Ik ben voor afschaffen tvt op het moment dat iedereen gevaccineerd had kunnen worden en dat moment is nu zo'n beetje. Het komt nu gewoon op eigen verantwoordelijkheid aan.quote:Op donderdag 2 september 2021 14:18 schreef chratnox het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens, ik val er ook vooral over dat we bereid zijn jongeren in de groep 12-17 hiervoor te laten betalen terwijl we die de afgelopen anderhalf jaar eigenlijk volledig hebben laten stikken. In plaats van die groep te helpen of mee in gesprek te gaan doen ze dan dit.
Zolang die groep niet gevaccineerd is gebruiken ze wat mij betreft testen voor toegang. Ik heb vooral problemen met de rekening die bij die groep gelegd wordt.
Klopt inderdaad, het woord vindt miste... een werk call afhandelen terwijl je typt, werkt niet helemaal.quote:Op donderdag 2 september 2021 14:22 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Nou, toch niet helemaal. Het woord vindt moet er nog tussen. Dat die vrouw dat vindt. Maar soit...
Volgens dat onderzoek was 't alleen in bepaalde situaties. Dus een restaurant waar iedereen negatief getest of gevaccineerd is, maar niet overal.quote:Op donderdag 2 september 2021 14:23 schreef popje het volgende:
[..]
Maar gaat dan de afstand er wel af?
Misschien kan het RIVM Covid model wel niet zo goed omgaan met vaccinaties en natuurlijke immuniteit en blijft dat ding maar grote aantallen ziekenhuisopnames er uit spugen.quote:Op donderdag 2 september 2021 14:15 schreef chratnox het volgende:
En daar raak je denk ik de kern van het probleem. Het OMT lijkt op dit moment extreem voorzichtig te zijn,
En dan kan de komma blijven staan en moet er nog 'dat' achter vindt.quote:Op donderdag 2 september 2021 14:23 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Klopt, er moet nog vindt tussen.
Like gegeven.quote:Op donderdag 2 september 2021 14:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ben voor afschaffen tvt op het moment dat iedereen gevaccineerd had kunnen worden en dat moment is nu zo'n beetje. Het komt nu gewoon op eigen verantwoordelijkheid aan.
Ik zie ook geen verandering in de cijfers die wat anders suggereert, als je verder versoepelt is de kans aanwezig dat je naar een nieuw plateau gaat in de kliniek van 600/300 en de vraag is of je dat aandurft vlak voor de winter.quote:Op donderdag 2 september 2021 14:19 schreef _serial_ het volgende:
[..]
We gaan volgende week gewoon horen dat er niets aangepast wordt, ik denk zelfs dat de aanpassing voor >75 bezoekers TvT erbij komt, verder geen nieuwe versoepelingen. Ook niet voor evenementen.
Is het dat niet per definitie? Breakthrough infection is toch een infectie van een gevaccineerd persoon, en enkel personen met een infectie kunnen anderen besmetten. Of mis ik iets?quote:Op donderdag 2 september 2021 13:51 schreef miss_sly het volgende:
Over die gelijke besmettelijkheid van wel of niet gevaccineerde mensen: was het niet zo dat het expliciet ging over besmettelijkheid van gevaccineerde mensen met een breakthrough infection?
Lief naïef dit. Mooi manquote:Op donderdag 2 september 2021 14:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ben voor afschaffen tvt op het moment dat iedereen gevaccineerd had kunnen worden en dat moment is nu zo'n beetje. Het komt nu gewoon op eigen verantwoordelijkheid aan.
https://survey.alchemer.e(...)over-Coronabeleid-10quote:Op donderdag 2 september 2021 14:24 schreef Shaar12 het volgende:
[..]
Welke regels in welk onderzoek?
quote:De basisregels blijven gelden
Beeld u zich straks bij het maken van uw keuzes in dat de situaties gaan over de periode van midden september 2021 tot november 2021. Houd er rekening mee dat de basisregels om verspreiding van het coronavirus te voorkomen gedurende deze periode van kracht zijn:
• Was vaak en goed uw handen;
• Blijf thuis bij klachten en laat u direct testen;
• Zorg voor voldoende frisse lucht.
• Ook grote festivals die langer dan een dag duren zijn in alle situaties verboden.
Let op: de oude basisregel ‘houd 1,5 meter afstand’ zal in sommige situaties niet gelden.
Oh je denkt dat die modellen compleet uit de anus van een paar data analisten en modellen komen?quote:Op donderdag 2 september 2021 14:24 schreef zoost het volgende:
[..]
Misschien kan het RIVM Covid model wel niet zo goed omgaan met vaccinaties en natuurlijke immuniteit en blijft dat ding maar grote aantallen ziekenhuisopnames er uit spugen.
Jaja dus dan is het veilig vanwege de gevaccineerden, niet vanwege de test.quote:Op donderdag 2 september 2021 14:15 schreef galantis het volgende:
[..]
In een praktisch scenario heeft een aanzienlijk deel van de mensen die je test al een vaccin gekregen. Het is dus doorgaans niet het één of het ander, maar het complementeert elkaar. Het is niet zo dat als je alleen gaat toegangstesten en niet controleert op vaccinatie, dat daar dan louter ongevaccineerden op af komen.
Was uw basisregels STUK!quote:Op donderdag 2 september 2021 14:26 schreef chratnox het volgende:
[..]
https://survey.alchemer.e(...)over-Coronabeleid-10
Het uitgangspunt in dat onderzoek is:
[..]
Maar de grote festivals die maar één dag duren mogen dan dus wel? Tenminste dat lees ik er uit.quote:Op donderdag 2 september 2021 14:26 schreef chratnox het volgende:
[..]
[..]
Maar dan is er toch geen vergelijking mogelijk tussen een gevaccineerd persoon die eventueel wel besmet is, maar geen breakthrough infection heeft en een persoon die niet gevaccineerd is en die besmet en besmettelijk is? Die gevaccineerde persoon zou met klachten sowieso ook thuis blijven als het goed is.quote:Op donderdag 2 september 2021 14:26 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Is het dat niet per definitie? Breakthrough infection is toch een infectie van een gevaccineerd persoon, en enkel personen met een infectie kunnen anderen besmetten. Of mis ik iets?
Ze zullen ergens water bij de wijn moeten doen omdat ook de corona-steunmaatregelen per 1 oktober stoppen.quote:Op donderdag 2 september 2021 14:28 schreef Shaar12 het volgende:
[..]
Maar de grote festivals die maar één dag duren mogen dan dus wel? Tenminste dat lees ik er uit.
Klopt.quote:Op donderdag 2 september 2021 14:11 schreef miss_sly het volgende:
[..]
[..]
Dan is toch deze hele discussie over of gevaccineerde mensen moeten worden getest omdat ze even besmettelijk zijn als niet gevaccineerde mensen niet correct? Een asymptomatische gevaccineerde persoon is dan dus minder besmettelijk dan een asymptomatische niet-gevaccineerde persoon?
Volgens mij is een besmet gevaccineerd persoon per definitie een breakthrough case.quote:Op donderdag 2 september 2021 14:28 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Maar dan is er toch geen vergelijking mogelijk tussen een gevaccineerd persoon die eventueel wel besmet is, maar geen breakthrough infection heeft en een persoon die niet gevaccineerd is en die besmet en besmettelijk is? Die gevaccineerde persoon zou met klachten sowieso ook thuis blijven als het goed is.
Voor bepaalde sectoren wordt nog gekeken naar maatwerk.quote:Op donderdag 2 september 2021 14:29 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Ze zullen ergens water bij de wijn moeten doen omdat ook de corona-steunmaatregelen per 1 oktober stoppen.
Heb je meer aan dan denken dat je na wat prikjes weer terug zou gaan naar een meer normale situatiequote:Op donderdag 2 september 2021 14:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik had ook koop bitcoins kunnen zeggen
Een breakthrough infection is er ziek van worden, niet besmet zijn.quote:Op donderdag 2 september 2021 14:30 schreef Freudie het volgende:
[..]
Volgens mij is een besmet gevaccineerd persoon per definitie een breakthrough case.
Klopt, met name de cateraars vallen nu bijvoorbeeld tussen wal en schip omdat ze als 'horeca' worden gezien, maar ze eigenlijk alleen op de grote festivals staan.quote:Op donderdag 2 september 2021 14:30 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Voor bepaalde sectoren wordt nog gekeken naar maatwerk.
Zo is het helemaal niet 'gewoon'.quote:Op donderdag 2 september 2021 14:31 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Waarom, zo is het toch gewoon? Zo'n atypische opmerking dit.
Zijn er überhaupt grote buitenfestivals in oktober/november?quote:Op donderdag 2 september 2021 14:28 schreef Shaar12 het volgende:
[..]
Maar de grote festivals die maar één dag duren mogen dan dus wel? Tenminste dat lees ik er uit.
Binnen wel.quote:Op donderdag 2 september 2021 14:33 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Zijn er überhaupt grote buitenfestivals in oktober/november?
Vooral een buitenfestival in NL doen in november ja. Sta je dan in de miezerregen met 9 gradenquote:Op donderdag 2 september 2021 14:33 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Ja, in tijden van een pandemie je weerstand ff lekker op zn donder geven door in de stervenskou in je t-shirtje te gaan hossen op een modderveld. Klinkt als een goed ideequote:Op donderdag 2 september 2021 14:34 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Vooral een buitenfestival in NL doen in november ja. Sta je dan in de miezerregen met 9 graden
Ik denk echt ook dat ze dan horeca zullen moeten blijven compenseren omdat zalencentra etc en kroegen nog steeds niet normaal open mogen.quote:Op donderdag 2 september 2021 14:29 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Ze zullen ergens water bij de wijn moeten doen omdat ook de corona-steunmaatregelen per 1 oktober stoppen.
Ik ben er bang voor dat ADE niet doorgaat, of op zijn minst in afgeslankte vorm. Ik denk dat de huidige regels rondom festivals gewoon doorgetrokken gaan worden.quote:
quote:Op donderdag 2 september 2021 14:30 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Een breakthrough infection is er ziek van worden, niet besmet zijn.
quote:The CDC’s almost impossibly broad definition of a “breakthrough infection” encompasses everyone from completely asymptomatic individuals identified through routine surveillance testing to people who become severely ill, end up in the hospital, or die.
oaquote:Op donderdag 2 september 2021 14:33 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze dat gaan doen. Ik denk dat ze eerder zeggen: Oh ja hoor, je kan volledig open, met testen voor toegang. Zonder testen voor toegang? Dan heb je de beperkingen nog.quote:Op donderdag 2 september 2021 14:35 schreef popje het volgende:
[..]
Ik denk echt ook dat ze dan horeca zullen moeten blijven compenseren omdat zalencentra etc en kroegen nog steeds niet normaal open mogen.
Volgens user @Za gaat ADE weldegelijk door.quote:Op donderdag 2 september 2021 14:36 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik ben er bang voor dat ADE niet doorgaat
Ik ben er ook absoluut op tegen. Maar het ging hier meer om het onevenredig zwaar tillen aan vaccinatie door organisaties of overheden dat zelfs zo ver gaat dat het het enige mogelijke toegangsbewijs wordt.quote:Op donderdag 2 september 2021 14:18 schreef zalkc het volgende:
[..]
In dat praktische scenario gooi je ook een heleboel geld en goodwill weg. Naleving van maatregelen zal naar een dieptepunt gaan. Praktisch gezien heb je het tegenovergestelde bereikt.
Ja, je immuunsysteem verdient ook wel een feestje.quote:Op donderdag 2 september 2021 14:37 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Volgens user @:Za gaat ADE weldegelijk door.
Is dit dezelfde Za die beweerde dat we per 1 september op zeker weer een mondmaskerplicht zouden hebben in Nederland?quote:Op donderdag 2 september 2021 14:37 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Volgens user @:Za gaat ADE weldegelijk door.
Meerdaagse festivals verbieden een basisregelquote:Op donderdag 2 september 2021 14:26 schreef chratnox het volgende:
[..]
[..]
Niet Amsterdam Dance Event maar Antibody Dance Event bedoelde Za:quote:Op donderdag 2 september 2021 14:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Is dit dezelfde Za die beweerde dat we per 1 september op zeker weer een mondmaskerplicht zouden hebben in Nederland?
"Ik kom hier voor mijn rust, vuil schorem!"quote:Op donderdag 2 september 2021 14:40 schreef galantis het volgende:
[..]
Meerdaagse festivals verbieden een basisregelWat akelig specifiek ook.
Lol, ik vraag me bij dit soort publicaties altijd twee dingen af:quote:Op donderdag 2 september 2021 14:40 schreef chratnox het volgende:
[..]
Niet Amsterdam Dance Event maar Antibody Dance Event bedoelde Za:
https://www.nature.com/articles/s41564-020-00789-5
Keep talking dirty to mequote:Op donderdag 2 september 2021 14:44 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Lol, ik vraag me bij dit soort publicaties altijd twee dingen af:
1 - wie heeft hier in godesnaam de tijd en vooral ZIN om dat helemaal door te lezen?
2 - en als je al zoveel tijd en motivatie hebt om dat daadwerkelijk te doen, hoeveel snap je er dan oprecht helemaal van?
Bedoel, even een wilekeurige zin uit het artikel:
Similar studies using inactivated whole-virus or viral-vector-based vaccines for SARS-CoV or MERS-CoV resulted in immunopathology following viral challenge59,60,61, which were linked to Th2-cytokine-biased responses55 and/or excessive lung eosinophilic infiltration.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 2 september 2021 14:44 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
1 - wie heeft hier in godesnaam de tijd en vooral ZIN om dat helemaal door te lezen?
2 - en als je al zoveel tijd en motivatie hebt om dat daadwerkelijk te doen, hoeveel snap je er dan oprecht helemaal van?
Similar studies using inactivated whole-virus or viral-vector-based vaccines for SARS-CoV or MERS-CoV resulted in immunopathology following viral challenge59,60,61, which were linked to Th2-cytokine-biased responses55 and/or excessive lung eosinophilic infiltration.
[ afbeelding ]
Blijkbaar niet:quote:Op donderdag 2 september 2021 14:30 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Een breakthrough infection is er ziek van worden, niet besmet zijn.
https://www.scientificame(...)accines-are-failing/quote:A “breakthrough” simply means that a vaccinated person has tested positive for the disease-causing agent, not that they will become ill
https://www.prevention.co(...)ough-covid-19-cases/quote:COVID-19 breakthrough infections may be on the rise, according to a new report from The New York Times, which detailed the results of its independent data analysis in six states: One in five newly diagnosed COVID-19 cases are breakthrough infections, which refers to people who have been fully vaccinated against COVID-19 but still contracted the coronavirus, with or without symptoms.
The news dropped the same day as the Centers for Disease Control and Prevention’s (CDC) official recommendation on a third booster shot for those who have received the two-dose mRNA vaccines from Pfizer or Moderna.
It’s hard to know exactly how many breakthrough infections are happening. The CDC stopped tracking the total number of breakthrough cases in the U.S. in May, choosing instead to focus specifically on cases in people who are hospitalized or had died following a breakthrough infection.
https://www.health.com/co(...)eakthrough-infectionquote:Not only are fully vaccinated people capable of becoming infected—developing so-called "breakthrough" cases (usually mild or asymptomatic)—but now there's evidence that even the vaccinated can pass the virus on to others, something that hadn't been seen until Delta came along.
Ik heb inderdaad niet heel veel vertrouwen in de voorspellende waarde van die modellen.quote:Op donderdag 2 september 2021 14:28 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Oh je denkt dat die modellen compleet uit de anus van een paar data analisten en modellen komen?
Ben je snel bij
Het komt er als ik het goed herinner op neer dat als je onderzoek doet dat een ander onderzoek betwist dat in de meeste gevallen niet gepubliceerd wordt, dus worden nieuwe onderzoeken bedacht die eigenlijk volledig overeen komen.quote:Op donderdag 2 september 2021 14:44 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zou ik wel raar vinden, vooral gezien het feit dat ze in België allang weer mogelijk zijn.quote:Op donderdag 2 september 2021 14:36 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik ben er bang voor dat ADE niet doorgaat, of op zijn minst in afgeslankte vorm. Ik denk dat de huidige regels rondom festivals gewoon doorgetrokken gaan worden.
Mwah, is met Paaspop ook vaak, haha.quote:Op donderdag 2 september 2021 14:34 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Vooral een buitenfestival in NL doen in november ja. Sta je dan in de miezerregen met 9 graden
Dan toch wel. Dat is het plan toch?quote:Op donderdag 2 september 2021 14:35 schreef popje het volgende:
[..]
Ik denk echt ook dat ze dan horeca zullen moeten blijven compenseren omdat zalencentra etc en kroegen nog steeds niet normaal open mogen.
Dat is die met die kolibrie!quote:Op donderdag 2 september 2021 14:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Is dit dezelfde Za die beweerde dat we per 1 september op zeker weer een mondmaskerplicht zouden hebben in Nederland?
Ja, dus hadden ze hier ook allang weer mogelijk kunnen zijn. Dat ze dat nu nog niet zijn stemt me daarin wat ongerust.quote:Op donderdag 2 september 2021 14:50 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Zou ik wel raar vinden, vooral gezien het feit dat ze in België allang weer mogelijk zijn.
Dit is duidelijk een epidemioloog en geen viroloogquote:Op donderdag 2 september 2021 14:53 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is wel de tijd dat iedereen viroloog is
Waren ze hier ook geweest als dat stomme Dansen met Jansen niet was gebeurd. Maar ik heb er toch wel alle vertrouwen in dat het vanaf eind september weer mag en dat 1 november alles wordt losgelaten. En ja, ik ben een optimist.quote:Op donderdag 2 september 2021 14:53 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ja, dus hadden ze hier ook allang weer mogelijk kunnen zijn. Dat ze dat nu nog niet zijn stemt me daarin wat ongerust.
Is ook idioot. Vriendin van me studeert in Antwerpen, die stond daar gisterenavond in een vol hok te dansen en te doen en komt van het weekend weer hierheen. Ik heb zo'n gevoel dat mensen aan de grens de weekenden vaak in België te vinden zijn.quote:Op donderdag 2 september 2021 14:50 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Zou ik wel raar vinden, vooral gezien het feit dat ze in België allang weer mogelijk zijn.
Ik hoop met jou en blijehont mee. Ik kan het alleen niet helpen te denken aan wat een collega van me altijd zegt: Hoop is uitgestelde teleurstellingquote:Op donderdag 2 september 2021 14:55 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Waren ze hier ook geweest als dat stomme Dansen met Jansen niet was gebeurd. Maar ik heb er toch wel alle vertrouwen in dat het vanaf eind september weer mag en dat 1 november alles wordt losgelaten. En ja, ik ben een optimist.
Nou, dat zal dan wel een raspessimist zijn. Slechte uitspraak. Bovendien is het niet eens hoop, maar meer een stelligheid voor mij. En als het dan niet zo is, soit. Vooral sneu voor de evenementensector (waar ik best wat klanten in heb en die vind ik oprecht zielig wat dit betreft, zeker nu).quote:Op donderdag 2 september 2021 14:56 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik hoop met jou en blijehont mee. Ik kan het alleen niet helpen te denken aan wat een collega van me altijd zegt: Hoop is uitgestelde teleurstelling
Gelukkig worden al die mensen netjes aan de grens gecheckt LOLquote:Op donderdag 2 september 2021 14:55 schreef Shaar12 het volgende:
[..]
Is ook idioot. Vriendin van me studeert in Antwerpen, die stond daar gisterenavond in een vol hok te dansen en te doen en komt van het weekend weer hierheen. Ik heb zo'n gevoel dat mensen aan de grens de weekenden vaak in België te vinden zijn.
Dank. Dat had ik dan helemaal verkeerd geinterpreteerd.quote:Op donderdag 2 september 2021 14:46 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Blijkbaar niet:
[..]
https://www.scientificame(...)accines-are-failing/
[..]
https://www.prevention.co(...)ough-covid-19-cases/
[..]
https://www.health.com/co(...)eakthrough-infection
Ik kan niet anders dan het daar mee eens zijn. Ik hoop dat we zo snel mogelijk overal vanaf zijnquote:Op donderdag 2 september 2021 14:58 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Nou, dat zal dan wel een raspessimist zijn. Slechte uitspraak. Bovendien is het niet eens hoop, maar meer een stelligheid voor mij. En als het dan niet zo is, soit. Vooral sneu voor de evenementensector (waar ik best wat klanten in heb en die vind ik oprecht zielig wat dit betreft, zeker nu).
dat zijn we inmiddels al maar dat is aan jou voorbij gegaan begrijp ikquote:Op donderdag 2 september 2021 14:30 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Heb je meer aan dan denken dat je na wat prikjes weer terug zou gaan naar een meer normale situatie
Gecondoleerd.quote:Op donderdag 2 september 2021 15:05 schreef Tijn het volgende:
M'n tante in Engeland is overleden (niet door covid, ze was al jaren ziek). Nu wil ik dus naar de uitvaart, maar wat een gedoe zeg. Ik moet ondanks m'n vaccinatiestatus toch 5 documenten uploaden bij de Eurotunnel, heb een account nodig bij gov.uk, moet een of ander ding tekenen in het Frans, mijn god
Ik hoop niet dat de rode kleur op de ECDC-kaart nog roet in het eten gaat gooien.
Gecondoleerd. Heb je niet minder hoepels als je gaat vliegen?quote:Op donderdag 2 september 2021 15:05 schreef Tijn het volgende:
M'n tante in Engeland is overleden (niet door covid, ze was al jaren ziek). Nu wil ik dus naar de uitvaart, maar wat een gedoe zeg. Ik moet ondanks m'n vaccinatiestatus toch 5 documenten uploaden bij de Eurotunnel, heb een account nodig bij gov.uk, moet een of ander ding tekenen in het Frans, mijn god
Ik hoop niet dat de rode kleur op de ECDC-kaart nog roet in het eten gaat gooien.
Wat een naar nieuwsquote:Op donderdag 2 september 2021 15:05 schreef Tijn het volgende:
Gecondoleerd.quote:Op donderdag 2 september 2021 15:05 schreef Tijn het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast zijn er:
51 gemeentes met 0 besmettingen
42 gemeentes met 1 besmettingen
107 gemeentes met 2-4 besmettingen
22 gemeentes met 5 besmettingen
Deze update is ook dagelijks om 15:16 te vinden op https://rivm.wegmetdetestwet.nl of voor een volledig gemeenteoverzicht op https://rivm.wegmetdetestwet.nl/total.phpwegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
Tijd voor een FOK!-cijfer-meet.quote:Op donderdag 2 september 2021 15:14 schreef D_A het volgende:
Gelukkig net op tijd in m'n schuilkelder voor de nieuwe cijfers.
Jawel, maar dan heb ik daar geen auto, dus dan moet ik eerst een auto huren ofzo, of het Britse openbaar vervoer uitzoeken. Kan ook wel natuurlijk, maar aangezien m'n vader ook meegaat (het is zijn zus die is overleden), leek het me beter om er gewoon heen te rijden. Normaal gesproken was die tunnel heel vlekkeloos, maar nadat ik al geboekt had kwam er even een waslijst aan formulieren om in te vullenquote:Op donderdag 2 september 2021 15:08 schreef chratnox het volgende:
[..]
Heb je niet minder hoepels als je gaat vliegen?
Blijft toch bijzonder hoe men nog steeds denkt een luchtwegvirus te kunnen vangen in een berg formulieren.quote:Op donderdag 2 september 2021 15:17 schreef Tijn het volgende:
[..]
Jawel, maar dan heb ik daar geen auto, dus dan moet ik eerst een auto huren ofzo, of het Britse openbaar vervoer uitzoeken. Kan ook wel natuurlijk, maar aangezien m'n vader ook meegaat (het is zijn zus die is overleden), leek het me beter om er gewoon heen te rijden. Normaal gesproken was die tunnel heel vlekkeloos, maar nadat ik al geboekt had kwam er even een waslijst aan formulieren om in te vullen
Het is een baan he. Wetenschappers worden betaald voor hun werk.quote:Op donderdag 2 september 2021 14:44 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee het is niet dat het betwisten het probleem is, het is dat commerciele publicaties niet zitten te wachten op replicatiestudies, omdat die minder gelezen/geciteerd/gekocht worden, en universiteiten die minder waarderen in de carriere van een wetenschapper. Iedereen wil nieuw onderzoek zien, niet oud onderzoek opnieuw uitgevoerd.quote:Op donderdag 2 september 2021 14:47 schreef chratnox het volgende:
[..]
Het komt er als ik het goed herinner op neer dat als je onderzoek doet dat een ander onderzoek betwist dat in de meeste gevallen niet gepubliceerd wordt, dus worden nieuwe onderzoeken bedacht die eigenlijk volledig overeen komen.
Ik zat ff te zoeken naar een video van Veritasium daarover, die heeft 't toen wel goed uitgelegd:
quote:Tot nu toe zijn er 23.013.287 prikken gezet. Dit getal omvat zowel eerste als tweede prikken. Dit getal wordt bijgewerkt op dinsdag en donderdag.
Had je dat niet meegekregen? Het virus schrikt van papierwerk. Kan me er bijna mee identificeren dat virus.quote:Op donderdag 2 september 2021 15:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Blijft toch bijzonder hoe men nog steeds denkt een luchtwegvirus te kunnen vangen in een berg formulieren.
Nee hoor, hier weer nul. Ook kermis geweest van het weekend tot gisteren.quote:Op donderdag 2 september 2021 15:21 schreef Mallerd01 het volgende:
5 nieuwe besmettingen in ons dorp. Denk dat de kermis-golf echt is begonnen.
Haha, ik wilde net vragen wat is die rode vlek? Maar Nunspeet dus. Dat is ook zo'n griffodorp, of niet?quote:
Al een paar dagen op rij, het zit inderdaad in de reformatorische hoekquote:Op donderdag 2 september 2021 15:32 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Haha, ik wilde net vragen wat is die rode vlek? Maar Nunspeet dus. Dat is ook zo'n griffodorp, of niet?
Dat denkt helemaal niemandquote:Op donderdag 2 september 2021 15:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Blijft toch bijzonder hoe men nog steeds denkt een luchtwegvirus te kunnen vangen in een berg formulieren.
Wacht maar, over twee weken.quote:Op donderdag 2 september 2021 15:31 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Nee hoor, hier weer nul. Ook kermis geweest van het weekend tot gisteren.
https://www.destentor.nl/(...)-nederland~a59e73c7/quote:Op donderdag 2 september 2021 15:34 schreef zalkc het volgende:
[..]
Al een paar dagen op rij, het zit inderdaad in de reformatorische hoek(die 50% SGP stemmers)
De purge is begonnen.quote:Op donderdag 2 september 2021 15:39 schreef EdVe het volgende:
[..]
https://www.destentor.nl/(...)-nederland~a59e73c7/
Corona-uitbraak in grote gezinnen maakt Nunspeet tot negatieve uitschieter in Nederland
Een corona-uitbraak in een aantal grote gezinnen in Nunspeet leidt ertoe dat het aantal besmettingen in deze gemeente in de laatste 24 uur in een rap tempo is opgelopen. Sterker nog, in geen enkele andere gemeente in Nederland zijn er verhoudingsgewijs meer inwoners positief getest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |