Niemand heeft dat ooit want de OP is per definitie fipo.quote:
belachelijk (zo laat nog)quote:Op woensdag 1 september 2021 22:35 schreef PicoMMP het volgende:
Bergwijn nog 2 minuten brengen genot
die telt niet meequote:Op woensdag 1 september 2021 22:35 schreef Zorro het volgende:
[..]
Niemand heeft dat ooit want de OP is per definitie fipo.
FOK! Jargonquote:Op woensdag 1 september 2021 22:35 schreef Zorro het volgende:
[..]
Niemand heeft dat ooit want de OP is per definitie fipo.
waar voetbalt die?quote:Op woensdag 1 september 2021 22:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zaterdag schoot ie hem vanaf ongeveer daar binnen
Vertel mij wat. Ze zouden hier tapijt op de trap en voorzolder komen leggen maar hadden de verkeerde rol bij zich. Genot.quote:
Niet per se, als onderling resultaat beter is.quote:Op woensdag 1 september 2021 22:36 schreef TLC het volgende:
Zelfs al wint Nederland van Turkije zijn ze nog afhankelijk van andere nu
Mooi wel. Daar staat #1 dus dat is #1quote:
Oslo.quote:
Momenteel in Noorwegen.quote:
Mokerdomquote:Op woensdag 1 september 2021 22:36 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Vertel mij wat. Ze zouden hier tapijt op de trap en voorzolder komen leggen maar hadden de verkeerde rol bij zich. Genot.
dan is ggmm ook gedist dusquote:Op woensdag 1 september 2021 22:36 schreef Zorro het volgende:
[..]
Mooi wel. Daar staat #1 dus dat is #1
Klopt wel.. het doet wel denken aan die wedstrijd tegen Tsjechië. Makke schaapjes die uitstralen er niet in te gelovenquote:Op woensdag 1 september 2021 22:28 schreef WheeledWarrior het volgende: [..] Zit totaal geen chemie/hierarchie in deze ploeg/selectie. Voorin klooien ze ook maar wat aan.
Oh de hont, kad, famfare, snil en zulkse chanante dingen?quote:
Als je daarvan wint sta je er gewoon boven.quote:Op woensdag 1 september 2021 22:37 schreef De_Kraam het volgende:
Wat een kutteam is het ook.
Onder Turkije eindigen of all places.
Drie keer lucky van yilmaz. Toen was nederland best okquote:Op woensdag 1 september 2021 22:37 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Hoe heeft Nederland kunnen verliezen van Turkije?
Uh, jaquote:Op woensdag 1 september 2021 22:37 schreef Zorro het volgende:
[..]
Oh de hont, kad, famfare, snil en zulkse chanante dingen?
Mwah, zo'n WK kijkt toch een stuk minder zonder Nederland erbijquote:Op woensdag 1 september 2021 22:37 schreef Haags het volgende:
Nu nog even thuis gelijkspelen tegen de Turken, of liever verliezen.
Turkije heeft thuis ook niet kunnen winnen van Letlandquote:Op woensdag 1 september 2021 22:37 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
50 cent, de park checken, 450quote:Op woensdag 1 september 2021 22:37 schreef Zorro het volgende:
[..]
Oh de hont, kad, famfare, snil en zulkse chanante dingen?
Hoe heeft Nederland kunnen winnen van Oekraine en Oostenrijk?quote:Op woensdag 1 september 2021 22:37 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 september 2021 22:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je daarvan wint sta je er gewoon boven.
Maar komen nog wel een paar lastige potjes.
In het begin zaten ze er echt wel goed op qua pressing en druk...quote:Op woensdag 1 september 2021 22:37 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Klopt wel.. het doet wel denken aan die wedstrijd tegen Tsjechië. Makke schaapjes die uitstralen er niet in te geloven
Met hansie?quote:Op woensdag 1 september 2021 22:38 schreef Karina het volgende:
Ik verheug me al op het interview met Louis.
F de Boerquote:Op woensdag 1 september 2021 22:38 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Hoe heeft Nederland kunnen winnen van Oekraine en Oostenrijk?
Die hebben geen Haaland.quote:Op woensdag 1 september 2021 22:38 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Hoe heeft Nederland kunnen winnen van Oekraine en Oostenrijk?
Nounounounounouquote:Op woensdag 1 september 2021 22:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Domme koe
[..]
En dan nu weer lopen smeken
Wat een ruggengraatloos figuur!
Ah na de poulefase is dat toch snel overquote:Op woensdag 1 september 2021 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, zo'n WK kijkt toch een stuk minder zonder Nederland erbij
Verliefd op.quote:Op woensdag 1 september 2021 22:38 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat heb jij met Daisy Edgar-Jones ?
ingezetquote:Op woensdag 1 september 2021 22:40 schreef Karina het volgende:
even ietsjes rustiger en hij had er ingezet.
Moet hij weten.quote:Op woensdag 1 september 2021 22:39 schreef Oriente het volgende:
Ronaldo all-time topscorer, 110 interland goals. Die Iraniër nu voorbij.
Het is je vergeven.quote:Op woensdag 1 september 2021 22:39 schreef GGMM het volgende:
Oh huh die domme koe stond er nog in
Sorry @:Regilio_ !
Met een beetje mazzel spelen ze dan 3 potjes om 11 uur waardoor de baas enige clementie heeft.quote:Op woensdag 1 september 2021 22:40 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ah na de poulefase is dat toch snel over
Ik heb liever dat je dat land in het vervolg aanduidt als Bergvankleur.quote:Op woensdag 1 september 2021 22:40 schreef TheVulture het volgende:
Nou ja, qua resultaat gewoon wel goed genoeg, zeker gezien het extra cadeautje van Montenegro
Gewoon prima uitgangspositie, je hebt de twee lastigste uitwedstrijden nu wel gehad, al blijft Montenegro ook altijd oppassenquote:Op woensdag 1 september 2021 22:40 schreef PicoMMP het volgende:
Turkije 4-8
Nederland 4-7
Montenegro 4-7
Noorwegen 4-7
En nog thuis tegen allemaal
Alleen Montenegro uit nog. Maar wordt nog lastig zat, eerst zaterdag maar winnen tegen het STUGGE Montenegroquote:Op woensdag 1 september 2021 22:40 schreef PicoMMP het volgende:
Turkije 4-8
Nederland 4-7
Montenegro 4-7
Noorwegen 4-7
quote:Op woensdag 1 september 2021 22:41 schreef RipCity het volgende:
Van die turken winnen we nog niet zo makkelijk
Huh waar heb je het overquote:Op woensdag 1 september 2021 22:13 schreef GGMM het volgende:
Ik zie @:scrummie niet meer
heb ik hem weggepest?
Sorry @:scrummie!!
Ken jij een speler van ze? 7 punten netjes van ze.quote:Op woensdag 1 september 2021 22:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Gewoon prima uitgangspositie, je hebt de twee lastigste uitwedstrijden nu wel gehad, al blijft Montenegro ook altijd oppassen
Gebaseerd op een schot met zijn onderbeen wat kansloos mis gaat?quote:Op woensdag 1 september 2021 22:40 schreef Nober het volgende:
Dumfries heeft zijn droomtransfer dus die hoeft zich niet meer te verkopen.
Gewaagd hoor.quote:Op woensdag 1 september 2021 22:42 schreef PicoMMP het volgende:
Stelling: de wereldkampioen komt niet uit deze poule
Wat hebben wij strontmazzel met die resultaten van de Turken johquote:Op woensdag 1 september 2021 22:40 schreef PicoMMP het volgende:
Turkije 4-8
Nederland 4-7
Montenegro 4-7
Noorwegen 4-7
Gewaagdquote:Op woensdag 1 september 2021 22:42 schreef PicoMMP het volgende:
Hij dekt zich nog in tegen Estlandquote:Op woensdag 1 september 2021 22:42 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ken jij een speler van ze? 7 punten netjes van ze.
Klopt..maar de kopjes gaan hangen. Tegen Tsjechië begonnen ze ook goed geloof ik.quote:Op woensdag 1 september 2021 22:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
In het begin zaten ze er echt wel goed op qua pressing en druk...
EN HOEquote:Op woensdag 1 september 2021 22:41 schreef TLC het volgende:
Montenegro maakt gewoon 7 minuten in blessuretijd de 2-2 na 2-0 achter te hebben gestaan
Alles nog in eigen hand dus.quote:Op woensdag 1 september 2021 22:40 schreef PicoMMP het volgende:
Turkije 4-8
Nederland 4-7
Montenegro 4-7
Noorwegen 4-7
De finalist ook niet denk ik zoquote:Op woensdag 1 september 2021 22:42 schreef PicoMMP het volgende:
Een bejaarde coach die hem in blessuretijd inbrengt.quote:Op woensdag 1 september 2021 22:42 schreef Naesala_1981 het volgende:
[..]
Gebaseerd op een schot met zijn onderbeen wat kansloos mis gaat?
sow koekoekquote:Op woensdag 1 september 2021 22:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
EN HOE
https://streamja.com/1OKrr
Heb je zin?quote:Op woensdag 1 september 2021 22:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik was de eerste helft ook niet/nauwelijks aanwezig.
In Noorwegen?quote:Op woensdag 1 september 2021 22:43 schreef RipCity het volgende:
[..]
Leuk die massa immigratie. Verrijking.
Sow danquote:Op woensdag 1 september 2021 22:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
EN HOE
fout van de keeper, lekker schotquote:Op woensdag 1 september 2021 22:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
EN HOE
En dan hier ruzie gaan maken zeker. Nee laat maar.quote:Op woensdag 1 september 2021 22:44 schreef Oriente het volgende:
Kunnen we Ziyech nog voor Oranje hosselen op de een of andere manier?
Hij heeft blijkbaar ruzie met de coach van Marokko dus daar gaat hij niet meer spelen.
ziek vanquote:Op woensdag 1 september 2021 22:45 schreef TLC het volgende:
Gibraltar is trouwens uitgeschakeld voor het WK nu
Wel een rood kaartjequote:Op woensdag 1 september 2021 22:45 schreef TheVulture het volgende:
Wij schelden wel op onze ploeg, maar Frankrijk speelt ook gewoon 1-1 thuis tegen Bosnie
Ongedisciplineerd.quote:Op woensdag 1 september 2021 22:44 schreef Oriente het volgende:
Hij heeft blijkbaar ruzie met de coach van Marokko dus daar gaat hij niet meer spelen.
nounounouquote:Op woensdag 1 september 2021 22:45 schreef TheVulture het volgende:
Wij schelden wel op onze ploeg, maar Frankrijk speelt ook gewoon 1-1 thuis tegen Bosnie
Veredeld stelletje sterrenquote:Op woensdag 1 september 2021 22:45 schreef TheVulture het volgende:
Zitten nog wel in de Conference League. Lincoln Red Imps GODEN.quote:Op woensdag 1 september 2021 22:45 schreef TLC het volgende:
Gibraltar is trouwens uitgeschakeld voor het WK nu
Marokko is sowieso een actquote:Op woensdag 1 september 2021 22:44 schreef Oriente het volgende:
Nog 3x.quote:Op woensdag 1 september 2021 22:45 schreef Kluun1985 het volgende:
Moeten we nog een keer tegen Noorwegen?!
Viva ronaldo!quote:Op woensdag 1 september 2021 22:46 schreef OmniRocket het volgende:
Ronaldo speler met meeste interlandgoals.
Zou dat misschien niet een beetje aan Ziyech zelf liggen?quote:Op woensdag 1 september 2021 22:44 schreef Oriente het volgende:
Que?quote:Op woensdag 1 september 2021 22:48 schreef Pleun2011 het volgende:
Eigenlijk ziet het er fantastisch uit voor Oranje
Oprottequote:Op woensdag 1 september 2021 22:42 schreef Nober het volgende:
[..]
Hoor je wel wat je zegt? Ik vind dat niet kunnen.
als we gewonnen hadden jaquote:Op woensdag 1 september 2021 22:48 schreef Pleun2011 het volgende:
Dat niet. Je moet wel eerste wordenquote:Op woensdag 1 september 2021 22:48 schreef Pleun2011 het volgende:
Sowieso, je wilt toch ook geen tweede keus zijn. Gekozen is gekozen vind ik.quote:Op woensdag 1 september 2021 22:48 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Zou dat misschien niet een beetje aan Ziyech zelf liggen?
Ik sla deze keer overquote:Op woensdag 1 september 2021 22:47 schreef Coco het volgende:
HAXBALL NA DE WEDSTRIJD!!!
https://www.haxball.com/play?c=gVO6cNxZRBA
Alleen de tweede keer.quote:
Je vergeet Blind en Gakpoquote:Op woensdag 1 september 2021 22:51 schreef de_boswachter het volgende:
Timber
Gini
Berghuis
Dat waren toch echt wel de dieptepunten. En vedette Frenkie kan er ook geen pepernoot van. Net als Memphis. Barcelona aids.
Ik begin bij Frenkie onderhand wel het gevoel te krijgen dat ie wat bepalender mag worden, hij is echt aanvallend en creatief gezien zo vaak onzichtbaar. Nu ligt dat ook wel aan de kwaliteit van de aanvallers, maar toch....quote:Op woensdag 1 september 2021 22:51 schreef de_boswachter het volgende:
Timber
Gini
Berghuis
Dat waren toch echt wel de dieptepunten. En vedette Frenkie kan er ook geen pepernoot van. Net als Memphis. Barcelona aids.
Deze hele selectie is middelmatigheid.quote:Op woensdag 1 september 2021 22:51 schreef de_boswachter het volgende:
Timber
Gini
Berghuis
Frenkie en z'n balletjes breed. Voetbalt niet voor niets voor Barca. Aanfluiting.quote:Op woensdag 1 september 2021 22:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik begin bij Frenkie onderhand wel het gevoel te krijgen dat ie wat bepalender mag worden, hij is echt aanvallend en creatief gezien zo vaak onzichtbaar. Nu ligt dat ook wel aan de kwaliteit van de aanvallers, maar toch....
Haaland is ook wel wereldtop, ik vond De Vrij echt prima spelen verder. Van Dijk oogde veel kwetsbaarder.quote:Op woensdag 1 september 2021 22:54 schreef PicoMMP het volgende:
De Vrij was Haaland wel echt helemaal kwijt hè
Ik bedoelde bij dat schot tegen de paal.quote:Op woensdag 1 september 2021 22:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Haaland is ook wel wereldtop, ik vond De Vrij echt prima spelen verder. Van Dijk oogde veel kwetsbaarder.
Precies, we hebben niet de topkwaliteit om uitwedstrijden tegen andere subtoplanden zoals Turkije of Noorwegen zomaar even te winnen zoals in de jaren 2008-2014. Resultaat is wat dat betreft goed genoeg, je kunt het thuis afmaken.quote:Op woensdag 1 september 2021 22:53 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
Misschien zijn we gewoon niet zo goed. Dan is 1-1 uit bij Noorwegen gewoon een degelijk resultaat.
Quatar zelfs.quote:Op woensdag 1 september 2021 22:56 schreef de_boswachter het volgende:
Israel kwalificeren voor Quatar zou heel mooi zijn.
Wie had je dan in gedachten die aan deze eisen voldoet? Praten allemaal als Marocs.quote:Op woensdag 1 september 2021 22:56 schreef PicoMMP het volgende:
Kan er iemand staan die gewoon normaal Nederlands praat?
Ik ook, daar was De Vrij zoek, maar voor de rest gewoon prima gespeeldquote:Op woensdag 1 september 2021 22:56 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik bedoelde bij dat schot tegen de paal.
Van Dijk is toch aanvoerder?quote:Op woensdag 1 september 2021 22:57 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wie had je dan in gedachten die aan deze eisen voldoet? Praten allemaal als Marocs.
eens, vond alleen Klaassen goed spelen maar als die opvalt dan is is de rest ondermaats en met Malen, Gakpo en Depay heb je eigenlijk 3 linksbuitens staan die normaliter allemaal voor de actie gaan, dan voetbal je er niet lekker doorheenquote:Op woensdag 1 september 2021 22:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Deze hele selectie is middelmatigheid.
Ja, daar zei ik verder ook niks over.quote:Op woensdag 1 september 2021 22:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ook, daar was De Vrij zoek, maar voor de rest gewoon prima gespeeld
Blind is voor 5-3-2 nog wel interessant, maar in 4-3-3 zou ik hem denk ik niet eens meer opstellen. Gakpo komt er natuurlijk wel.quote:Op woensdag 1 september 2021 22:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ohja Blind was ook tragisch. Gakpo kwam vandaag nog geen pion voorbij.
Je moet Memphis niet in de spits meer zetten, die komt zoveel beter tot zijn recht van de flanken. Probleem is alleen dat je ook in de spits verder geen topkwaliteit hebt lopenquote:Op woensdag 1 september 2021 22:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
eens, vond alleen Klaassen goed spelen maar als die opvalt dan is is de rest ondermaats en met Malen, Gakpo en Depay heb je eigenlijk 3 linksbuitens staan die normaliter allemaal voor de actie gaan, dan voetbal je er niet lekker doorheen
Formule 1 is geen sport.quote:Op woensdag 1 september 2021 23:00 schreef byah het volgende:
Interesseert iemand zich nog voor voetbal nu we Maxgod hebben?
was toch geen echte 4-3-3 vandaag, meer 2-3-2-3quote:Op woensdag 1 september 2021 22:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Blind is voor 5-3-2 nog wel interessant, maar in 4-3-3 zou ik hem denk ik niet eens meer opstellen. Gakpo komt er natuurlijk wel.
Hoho, wij hebben de spits van Barcelonaquote:Op woensdag 1 september 2021 22:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je moet Memphis niet in de spits meer zetten, die komt zoveel beter tot zijn recht van de flanken. Probleem is alleen dat je ook in de spits verder geen topkwaliteit hebt lopen
1-2-3-2-3quote:Op woensdag 1 september 2021 23:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
was toch geen echte 4-3-3 vandaag, meer 2-3-2-3
De Vrij was verdedigend ook prima maar die kan weinig met een balquote:Op woensdag 1 september 2021 22:59 schreef PicoMMP het volgende:
Als Klaassen je beste speler is heb je wel een groot probleem ja.
Max wordt geen wereldkampioenquote:Op woensdag 1 september 2021 23:00 schreef byah het volgende:
Ah ja een Belg met een geschifte vaderquote:Op woensdag 1 september 2021 23:00 schreef byah het volgende:
Breedweet?quote:Op woensdag 1 september 2021 23:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoho, wij hebben de spits van Barcelona
Met een Dinky Toy pielen is geen sport.quote:Op woensdag 1 september 2021 23:00 schreef byah het volgende:
Grootse successen op de paralympics.quote:Op woensdag 1 september 2021 23:00 schreef byah het volgende:
Het is allemaal extreem pijnlijk . Zijn vader is trouwens de grootste lul op deze aardkloot.quote:Op woensdag 1 september 2021 23:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat een ergernis hè maar is z'n halbroer toch
ja eensquote:Op woensdag 1 september 2021 23:06 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het is allemaal extreem pijnlijk . Zijn vader is trouwens de grootste lul op deze aardkloot.
Blinde zwemmers die niet recht kunnen zwemmen is wel genot hoor.quote:Op woensdag 1 september 2021 23:04 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Grootse successen op de paralympics.
Zulke dure autootjes hebben maar dan niet in de regen kunnen rijden !!quote:Op woensdag 1 september 2021 23:00 schreef byah het volgende:
10000 of oneindig?quote:Op woensdag 1 september 2021 23:26 schreef TLC het volgende:
[..]
Zulke dure autootjes hebben maar dan niet in de regen kunnen rijden !!x10000 oneindig veel
Geen wonder dat FOK! verpaupertquote:Op woensdag 1 september 2021 23:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
@:ggmm is druk met gifjes maken van een domme browsergame
Hou van jou ❤ ❤quote:Op woensdag 1 september 2021 23:45 schreef Kluun1985 het volgende:
Op naar Montenegro.
Louis was mooi
Oranje stumperds waren zoals ik verwacht
Maaf ik verwacht dat er zaterdag en dinsdag wel gewonnen wordt
quote:Van Gaal weet dat Oranje beter moet om het heilige doel te kunnen halen
Exact twintig jaar na de grootste deceptie uit zijn carrière als trainer, pakte Louis van Gaal een punt met Oranje tegen Noorwegen. Het verschil met toen is dat WK-kwalificatie er nog steeds in zit en dat er ruimte is voor verbetering. De bondscoach kijkt terug op zijn rentree.
Op 1 september 2001 kwam Oranje een goal van Jason McAteer nooit meer te boven en miste de ploeg vol sterren het WK in Japan en Zuid-Korea. Op de dag af twintig jaar later was een goal van topspits Erling Haaland niet fataal. Het Nederlands elftal vocht zich terug, speelde in een fase best aardig, maar stelde over de hele linie teleur. Dan is een punt meegenomen. Van Gaals doel, wereldkampioen worden, is niet uit zicht. Sterker, met thuiswedstrijden tegen Turkije, Montenegro en Noorwegen nog op het programma, heeft Oranje alles in eigen hand.
Was Nederland zo slordig, of Noorwegen zo goed georganiseerd?
Louis van Gaal: ‘Ik moet Noorwegen complimenteren voor de manier waarop zij hebben gespeeld. Het is niet zo eenvoudig dat uit te spelen. Ze staan dus goed georganiseerd en hebben een geweldige spits, Erling Haaland en een fantastische passer, Martin Ødegaard. Nou, ga er dan maar aan staan om in grote ruimtes te verdedigen. Wat dat betreft vind ik dat Stefan de Vrij onze beste man was. Verdedigend hadden we geen problemen, die lagen juist in ons aanvalsspel.’
Oranje was niet creatief genoeg?
‘Als je landen treft die zo verdedigend spelen en zo compact staan als de Noren, heb je creativiteit nodig. Ik heb eerder al gezegd dat we mager zitten in onze buitenspelers. Wanneer je dan toch 1-4-3-3 speelt, zie je dat je tegen deze compactheid niet bent opgewassen. We hebben weliswaar meer mogelijkheden gecreëerd dan de Noren, maar zij kregen de grootste kansen. Maar dat komt weer doordat wij op de middenlijn staan en dan is bij balverlies de ruimte zo groot, dat zeker een spits van zijn kaliber ervan kan profiteren.’
De eerste goal van Noorwegen was gelukkig en viel in een fase waarin uw team domineerde.
‘Eigenlijk maakte Virgil van Dijk dat doelpunt. Met zijn sliding raakte hij via z’n scheenbeen de bal, maar belangrijker was dat Gakpo vergat mee te lopen met de laatste lijn en zo buitenspel ophief. Oké, een fout, maar die maakt-ie vanaf nu nóóit meer. Na rust hadden we geluk dat die bal van Haaland op de paal gaat. Dat was zo’n moment van onnodig balverlies op een plek waar dat niet mag gebeuren. Maar misschien is dat dan het geluk dat ik een beetje aan mijn kont heb hangen, want Turkije speelt ook nog in de 96ste minuut gelijk tegen Montenegro.’
Stel u had meer tijd gehad, zou u Noorwegen-uit dan anders hebben aangepakt dan met 4-3-3?
‘Nee, want tegen dit soort tegenstanders is 1-4-3-3 het beste systeem, maar dan moet je niet zo slordig zijn als dat wij waren. We begonnen ook helemaal niet zo verkeerd. Maar na die goal van Haaland, waar ik het net over had, waren we even de weg kwijt. In de periode daarvoor creëerden we vier kansen via Gakpo, daar was ik eigenlijk best tevreden over.’
Waarom was de eerste helft beter dan de tweede?
‘Ik zei in de rust dat we vanuit het middenveld moesten gaan spelen: positiespel, wachten op de juiste momenten waarop we vrij konden komen. Maar we hadden zo veel balverlies. Dat heeft ook te maken met de speelwijze van Noorwegen.’
Frenkie de Jong is de regisseur vanuit de positie van controleur, maar als hij even weg is en er is balverlies, ligt alles meteen open.
‘Nee, als we in de eerste of tweede fase van de opbouw al balverlies lijden, dan ligt het natúúrlijk open, omdat iedereen opbouwend en aanvallend staat ingesteld. Normaal gesproken verliezen spelers zoals Blind, Timber, Klaassen, Wijnaldum en Frenkie niet zó snel de bal. Nogmaals, dat ligt aan de Noren die goed druk gaven naar voren, maar ik had verwacht dat we ons daaronderuit konden spelen. Je zag dat ons dat alleen goed lukte in de eerste twintig minuten.’
Blijft 1-4-3-3 dan het systeem?
‘Dat hangt maar net af van hoe de tegenstander speelt en of ik spelers heb die creativiteit aan de dag kunnen leggen. Spelers die dat misten tegen Noorwegen, kunnen het een wedstrijd later wel hebben. Zo gaat dat in voetbal. Je kan best een keer tegen een mindere dag aanlopen en ik denk dat wij die hadden.’
Hoe bevalt de terugkeer?
‘Ik moet toch zeggen dat ik met een heel goede groep werk. Heb ik trouwens al verteld. Het is een heel blije groep die verantwoordelijkheid wil nemen, die inbreng heeft in de tactiek, in de visie, in alles. Zó’n groep heb ik eigenlijk niet eerder meegemaakt, maar het moet leiden tot een betere technische en tactische uitvoering. Want ze hebben het in zich, zeker het gedeelte waar ik het net over had. Je kan zeggen dat de buitenspelers niet goed waren tegen Noorwegen, maar volgens mij bereidde Berghuis toch die goal voor met dat passje op Wijnaldum die vervolgens Klaassen bediende die ‘m binnen schoot.’
Een actie is niet genoeg?
‘Nee, maar los daarvan, ik heb ook spelers op de bank en ik moet keuzes maken. Ik heb Berghuis gewisseld, omdat ik meer van hem verwacht, ook in het uitvoeren van de opdrachten en taken die bij zijn positie horen.’
U had Weghorst kunnen brengen om iets te forceren.
‘Dat is zeker waar, maar ik heb dat niet gedaan, omdat Noorwegen zich had aangepast met een andere centrale verdediger. Doe je het wel, heeft dat als consequentie dat je anders gaat spelen en in dat geval is Malen als linkerspits niet de beste op die plek en Gakpo aan de rechterkant ook niet.’
Zaterdag Montenegro, zondag Turkije; WK-kwalificatie nog in eigen hand.
‘Als we niet winnen, verdienen we de groepswinst niet. Dus moeten we zorgen dat we gaan winnen.’
Vind onze verdediging zo zwak op deze manier, oogt zo onzeker allemaal. De Jong is vaker te vinden tussen Dijk/Vrij dan op het middenveld, steeds de ballen ophalen die Van Dijk ook wel kan geven.quote:Op woensdag 1 september 2021 23:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
De Vrij was verdedigend ook prima maar die kan weinig met een bal
als je backs zo hoog staan vind ik dat niet zo raar, hij kan met een dribbel wel een linie overslaan en ben je nog steeds aan de bal want echt een aanspeelpunt heb je nietquote:Op donderdag 2 september 2021 09:21 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Vind onze verdediging zo zwak op deze manier, oogt zo onzeker allemaal. De Jong is vaker te vinden tussen Dijk/Vrij dan op het middenveld, steeds de ballen ophalen die Van Dijk ook wel kan geven.
quote:Op donderdag 2 september 2021 09:09 schreef Caland het volgende:
Verdedigend hadden we geen problemen
quote:Verdedigend hadden we geen problemen
De echte kenners.quote:Op donderdag 2 september 2021 10:18 schreef Coco het volgende:
User @:maxi-mus @:scrummie en @:oriente hadden het goed voorspeld.
Gefeliciteerd!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 2 september 2021 10:18 schreef Coco het volgende:
User @:maxi-mus @:scrummie en @:oriente hadden het goed voorspeld.
Gefeliciteerd!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 2 september 2021 09:09 schreef Caland het volgende:
Zaterdag Montenegro, zondag Turkije; WK-kwalificatie nog in eigen hand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |