SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast zijn er:
51 gemeentes met 0 besmettingen
42 gemeentes met 1 besmettingen
107 gemeentes met 2-4 besmettingen
22 gemeentes met 5 besmettingen
Deze update is ook dagelijks om 15:16 te vinden op https://rivm.wegmetdetestwet.nl of voor een volledig gemeenteoverzicht op https://rivm.wegmetdetestwet.nl/total.phpwegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
Tijd voor een FOK!-cijfer-meet.quote:Op donderdag 2 september 2021 15:14 schreef D_A het volgende:
Gelukkig net op tijd in m'n schuilkelder voor de nieuwe cijfers.
Jawel, maar dan heb ik daar geen auto, dus dan moet ik eerst een auto huren ofzo, of het Britse openbaar vervoer uitzoeken. Kan ook wel natuurlijk, maar aangezien m'n vader ook meegaat (het is zijn zus die is overleden), leek het me beter om er gewoon heen te rijden. Normaal gesproken was die tunnel heel vlekkeloos, maar nadat ik al geboekt had kwam er even een waslijst aan formulieren om in te vullenquote:Op donderdag 2 september 2021 15:08 schreef chratnox het volgende:
[..]
Heb je niet minder hoepels als je gaat vliegen?
Blijft toch bijzonder hoe men nog steeds denkt een luchtwegvirus te kunnen vangen in een berg formulieren.quote:Op donderdag 2 september 2021 15:17 schreef Tijn het volgende:
[..]
Jawel, maar dan heb ik daar geen auto, dus dan moet ik eerst een auto huren ofzo, of het Britse openbaar vervoer uitzoeken. Kan ook wel natuurlijk, maar aangezien m'n vader ook meegaat (het is zijn zus die is overleden), leek het me beter om er gewoon heen te rijden. Normaal gesproken was die tunnel heel vlekkeloos, maar nadat ik al geboekt had kwam er even een waslijst aan formulieren om in te vullen
Het is een baan he. Wetenschappers worden betaald voor hun werk.quote:Op donderdag 2 september 2021 14:44 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Lol, ik vraag me bij dit soort publicaties altijd twee dingen af:
1 - wie heeft hier in godesnaam de tijd en vooral ZIN om dat helemaal door te lezen?
2 - en als je al zoveel tijd en motivatie hebt om dat daadwerkelijk te doen, hoeveel snap je er dan oprecht helemaal van?
Bedoel, even een wilekeurige zin uit het artikel:
Similar studies using inactivated whole-virus or viral-vector-based vaccines for SARS-CoV or MERS-CoV resulted in immunopathology following viral challenge59,60,61, which were linked to Th2-cytokine-biased responses55 and/or excessive lung eosinophilic infiltration.
[ afbeelding ]
Nee het is niet dat het betwisten het probleem is, het is dat commerciele publicaties niet zitten te wachten op replicatiestudies, omdat die minder gelezen/geciteerd/gekocht worden, en universiteiten die minder waarderen in de carriere van een wetenschapper. Iedereen wil nieuw onderzoek zien, niet oud onderzoek opnieuw uitgevoerd.quote:Op donderdag 2 september 2021 14:47 schreef chratnox het volgende:
[..]
Het komt er als ik het goed herinner op neer dat als je onderzoek doet dat een ander onderzoek betwist dat in de meeste gevallen niet gepubliceerd wordt, dus worden nieuwe onderzoeken bedacht die eigenlijk volledig overeen komen.
Ik zat ff te zoeken naar een video van Veritasium daarover, die heeft 't toen wel goed uitgelegd:
quote:Tot nu toe zijn er 23.013.287 prikken gezet. Dit getal omvat zowel eerste als tweede prikken. Dit getal wordt bijgewerkt op dinsdag en donderdag.
Had je dat niet meegekregen? Het virus schrikt van papierwerk. Kan me er bijna mee identificeren dat virus.quote:Op donderdag 2 september 2021 15:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Blijft toch bijzonder hoe men nog steeds denkt een luchtwegvirus te kunnen vangen in een berg formulieren.
Nee hoor, hier weer nul. Ook kermis geweest van het weekend tot gisteren.quote:Op donderdag 2 september 2021 15:21 schreef Mallerd01 het volgende:
5 nieuwe besmettingen in ons dorp. Denk dat de kermis-golf echt is begonnen.
Haha, ik wilde net vragen wat is die rode vlek? Maar Nunspeet dus. Dat is ook zo'n griffodorp, of niet?quote:
Al een paar dagen op rij, het zit inderdaad in de reformatorische hoekquote:Op donderdag 2 september 2021 15:32 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Haha, ik wilde net vragen wat is die rode vlek? Maar Nunspeet dus. Dat is ook zo'n griffodorp, of niet?
Dat denkt helemaal niemandquote:Op donderdag 2 september 2021 15:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Blijft toch bijzonder hoe men nog steeds denkt een luchtwegvirus te kunnen vangen in een berg formulieren.
Wacht maar, over twee weken.quote:Op donderdag 2 september 2021 15:31 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Nee hoor, hier weer nul. Ook kermis geweest van het weekend tot gisteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |