Het komt er als ik het goed herinner op neer dat als je onderzoek doet dat een ander onderzoek betwist dat in de meeste gevallen niet gepubliceerd wordt, dus worden nieuwe onderzoeken bedacht die eigenlijk volledig overeen komen.quote:Op donderdag 2 september 2021 14:44 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Lol, ik vraag me bij dit soort publicaties altijd twee dingen af:
1 - wie heeft hier in godesnaam de tijd en vooral ZIN om dat helemaal door te lezen?
2 - en als je al zoveel tijd en motivatie hebt om dat daadwerkelijk te doen, hoeveel snap je er dan oprecht helemaal van?
Bedoel, even een wilekeurige zin uit het artikel:
Similar studies using inactivated whole-virus or viral-vector-based vaccines for SARS-CoV or MERS-CoV resulted in immunopathology following viral challenge59,60,61, which were linked to Th2-cytokine-biased responses55 and/or excessive lung eosinophilic infiltration.
[ afbeelding ]
Zou ik wel raar vinden, vooral gezien het feit dat ze in België allang weer mogelijk zijn.quote:Op donderdag 2 september 2021 14:36 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik ben er bang voor dat ADE niet doorgaat, of op zijn minst in afgeslankte vorm. Ik denk dat de huidige regels rondom festivals gewoon doorgetrokken gaan worden.
Mwah, is met Paaspop ook vaak, haha.quote:Op donderdag 2 september 2021 14:34 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Vooral een buitenfestival in NL doen in november ja. Sta je dan in de miezerregen met 9 graden
Dan toch wel. Dat is het plan toch?quote:Op donderdag 2 september 2021 14:35 schreef popje het volgende:
[..]
Ik denk echt ook dat ze dan horeca zullen moeten blijven compenseren omdat zalencentra etc en kroegen nog steeds niet normaal open mogen.
Dat is die met die kolibrie!quote:Op donderdag 2 september 2021 14:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Is dit dezelfde Za die beweerde dat we per 1 september op zeker weer een mondmaskerplicht zouden hebben in Nederland?
Ja, dus hadden ze hier ook allang weer mogelijk kunnen zijn. Dat ze dat nu nog niet zijn stemt me daarin wat ongerust.quote:Op donderdag 2 september 2021 14:50 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Zou ik wel raar vinden, vooral gezien het feit dat ze in België allang weer mogelijk zijn.
Dit is duidelijk een epidemioloog en geen viroloogquote:Op donderdag 2 september 2021 14:53 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is wel de tijd dat iedereen viroloog is
Waren ze hier ook geweest als dat stomme Dansen met Jansen niet was gebeurd. Maar ik heb er toch wel alle vertrouwen in dat het vanaf eind september weer mag en dat 1 november alles wordt losgelaten. En ja, ik ben een optimist.quote:Op donderdag 2 september 2021 14:53 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ja, dus hadden ze hier ook allang weer mogelijk kunnen zijn. Dat ze dat nu nog niet zijn stemt me daarin wat ongerust.
Is ook idioot. Vriendin van me studeert in Antwerpen, die stond daar gisterenavond in een vol hok te dansen en te doen en komt van het weekend weer hierheen. Ik heb zo'n gevoel dat mensen aan de grens de weekenden vaak in België te vinden zijn.quote:Op donderdag 2 september 2021 14:50 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Zou ik wel raar vinden, vooral gezien het feit dat ze in België allang weer mogelijk zijn.
Ik hoop met jou en blijehont mee. Ik kan het alleen niet helpen te denken aan wat een collega van me altijd zegt: Hoop is uitgestelde teleurstellingquote:Op donderdag 2 september 2021 14:55 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Waren ze hier ook geweest als dat stomme Dansen met Jansen niet was gebeurd. Maar ik heb er toch wel alle vertrouwen in dat het vanaf eind september weer mag en dat 1 november alles wordt losgelaten. En ja, ik ben een optimist.
Nou, dat zal dan wel een raspessimist zijn. Slechte uitspraak. Bovendien is het niet eens hoop, maar meer een stelligheid voor mij. En als het dan niet zo is, soit. Vooral sneu voor de evenementensector (waar ik best wat klanten in heb en die vind ik oprecht zielig wat dit betreft, zeker nu).quote:Op donderdag 2 september 2021 14:56 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik hoop met jou en blijehont mee. Ik kan het alleen niet helpen te denken aan wat een collega van me altijd zegt: Hoop is uitgestelde teleurstelling
Gelukkig worden al die mensen netjes aan de grens gecheckt LOLquote:Op donderdag 2 september 2021 14:55 schreef Shaar12 het volgende:
[..]
Is ook idioot. Vriendin van me studeert in Antwerpen, die stond daar gisterenavond in een vol hok te dansen en te doen en komt van het weekend weer hierheen. Ik heb zo'n gevoel dat mensen aan de grens de weekenden vaak in België te vinden zijn.
Dank. Dat had ik dan helemaal verkeerd geinterpreteerd.quote:Op donderdag 2 september 2021 14:46 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Blijkbaar niet:
[..]
https://www.scientificame(...)accines-are-failing/
[..]
https://www.prevention.co(...)ough-covid-19-cases/
[..]
https://www.health.com/co(...)eakthrough-infection
Ik kan niet anders dan het daar mee eens zijn. Ik hoop dat we zo snel mogelijk overal vanaf zijnquote:Op donderdag 2 september 2021 14:58 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Nou, dat zal dan wel een raspessimist zijn. Slechte uitspraak. Bovendien is het niet eens hoop, maar meer een stelligheid voor mij. En als het dan niet zo is, soit. Vooral sneu voor de evenementensector (waar ik best wat klanten in heb en die vind ik oprecht zielig wat dit betreft, zeker nu).
dat zijn we inmiddels al maar dat is aan jou voorbij gegaan begrijp ikquote:Op donderdag 2 september 2021 14:30 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Heb je meer aan dan denken dat je na wat prikjes weer terug zou gaan naar een meer normale situatie
Gecondoleerd.quote:Op donderdag 2 september 2021 15:05 schreef Tijn het volgende:
M'n tante in Engeland is overleden (niet door covid, ze was al jaren ziek). Nu wil ik dus naar de uitvaart, maar wat een gedoe zeg. Ik moet ondanks m'n vaccinatiestatus toch 5 documenten uploaden bij de Eurotunnel, heb een account nodig bij gov.uk, moet een of ander ding tekenen in het Frans, mijn god
Ik hoop niet dat de rode kleur op de ECDC-kaart nog roet in het eten gaat gooien.
Gecondoleerd. Heb je niet minder hoepels als je gaat vliegen?quote:Op donderdag 2 september 2021 15:05 schreef Tijn het volgende:
M'n tante in Engeland is overleden (niet door covid, ze was al jaren ziek). Nu wil ik dus naar de uitvaart, maar wat een gedoe zeg. Ik moet ondanks m'n vaccinatiestatus toch 5 documenten uploaden bij de Eurotunnel, heb een account nodig bij gov.uk, moet een of ander ding tekenen in het Frans, mijn god
Ik hoop niet dat de rode kleur op de ECDC-kaart nog roet in het eten gaat gooien.
Wat een naar nieuwsquote:Op donderdag 2 september 2021 15:05 schreef Tijn het volgende:
Gecondoleerd.quote:Op donderdag 2 september 2021 15:05 schreef Tijn het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |