Dat niet. Je moet wel eerste wordenquote:Op woensdag 1 september 2021 22:48 schreef Pleun2011 het volgende:
Eigenlijk ziet het er fantastisch uit voor Oranje
Sowieso, je wilt toch ook geen tweede keus zijn. Gekozen is gekozen vind ik.quote:Op woensdag 1 september 2021 22:48 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Zou dat misschien niet een beetje aan Ziyech zelf liggen?
Ik sla deze keer overquote:Op woensdag 1 september 2021 22:47 schreef Coco het volgende:
HAXBALL NA DE WEDSTRIJD!!!
https://www.haxball.com/play?c=gVO6cNxZRBA
Alleen de tweede keer.quote:
Je vergeet Blind en Gakpoquote:Op woensdag 1 september 2021 22:51 schreef de_boswachter het volgende:
Timber
Gini
Berghuis
Dat waren toch echt wel de dieptepunten. En vedette Frenkie kan er ook geen pepernoot van. Net als Memphis. Barcelona aids.
Ik begin bij Frenkie onderhand wel het gevoel te krijgen dat ie wat bepalender mag worden, hij is echt aanvallend en creatief gezien zo vaak onzichtbaar. Nu ligt dat ook wel aan de kwaliteit van de aanvallers, maar toch....quote:Op woensdag 1 september 2021 22:51 schreef de_boswachter het volgende:
Timber
Gini
Berghuis
Dat waren toch echt wel de dieptepunten. En vedette Frenkie kan er ook geen pepernoot van. Net als Memphis. Barcelona aids.
Deze hele selectie is middelmatigheid.quote:Op woensdag 1 september 2021 22:51 schreef de_boswachter het volgende:
Timber
Gini
Berghuis
Frenkie en z'n balletjes breed. Voetbalt niet voor niets voor Barca. Aanfluiting.quote:Op woensdag 1 september 2021 22:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik begin bij Frenkie onderhand wel het gevoel te krijgen dat ie wat bepalender mag worden, hij is echt aanvallend en creatief gezien zo vaak onzichtbaar. Nu ligt dat ook wel aan de kwaliteit van de aanvallers, maar toch....
Haaland is ook wel wereldtop, ik vond De Vrij echt prima spelen verder. Van Dijk oogde veel kwetsbaarder.quote:Op woensdag 1 september 2021 22:54 schreef PicoMMP het volgende:
De Vrij was Haaland wel echt helemaal kwijt hè
Ik bedoelde bij dat schot tegen de paal.quote:Op woensdag 1 september 2021 22:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Haaland is ook wel wereldtop, ik vond De Vrij echt prima spelen verder. Van Dijk oogde veel kwetsbaarder.
Precies, we hebben niet de topkwaliteit om uitwedstrijden tegen andere subtoplanden zoals Turkije of Noorwegen zomaar even te winnen zoals in de jaren 2008-2014. Resultaat is wat dat betreft goed genoeg, je kunt het thuis afmaken.quote:Op woensdag 1 september 2021 22:53 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
Misschien zijn we gewoon niet zo goed. Dan is 1-1 uit bij Noorwegen gewoon een degelijk resultaat.
Quatar zelfs.quote:Op woensdag 1 september 2021 22:56 schreef de_boswachter het volgende:
Israel kwalificeren voor Quatar zou heel mooi zijn.
Wie had je dan in gedachten die aan deze eisen voldoet? Praten allemaal als Marocs.quote:Op woensdag 1 september 2021 22:56 schreef PicoMMP het volgende:
Kan er iemand staan die gewoon normaal Nederlands praat?
Ik ook, daar was De Vrij zoek, maar voor de rest gewoon prima gespeeldquote:Op woensdag 1 september 2021 22:56 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik bedoelde bij dat schot tegen de paal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |