neer te leggen, die men toch niet vertrouwd.
Merendeel heeft er geen probleem mee hoor.quote:Op zondag 5 september 2021 14:42 schreef AchJa het volgende:
[..]
Waarom vonden we het voor Corona geen enkel probleem om kinderen te weigeren bij de kinderopvang als ze niet gevaccineerd waren? (Buiten de bible-belt en de bakfiets antivaxxers om). Waarom is het nu in een keer zo'n enorm probleem?
Er is toch ook geen vaccinatiedrang? Dus ik weet even niet waar ik antwoord op zou moeten geven.quote:Op zondag 5 september 2021 15:10 schreef Weltschmerz het volgende:
Waarom geef je geen antwoord op de vraag? Wat is er veranderd tussen het moment dat we geen vaccinatiedrang zouden krijgen en nu?
Bah ik zou nooit met deze wappies geassocieerd willen worden. Dit soort mensen zijn de reden dat we nog met maatregelen te maken krijgen, nu krijgen we hierdoor weer een besmettingsgolf. Wappies zorg weigeren is de enige optie of verplicht inenten (met behulp van leger op straat)quote:Op zondag 5 september 2021 15:12 schreef MatthijsDJ het volgende:
Eigenlijk hadden we een soort van tegendemonstratie moeten houden. Is het gelijk duidelijk dat ze niet voor "heel het volk" praten en hadden we meteen een wereldrecord mensen uitlachen kunnen houden.
De regering heeft al een 170 graden draai gemaakt wat betreft vaccinatiedrang. Wat is er vanderd dat die draai rechtvaardigt?quote:Op zondag 5 september 2021 15:16 schreef AchJa het volgende:
[..]
Er is toch ook geen drang? Dus ik weet even niet waar ik antwoord op zou moeten geven.
Dat weet ik, de vaccinatiebereidheid in Nederland is gemiddeld 95%... Die 5% rest maakt wel heel veel lawaai.quote:Op zondag 5 september 2021 15:14 schreef MatthijsDJ het volgende:
Merendeel heeft er geen probleem mee hoor.
Nogmaals er is geen drang. Als je je niet laat vaccinceren moet je een negatieve test laten zien. Je wordt dus helemaal niet gedwongen om je te laten vaccineren.quote:Op zondag 5 september 2021 15:18 schreef Weltschmerz het volgende:
De regering heeft al een 170 graden draai gemaakt wat betreft vaccinatiedrang. Wat is er vanderd dat die draai rechtvaardigt?
Maar wel om te testen.quote:Op zondag 5 september 2021 15:22 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nogmaals er is geen drang. Als je je niet laat vaccinceren moet je een negatieve test laten zien. Je wordt dus helemaal niet gedwongen om je te laten vaccineren.
Oma Vaxxi's wappiehoekje.quote:
quote:@wappiehoekje
Lief voor aardige mensen, soms een beetje vals tegen virushooligans, neonazi's en wappies.
Ik bepaal zelf wie ik volg of block en ga daar niet over in discussie
Ze hebben wel meer waanideeėnquote:Op zondag 5 september 2021 15:12 schreef MatthijsDJ het volgende:
Eigenlijk hadden we een soort van tegendemonstratie moeten houden. Is het gelijk duidelijk dat ze niet voor "heel het volk" praten en hadden we meteen een wereldrecord mensen uitlachen kunnen houden.
Onzin. We zijn lockdown in, lockdown uit, lockdown in, lockdown uit gegaan. Het eerste half jaar waren maatregelen logisch. Daarna niet meer.quote:Op zondag 5 september 2021 14:07 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Er is ook geen reden om aan te nemen dat de overheid niet al bezig is om deze regels stapsgewijs te versoepelen, zodat je niet een situatie krijgt waarbij je,zoals bij de versoepeling verleden jaar, draconische maatregelen moet nemen om een evt multispread te voorkomen.
quote:Op zondag 5 september 2021 16:00 schreef AchJa het volgende:
Daar loop je dan met je jodenster... Wat zal je baas morgen nou van je vinden?
[ twitter ]
Noem het gewoon drang dan is er niks aan de hand inderdaad.quote:Op zondag 5 september 2021 15:36 schreef AchJa het volgende:
[..]
Maar niemand dwingt jou tot het nemen van een vaccinatie.
Laat Hugo nu precies dat woord gebruikt hebben. Niks aan de hand dusquote:Op zondag 5 september 2021 16:11 schreef Nober het volgende:
[..]
Noem het gewoon drang dan is er niks aan de hand inderdaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |