Iedereen doet mee aan de puntentelling
De DTS-regels staan in de OP in een spoiler. Regels en afspraken die niet in de OP staan gelden niet.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam: MarkdeajaxfanOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
te laat
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:02 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Ja erg apart idd.
Heb nog 200 kg strooizout liggen!!!
![]()
Doe geen dingen vandaag die je morgen door een ander kan laten doen.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
@drakin naast de lapo gegrepen bedoel je?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-08-2021 16:34:46 ]![]()
Soms is hij wel eens nuttig.quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:33 schreef Emmerdeur het volgende:
Hij heeft iig die lelijke redbull auto uit de OP gehaald nu
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Nee een nieuw topic openenquote:Op maandag 30 augustus 2021 16:34 schreef Emmerdeur het volgende:
@:drakin naast de lapo gegrepen bedoel je?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Deze houdt tenminste niet van sportkijken de hele dagquote:
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ambtenarenquote:Op maandag 30 augustus 2021 16:35 schreef hemarookworst het volgende:
Weer veel te weinig gedan vandaag![]()
Slow mondays![]()
![]()
Enige belangrijke waarvoor de tv aangaat is motogp en verder nix. F1 kan ik niet eens kijkenquote:Op maandag 30 augustus 2021 16:35 schreef drakin het volgende:
[..]
Deze houdt tenminste niet van sportkijken de hele dag
Oh en babytv![]()
![]()
![]()
Hooplakidz!quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:38 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Enige belangrijke waarvoor de tv aangaat is motogp en verder nix. F1 kan ik niet eens kijken
Oh en babytv![]()
![]()
![]()
Hoe oud is je mini-uitvoering eigenlijk?quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:38 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Enige belangrijke waarvoor de tv aangaat is motogp en verder nix. F1 kan ik niet eens kijken
Oh en babytv
Ja dat ken ikquote:Op maandag 30 augustus 2021 16:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]![]()
![]()
Vanaf sept wel flink aan de bak hoor![]()
Kweet niet of er veel verschil is tussen militair en burger ambtenaren, maar volle bak in dienst betekende 4 effectieve uren werken meestal![]()
![]()
Hoe zou dat toch komenquote:Op maandag 30 augustus 2021 16:35 schreef hemarookworst het volgende:
Weer veel te weinig gedan vandaag![]()
Slow mondays
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
babytvquote:Op maandag 30 augustus 2021 16:38 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Oh en babytv![]()
Hier is het momenteel echt alleen:
Minuscule
Sunny Bunnies
Maan en ik
Sesamstraat (wel steeds minder)
2 kleine kleutertjes (soms)
En heel soms Masha and the bear, maar dan alleen op de tv en niet op de pc![]()
Arme jijquote:Op maandag 30 augustus 2021 16:40 schreef ToT het volgende:
Hier is het momenteel echt alleen:
Minuscule
Sunny Bunnies
Maan en ik
Sesamstraat (wel steeds minder)
2 kleine kleutertjes (soms)
En heel soms Masha and the bear, maar dan alleen op de tv en niet op de pc
Bijna 1,5 jaarquote:Op maandag 30 augustus 2021 16:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hoe oud is je mini-uitvoering eigenlijk?![]()
Nee er gaat een regeling open, dus aanvragen behandelen, echt volle bak hele dagquote:Op maandag 30 augustus 2021 16:39 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Ja dat ken ik![]()
Kweet niet of er veel verschil is tussen militair en burger ambtenaren, maar volle bak in dienst betekende 4 effectieve uren werken meestalUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
Forum Opties Forumhop: Hop naar: