Iedereen doet mee aan de puntentelling
De DTS-regels staan in de OP in een spoiler. Regels en afspraken die niet in de OP staan gelden niet.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam: MarkdeajaxfanOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
te laat
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:02 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Ja erg apart idd.
Heb nog 200 kg strooizout liggen!!!
![]()
Doe geen dingen vandaag die je morgen door een ander kan laten doen.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
@drakin naast de lapo gegrepen bedoel je?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-08-2021 16:34:46 ]![]()
Soms is hij wel eens nuttig.quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:33 schreef Emmerdeur het volgende:
Hij heeft iig die lelijke redbull auto uit de OP gehaald nu
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Nee een nieuw topic openenquote:Op maandag 30 augustus 2021 16:34 schreef Emmerdeur het volgende:
@:drakin naast de lapo gegrepen bedoel je?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Deze houdt tenminste niet van sportkijken de hele dagquote:
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ambtenarenquote:Op maandag 30 augustus 2021 16:35 schreef hemarookworst het volgende:
Weer veel te weinig gedan vandaag![]()
Slow mondays![]()
![]()
Enige belangrijke waarvoor de tv aangaat is motogp en verder nix. F1 kan ik niet eens kijkenquote:Op maandag 30 augustus 2021 16:35 schreef drakin het volgende:
[..]
Deze houdt tenminste niet van sportkijken de hele dag
Oh en babytv![]()
![]()
![]()
Hooplakidz!quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:38 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Enige belangrijke waarvoor de tv aangaat is motogp en verder nix. F1 kan ik niet eens kijken
Oh en babytv![]()
![]()
![]()
Hoe oud is je mini-uitvoering eigenlijk?quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:38 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Enige belangrijke waarvoor de tv aangaat is motogp en verder nix. F1 kan ik niet eens kijken
Oh en babytv
Ja dat ken ikquote:Op maandag 30 augustus 2021 16:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]![]()
![]()
Vanaf sept wel flink aan de bak hoor![]()
Kweet niet of er veel verschil is tussen militair en burger ambtenaren, maar volle bak in dienst betekende 4 effectieve uren werken meestal![]()
![]()
Hoe zou dat toch komenquote:Op maandag 30 augustus 2021 16:35 schreef hemarookworst het volgende:
Weer veel te weinig gedan vandaag![]()
Slow mondays
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
babytvquote:Op maandag 30 augustus 2021 16:38 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Oh en babytv![]()
Hier is het momenteel echt alleen:
Minuscule
Sunny Bunnies
Maan en ik
Sesamstraat (wel steeds minder)
2 kleine kleutertjes (soms)
En heel soms Masha and the bear, maar dan alleen op de tv en niet op de pc![]()
Arme jijquote:Op maandag 30 augustus 2021 16:40 schreef ToT het volgende:
Minuscule
Sunny Bunnies
Maan en ik
En heel soms Masha and the bear, maar dan alleen op de tv en niet op de pc
Bijna 1,5 jaarquote:Op maandag 30 augustus 2021 16:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hoe oud is je mini-uitvoering eigenlijk?![]()
Nee er gaat een regeling open, dus aanvragen behandelen, echt volle bak hele dagquote:Op maandag 30 augustus 2021 16:39 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Ja dat ken ik![]()
Kweet niet of er veel verschil is tussen militair en burger ambtenaren, maar volle bak in dienst betekende 4 effectieve uren werken meestalUw ADH vitamine Worst
Dan ben je wel oud vader geworden, of is dit je kleinkind?quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Niet door dts hoor, want de hiervoor was ik wel hard aan de slag terwijl ik hier ook wel postte. En niet eens zoveel minderquote:
Uw ADH vitamine Worst
Blij dat ik een volwassen kind heb, gewoon samen coole films en series kijkenquote:Op maandag 30 augustus 2021 16:41 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Echt het meest verschrikkelijke wat er is op het journaal na dan
Geen Thomas?quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:40 schreef ToT het volgende:
Minuscule
Sunny Bunnies
Maan en ik
Hele dag vinkjes zettenquote:Op maandag 30 augustus 2021 16:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee er gaat een regeling open, dus aanvragen behandelen, echt volle bak hele dag
[ ] toegetsaan
[ ] afgekeurd
![]()
![]()
Kan niet wachten tot zo ver isquote:Op maandag 30 augustus 2021 16:42 schreef drakin het volgende:
[..]
Blij dat ik een volwassen kind heb, gewoon samen coole films en series kijken![]()
Geen doraquote:Op maandag 30 augustus 2021 16:40 schreef ToT het volgende:
Minuscule
Sunny Bunnies
Maan en ik
Drakin tochquote:Op maandag 30 augustus 2021 16:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Dan ben je wel oud vader geworden, of is dit je kleinkind?
Oud vaderquote:Op maandag 30 augustus 2021 16:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Dan ben je wel oud vader geworden, of is dit je kleinkind?![]()
![]()
Je bent 40+ ga je dat wel halen?quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
nouja meer dan dat, of ben ik te serieus voor onzquote:Op maandag 30 augustus 2021 16:42 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Hele dag vinkjes zetten
[ ] toegetsaan
[ ] afgekeurd
Uw ADH vitamine Worst
Dan heb je je leven al gehad voor je je kind kreegquote:
Hoe erg is dat?quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Dan heb je je leven al gehad voor je je kind kreegUw ADH vitamine Worst
Het is gewoon definitief voorbij voor jullie beidequote:Op maandag 30 augustus 2021 16:46 schreef ToT het volgende:
[..]46-jarige vader van een 3-jarig kind hierzo overigens!
quote:
Maar dan is je kind nog steeds niet volwassen, is het een jongen of meisje?quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Het is gewoon definitief voorbij voor jullie beide![]()
![]()
![]()
quote:
Als ze niet impotent zijnquote:Op maandag 30 augustus 2021 16:47 schreef hemarookworst het volgende:
Mannen kunnen op hoge leeftijd nog een kind maken
arme draakquote:
Nee zit te geinen johquote:Op maandag 30 augustus 2021 16:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
nouja meer dan dat, of ben ik te serieus voor onz![]()
of doorgekniptquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Een kennis van me die al 12 kinderen bij verschillende vrouwen had, werd op z'n 70e opnieuw vader!quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:47 schreef hemarookworst het volgende:
Mannen kunnen op hoge leeftijd nog een kind maken![]()
![]()
quote:
Het zou pas bijzonder zijn als hij op zijn 70e voor het eerst vader wordtquote:Op maandag 30 augustus 2021 16:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Een kennis van me die al 12 kinderen bij verschillende vrouwen had, werd op z'n 70e opnieuw vader!Uw ADH vitamine Worst
macho macho manquote:Op maandag 30 augustus 2021 16:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Een kennis van me die al 12 kinderen bij verschillende vrouwen had, werd op z'n 70e opnieuw vader!Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Eet smakelijkquote:
Ja dat verwacht je bij sommigen van Boer Zoekt Vrouw wel!quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Het zou pas bijzonder zijn als hij op zijn 70e voor het eerst vader wordt![]()
![]()
Best handig hoorquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Zo dan, hij heeft hem in ieder geval niet versleten met pissenquote:Op maandag 30 augustus 2021 16:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Een kennis van me die al 12 kinderen bij verschillende vrouwen had, werd op z'n 70e opnieuw vader!
quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo dan, hij heeft hem in ieder geval niet versleten met pissen![]()
![]()
goffe moest hier veel te hard om lachenquote:Op maandag 30 augustus 2021 16:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo dan, hij heeft hem in ieder geval niet versleten met pissenUw ADH vitamine Worst
een nep bner?quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ja anders wil je niet een kind van een 70 jarige lijkt mijquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Een paranormaal genezer.quote:
Toegegeven; hij kan echt zeer goed mensen genezen; er is een keer een bijeenkomst geweest van voormalige patiënten en iedereen was vol lof over hem, maar hij heeft jarenlang de belastingen ontdoken, allerlei wazige kruiden verkocht wat later gewoon heel reguliere plantjes bleken te zijn, apparaten tegen aardstralen (wat gewoon wat koperen buisjes met purschuim waren die op een stoeptegel of zo bevestigd waren met wat lood er omheen) en toen mensen geld terug probeerden te krijgen, had-ie ineens zogenaamd terminaal kanker.
Oh en die apparaten waren niet van hem, maar hij zou bij de maker proberen het geld terug te krijgen. Eerlijk waar!![]()
![]()
Dat verhaal komt me bekend voorquote:Op maandag 30 augustus 2021 16:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Een paranormaal genezer.
Toegegeven; hij kan echt zeer goed mensen genezen; er is een keer een bijeenkomst geweest van voormalige patiënten en iedereen was vol lof over hem, maar hij heeft jarenlang de belastingen ontdoken, allerlei wazige kruiden verkocht wat later gewoon heel reguliere plantjes bleken te zijn, apparaten tegen aardstralen (wat gewoon wat koperen buisjes met purschuim waren die op een stoeptegel of zo bevestigd waren met wat lood er omheen) en toen mensen geld terug probeerden te krijgen, had-ie ineens zogenaamd terminaal kanker.
Oh en die apparaten waren niet van hem, maar hij zou bij de maker proberen het geld terug te krijgen. Eerlijk waar!
Ik vind het sowieso zielig voor het kind.quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja anders wil je niet een kind van een 70 jarige lijkt mijActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
o sorry nam ik nu net een punt af van je?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Lijkt wel een coronawappie die kristallen ofzo tegen corona verkochtquote:Op maandag 30 augustus 2021 16:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Een paranormaal genezer.
Oh en die apparaten waren niet van hem, maar hij zou bij de maker proberen het geld terug te krijgen. Eerlijk waar!Uw ADH vitamine Worst
Die zit in ieder geval al heel jong goed in de slappe wasquote:Op maandag 30 augustus 2021 16:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso zielig voor het kind.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Tjonge een bedriegertje dusWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:59 schreef drakin het volgende:
o sorry nam ik nu net een punt af van je?
Klinkt als iemand waar Alberto Stegeman langs is geweestUw ADH vitamine Worst
grr labels gemaakt heeft vervoerder storing, hele lijst adressen voor niks zitten in te voeren
Was dit niet die kerel waar tineke de nooij mee samen gewerkt heeft?quote:Op maandag 30 augustus 2021 17:00 schreef hemarookworst het volgende:
Klinkt als iemand waar Alberto Stegeman langs is geweestDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Bruno Santanera?quote:Op maandag 30 augustus 2021 17:01 schreef drakin het volgende:
[..]
Was dit niet die kerel waar tineke de nooij mee samen gewerkt heeft?Met z'n Biostabil?
![]()
![]()
Ik vind dat ze nare man die Stegeman zap snel verder als hij er op isquote:Op maandag 30 augustus 2021 17:00 schreef hemarookworst het volgende:
Klinkt als iemand waar Alberto Stegeman langs is geweestWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vind het toch wel leuk om te kijken, al is het soms wel wat sensatiebelustquote:Op maandag 30 augustus 2021 17:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind dat ze nare man die Stegeman zap snel verder als hij er op isUw ADH vitamine Worst
Geen idee hoe die heette maar die heeft vaker zoiets gefliktquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
En hij is de enige niet.quote:Op maandag 30 augustus 2021 17:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Geen idee hoe die heette maar die heeft vaker zoiets gefliktActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Ik erger mij er groen en geel aan Ook aan die Kees Spek of hoe heet die krullenbolquote:Op maandag 30 augustus 2021 17:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Vind het toch wel leuk om te kijken, al is het soms wel wat sensatiebelustWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die waar ik het over heb, heeft ook bekende voetballers behandeld.quote:Op maandag 30 augustus 2021 17:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Geen idee hoe die heette maar die heeft vaker zoiets geflikt
Hij kan serieus echt wel het één en ander, maar het is zo jammer dat hij verder een gore oplichter is!![]()
![]()
Die vond ik met "Oplichters in het buitenland" echt geweldig!quote:Op maandag 30 augustus 2021 17:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik erger mij er groen en geel aan Ook aan die Kees Spek of hoe heet die krullenbolZijn vorige show dus, dat hij naar toeristische plekken ging.
Nu? Meh....steeds het zelfde en meestal wordt er niks opgelost.![]()
Ja, dan neem je zo iemand al niet meer serieusWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik hou niet zo van dat opdringerige. Zouden jij of ik eens moeten doen bij mensen. Stalken is dat en wat je zegt opgelost wordt er bijna nooit ietsquote:Op maandag 30 augustus 2021 17:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Die vond ik met "Oplichters in het buitenland" echt geweldig!Zijn vorige show dus, dat hij naar toeristische plekken ging.
Nu? Meh....steeds het zelfde en meestal wordt er niks opgelost.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
"Vandaag gaan we met deze doorgedraaide lelijke oude advocate naar Nigeria op pad om de oplichterbende op te zoeken die haar 3 ton afhandig heeft gemaakt omdat ze zich voordeden als de acteur die Thor speelde en deden alsof hij met haar trouwde. Wat er TOEN gebeurde....."![]()
waarop?quote:Op maandag 30 augustus 2021 17:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind dat ze nare man die Stegeman zap snel verder als hij er op isDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
"Dankzij ons ingrijpen is deze oplichter opgepakt, maar we hebben de politie verteld hem maar te laten gaan, want hij deed het alleen om zijn familie te kunnen voeden."![]()
tvquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
maar degenen die wel iets goeds doen worden daardoor als kwakzalver weggezetquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Dan is het toegestaanquote:Op maandag 30 augustus 2021 17:09 schreef ToT het volgende:
"Dankzij ons ingrijpen is deze oplichter opgepakt, maar we hebben de politie verteld hem maar te laten gaan, want hij deed het alleen om zijn familie te kunnen voeden."
Ik heb alleen prime en netflix op tvquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Prime heb ik niet maar heb wel gewoon tv Netflix en videolandquote:Op maandag 30 augustus 2021 17:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb alleen prime en netflix op tvWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Echt he!
En hij liet een oplichter beloven het geld aan de community te geven; hijzelf moest weer terug naar Nederland en liet een stel lui die duidelijk geen neuk gaven er toezicht op houden dat die knakker het geld idd eerlijk zou gaan verdelen.![]()
Die was er gisteren ook weer op, rijd met de politie mee ook afgezetquote:Op maandag 30 augustus 2021 17:11 schreef ToT het volgende:
Die Ewout is ook zo'n halve suïcidale he!
prime was handig om mijn eraeder hoesje gratis te laten verzenden en heeft ook aardige series.quote:Op maandag 30 augustus 2021 17:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Prime heb ik niet maar heb wel gewoon tv Netflix en videolandDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik vind het goed met wat ik nu heb hoef er niet meer bij.quote:Op maandag 30 augustus 2021 17:12 schreef drakin het volgende:
[..]
prime was handig om mijn eraeder hoesje gratis te laten verzenden en heeft ook aardige series.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En netflix samen met zoon, hij heeft zijn tv abo opgezegd en daarna namen we samen netflix.Dat is prima, ik ben nogal film en serie verslaafd.quote:Op maandag 30 augustus 2021 17:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind het goed met wat ik nu heb hoef er niet meer bij.
Dus nu even met zoon eten en film kijken
Eet smakelijk en veel kijk plezier
![]()
Probleem?
Oplossing
Probleem opgelost
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
SlimmWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Anders had ik ook nog wel een zakmes gehad, maar bruut geweld was ook wel even leuk.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Waar zo hamer al niet goed voor isWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoi lieverdquote:Op maandag 30 augustus 2021 03:28 schreef Limoentjuh het volgende:
@:moonlight![]()
hoooooi lief Maanlichtje
leuk dat je er was/bent
![]()
![]()
Hoe was het op de posbank @DJMO ?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Beetje zoals Thor die een blik bier opende.quote:Op maandag 30 augustus 2021 17:24 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Probleem?
[ afbeelding ]
Oplossing
[ afbeelding ]
Probleem opgelost
Kan er helaas geen gifje van vinden.![]()
Bruut !quote:Op maandag 30 augustus 2021 17:24 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Probleem?
[ afbeelding ]
Oplossing
[ afbeelding ]
Probleem opgelost![]()
![]()
Heb ik ook heel lang last van gehad, Naar de Postbank willenquote:Op maandag 30 augustus 2021 17:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik lees het nog steeds als de Postbank
Welke film?quote:Op maandag 30 augustus 2021 17:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Beetje zoals Thor die een blik bier opende.
Kan er helaas geen gifje van vinden.Ik heb er één en ik ben er trots op
Met een acceptgiro?quote:Op maandag 30 augustus 2021 17:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb ik ook heel lang last van gehad, Naar de Postbank willen![]()
![]()
Wat een stilte steeds hier zegFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
film ook niet?quote:Op maandag 30 augustus 2021 17:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Beetje zoals Thor die een blik bier opende.
Kan er helaas geen gifje van vinden.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey totiequote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
Lekker puntjes scorenquote:Op maandag 30 augustus 2021 17:33 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Wat een stilte steeds hier zeg![]()
Ja zoiets, heeft echt lang geduurd voor ik in de gaten had dat het de Posbank wasquote:
Posbank is gewoon een grotere versie van de Holterberg!quote:Op maandag 30 augustus 2021 17:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zoiets, heeft echt lang geduurd voor ik in de gaten had dat het de Posbank was![]()
![]()
Nee, maar dan kan je van de film een gifje maken zodat DJMO kan zien wat jij bedoeltquote:Op maandag 30 augustus 2021 17:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Geen idee, maar geen hond die er op klikt.Daarom dat ik altijd gifjes doe.
Ow!quote:Op maandag 30 augustus 2021 17:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, maar dan kan je van de film een gifje maken zodat DJMO kan zien wat jij bedoelt![]()
![]()
Posbank is echt mooi kwam er graag. Holterberg ben ik nooit echt geweestquote:Op maandag 30 augustus 2021 17:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Posbank is gewoon een grotere versie van de Holterberg!
Euhm….quote:Op maandag 30 augustus 2021 17:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Posbank is gewoon een grotere versie van de Holterberg!![]()
Op Youtube kan ik het ook niet vinden.
Was zo'n scène dat hij met een groot mes in een blik ramde en 'm in een glas leeg goot.
Volgens mij was het Iron Man die nog met handgebaren en mimiek met de mond probeerde uit te leggen hoe hij het zou moeten openen, maar vervolgens met een blik van "Never mind" het hoofd afwendde.![]()
![]()
Leidinggevende wil een ander design van mijn net uitgepoepte rapportage en daar heb ik geen izn inUw ADH vitamine Worst
Wanneer nietquote:
Heb ik thuis. Kan 'm straks wel cappen voor je.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:Op maandag 30 augustus 2021 17:38 schreef hemarookworst het volgende:
Leidinggevende wil een ander design van mijn net uitgepoepte rapportage en daar heb ik geen izn in![]()
![]()
Ja nu niet meer nodig he!quote:Op maandag 30 augustus 2021 17:39 schreef DJMO het volgende:
[..]
Heb ik thuis. Kan 'm straks wel cappen voor je.![]()
![]()
Hopelijk slaap je beter dan vannacht.quote:Op maandag 30 augustus 2021 17:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als ik een uitgeslapen morgen hebWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Owjah, morgen kijker voor ons huis hier.
Is de vraag of het wat gaat worden: onze vraagprijs is fors, maar gezien de huidige markt eigenlijk nog best aan de lage kant.
Hijzelf staat te popelen om een emmer geld over ons heen te gieten omdat hij dit huis ÉCHT graag wil, maar vrienden van hem zijn sceptisch en denken dat je vandaag de dag nog met drie en een halve florijnen en een kist tomaten een huis kunt kopen.
En die vrienden hebben veel invloed op hem.![]()
Ja ikke niet he!quote:Op maandag 30 augustus 2021 17:41 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Dat je het überhaupt een berg durft te noemen![]()
![]()
Sowieso hebben we hier in Nederland helemaal geen bergen.![]()
![]()
wel lastig als je n sta bureau hebtquote:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-08-2021 17:42:36 ]![]()
Jammer dat je geen foefjes meer mag toepassen. Anders had je een appeltaart moeten bakkenquote:Op maandag 30 augustus 2021 17:41 schreef ToT het volgende:
Is de vraag of het wat gaat worden: onze vraagprijs is fors, maar gezien de huidige markt eigenlijk nog best aan de lage kant.
Hijzelf staat te popelen om een emmer geld over ons heen te gieten omdat hij dit huis ÉCHT graag wil, maar vrienden van hem zijn sceptisch en denken dat je vandaag de dag nog met drie en een halve florijnen en een kist tomaten een huis kunt kopen.
En die vrienden hebben veel invloed op hem.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Spannend ToT hopen op een goede verkoop.quote:Op maandag 30 augustus 2021 17:41 schreef ToT het volgende:
En die vrienden hebben veel invloed op hem.
Heb je ook al wat anders gevonden?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het is de holter heuvelrug dusquote:Op maandag 30 augustus 2021 17:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ikke niet he!
Sowieso hebben we hier in Nederland helemaal geen bergen.![]()
![]()
![]()
Bij dat gedoe over bergen in Nederland moet ik altijd aan De Boezemvriend van André van Duin denken!
(Overigens een 1 op 1 gejatte film, maar dat terzijde.)
Napoleon, die kiespijn had, was zwaar depressief door Nederland; het was te plat.
Zijn adviseur: "Ja maar de Nederlandse vrououououwennnnn...." (Terwijl hij een boog-beweging over zijn borstkas maakte, waarmee hij dikke tieten probeerde te imiteren).
Napoleon: "De Nederlandse vrouwen zijn niet plat? Hmmmm, NIET GRAPPIG!"Wat een kutfilm eigenlijk, maar als kind vond ik het maar al te grappig!
![]()
![]()
We hebben boterbergenquote:Op maandag 30 augustus 2021 17:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ikke niet he!
Sowieso hebben we hier in Nederland helemaal geen bergen.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Ow is taart bakken in je eigen huis tegenwoordig verboden dan?quote:Op maandag 30 augustus 2021 17:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jammer dat je geen foefjes meer mag toepassen. Anders had je een appeltaart moeten bakken
Met mijn vorige huizen brandde ik altijd wierrook bij een bezichtiging.Hielp wel!
![]()
![]()
Helpt heel goed.quote:Op maandag 30 augustus 2021 17:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow is taart bakken in je eigen huis tegenwoordig verboden dan?
Met mijn vorige huizen brandde ik altijd wierrook bij een bezichtiging.Hielp wel!
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Zou niet langblijven bij een huis wat naar wierook stinktquote:Op maandag 30 augustus 2021 17:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow is taart bakken in je eigen huis tegenwoordig verboden dan?
![]()
![]()
Wierook weet ik niet. Maar appeltaart is een heel oud foefje. Iedereen houdt van de huiselijke geur van appeltaartquote:Op maandag 30 augustus 2021 17:46 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Zou niet langblijven bij een huis wat naar wierook stinktIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Ja een andere makelaar komt binnenkort kijken en daar gaan we serieus mee om tafel zitten als deze deal niks wordt.quote:Op maandag 30 augustus 2021 17:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Spannend ToT hopen op een goede verkoop.
Heb je ook al wat anders gevonden?
De vorige was een seniele opa die 38x moest nadenken over elke zin die hij zei en heeft me een keer om 10 over 12 's nachts op de plee via Whatsapp gebeld met videochat!![]()
Niet dat-ie geil wilde gaan zitten rukken of zo; hij had blijkbaar gewoon geen idee hoe Whatsapp werkte!Zat me een potje heen en weer te klikken op het scherm om de chat weer uitgeschakeld te krijgen!
![]()
Zijn wc heeft lage, brede grijze tegeltjes!
Oh en toen hij het huis kwam taxeren, keek hij een beetje rond door elk vertrek en op het eind was het: "Nou 4 jaar geleden was DIT de waarde van het huis, daar doen we 30% waardestijging over en dan komen we HIER op uit."
Dat was een halve ton onder wat we in gedachten hebben!En dit huis is onze vraagprijs echt MEER dan waard! Zeker als je naar andere huizen hier kijkt.
En daar was die warhoofd het nog mee eens ook!
EEN HALVE TON VERSCHIL!!!!!!!!![]()
Geen kerkwierrook he, maar Darshan, of Nag Champa.quote:Op maandag 30 augustus 2021 17:46 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Zou niet langblijven bij een huis wat naar wierook stinkt![]()
![]()
Vind het allemaal niks.quote:Op maandag 30 augustus 2021 17:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Geen kerkwierrook he, maar Darshan, of Nag Champa.
Ik ruik te goed, is echt te erg![]()
De eerste keer dat ik Darshan rook vond ik het wel erg lekker, maar mijn neus ging er acuut dicht van zitten!quote:Op maandag 30 augustus 2021 17:50 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Vind het allemaal niks.
Ik ruik te goed, is echt te erg
Salie vond ik vreselijk. Pas na verloop van tijd begon ik het te waarderen. En ZEKER na een bepaalde gebeurtenis!![]()
![]()
Valt de vaalserberg wel onder bergen dan?quote:Op maandag 30 augustus 2021 17:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Nog geeneens een heuvelrug, als je de officiële maatstaven hanteert!![]()
BålkI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Hey Fogelquote:
Ja hoi. Ik ben hier voor de punten dus ssssshhhhhht aub
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Je leert het nog welquote:Op maandag 30 augustus 2021 18:00 schreef Emmerdeur het volgende:
Zat gewoon weer in 40+ sc , zag fresh en sbe…
Maar niet gebolkt dit keer
Jullie luisteren slecht…I'm surrounded by morons!
ALs je zelf nu eens het goede voorbeeld gafquote:
vraaag was,hoezo en inder zo ver lopen moet naar zijn huis
de anwort is
om dat hij an het eind van GANGES wohnt![]()
Immer. Ik ben stil na mijn eigen post, tot iemand het weer verpestquote:Op maandag 30 augustus 2021 18:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs je zelf nu eens het goede voorbeeld gaf
Ik zie je daar postenquote:
quote:Op maandag 30 augustus 2021 18:03 schreef Fogel het volgende:
[..]
Immer. Ik ben stil na mijn eigen post, tot iemand het weer verpestdat heb ik nu ook altijd
Ik snap het niet zo goed Marioquote:Op maandag 30 augustus 2021 18:03 schreef mario390 het volgende:
de anwort is
om dat hij an het eind van GANGES wohntWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Joehoe Fogeltjequote:Op maandag 30 augustus 2021 17:59 schreef Fogel het volgende:
Ja hoi. Ik ben hier voor de punten dus ssssshhhhhht aub![]()
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
quote:Op maandag 30 augustus 2021 18:03 schreef mario390 het volgende:
de anwort is
om dat hij an het eind van GANGES wohnt![]()
![]()
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Je moet stil zijn van Fogel hij wil punktenquote:
Einz zwei puntizei, drie vier punkten hier!I'm surrounded by morons!
Hij fluistertquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Waarom post je iedere keer net voor mij danquote:Op maandag 30 augustus 2021 18:05 schreef Fogel het volgende:
Einz zwei puntizei, drie vier punkten hier!
Punktenfluisteraar?quote:
Dan moet hij echt maar eens wat meer oefenenEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Eensquote:Op maandag 30 augustus 2021 18:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Punktenfluisteraar?
Dan moet hij echt maar eens wat meer oefenenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
We kunnen hem een cursus geven?quote:Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Wat ik heb begrepen is dat het 3-landenpunt nog NÉT geen heuvel is.quote:Op maandag 30 augustus 2021 17:54 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Valt de vaalserberg wel onder bergen dan?En dat is het hoogste punt hier.
![]()
We zouden het kunnen overwegen natuurlijk...quote:Op maandag 30 augustus 2021 18:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
We kunnen hem een cursus geven?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ligt er wel aan natuurlijkquote:Op maandag 30 augustus 2021 18:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We zouden het kunnen overwegen natuurlijk...
Er moet wel een goede beloning tegenover staanEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
322meter boven zeeniveauquote:Op maandag 30 augustus 2021 18:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Wat ik heb begrepen is dat het 3-landenpunt nog NÉT geen heuvel is.En dat is het hoogste punt hier.
![]()
![]()
Dat is waarquote:Op maandag 30 augustus 2021 18:07 schreef mario390 het volgende:
[..]
en indische fluss heet ganges
maar je kann ook in en apartment an het
eind van ganges wohnenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
En toen bleef het stil aan de overkant
Binnen een minuut na het appje had ik mijn dochter al aan de telefoon op d'r eigen nummer. Daarna pas antwoord gegeven wat niet het gehoopte antwoord was denk ik
quote:Op maandag 30 augustus 2021 18:09 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Binnen een minuut na het appje had ik mijn dochter al aan de telefoon op d'r eigen nummer. Daarna pas antwoord gegeven wat niet het gehoopte antwoord was denk ik![]()
![]()
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Daar moeten we het nog over hebben, wat heb jij in gedachten?quote:Op maandag 30 augustus 2021 18:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ligt er wel aan natuurlijk
Er moet wel een goede beloning tegenover staanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op maandag 30 augustus 2021 18:07 schreef mario390 het volgende:
[..]
en indische fluss heet ganges
maar je kann ook in en apartment an het
eind van ganges wohnenquote:![]()
Vakantietje Noorwegenquote:Op maandag 30 augustus 2021 18:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar moeten we het nog over hebben, wat heb jij in gedachten?
Schijnt een mooi huis op een berg te staan daar ergensEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Die loop ik altijd te zieken als me vrouw dat heeft op dr whatsapp . Hilarisch gewoonquote:Op maandag 30 augustus 2021 18:09 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Binnen een minuut na het appje had ik mijn dochter al aan de telefoon op d'r eigen nummer. Daarna pas antwoord gegeven wat niet het gehoopte antwoord was denk ik![]()
Kijk, nu heb ik een voorbeeld gegeven in stil zijn… herhaal dit, iedereen.I'm surrounded by morons!
Leuk hèquote:Op maandag 30 augustus 2021 18:12 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Die loop ik altijd te zieken als me vrouw dat heeft op dr whatsapp . Hilarisch gewoon
Eerst er in mee gaan en ze hoop gevenEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ditquote:Op maandag 30 augustus 2021 18:13 schreef Fogel het volgende:
Kijk, nu heb ik een voorbeeld gegeven in stil zijn… herhaal dit, iedereen.Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Het stil zijn, niet mijn textquote:
Dan mag jij gaan, ik stap niet in een vliegtuig neverquote:Op maandag 30 augustus 2021 18:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vakantietje Noorwegen
Schijnt een mooi huis op een berg te staan daar ergens
Hij snapt het echt nietquote:
Ja, ik ga zo nog even door vragen :pquote:Op maandag 30 augustus 2021 18:12 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Die loop ik altijd te zieken als me vrouw dat heeft op dr whatsapp . Hilarisch gewoonIk heb er één en ik ben er trots op
Vlieg ik wel een paar keer extra.quote:Op maandag 30 augustus 2021 18:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan mag jij gaan, ik stap niet in een vliegtuig never
Het is alweer een dag geleden sinds de vorige vlucht
Nopequote:
Komt niet goed zoEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Je zal het wel weer missenquote:Op maandag 30 augustus 2021 18:15 schreef Fogel het volgende:
[..]
Vlieg ik wel een paar keer extra.
Het is alweer een dag geleden sinds de vorige vlucht![]()
Was je op vakantie?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Waar ben je geweestquote:Op maandag 30 augustus 2021 18:15 schreef Fogel het volgende:
[..]
Vlieg ik wel een paar keer extra.
Het is alweer een dag geleden sinds de vorige vluchtEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Weekend weg met wat vrienden.quote:Op maandag 30 augustus 2021 18:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je zal het wel weer missen![]()
Was je op vakantie?I'm surrounded by morons!
Ik snap wel waarom jij dit kijktquote:![]()
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
In verleden hack the hackers gedaan met paar jongen. Super grappigquote:Op maandag 30 augustus 2021 18:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Leuk hè
Eerst er in mee gaan en ze hoop geven![]()
Dat lijkt me ook leuk jaquote:Op maandag 30 augustus 2021 18:20 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
In verleden hack the hackers gedaan met paar jongen. Super grappig
Wel eens filmpjes gezien van die Microsoft hackers die zelf gehackt werden![]()
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Bergen.quote:
Zeilboot&bier, 3-gangen diner, kroegentocht.
Bierproeverij bij de lunch daarna Soort van buitendeurs escaperoom achtig iets, clues zoeken enzo. Icm kroegbezoek uiteraard. All you can eat bij de Braziliaan, daarna verder de kroeg in. Gister afgesloten met een goede lunch en een bezoek aan een kustvestiging, met een privegids tunnels door. Was erg tof!I'm surrounded by morons!
quote:Op maandag 30 augustus 2021 18:21 schreef Fogel het volgende:
[..]
Bergen.
Zeilboot&bier, 3-gangen diner, kroegentocht.
Bierproeverij bij de lunch daarna Soort van buitendeurs escaperoom achtig iets, clues zoeken enzo. Icm kroegbezoek uiteraard. All you can eat bij de Braziliaan, daarna verder de kroeg in. Gister afgesloten met een goede lunch en een bezoek aan een kustvestiging, met een privegids tunnels door. Was erg tof!![]()
![]()
![]()
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ja dat soort dingen en erger deden we. Wij waren niet aan wetten gebondenquote:Op maandag 30 augustus 2021 18:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook leuk ja
Wel eens filmpjes gezien van die Microsoft hackers die zelf gehackt werden![]()
![]()
![]()
Leukquote:Op maandag 30 augustus 2021 18:22 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Ja dat soort dingen en erger deden we. Wij waren niet aan wetten gebonden![]()
![]()
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
![]()
Ik vraag me nu serieus af of hij denkt dat ik denk dat ik met m'n dochter aan het praten ben
4150 eurooooquote:Op maandag 30 augustus 2021 18:23 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vraag me nu serieus af of hij denkt dat ik denk dat ik met m'n dochter aan het praten ben
Die bedragen worden wel steeds hoger![]()
![]()
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
4150 euro voor een telefoon!?I'm surrounded by morons!
Gezellig, wanneer staat de volgende trip gepland?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zou toch vragen of ED er nog een Hackje aan wil wagen
LeukEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
De volgende verre trip 9/10/22quote:Op maandag 30 augustus 2021 18:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gezellig, wanneer staat de volgende trip gepland?![]()
Zutphen!I'm surrounded by morons!
quote:Op maandag 30 augustus 2021 18:21 schreef Emmerdeur het volgende:
Mario , nou niet in 2 topic zelfde gaan posten. Anders hou ik ze niet meer uit elkaar
Ik geloof er helemaal niks vanquote:Op maandag 30 augustus 2021 18:27 schreef Fogel het volgende:
[..]
De volgende verre trip 9/10/22![]()
Zutphen!Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Daar ben ik vandaag nog heel dicht in de buurt geweest. Komt wel dichtbij zoquote:Op maandag 30 augustus 2021 18:27 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zutphen!
quote:Op maandag 30 augustus 2021 18:27 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zutphen!![]()
![]()
Ik mag dat niet meer van de OvJquote:Op maandag 30 augustus 2021 18:26 schreef greysbones het volgende:
Ik zou toch vragen of ED er nog een Hackje aan wil wagen
Leuk![]()
![]()
Die ziet dat toch nietquote:Op maandag 30 augustus 2021 18:28 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Ik mag dat niet meer van de OvJ
En is voor het goede doelEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Wat niet meer?quote:Op maandag 30 augustus 2021 18:28 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Ik mag dat niet meer van de OvJIk heb er één en ik ben er trots op
https://www.bokbierdag.nl/quote:Op maandag 30 augustus 2021 18:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik geloof er helemaal niks vanI'm surrounded by morons!
Dan kom je ook maar hier langsquote:Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Met een horde dronken Noren? Wil je dat echt?quote:Op maandag 30 augustus 2021 18:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan kom je ook maar hier langsI'm surrounded by morons!
Dat duurt nog ffkes zeg.quote:Op maandag 30 augustus 2021 18:27 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zutphen!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
als ik vannacht hier was gewezen had ik kunnen 200quote:
punten maken,maar ik heb erst om half 5 naar fok gekijkt
vanaf 2:20 was nur limoentjuh![]()
Voor die tijdquote:Op maandag 30 augustus 2021 18:30 schreef Fogel het volgende:
[..]
Met een horde dronken Noren? Wil je dat echt?![]()
![]()
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ja, maar lokaal doen we vast ook de nodige dingen voor die tijd.quote:I'm surrounded by morons!
Ja, maar dat was je niet.quote:Op maandag 30 augustus 2021 18:30 schreef mario390 het volgende:
[..]
als ik vannacht hier was gewezen had ik kunnen 200
vanaf 2:20 was nur limoentjuhI'm surrounded by morons!
Al een goed hotel of leuke B en B gevonden??quote:Op maandag 30 augustus 2021 18:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, maar lokaal doen we vast ook de nodige dingen voor die tijd.Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Kom ik je vast wel tegen............of nietquote:
Waarom was je er niet dan?quote:Op maandag 30 augustus 2021 18:30 schreef mario390 het volgende:
[..]
als ik vannacht hier was gewezen had ik kunnen 200
vanaf 2:20 was nur limoentjuhWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Da’s lastigquote:
Of de volgende dag met een katerquote:Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Het is een vicieuze cirkel die vrij lastig te verbreken isquote:
Helpt niet mee dat ik vrijdag pas om 1:30 thuis was.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ik gok dat we weer in Nijmegen uitkomen. Meestal Mercure op het station daar. Lekker handig.quote:Op maandag 30 augustus 2021 18:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Al een goed hotel of leuke B en B gevonden??I'm surrounded by morons!
Je familie zal het wel leuk vinden dat je weer een keer in Zutphen komt, hoe lang is dat geleden?quote:Op maandag 30 augustus 2021 18:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, maar lokaal doen we vast ook de nodige dingen voor die tijd.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is best makkelijk te doorbrekenquote:Op maandag 30 augustus 2021 18:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is een vicieuze cirkel die vrij lastig te verbreken is
Helpt niet mee dat ik vrijdag pas om 1:30 thuis was.
Op tijd naar bed en op tijd er weer uit
Je moet het alleen ff doenEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Heb mijn familie nog nooit in Zutphen gezienquote:Op maandag 30 augustus 2021 18:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je familie zal het wel leuk vinden dat je weer een keer in Zutphen komt, hoe lang is dat geleden?
Kan nog net, daarna krijgen we 100k besmettingen per week en gaat alles weer dichtquote:Uw ADH vitamine Worst
Er zitten zulke leuke B en B ‘S in de buurtquote:Op maandag 30 augustus 2021 18:33 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik gok dat we weer in Nijmegen uitkomen. Meestal Mercure op het station daar. Lekker handig.
Veel makkelijker en leukerEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Wat veel zutphenaren hier nu, eerst waren het vooral veel FriezenUw ADH vitamine Worst
Op tijd in slaap vallen is waar het fout gaatquote:Op maandag 30 augustus 2021 18:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Is best makkelijk te doorbreken
Op tijd naar bed en op tijd er weer uit
Je moet het alleen ff doen
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
O dacht dat die hier woondequote:Op maandag 30 augustus 2021 18:34 schreef Fogel het volgende:
[..]
Heb mijn familie nog nooit in Zutphen gezien
Ik ben geen Zutphenees of zutphenaarquote:Op maandag 30 augustus 2021 18:36 schreef hemarookworst het volgende:
Wat veel zutphenaren hier nu, eerst waren het vooral veel FriezenEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Niet meer gamen dan??? Gokje???quote:Op maandag 30 augustus 2021 18:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Op tijd in slaap vallen is waar het fout gaatEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ik ben een Brabander die in de buurt van Zutphen woontquote:Op maandag 30 augustus 2021 18:36 schreef hemarookworst het volgende:
Wat veel zutphenaren hier nu, eerst waren het vooral veel Friezen
quote:Op maandag 30 augustus 2021 18:38 schreef hemarookworst het volgende:
Of in Zutphen e.o wonende mensen dan
Bij Nijmegen in de buurt toch Fogel?? Of heb ik het nu ook misEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Had je een dikke partyquote:Op maandag 30 augustus 2021 18:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is een vicieuze cirkel die vrij lastig te verbreken is
Helpt niet mee dat ik vrijdag pas om 1:30 thuis was.Uw ADH vitamine Worst
Ben je zutphenees dan?quote:Op maandag 30 augustus 2021 18:34 schreef Fogel het volgende:
[..]
Heb mijn familie nog nooit in Zutphen gezien![]()
Ik voel me niet thuis in de woorden Zutphen eoquote:Op maandag 30 augustus 2021 18:38 schreef hemarookworst het volgende:
Of in Zutphen e.o wonende mensen dan
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Wat danquote:Op maandag 30 augustus 2021 18:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik voel me niet thuis in de woorden Zutphen eoUw ADH vitamine Worst
In de regio waar het logisch is om naar de Hoeve te gaanquote:Op maandag 30 augustus 2021 18:38 schreef greysbones het volgende:
Bij Nijmegen in de buurt toch Fogel?? Of heb ik het nu ook mis
Zo jammer. Ik krijg geen antwoord meer. En de tijd begint toch te dringen.. Het is bijna 19:00 uurIk heb er één en ik ben er trots op
Een zuipenees hooguit, tijdens de bokbierdag.quote:I'm surrounded by morons!
Ja in de buurt van nimwegen dusquote:Op maandag 30 augustus 2021 18:39 schreef Fogel het volgende:
[..]
In de regio waar het logisch is om naar de Hoeve te gaan
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Nog ff hoef ik er nooit meer te komenquote:Op maandag 30 augustus 2021 18:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik voel me niet thuis in de woorden Zutphen eo![]()
![]()
![]()
![]()
Ik woon op de Veluwequote:
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
quote:Op maandag 30 augustus 2021 18:40 schreef Fogel het volgende:
[..]
Een zuipenees hooguit, tijdens de bokbierdag.![]()
![]()
![]()
![]()
Waar op de Veluwe? Mag ook in dmquote:
Als standbeeld in de beeldentuin Kröller-Müllerquote:Uw ADH vitamine Worst
DIcht bij mijquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je bent vandaag in de buurt geweest en meer zeg ik lekker nietquote:
Want niet heel fok hoeft het gewoon weten
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
quote:Op maandag 30 augustus 2021 18:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je bent vandaag in de buurt geweest en meer zeg ik lekker niet
Want niet heel fok hoeft het gewoon weten
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: